Оқушылар өз бетінше білім алуларына ынталандыру. Коучинг.жоспар

28 тамыз 2014 - Алмат Киялов

    Тақырыбы:Оқушылар өз бетінше білім алуларына ынталандыру.

    Мақсаты:Өз ойын жетік айта алу, диалог арқылы ұтымды, интербелсенді әдіс-тәсілдерді қолдана отырып оқушыларымызды пәнгеқызығушылықтарын арттыру

Кезеңдері

тәсілі

Мерзімі

Қойылатын сұрақтар

Күтілетін нәтиже

1

Сәлемдесу. Коучинг мақсатымен таныстыру.


2 минут


Жылы атмосфера орнауы

2

І. Ұйымдастыру:

    СЕРГІТУ СӘТІ. (5-минут)

    1.Бұғылар;

    2.Мен қандаймын? (психологиялық тренингтер)

2.ТОПҚА БӨЛУ . «

Мақсаты: Мұғалімдер өздері отырған орындықтыңартында,өзініңкөңіл күінбейнелейтін түрлітүстімагнитарқылыөз тобына жайғаса отырып, көңілкүйінбақылайды

АКТ-ні қолдану

Түрлі-түсті магниттер» ойынымен ұжымды 6адамнан тұратын 2 топқа бөлемін.

10 минут

    Бұғылар; Мен қандаймын? (психологиялық тренингтер)

    Әдістеме өзгерсе мұғалім өзгеру керек пе?

    Егер иә/жоқ болса неліктен?

1. «Бастауыш сынып баласы мектепке барғысы келмейді? Сіздің әрекетініз?

2.Қыс мезгілі, қар өте көп жауды. Мектеп алаңыңда қандай жоба жасар едің?

    1.Жылы атмосфера орнауы

    2.Мұғалімдер мұғалімнің өзгеруінің қажеттілігі жайлы ойланады.

Мұғалімдердің көңіл- күйі көтеріледі, аз да болса өзінің жұмысы туралы ойланады.

3

Мотивация Мотивация туралы түсінік, Уәжтуралы жалпы түсінік

Гарвард студенттерінің кеңестері

АКТ-ні қолдану

5-минут

Мотивация ұғымын қалай түсінесіңдер?

Ой бөліседі

4

Диологтық оқыту.

Педагогикалық жағдаятқа байланысты тапсырмаларжәне түсіндірме айту

Талап ету және оқу(Чиксентмихайи)

Әңгіме,

Пікір- талас

АКТ-ні қолдану

Постер қорғау

15 минут

1. «Бастауыш сынып баласы мектепке барғысы келмейді? Сіздің әрекетініз?

2.Қыс мезгілі, қар өте көп жауды. Мектеп алаңыңда қандай жоба жасар едің?

3. Ауылға бардық 100 ден асқан әжемніңтойы еді,, осы жиындажақын туысы емес, өтеалыс туысына әжематамның ескі автокөлігін сыйға тартты.

4.Білім әрбір 4 жылдаескіріп отырады…

5.Мұғалім сабақты жақсы түсіндірді. Оқушылар тек қана тыңдады және көшірді. Сенің пікірің?

Сұрақтарды талқылайды және қорғайды

    Топтықбірігіп жұмыс жасайды

5

Диалог арқылы қиын сұрақтарды шеше білу.

Өмірлі сұрақтардыталқылау

Презентация, суреттер

10 мин

Қызықтыратын халық жұмбақтары;

Бали

аралындағы(Индонезия) қандай ерекше мереке аталынады?

Қатысушылардыңмотивация туралытүсінік қалыптасады

Тпопен жұмыс; Түсіндірмелер мен өз пікірлерін ұсынады.

6

Ынталандыру«Мультик окоманде»

Бейнеролик көру

2 минут

Бірлесіп жұмыс жасау үшін «Мультик о команде» бейнежазбасын көрсету.

Коучингке қатысушылар бірлесіпжұмыстың тиімділігін түсіледі.

7

Мотивация жиынтығы

Топпен жұмыс

5-

минут


Мотивация түрлерін ажырата алады

8

1.Білімге құштарлық деген осы болар.

2.Кибера(Кения)мектебі

Презентация

3 -минут


Салыстырады, балаларға үнемі көрсетіп, айтып отыру.

9

Танымдық,әлеуметтік және эмоциялықбайланыс

Бейнежазба

2 -минут

Қажымас еңбектің арқасында баланың эмоциясы туралы не айтасыз?

Ой пікірлері.

Әріптестердіңөз ойын білу

10

Рефлексия (кері байланыс)

жазу

3-минут

Сізге бүгінгі коучингтен алған әсеріңіз қандай?

Не үйрендіңіз?

Екі жұлдыз, бір тілек!!!

Мотивация жиынтығы қолдана аласыз ба?

Кері байланыс орнатылады

10

Коучтің қорытынды сөзі

Әңгімелесу

жазу

3 -минут

С.Джобс сөзінің мақсаты

Мұғалімдердіңұсыныстары бойынша

рефлексивтік есеп жазылады

Осыған ұқсас жазбалар:

ҰстаздарғаОқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау (коучинг)

ҰстаздарғаОрта білім берудегі басқару мен көшбасшылық

ҰстаздарғаКоучинг барысындағы логикалық сұрақтар үлгісі

ҰстаздарғаТоптық жұмыстың тиімділігі

ҰстаздарғаСыни тұрғыдан ойлануға үйрету

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1150982

Пікірлер (1)
майра # 14 қараша 2015 в 18:06 0
өте жақсы,маған ұнады.Еңбегіңізжемісін көріңіз.

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар