§35 Антропосоциогенез сатылары. Адамның бейімделуі.

31 қаңтар 2014 - Мейрамгуль
§35  Антропосоциогенез сатылары. Адамның бейімделуі.

Атырау облысы.

Құрманғазы ауданы.

Д.Нұрпейісова орта мектебі 

Наурзбаева Мейрамгуль Болатқызы.

Биология пәні мұғалімі

 

Сабақ тақырыбы:  §35  Антропосоциогенез сатылары. Адамныңбейімделуі.
 Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: Антропосоциогенез сатылары және адамның бейімделуі туралыжалпы түсінік беру

ә) дамытушылық: Адамның пайда болу теориясын талқылау арқылы оқушылардың білімді өздігінен меңгеруі, оқулықпен жұмыс істеу дағдысын, ой-өрісін, шығармашылығын, ізденімпаздығын дамыту
б) тәрбиелік: Оқушыларды қызығушылыққа, ізденуғе және ойлауға үйрету. бірлікке,өз ойларын ашық айтуға дағдыландыру, дүниетанымдық көзқарасынқалыптастыру.Ақпарат құралдары арқылы жаңа әдістерді пайдалана отырып білімалушылардың шығармашылығын дамыта оқытуға   тәрбиелеу
Сабақтың типі: Жаңа материалды меңгерту.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі-иллюстративті, термин сөздермен жұмыс, сәйкестендіру.

Сабақтыңкөрнекілігі: Суреттер, слайдтар
1, Ұйымдастыру кезеңі
ІІ.  Үй тапсырмасын тексеру
. §34 Антропосоциогенез. Приматтар эволюциясы.

·        Адамдардың приматтардан пайда болғандығын дәлелдеңдер.

·        Адамның маймылдан пайда болғандығы жөнінде  дәлелдердің қайсысы шындыққа жақынырақ? Неліктен?

·        Осы заманғы маймылдардың қайсысы  адамға жақынырақ?

·        Туыстық жағынан біз қандай дәрежедеміз?

·        Понгид және гоминидке бөліну қашан өтті?

·        Олардың қайсысы ортақ ата тек болды?

 

В) Шығармашылықкезең. ( шығармашылық жұмыстарын қорғау)

·        «Примааттарэволюциясы»

ІІІ.Қорытындылау.  Адамның қалыптасукезеңдерін сипаттау арқылы жаңа тақырыпқа көшу.

ІҮ. Жаңатақырып. §35  Антропосоциогенез сатылары.Адамның бейімделуі.

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Бекіту тапсырмалары.   А)  Семантикалықкарта.

 

Австралопитек

Питекантроп

Неандертальдық

Кроманьондық

Осы заман типіндегі адам

 

 

 

 

Тік жүретін адам

 

 

 

 

Саколы адам

 

 

 

 

Іскер адам

 

 

 

 

В) Деңгейлік тапсырмаларды орындау.№ 169 бет.

С) Тест жұмысы.

1. Ыдыс жасауға сазды пайдаланды.

 

А. кроманьондық

В. неандерталдық

С. питекантроп

Д.аустралопитек.

Е. архантроп

 

2.Терісіжүнсіз, өте көп мөлшерде  тер бөліпшығарды. Үйірлесіп тіршілік етті.

 

А. кроманьондық

В. неандерталдық

С. питекантроп

Д.аустралопитек.

Е. архантроп

 

3. Еуропа менАзияны мекендеді. Үнгірлерде тұрақты өмір сүрді. Отты ең алғаш пайдаланды.

 

А. кроманьондық

В. неандерталдық

С. питекантроп

Д.аустралопитек.

Е. архантроп

 

4. Құрбандық шалып, мәдениет дамыды. Дін бастамасы пайда болды. Қайтыс болғандарды  жерледі.

А. кроманьондық

В. неандерталдық

С. питекантроп

Д.аустралопитек.

Е. архантроп

5.Мұздықдәуірде  Еуропада  тірі қалды.

А. кроманьондық

В. неандерталдық

С. питекантроп

Д.аустралопитек.

Е. архантроп

VІІ. Үйтапсырмасын беру.     §35  Антропосоциогенез сатылары. Адамныңбейімделуі.
    ҮІІ. Бағалау.

 

 

Осыған ұқсас жазбалар:

Биология§8 Бұлшық ет және жүйке ұлпаларының құрылысы мен қызметі.

БиологияМәдени өсімдіктердің шыққан орталықтары

Биология§3 Көмірсулар

Биология§ 46 Экологияға кіріспе.

Биология§ 25 Палозой заманындағы тіршіліктің дамуы.

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1083519

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар