Коучинг. Диалогтік оқыту

7 мамыр 2015 - Акторгын Себепова

Коучинг тақырыбы:

Диалогтік оқыту.

Мерзімі:

Жалпы мақсаты:

Диалогтің маңызын ашу, сабаққа оқыту нысаны ретінде әңгімелесуді енгізу. Барлық оқытушылардың білім алу, мақсатқа жету мен сынып өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оны тұлға ретінде дамытуға ерекше назар аудару болыптабылады.

Оқу нәтижелері:

Коучинг соңында мұғалімдер:
1. Оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінеді.
2. Білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, мысалы: жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз түсінігін қалыптастыру.
3. Білім алу тәжірибесіне диалогті әдістер енгізіледі.
4. Сыныптағы диалогтік әдістер бағаланады.
5. Диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын болады.

Түйінді идеялар:

Диалог – мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік.
Сұрау және топтық жұмыс диалогтік тәсілдің балаларды оқыту сапасын арттыру құралы.

Жаттығулармен тапсырмалар

Коучтің іс- әрекеті

Нәтиже

    1.Психологиялық ахуал тудыру.

    2.Тренинг жаттығулары. (бой өлшемдері бойынша, шаштарының ұзындықтарымен, сыныптарымен т.б қатарға тұру) Тілек айту.Топқа бөлу: қаланың суретімен пазла құрастыру.

Топтарға бөлінді. Астана, Алматы, Москва, Самара қалаларының суреттерімен пазла құрастырып, 4 топқа бөліну.

Сабаққа психологиялық дайындық.

Миға шабуыл.

Аудиторияда жағымды псхологиялық ахуал орнады. Мұғалімнің кәсіби құлшынысын арттыру, жігерлендіріп, көңіл – күйін көтеру.

Сұрақтар арқылы коучингтің тақырыбын ашу.

Коучинг тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Коучинг тақырыбымен, мақсатымен танысты.

Презентация бойынша тақырыптың мазмұнын ашу, әңгімелеу.

Тақырып бойынша теориялық мағлұмат алды, ой қорыта алуға жол ашты.

1 қадам.

Бейнетаспа көрсету

Мұғалімдер видеодан көргендерін рөлге бөліп ойнап, диалогқа түседі.

2 қадам.

Тренинг жаттығу. Маңдайларына стикерге әнші, актер, ғұлама адамдардың аттарын жазып, сұрақ арқылы шешуін табады.

Мұғалімдер сұрақ арқылы қарым-қатынас жасайды, көңіл күйлері көтеріледі.

3 қадам.

«Құпия тас» әдісі.

Барлық топтарға құпия тас арқылы тапсырма беріледі, сахналық қойылым көрсетеді. Барлық мұғалімдер қатынасады.

4 қадам.

Топтарға «Бәйшешек» гүлінің макетін салу тапсырылады.

Топта талқылап, ортада қорғайды.

МАН-нан «Диалогтік оқыту» тақырыбын оқи отырып, кубизмге қарап сұрақтар құрастырады. Сұрақтар күрделі болуы тиіс, басқа топтар жауап береді.

5 қадам.

Қорытынды.

6 қадам.

Топтарды бағалау.

«2 жұлдыз, 1 ұсыныс» арқылы бағалау

Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:

Жалпы мәлімет беру, түсіндіру, психологиялық ахуал, түрлі қалалар арқылы топтастыру

Қорытынды:

Әр топ келесі топтың жасаған жұмысын бағалайды.

Рефлексия

«+» — «-» — «қызықты» деген дайын парақ арқылы коучингтің қаншалықты тиімді өткенін айқындау

«+» — «-» — «қызықты» деген дайын парақ арқылы коучингтің қаншалықты тиімді өткенін жазады

Коучингке қатысушылардан сауалнама алу

Қатысушылар сауалнама парағын толтырады

Осыған ұқсас жазбалар:

ҰстаздарғаОқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау (коучинг)

ҰстаздарғаОқушылар өз бетінше білім алуларына ынталандыру. Коучинг.жоспар

ҰстаздарғаОрта білім берудегі басқару мен көшбасшылық

ҰстаздарғаТоптық жұмыстың тиімділігі

ҰстаздарғаСыни тұрғыдан ойлануға үйрету

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1150680

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар