Топтық жұмыстың оқу сапасын арттырудағы тиімділігі

23 қаңтар 2015 - Айсулу Кожабай

Сабақ тақырыбы:

Топтық жұмыстыңоқу сапасын арттырудағы тиімділігі

Жалпы мақсат:

Топтық жұмысты ұйымдастыру арқылы ынтымақтаса жұмыс істеу ережесін құру. Мәселелерді бірлесіп шешуге, идеялармен алмасуға және қорғауға үйрету. Шағын топтағы жұмыс моделін құру.

Сілтеме:

1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 83-85

Оқу нәтижесі

Тапсырмаларды орындау барысында шағын топтарда бірлескен жұмысты ұйымдастыру әдістемесін игеруі. Тиімді топтық қарым-қатынасқа түсуі.Сабақ соңында әр мұғалім топтық жұмыстың маңызын түсініп, топтық жұмыстың оңтайлы жақтарын тәжірибесінде пайдалануға ұмтылуы

Түйінді идеялар:

Топтық жұмыс арқылы табысты оқытуға қол жеткізу.

Сабақта қолданылатын материалдар:

А- 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, маркер, қалам.

Оқыту әдістері:

АКТ Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс, АКТ, СТО, оқытудағы басқару және көшбасшылық

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

4. Топтық жұмыс

5. Рөлдік ойындар

Дерек көздері:

Тапсырмалар:

Сұрақ- жауап, салыстыру, ассоциация, рөлдік ойын

Оқуға арналған тапсырма:

Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық

Мұғалімге арналған нұсқаулық.

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

уақыты

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

1 мин

2 мин

2 мин

«Суретпен байланысты тілек» тренингін ұйымдастыру.

1.Шеңбер жасату, амандасу.

2.Стикерлерге салынған әр түрлі суреттерді ұсыну.

3.Суретті не үшін таңдағанын білу.

4.Суретпен байланысты айтқан тілектерін тыңдау.

Сессияға қатысушы мұғалімдер шеңбер жасап тұрады да бір-бірімен қол алысып амандасады. Үстел үстіндегі стикерлерге салынған әр түрлі суретті таңдайды, ол суретті не үшін таңдағанын айтып береді. Сол суреттерге байланысты бір-біріне тілек айтады.

І тапсырма

(8 мин)

1 мин

1.Шағын топқа бөлу.

Жеміс таңдату арқылы шағын екі топқа бөлу. (Құрма және алмұрт жемісі әкелінеді)

1.Жемісті таңдау арқылы

екі топқа бөлінеді.

2 мин

1.Шағын топтарға стикер таратылады. Стикерге өздерінің көңіл-күйлерін смайлик арқылы бейнелеу тапсырылады.

2.Топта жұмыс істеу үшін белгілі бір ережеге сәйкес жұмыс істеу керектігін түсіндіру.

Топтың әрбір мүшесі өз көңіл-күйін смайлик арқылы бенелейді.

Бірлесе отырып, топ ережесін құрады және ережемен таныстырады.

ІІ тапсырма

(8 минут)

2 мин

2 мин

Таныстыруға әр топқа

2 мин

Топттық жұмыс туралы ассоциацияжасау

1.Жеке орындау.

2.Тобымен талдау

3.Жұмысымен таныстыру.

Белгіленген уақыт ішінде плакатқатоптық жұмыс туралы әрбір топ мүшесі жеке, кейін топта талқылап, бірлесе жазып шығады.

Бірлесе орындаған жұмыстарымен таныстырады.

ІІІ тапсырма

(16 мин)

5 мин

Қорғауға әр топқа 2мин

2 мин

2 мин

3 мин

Топтық жұмыс:

1. Талқылау

2.кедергіні анықтау

« Қандай кедергіге тап болдық?» сұрағына жауап береді. Топта қандай сәтсіздіктер орын алды?

Топқа бөліну барысында бір топқа бірдей деңгейлі оқушылардың топтасуы. Ол жағдайда қайта топқа бөлу. Яғни түрлі түсті фигураларды фигураға байланысты бөлінсе, екіншіде түсіне байланысты қайта топтауға болады.

3.Қорғау жұмысы бойынша сұрақ қою. Жұмыстарын өзара бағалау.

Сергіту сәтін өткізу. Проигрыватель Windows Media «Макарено» биі

І тапсырманы талқылау.

Кедергіні жлю үшін пікірлер білдіру

Интерактивті тақтадан көрсетілген «Макарено» биіне билейді.

ІV тапсырма

( 15мин)

5 мин

5 мин

Рөлдік ойын.

«Көпір жасау» және рөлге түсу.

Қатысушыларға берілетін н ұсқаулық.Сіздер қағаздан көпір жасайсыздар. Көпірдің

ұзындығы 30 см-ден артық емес, көпірдің ені 3 сантиметр. Жұмыс ұзақтығы – 30 минут. Аяқталуынақарай жоспар бойынша өз жобаларыңыздың таныстырылымын жасайсыздар. Сіздіңжұмысыңыз бағалаудың келесі критерийлермен сәйкес бағаланады.

1. Көпірдің ұзындығы 30 см, ені 3 сантиметр болуы.

2. Көпірдің екі жағы эстетикалық талғамдарға сай келуі.

3. Регламенттің сақталуы.

Таныстырылымда көпірді өмірлік ұғыммен, ұстаныммен немесе құндылықпенбайланыстыру.

Жүргізушіге € арналған ақпарат. Жұмыстың алдында барлығы мұқияткритерийлермен танысуы қажет. Ойынға қатысушылардың барлығы бірдей

критерийлерді толық түсіну маңызды. Ол үшінминут бойы бағалау критерийлерінталқылау керек. Осы талқылаудың нәтижесінде тыңдаушылар жақсы жұмыс болыпұзындығы 30 см, ені 3 сантиметр көпір, оны жасау кезінде бірде бір рет «бастыережені» бұзылмауы тиіс, ал таныстырылым жоспарына сәйкес берілуі керек. Бұлбарлық параметрлер дескрипторлар арқылы сипатталған.

Бағалаушыларға нұсқаулық: Сіздер осы топтың жұмысына мұқият қарап,қатысушылардың басты ережені бұзбауын және белсенді қатысуын қадағалайсыздар.

Ынтымақтастықта жұмыс істеу.

Жауапкершілікті сезіну.

Берілген тақырып бойынша жауапкершілікті сезінеді. Топтар жұмыстарын «екі жұлдыз бір тілек» арқылы өзара бағалайды

V. Қорытындылау

(5 мин)

Өз тәжірибемнен топтық жұмысты ұйымдастыруды айту. Топқа өткен тақырыпты сұрау кезінде топ құрамы санына сәйкес әртүрлі деңгейдегі сұрақтарды дайындау қажет. Топ мүшелеріне тапсырмаларды өздеріне бөлісуін ұсыну.сол кезде топ мүшелерінің барлығы да қатысады.

Берілген тақырып бойынша флипчартқа 1 сурет, 5 сөз жазып, идеяларын қорғайды.

VІ. Ақпарлама.

(5 мин)

Топтық жұмыс туралы Power point арқылы қысқаша мәлімет беру.

Топтық жұмысты ұйымдастыру туралы нұсқаулықтағы мәліметпен танысады.

VІІ. Рефлексия

(3 мин )

Бастапқыда өз көңіл күйлерін бейнелеген стикер артына сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу не бейнелеу тапсырылады.

2.Саусақ арқылы білдіру

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын смайлик арқылы бейнелейді не жазады.

«жоғары» «орта» «төмен» белгісімен түсінген, түсінбеген, белгілерін көрсету.

Осыған ұқсас жазбалар:

ҰстаздарғаТоптық жұмыстың тиімділігі

ҰстаздарғаСыни тұрғыдан ойлануға үйрету

ҰстаздарғаОрта білім берудегі басқару мен көшбасшылық

ҰстаздарғаОқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау (коучинг)

ҰстаздарғаОқушылар өз бетінше білім алуларына ынталандыру. Коучинг.жоспар

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1083499

Теги: коучинг
Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар