Көбейтудің терімділік қасиеті

Сабақтың тақырыбы: Көбейтудің терімділік қасиеті.

Сабақтың мақсаты: Тақырыпты жете меңгертудүсіндіру.Оқушылар-

дың математикалық біліктерін, ауызша және жазбаша

есептеу дағдыларын дамытып, пәнге деген

қызығушылығын арттыру.

Тәрбиелілігі: ¥қыптылыққа,ұйьімшылдыққа, жылдамдыққатәрбиелеу.

Сабақтыңтүрі: Ойын сабақ.

Сабақты өту әдісі: Түсіндіру, сұрақ-жауап әдісі.

Сабақтың көрнекілігі: Ереже жазылған кесте, кеспе қағаз, суреттер.

Сабақтың барысы.

І Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды топқа бөлу.

І.Халықбанк

2.Әлем банк

3.Альянсбанк.

ІІ Үй тапсырмасын тексеру.

Фигуралардың ауданы мен периметірін тап.

Ой қозғау.

Қазір қай мезгіл?

Қыстың нешінші айы?

Ақпанның нешесі?

Аптаның қай күні?

ІІІ Жаңа сабақ.

Көбейту кестені еске түсіреміз.

Көбейтудің лләні көбейткіштердің орналасу ретіне байланысты емес.

Бұл көбейтудіңтерімділік қасиеті деп аталады.

а. (Ь. с)=(а. Ь). с

6 .(4. 2)=6. 8=48 (6.4). 2=24. 2=48,

№І.Тура теңдіктер құрастыр.

807 34 23 140 340 84

12 21 9010 4600 120 160

32 60 2096

60. 2=12080. 2 =160

20. 7=14010.60=600

160:2=80140:20=7

З.Халықбанк Әлем банк

(5.3). 2=15. 2=30 (7.2). 5=14. 5=70

5. (3. 2)=5. 6=30 7. (2. 5)=7. 10=70

4. (3 .20)=4. 60=2406. (3. 5)=6. 15=90

(4.3). 20=12. 20=240 (6.3). 5=18. 5=90

Альянс банк

20. (5. 8)=20. 40=800 (50. 4). 2=200. 2=400

(20. 5). 8=100. 8=800 50. (4. 2)=50. 8=400

ІvСергіту сәті.

Орнымыздан тұрайық,

Алақанды ұрайық.

Бір отырып, бір тұрып,

Біз бір дем алып қалайық.

Логикалық сұрақтар.

І.Қай кезде біз 3-ке қарап 15 дейміз? Шешуі Ісағатқа қарап.

2.Неше есе арттырсақта өзгермейтін санды тап.(о)

3.Екі қолында он саусақ болса, жиырма қолда неше саусақ болады?(100)

4.Қайыңда төрт бұтақ.Әр бұтақта тағы төрт бұтақтан.Ол бұтақтарда төрт алмұрттан.Барлығы неше алмұрт болады.

5.Не ауыр? Бір килограмм мақта ма, жарты килограмм темір ма?

4.а)Бояулар 3 сөренің әрқайсысына 8 қораптан қойылды.Әр қорапта 6 құтыдан бар.Барлығы қанша құты бар?

Шешуі:(3. 8). 6=24. 6 =144 3. (8. 6)=3. 48=144

Жауабы: Барлығы 144 құты бар.

ә) Біздің үйде 3 подъезд бар.Әр подъезде 10 пәтерден .Әр пәтерде

4 терезеден бар.Үйде барлығы неше терезе бар?

Шешуі:(3 .10). 4=30. 4=120 3. (10. 4)=3. 40=120

Жауабы:Үйде барлығы 120 терезе бар.

5.а.1ц сүттен 9 кг ірімшік алынады.1 тонна сүттен қанша килограмм ірімшік алуға болады?

Шешуі:1ц-9кг 100кг-9кг

1т=1000кг 1000:100=10 10. 9=90

Жауабы: 1т ірі сүттен 90 кг ірімшік алуға болады.

Жауабы:1тоннадан 90 кг ірімшік алуға болады.

б.Жаңғақ 5 жерге үйілді.1 үймеде 12, екіншісінде 21 ,үшіншісінде 9,

төртіншісінде 30, бесіншісінде І8.Ағайынды үш адамға үймедегі жаңғақты бір -біріне алып салмай қалай тең бөліп беруге болады?

V Пысықтау жүмысын жүргізу.

Көбейтудің терімділік қасиеті дегеніміз не?

Мысал келтір.

viСабақты қорытындылау.

Банктердің қанша балл жинағанын есептеу.

Жеңімпазды анықтау.

Бағалау.

VIIҮй тапсырмасы.

5 есеп (ә).

ФермерЗц 60 кгқызанақжинапалды.Қызанақтардың 4-тен 1 бөлігіәржәшікке10 кг-нансалынды.Олнешежәшіктітолтырды? Нешекилограммқызанақжәшіккесыймайқалды?

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1141980

Пікірлер (1)
Базаргүл Алтынбекқызы # 13 шілде 2015 в 15:22 0
Ойы баланың ой-өрісін дамытып,пікірталас тудыра алады.

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар