Оқу үшін бағалау және оқытуды бағалаудың оқушылар үшін маңызы (коучинг жоспары)

10 ақпан 2015 - Админ

Тарих пәнінің мұғалімі АбдезовМейржанның

коучинг жоспары

Коучинг № 1

Сабақтың тақырыбы

Оқу үшін бағалау және оқытуды бағалаудың оқушылар үшін маңызы

Өткізілген уақыты

04.09.2014 жыл

Сабақтың мақсаты

Оқу үшін бағалау және оқытуды бағалаудың оқушылар үшін маңызы

тәсілдеріне дағдыландыру

Сабақтың нәтижесі

Критерийлер арқылы оқытудың тиімділігін анықтайды, критериалды оқыту тәсілдеріне дағдыланады

Коучингті өткізу әдістері

-Таныстырылым;

— Пікір алмасу;

— «Шеңбер» әдісі;

— Мұғалімдермен кері байланыс.

Ұсынылған ресурстар

Интерактивті тақта, үлестірмелі материалдар ( ІІ деңгей, үшінші басылым ), бағалау стратегиялары

Коучинг барысы

Критерийлер арқылы бағалаудың тиімді жолдарымен танысады.
Негізгі бөлімнің тақырыбымен танысады

Сіздің моделіңіз қандай дәрежеге жатады деп санайсыз?

Уақыты

Сабақтың кезеңдері

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімнің іс- әрекеті

Қолданылатын ресурстар

5 мин

Кіріспе

Сәлемдесу.

А4 форматындағы парақшаларды жеке-жеке әр мұғалімге таратылып беріледі. Нұсқау:Көбелектің суретін парақ бетіне түсіреді. Тақтадан осы суретті бағалау үшін бағалаудың критерийлері көрсетіледі. «Модельдеу» әдісі

Көбелектің суретін салады және тақтадағы бағалау критерийлеріне сәйкес өзін-өзі бағалайды

Интерактивті тақта, үлестірмелі материалдар ( ІІ деңгей, үшінші басылым ), бағалау стратегиялары, стикерлер

3 мин

Бағалау

Бағалар(егер тапсырма орындалмаса 0-ді, толығымен орындалса 3-ті сызыңыз)

Жалпы баға

Орналасуы бойынша: (егер парақ бетінің 75 % құраса)

Сызбадағы элементтер саны 3-тен көп болуы керек

Сызба түстерінің 3-тен көп болуы

Үздік модель 1-3

Тамаша модель 6-7

Өте жақсы модель 4-5

Таңғажайып модель 8-9

20 мин

Негізгі бөлім

Теориялық материалдармен таныстыру

Нұсқау: «Мені түсін » оқыта үйрету стратегиясы арқылы

бағалау критерийлерінжасау

Теориядан түсінгендерін пікір алмасу арқылы ортаға салып ойларын білдіреді

10 мин

Қорытынды

Бағалау техникасы: «3 ұйғарым»

    I.Жұпқа бөлініңіздер

    II. 3 ұйғарым жазыңыз, оның біреуі жалған болуы керек

    III. Өз ұйғарымыңызды басқа жұпқа беріңіздер

    IV. Екінші жұп ұйғарымды оқиды және үш жауаптың қайсысы дұрыс еместігін талқылайды

Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек»

Жұпқа бөлініп жасаған ұйғарымдарын бір-бірлеріне көрсетіп дұрыс емес ойды табады және неге олай болғанын түсіндіреді

Осыған ұқсас жазбалар:

Мектеп жоспарыЫнтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс

Ұстаз үніБасқару және көшбасшылық

ҰстаздарғаДиалогтік оқыту дегеніміз не? (Коучинг жоспары)

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1109991

Пікірлер (2)
атабек # 15 тамыз 2015 в 21:04 0
жаксы
Райханова Куланда # 20 қазан 2015 в 06:47 0
Жоспар ұнады

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар