Үлкен мұзайдын

7 маусым 2018 - Ardak Khaniatkyzy

Пәні

Қазақ тілі

Сыныбы

3 сынып

Сабақтың тақырыбы:

 Мұзайдын үлкен

 

Жалпы мақсаттары:

Шағын мәтіндер негізінде  тақырыпқа қатысты жаңа заттық атауларды меңгеру.Оқушыларды әдеби тіл нормасын сақтау арқылы өзі тұтынатын заттар туралы ой қорытуға дағдыландыру.Өзі тұтынатын заттарды сипаттау арқылы оқушылардың бойына сұлулық, көркемдік қасиеттерін дарытып, рухани-эстетикалық тәрбие беру.

Сілтеме:

«Қазақ тілі» оқулығы, жоспар, жазу дәптері

Оқыту нәтижелері:

Жаңа заттық атауларды пайдаланып сөйлемдер құрайды, шағын мәтіндерді құрау арқылы сипаттай алады.

Түйінді идеялар:

Осы тақырып бойынша оқушылардың алған білімдерін  топтық жұмыс жүргізу барысында жүзеге асыру.

Сабақтың түрі:

Аралас  сабақ

Оқыту әдістері:

Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, диалог, «Бағдаршам» тәсілі, «Кері байланыс», сергіту жаттығуы.

Ақпарат көздері:

Суреттер

 

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Оқыту модульдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушы әрекеті

І.Ұйымдастыру кезеңі

 

Сәлемдесемін.

Оқушыларды түгендеймін. Назарын сабаққа аудартамын.

Оқушылармен «Шаттық шеңберін» құрып, топқа бөлемін.

 

Мен елімді сүйемін,

Мен жерімді сүйемін,

Мен әлемді сүйемін,

Жақсы оқушы боламын,

Кілең бестік аламын.

 

ІІ Үй тапсырмасын сұрау

 

Тапсырманың орындалу барысын тексеремін.

Жаттаған сөздерді қағазға жазады.

 

 

ІІ. Қызығушы-лықты ояту

Ой шақыру стратегиясы бойынша сұрақтар қою.

Оқушыларға интерактив тақтасынан  Медеу мұзайдынының суретін көрсету.Сұрақ қою:-Балалар, мынау ненің суреті? Сендер мұзайдында сырғанағанды ұнатасыңдар ма? Медеу мұзайдынына бардыңдар ма?

 

Оқушылар жауап береді.Мұзайдынын сипаттайды.

ІІІ. Жаңа сабақты меңгерту

АКТ оқыту тәсілі.

Ал ендеше балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Үлкен мұзайдын» деп аталады. Не туралы әңгіме жүргіземіз?

2.Сөздікпен жұмыс.

Мен интерактивті тақтадан жаңа сөздермен таныстырамын, аудармасын айтамын.

Құлады-упал

Ауырды- заболели

Жылады- плакал

Жыламады-неплакал

Қимыл атаулы сөздерді жіктемін.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

Оқушылар жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды, «тегістеді», «тасыды» сөздерін жіктеп айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыни тұрғыдан ойлау

 

 

 

 

Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс

 

Дәптермен жұмыс

 

 

 

 

 

 

3.Оқулықпен жұмыс

А) Берілген мәтінді оқушыларға оқытамын.

Ә) «Дұрыс айт!» айдарындағы сөздерді хормен  оқыту,  дауыстап айтқызу.

Б) Жазылым.1-тапсырма.Сөздерге қосымша жалғатып жазғызамын.

Мен құладым.

Мен ауырдым.

Мен жыламадым.

В)Айтылым. 2-тапсырма.Сурет бойынша сұраққа жауап бергіземін.

 

 

 

Оқушылар мәтінді  оқиды, бір – біріне түсіндіреді.

 

 Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды.

Жазылым.1-тапсырма.Сөздерге қосымша жалғатып жазғызады.

 

Айтылым. 2-тапсырма.Сурет бойынша сұраққа жауап береді.

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

Текше лақтыру ойынын ұйымдастырамын..

Ойын шартын орындайды.

 

Сыни тұрғыдан ойлау

 

 

Г)4- тапсырма. Сұрақтарды қолданып, диалог құратамын.

 

5. «Кел, жаттайық»

айдарымен берілген өлеңді мәнерлеп оқуға машықтандыру.Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді тапқызу.Синквейн құрастырады.

Г)4- тапсырма. Сұрақтарды қолданып, диалог құратамын

Өлеңді мәнерлеп оқуға машықтанады.Жаңа сөздерді қайталайды.

Синквейн құрастырады.

 

 

 

 

 

 

 

IV.Қорытынды

 

 

 

 

 

«Сыр сандыққа» бүгін танысқан сөздерді салғызу.

 

«Сыр сандыққа» салынған сөздерді қайталайды.Екеуара диалог құрату.

 

 

V.Бағалау

 

 

Формативті бағалау.

 

 

«Бағдаршам» арқылы оқушыларды бағалаймын.

 

 

 

«Бағдаршам» үлгісі бойынша оқушы өзін – өзі бағалайды.

VІ.Үйге тапсырма

 

 

Оқулықтың  40-бетіндегі 3-тапсырма. өлеңді жаттау.

 

 

 

Рефлексия

 

Желім қағаздар таратып беру.

Сабақтан алған әсерлерін желім қағаздарға жазып іледі.

 

 

Осыған ұқсас жазбалар:

Бейнелеу өнеріАбай шығармаларына иллюстрация жасау

Қазақ әдебиеті"Қыз Жібек" жырын оқытқанда

- 1455490

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Здесь нет никого ;-)

Блогтағы жазбалар