Физика

Сабақтың тақырыбы : Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы. Электр кедергісі.

Сабақтың мақсаты:

1. Ом заңын тұжырымдау, электр кедергісіне анықтама беру, тақырыпты түсіндіру

    Оқушыларды  Ом заңының тұжырымдамасымен таныстырып, формуласын есептер шығаруда

    қолдануға, электр кедергісіне анықтама беріп, кедергіні өлшейтін құралға, тізбекте

    белгіленуіне түсінік беру;

2. Ток күші, кернеу, кедергіні  сипаттайтын шамаларды есептеу арқылы ойлау қабілеттерін,

    танымдық, өз бетімен жұмыс жасау қабілеттерін, шығармашылық деңгейін арттыру;

3. Оқушыларды ізденімпаздыққа, шапшаңдыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.

Сабақтың типі:аралас сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері:ой қозғау, сұрақ-жауап, баяндау, жеке, топпен жұмыс

Сабақтың қолданылған технология:деңгейлеп-саралап оқыту

Сабақтың көрнекіліктер:амперметрлер, электр шамдары, вольтметрлер, ток көзі, өткізгіш сымдар, кілт, резисторлар, реостаттар, үлестірме қағаздар, суреттер, сызбалар, интерактивті тақта,  электронды оқулық

Пәнаралық байланыс:математика, информатика, дене тәрбиесі

ЭПИГРАФ:Адам байлығының ең тамашасы – білім.

                       Барлығы соған ұмтылады, бірақ ол өзі келмейді
                                                                                             Әбу Райхан Әл Беруни

31 қаңтар 2016 - Замзагуль Аманиязова | 1804 көру

"Жанай орта мектеп-бақша" КММ-нің физика пәні мұғалімі  Ахметова Гульназ  Мейрамбекқызы.

6 ақпан 2016 - Базаргүл Алтынбекқызы | 2281 көру

Токтың жұмысы мен қуаты.Джоуль-Ленц заңы туралы түсінік беру.

14 наурыз 2016 - Мадина Шукиева | 285 көрілім
Токтың жұмысы мен қуаты. Джолуь - Ленц заңы

Токтың жұмысы мен қуаты.Джоуль-Ленц заңы туралы түсінік беру.

14 наурыз 2016 - Мадина Шукиева | 402 көру
ЖОҒАРЫ ЖИІЛІКТІ ЭЛЕКТРОМАГНИТТІК ТОЛҚЫНДАРДЫҢ БИОЛОГИЯЛЫҚ ӘСЕРІ ЖӘНЕ ОЛАРДАН ҚОРҒАНУ

Жоғары жиілікті электромагниттік толқындардың биологиялық әсері және олардан қорғану

14 наурыз 2016 - Мадина Шукиева | 1092 көру

“Жақсы дерлік те, жаман дерлік те бір әдіс жоқ, шеберліктің белгісі – түрлі әдісті болу. Мұғалім әдісті көп білуге тырысу керек, оларды өзіне сүйеніш, қолғабыс нәрсе есебінде қолдануы керек” А.Байтұрсынов

25 наурыз 2016 - Перизат Куздеубаева | 563 көру

Мақсаты:  Фотоэффект  құбылысына мысалдар  келтіре  отырып   түсіндіру, Эйнштейн  формуласына  есептер  шығара  білуге  үйрету. Топта  бағалауға  үйрету

Күтілетін  нәтиже:  Фотоэффект  құбылысмен  танысып, Эйнштейн формуласы  жайлы  мағлұмат  алады, оны  есептер  шығара  білуге  қолдана  алады. Топта  бағалай  алады.

 

 

28 наурыз 2016 - Гульзифа Кенжаева | 546 көрілім

Ақтөбе облысы, Мартук ауданы, Хазірет ауылы
Хазретовка орта мектебі, физика және информатика
пәнінің мұғалімі Сейтқалиев Жұлдызбек Қаратайұлы

Физика пәнін оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану

 

27 сәуір 2016 - Жулдызбек Сейткалиев | 396 көрілім
Материялық нүкте. Қозғалыс троекториясы. Жол және орын ауыстыру

Ақтөбе облысы, Мартук ауданы, Хазірет ауылы
Хазретовка орта мектебі, физика және информатика
пәнінің мұғалімі Сейтқалиев Жұлдызбек Қаратайұлы

 

 

27 сәуір 2016 - Жулдызбек Сейткалиев | 777 көрілім

РЕЗЮМЕ

  Применение информационных технологий в учебном процессе учителей и учащихся, расширяет возможности. Оно стало в настоящее время одной из актуальных проблем в использовании информационных технологий и безусловно гармонично.

ABSTRACT

The using of information technologies expands opportunities of both teachers and students. So competent using of information technologies is one of the main priorities.

30 сәуір 2016 - Еркеназ Алиева | 430 көрілім
"ХХІ ғасыр физигі - 2016"

1 жүргізуші:

Армысыздар, құрметті ұстаздар, әділ-қазылар, оқушылар. Бүгінгі «ХХІ ғасыр физиктері» атты сайысымызға  қош келіпсіздер!

2 жүргізуші:

 Әсемпаз болма әрнеге,

 Өнерпаз болсаң арқалан.

 Сен де бір кірпіш дүниеге,

30 сәуір 2016 - Еркеназ Алиева | 350 көрілім

 

 

Жалпы мақсаты

а) ішкі энергия және заттың агрегаттық күйлері тарауларын қайталай отырып, алған білімдеріне қорытынды жасайды

ә) теориялық білімдерін практика жүзінде қолдана білуге және алған білімді тиянақтауға дағдыланады

б) ұқыптылыққа, жауапкершілікке, іскерлікке, өзін-өзі реттеуге  үйренеді

 

30 сәуір 2016 - Дана Бурабай | 591 көру

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru