Үйшік (орыс ертегісі)

19 қазан 2014 - Хадиша Қойшибаева
Үйшік (орыс  ертегісі)

Күні

12.03.2014жыл

Сабақтың  тақырыбы

Үйшік (орыс ертегісі)

Жалпы мақсаты

Орыс халық ертегісін түсініп оқу. Диалог құрап ертегіні сахналау

Сілтемелер

Әдебиеттік оқу 2сынып 2013жыл Атамұра Алматы баспасы

Міндетті

Ертегідегі негізгі ойды анықтау, ертегі кейіпкерлерін диалог құру арқылы сахналау

Күтілетін нәтижелер

Ертегідегі негізгі ойды анықтады, ертегі кейіпкерлерін диалог құру арқылы сахналап көрсете алды.

Тапсырмалар

1.Қабырғаға  қарап  оқу

2.Автордың  орындығы

3.Топтастыру

4.Болжау кестесі

5.Топтық жұмыс

6.Суреттер сөйлейді

7.Адасқан сөздер  ойын

8. Мақал мәтел жұмыс

                                             Сабақтың  барысы

Уақыты

      Мұғалімнің  іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

2минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2минут

 

 

 

 

 

 

3минут

 

 

 

3минут

 

 

5минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10минут

 

 

 

 

 

 

 

7минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5минут

 

 

 

 

5минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2минут

 

 

 

2минут

I.Ұйымдастыру бөлімі. Сәлемдесу.

Сыныпты суреттер арқылы  бес топқа бөлемін.

Психологиялық  дайындық

дайындық  «Ақ тілек. Әсем күлкі»

-Көңіл-күйлеріңіз қалай?

-Керемет!(қолдарын көтереді)

-Сабаққа  дайындықтарың  қалай?

-Тамаша! (алақандарын  шапалақтайды)

-Ынталарыңыз қалай?

-Ғажап! (қолдарын  көтереді)

-Ендеше  сабағымызды бастайық!

-О, о, о(бас бармағын көтереді)

 

II.Өтілген материалдарды  еске түсіру

Наурыз мерекесі туралы суреттер беріледі. Осы мереке туралы оқушылардың ойын ортаға салады.

1. «Қабырғаға қарап оқу»

стратегиясы

Наурыз мерекесіне  байланысты берілген суретті пайдаланып оқушылар шағын әңгіме жазады.

2. «Автор орындығы» стратегиясы

Оқушылардың  жазған әңгімелерін автор орындығына  отырып оқиды.

 

III.Жаңа сабақты меңгерту.

1) «Ерте ерте, ертеде»деп басталатын  халық шығармасы қалай аталады?

2) Ертегілердің  қандай  түрлері бар? Сызбаны толтыр

 

 

 

 

 

 


3.Мәтінмен  жұмыс   Болжау кестесі

а)Болжау кестесіарқылы мәтінді оқып беру

ә)Ертегінің  мазмұнын  суреттер арқылы  түсіндіру.

б) Ертегіні  іштей оқыту

в) Жеке -жеке тізбектеп оқыту

 

IY.Топтық жұмыс. Кейіпкерлер арасында сөйлеу диалог құрап, ертегіні сахналап  көріңдер.

1-топ  Тышқан мен бақа

2-топ Қоян және басқа аңдар

3-топТүлкі  және басқа аңдар

4-топҚасқыр және басқа аңдар

5-топАю және басқа аңдар

 

YI. «Суреттер сөйлейді»  әдісі

Сендер осы жануарлардың орнында болсаңдар  қандай үй салар едіңдер.Әр оқушы өзінің армандаған үйін салады.

 

Y. «Адасқан  сөздер» ойыны. Берілген  іс — қимылдың қай аңға қатысты екенін сызықтармен көрсет.

 

Секірді                           түлкі

Алақ- жұлақ                    аю

Қорбаңдады                   қасқыр

Жүгіріп                          бақа

Ытқып- ытқып                тышқан

Қуанып                           қоян

 

 

YI. Мақал мәтелдерді түсңнңп оқы.

1. Бірлік болмай, тірлік болмас.

2.Ырыс алды  ынтымақ,

3.Саусақ  бірікпей, ине ілікпейді.

 

YII.Бағалау.  Қорытындылау. Үйге тапсырма

Ертегіні түсініп оқу, ертегінің мазмұнына сурет салу.

 

 

 

 

 

 

 

Амандасу.Сыныпты суреттер арқылы  бес топқа бөлінді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наурыз мерекесі туралы

оқушылар  өз білімдерін ортаға салады.

 

Әр оқушы өздерінің  орындықтарын алып  қабырғаға қарай кетеді. Сол қабырғаға қарап отырып наурыз мерекесі туралы шағын әңгіме  жазады. Әңгімені жазып болғасын  орындарына оралады.

Жазған әңгімелерін ортадағы автор орындығына отырып  оқып береді.

 

Ертегілер  туралы топтастырады. Ертегі түрлерін  ажыратады.

 

 

 

Мәтін мазмұнын  суреттер арқылы  түсіндіремін.

Мәтінді  іштей оқып  танысады.Мәтінді оқушыларға жеке жеке  тізбектеп  оқытамын.

 

 

Ертегі кейіпкерлерін әр топқа сахналап  диалог құрып көрніс көрсетеді.

 

 

 

 

 

 

Әр оқушы өзінің  ойлаған үйінің суретін салып ортаға шығып жапсырады.Не себепте сондай үй салғанын дәлелдейді.

 

 

Берілген іс қимылдың қай аңға қатысты екенін сызықтармен  көрсетеді және сәйкестендіреді.

 

 

 

 

 

Осы мақал мәтелдерге  қандай ортақ тақырып қояр едің? Мақал мәтелдердің

Осыған ұқсас жазбалар:

БастауышШ.Уалиханов. "Абылай хан" әдебиеттік оқу 4-сынып

БастауышАра мен шыбын

БастауышЖ. Қашқынов "Ұнатам күзді мен"

БастауышАраша

Бастауыш3 сынып "Көл" Т.Молдағалиев

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1129917

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар