Сыни тұрғыдан ойлануға үйрету

Сыни тұрғыдан ойлануға үйрету

Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы КММ Академик О.А. Жаутыков атындағы №1 қазақ орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің екінші (негізгі) деңгейдегі мұғалімі Г.Ш.Нарымбекова

Сабақтың тақырыбы: Сыни тұрғыдан ойлануға үйрету

Мақсаты: Мұғалімдерге сын тұрғысынан ойлаудың оқытудағы тиімділігін түсіндіру

1

Коучинг кезеңдері

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Уақыты

Сұрақтар

Күтілетін нәтиже

І

Ұйымдастыру

Сәлемдесу

Өзін таныстыру

Бейнефильм «Қошқар мен теке»

5 мин

Бейнефильм көру арқылы не түсіндіңіздер?

Коуч, коучинг туралы түсінік алады.

ІІ

Заманауи оқыту әдістемелерінің жеті негізгі модулімен таныстыру

Слайд қолдану

Түсіндіру жұмыстары (жеке тоқталу)

5 мин

Жеті модуль — оқыту сапасын арттырудың әдістері екенін біледі

ІІІ

Топқа бөлу

Түстер бойынша бөліну.Үш түрлі кәмпит арқылы топқа бөлу (қызыл, сары, жасыл)

Топтың ережесін жасау.

5 мин

Топқа бөлудің әдістерін үйренеді

ІҮ

Ой қозғау

Жануарларды топқа бөлу.

10 мин

Бір суретті таңдап алып, 5-6 сұрақ дайындайды.

Ішінен өздеріне ұнаған сұрақты келесі топқа қояды. Ол топ қойылған сұраққа баға береді.Бағалауда қандай критерийлерді ұстанғандықтарын айтып өтеді.

Көзбен көретін айғақтар негізінде сын тұрғысынан ойланады.Еркін ассоциациялар арқылы жаңа идеяларды көптеп келтіріп, оларды жинақтайды.

Ү

Сергіту сәті

Дене қимыл қозғалысы (жаттығу көрсету)

2 мин

Көңіл-күйлеріңіз қалай?

Денелері сергіп, шаршағандары басылады

ҮІ

Сыни тұрғыдан ойлаудың тиімді моделі — Блум таксономиясы

Слайд көрсету арқылы түсіндіру (6 мақсат)

10 мин

Блум таксономиясының 6 деңгейлі кезеңінің маңызы?

Блум таксономиясы туралы мағлұмат алады. Блум таксономиясындағы аталған барлық деңгейлер сын тұрғысынан ойлау үшін қажет екенін ұғынады

ҮІІ

Тапсырма беру

Үлгі ретінде қағаз тарату, сол бойынша Блумның 6 кезеңдеріне сабақ жоспарын құру

10 мин

Сабақ жоспарын құру кезінде Блум таксономиясының тиімділігі?

Блум таксономиясының 6 кезеңдері бойынша сабақ жоспарын тиімді құра білуге үйренеді.

ҮІІІ

Қорытынды нәтиже

Ортада талқылау.

Әр топ бір-біріне баға беру

( екі жұлдыз, бір тілек)

10 мин

Сабақта сыни тұрғыдан ойлану арқылы барлық жастағы мұғалімдер кез келген құбылыс пен заттарға, әрекет пен мазмұнға сыни тұрғыдан қарап, көптеген пікірдің ішінен біреуін таңдап, саналы шешім қабылдауға үйренеді.

ІХ

Бағалау

сауалнама

5 мин

Коучинг қызықты өтті ме?

Коучинг неге ұнады?

Коучингтің жаңалығы не болды?

Коучинг қиын болды ма?

Осындай коучингке тағы да қатысқыңыз келе ме?

Мұғалімдерден алынған сауалнамаға диагностика жүргізу арқылы коучинг сабағының сәтті өткен кезеңдері және коучингтің сәтсіз өткен кезеңдері анықталды.

Осыған ұқсас жазбалар:

ҰстаздарғаТоптық жұмыстың тиімділігі

ҰстаздарғаОрта білім берудегі басқару мен көшбасшылық

ҰстаздарғаОқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау (коучинг)

ҰстаздарғаОқушылар өз бетінше білім алуларына ынталандыру. Коучинг.жоспар

ҰстаздарғаКоучинг барысындағы логикалық сұрақтар үлгісі

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1151074

Пікірлер (1)
макпал # 30 қыркүйек 2015 в 21:32 0
жаксы. сыни тұрғысынан ойлау технологиясын колданбаған ұстаздарға арналған элементтері болса.

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар