§37 Экологиялық зерттеулер.

31 қаңтар 2014 - Мейрамгуль
§37 Экологиялық зерттеулер.

Атырау облысы

Құрманғазы ауданы

Д.Нұрпейісова орта мектебі 

Наурзбаева Мейрамгуль Болатқызы

Биология пәні мұғалімі

 

Сабақтың тақырыбы: §37 Экологиялықзерттеулер.
Сабақтың мақсаты: 
Білімділік:

Оқушылардың  экологиялық  зерттеу әдістері   туралы білім беру.
Дамытушылық: экологиялық сананықалыптастыру арқылы, табиғатпен қарым-қатынаста қалыптар мен ережелердібұзбауға үйрету.
Тәрбиелік: жас ұрпақтарды туғанжер табиғаттын сүюге және қорғауға, табиғат байлықтарын тиімді пайдалана білугетәрбиелеу.

Сабақтың типі:   жаңа материалды меңгерту

Сабақтың түрі:    аралас сабақ

Сабақтың әдісі:   әңгіме, сұрақ-жауап, тест, зерттеу, дәлелдеу. т.б.

Сабақтыңкөрнекілігі: интербелсенді тақта, тест, реферат, альбомдар

 Сабақтың барысы: 

І. Ұйымдастыру кезеңі:

ІІ. Үйтапсырмасы:

§36 Қазақстанхалқының  экологиялық қағидалары.
А) «Ой талқы» кезеңі.

·        Қазақхалқының  табиғатты қорғаудағы салтдәстүрі несімен ерекшеленеді?

·        Атабабамыздан  тәрбиелік мәні бар қандайнақыл сөздері  қалған?

·        Табиғаттуралы қандай  мақал мәтелдер білесіңдер?

·        Қазақтартуралы шет ел саяхатшылары ,ғалымдарының пікірі қандай болды?

·        Жеріміздіңтамылжыған табиғатының бұзылуының себебі неде?

·        Қ.Сәтбаев  сөзінің бүгінгі маңызы қандай?

В)«Шығармашылық кезең» ( оқушылар өз жұмыстарын қорғайды)

Тақырыбы: 

Қазақстанхалқының  экологиялық қағидалары.

АбайҚұнанбаевтің табиғатты зерттеудегі рөлі.

Қазақ халқыныңкие тұтқан  аң құстары.

С)Бейнефильм көру.  «Қазақстан  табиғаты»

ІІІ. Жаңатақырып. §37 Экологиялық зерттеулер.


 

 

 

 

                                             Далалықжағдайда жүргізіледі.

Далалық зерттеу әдісі  

                                            Зерттеунысаны: дара, популяция, түр, табиғат бірлестіктері.

Зертханалық әдіс.

Экологиялық  зерттеу әдістерінің  жаңа бағыты

 

Болжау                         математикикалықмодельдеу                мониторингтікбақылау.

ІҮ. Бекіту тапсырмалары: А) Деңгейліктапсырмалар № 151  бет.

В)  Талдау. Экология ғылымыныі  зерттеуәдістерінің  жаңа бағыттарын талдау.

С

)ҰБТ ға дайындық кезеңі.  

1.Далалық жағдайда жүргізілетін зерттеу әдісі

А.Далалық 

В. зертханалық  

С. тәжірибелік 

Д. эксперименттік  

Е. мониторинг

2. Далалық зерттеу әдісінің нысаны

А.адам

В. Түр

С. өлі табиғат

Д. бактериялар

Е. гылыми теориялық негіз

3. Далалық зертеу кезінде жинақталғанматериалдар … өңделеді

А.болжау арқылы

В. Зертхана арқылы

С. тәжірибе арқылы

Д. эксперимент арқылы

Е. мониторинг арқылы.

4. Экологиялық  зерттеу әдістерінің  жаңа бағыты.

А.Далалық 

В. зертханалық  

С. тәжірибелік 

Д. эксперименттік  

Е. мониторинг, болжау, математикалықмодельдеу.

5.Табиғи  ортаның  барлық өзгерістеріне, жағдайына бақылаужасап, баға беру және болжау.

А.модельдеу

В. зертханалық  

С. болжау

Д. эксперименттік  

Е. мониторинг

Д) Кестемен жұмыс.

Зерттеу нысаны

Зерттеу мақсаты.

Экологиялық зерттеу әдістері

 

 

 

Г) Биологиялық диктант.

Экологиялық  зерттеу әдістерінің  жаңа бағыттары.............,..................., .....................,. Мониторинг дегеніміз    ....................................... Оның негізгі типтері…. Мониторингтіңүш сатылы жүйесін… жылы , орысғалымы… ұсынды.  Ол…, ............................,…

Ү. Үйгетапсырма:  §37Экологиялық зерттеулер.

ҮІ. Бағалау.

 

 

 

 

 

Осыған ұқсас жазбалар:

БиологияМәдени өсімдіктердің шыққан орталықтары

Биология§ 46 Экологияға кіріспе.

Биология§35 Антропосоциогенез сатылары. Адамның бейімделуі.

Биология§3 Көмірсулар

Биология§8 Бұлшық ет және жүйке ұлпаларының құрылысы мен қызметі.

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1083451

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар