Мектепті дамыту жоспары

Міндеттер/Іс-шаралар

Жауапкершілік

Ресурстар/Біліктілікті арттыру

Уақыт шегі

Мониторинг/Талдау

Іс-шараның мәртебесі

Мектептіңбастапқы жағдайын анықтау Сауалнама өткізу

І деңгей

мұғалімі

мектеп мұғалімдері, оқушылар

қыркүйек

Кері байланыс

Сауалнама қорытындысы

Мектеп әкімшілігі мен деңгейлік курстан өткен (не жаңашыл) мұғалімдермен бірге алынған деректер мен сауалнамаларды талдау арқылы мектептің қазіргі жағдайын және дамыту бағыттарын анықтау.

Мектеп ұжымын даму жоспарына енгізуге бағытталған ұсыныстармен таныстыру

І деңгей мұғалімі

ІІІ деңгей (мектеп мұғалімдері)

қыркүйек

Кері байланыс, рефлексия

Басымдықты таңдап ала отырып, мектепті дамыту жоспарын жасау және оны жүзеге асыру жолдары туралы ынталы әріптестермен (мектеп ұжымымен) ақылдасу. Жүргізілетін коучинг және тәлімгерлік жоспарын жасау.

Тәлімгерлік үдерісі

І деңгей мұғалімі

ІІІ деңгей (мектеп мұғалімдері)

қыркүйек

Кәсіби әңгіме, сұхбат

Коучинг өткізетін мұғалімдерге үйрету мақсатында тәлімгерлік жасау. Олардың мектептің дамыту бағытына жаңаша оқыту тәсілдері бойынша мұғалімдермен өткізген коучинг сессияларын қадағалау, ақыл-кеңестер беру. Мектепте өзара тәжірибе алмасу мен оқып-үйренуге бағытталған кәсіби қоғамдастық құру.

Сабақтарға ену

Мектеп әкімшілігі, І, ІІІ деңгей мұғалімдері

Мұғалімдер, оқушылар

қыркүйек

Кері байланыс, сұхбат, рефлексия

Сабақтарды өткізуде кездесетін қиындықтарды анықтау. Өткізілген сабақтардың нәтижесін саралау, нәтижесін анықтау.

Ата-аналар және қоғамдық ұйым өкілдерімен «Отбасы мен мектептің тиімді өзара байланысы» кеш қалмаңыз бағдарламасын өткізу.

Мектеп әкімшілігі

І деңгей мұғалімі

Ата-аналар, қоғамдық ұйым өкілдері

қазан

Кері байланыс, талдау

Ата-аналардың мектеппен қарым-қатынасын нығайту;

бала тәрбиесіне ата-аналарды белсенді қатыстыру;

Қоғамдық ұйым өкілдерін қауымдастыққа тару;

Мектепішілік "Ізденіс" кәсіби қоғамдастығының жұмысын жандандыру

Мектеп әкімшілігі

І, ІІІ деңгей мұғалімі

Мектеп мұғалімдері

қазан

Кері байланыс.

-Қызығушылық танытқан мұғалімдерді анықтап, тәлім алушыны бекіту.

-Коучинг жұмысының орта мезімді жұмыс жоспарын құрып, оны бекіту

Семинар-практикум

«Б лум таксономиясы – жеке тұлға шығармашылығын

дамытушы әдіс»

М.Мухамжарова

А.Меңдіғалиев

Жаратылыстану пәнінің мұғалімдері

Блум таксономиясының ұтымдылығы сол оқушылардың білімін шығармашылық деңгейге жетелеумен ерекшеленетіндігін білу

Тәжірибе кезінде алынған сыныптарға тоқсандық қорытынды тест өткізу

Мектеп әкімшілігі, мұғалімдер

оқушылар

қазан

Тоқсан аяғында

Кері байланыс, талдау

Білім сапасын анықтау

Дөңгелек үстел ұйымдастыру

Мектеп әкімшілігі

І деңгей мұғалімі

тәлімалушылар

мұғалімдер,

қазан

Сараптама, рефлексия

Жұмыс нәтижесін анықттау

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1152246

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар