Ш.Уалиханов. "Абылай хан" әдебиеттік оқу 4-сынып

21 қараша 2015 - Жамила Даукараева

Сабақтың атауы

Ш.Уәлиханов Абылай хан

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сабақтың жабыдығы

Түрі

1. Шоқан Уәлиханов туралы мағлұмат беру. Абылай ханның ерлік жолдары туралы түсі.Мәтіннің негізгі мазмұнын түсіндіру.
2. СТО технологиясының стратегияларын қолдана отырып, оқушылардың ойын толық баяндай білуін, жазба түрде еркін жаза білуін, өз бетінше қорытынды жасап, ойын жүйелей білуге дағдыландыру, хан Абылай туралы білімдерін жетілдіре түсу.
3. Елі, халқы үшін күрескен ұлы адамдар өмірін үлгі ету. Өткен тарихын құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емеc.
Сабақ типі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдіс – тәсілдері: баяндау, түсіндіру, сұрақ – жауап, ізденіс жұмысы. «Аквариум» әдісі, кешенді талдау, 5 жол өлең, топтастыру, салыстыру
Көрнекіліктер: Ш. Уәлиханов; Абылайхан портреттері.АКТ

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

Ұйымдастыру кезеңі:
— Қане, бәріміз бір – бірімізге шуақ сыйлайық. Қабағымызды ашайық. Әдемі күлейік.

I. Қызығушылықты ояту:

Қ.Аманжолов. «Туған жер» 1-топ – 1-шумағы

2-топ – 2-шумағы, 3-топ – 3 –шумағы.

Шумақтағы ерекше белгісі бар бала топбасшы болып тағайындалады.Топбасшы міндеті тобының тәртібін сақтау. 1 мин

1.Үй тапсырмасын сұрау

Бірінші топ екінші топқа, екінші топ үшінші топқа, үшінші топ бірінші топқа 2 сұрақтан қояды. Жауап беріліп, толықтырылады.

Барлық баладан сұралады. 5 мин

2. Топқа қалай болінгені, ол түстердің қандай мағынасы бары сұралады.

-Осы біздің бейбітшілігімізді қорғаған қазақ ханы кім?

«Абылай ханды» топтастыру

-Осы Абылай ханның ұрпағы қазақ елі үшін үлкен орны бар кім?

«Шоқан Уалиханов» топтастыру 5 мин

3.Күн жады. Дәптерге жазылады.

4. «Аквариум» әдісімен әр топтан өз ұсыныстары бойынша оқушылар тақтаға шығады. Мысалы, мәтіннің 1-бөлімі бойынша бір топтан, 2-бөлімі бойынша келесі топтан шығады. Олар мазмұнын баяндайды. Осы әдіс бойынша мәтін мазмұнымен барлық сынып оқушылары танысады. 5 мин

5.Тапсырмалар 5 мин

1-топқа:

Абылай ханға мінездеме береді

2-топқа:

Кешенді талдау

Тақырыбы:

Авторы:

Кейіпкерлері:

Қай кезеңдегі оқиға:

Не түсіндің?

3-топқа:

Соғыс дегенді қалай түсінесің?

Бекіту.

1-топ 3 мин

5 жолды өлең құрастыру

1.Зат есім Кім? Не?

2.Сын есім Қандай? Қай?

3.Етістік Не істейді?

4.4 сөзден құралған сөйлем

5.Тілек сөз

2-топ.

Хронологиялық кесте

3-топ

Салыстыру кесте

— Біз қазақ деген мал баққан елміз, бірақ ешкімге соқтықпай, жай жатқан елміз. Елімізден құт – береке қашпасын деп, жеріміздің шетін жау баспасын деп, найзаға үкі таққан елміз. Ешбір дұшпан басынбаған елміз, басымыздан сөзді асырмаған елміз. Досымызды сақтай білген елміз, дәм — тұзды ақтай білген елміз, асқақтаған хан болса, хан ордасын таптай білген елміз

Мәтіннің түсінігін айту

Білім ағашымен бағаланды

Жаңа сабақ

Ой толғаныс

Үйге тапсырма

Бағалау

Кері байланыс

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Осыған ұқсас жазбалар:

2 сыныпҮйшік (орыс ертегісі)

БастауышЖ. Қашқынов "Ұнатам күзді мен"

Бастауыш3 сынып "Көл" Т.Молдағалиев

БастауышАра мен шыбын

БастауышАраша

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1066259

Пікірлер (0)

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru