Жаңа формация мұғалімінің кәсіби құзіреттілігі (шеберлік сыныбы)

16 наурыз 2015 - Дария Кожракова

«Шебер сынып» жоспары Өткізген: І деңгей бағдарламасын игерген

биология пәнінің мұғалімі Қожрақова Дария

Тақырып: Жаңа формация мұғалімінің кәсіби құзіреттілігі

Мақсаты: Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға- мұғалім екендігін білу.

міндеттері:

Коучтың іс -әрекеті

Мұғалімнің іс- әрекеті

Күтілетін нәтиже

Қоданылатын әдіс -тәсілдер

Бағалау

а формация мұғалімі педагогикалық құралдардың барлық түрлерін шебер меңгерген білікті маман, өзін-өзі әрдайым жетілдіруге ұмтылатын шығңармашыл тұлға екендігін ұғыну.

Түпкі нәтижеге жетуге ынталандыру

1.Танысу

2.Мұғалімдерді топқа бөлу.

«Мұғалім қандай болу керек?» сипаттама беру арқылы топқа бөлу. Мысалы: білімді, ізденгіш, жаңашыл сөздері арқылы 3 топқа бөлу.

3. «ХХІ ғасырда нені оқыту керек?» видеоролик көрсету

4. «Жақсы мұғалім» бейнесін сипаттау. Постерге мұғалім суретін салуды ұсыну.

5. Жұптық жұмыс. «Мінсіз оқушы» тұлғасын қалыптастыру. Кесте толтыру

    6. Топтық жұмыс. Әр топқа мәтін беріледі, постер арқылы қорғау.

7… Презентация көрсету, Жаңа формация мұғалімінің кәсіби құзіреттілігі туралы теориялық түсінік беріледі. Өз ойларын айтуға түрткі болу, ашық айта білуге ықпал ету.

1. Мұғалімдер шаттық шеңберінде өз есімдеріне сын есім қосып айту арқылы өздерін таныстырадыү .(Мысалы: Ақылды Айнұр)

2.Мұғалімдер топқа бөлінеді.

3.Мұғалімдер видеороликтен нені түсінгендігін ортаға салып пікірлеседі

4.Топтық жұмыс арқылы мұғалім бейнесін суреттеп сипаттама жазады.

5. жұптық жұмыс арқылы берілген кестеге сөздерді маңыздылығы бойынша жоғарыдан төмен қарай орналастырады…

6. «Мұғалім ұстанымы», «Тиімді оқыту», «Табысты оқыту мен құзырлы мұғалім» мәтіндері бойынша топта талқылайды. Постерге өз түсініктерін жазып, қорғайды.

7. Презентацияда айтылған қажетті мағлұматтарды топта талқылайды, топ мүшеоері өз ойларын ортаға салады.

1. Жағымды орта қалыптастыру.психологиялық қолайлы ахуал орнату.

2. Топ құрылады.топта рөлдерге бөлінеді.

3. топтық жұмыс барысында АКТ-ның мәнін, топтық жұмыстың қажеттілігін талқылайды, қарым қатынас жасап бір бірімен ойларымен бөліседі

    4.Әр мұғалім өз ойын ашық білдіріп топпен бірігіп бір келісімге келе біледі.Кейіпкерлерге баға қойып өзара топта жұмыс жасау дағдылары қалатасады.

    5.Жұпта тапсырманы талқылайды өз ойларын ортаға салады…

6.Пікірлеседі, өз ойларымен бөліседі, Тиімді, сапалы оқыту, табысты оқыту мен құзырлы мұғалім туралы керектігін анықтайды

7. Жаңа формация мұғалімі-шыңармашыл тұлға екендігін түсінеді.

Яғни мұғалім үздіксіз білім алушы, үнемі іздену қажеттілігін, ақпараттық сауаттылықтың маңызын ұғынады.

1.Топтық жұмыс

2.жұптық жұмыс

3.Диалогтік оқыту

4.топтық жұмыс, Диалогтік оқыту

2 жұлдыз бір тілек әдісі

АКТ

Кері байланыс

Анкета сауалнама алу т.б.

Рефлексия

1. Шебер сынып туралы не айтасыздар?

2. Алған материал пайдалы деп ойлайсыз ба? Неліктен?

Осыған ұқсас жазбалар:

БаяндамаБілім саласындағы оң өзгерістер

ҰстаздарғаОқу мен оқытудағы өз тәжірибесіне енгізгендегі өзгеріс жайлы рефлексивтік есеп

Тәрбие жоспарыТіл – тірегіміз, соғып тұрған жүрегіміз

ҰстаздарғаТізбектелген сабақтар топтамасына Бағдарламаның сыни тұрғысынан ойлау модулінің қалай және неге енгізілгені туралы бір рефлексивтік есеп

ИнформатикаКомпьютердің қосымша құрылғылары

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1062394

Пікірлер (2)

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар