§ 46 Экологияға кіріспе.

31 қаңтар 2014 - Мейрамгуль
§ 46  Экологияға кіріспе.

Атырау облысы.

Құрманғазы ауданы.

Д.Нұрпейісова орта мектебі 

Наурзбаева Мейрамгуль Болатқызы.

Биология пәні мұғалімі

 

Сабақ тақырыбы :   § 46 Экологияғакіріспе.  

Білімділік мақсаты: Экология пәні, оның міндеттері мен тарихи дамуы жәнеэкология бөлімдері  туралы білім беру.

Дамытушылық мақсаты: Экология  негізінанықтап, талдау жасайды, салыстыруды үйренеді.

Тәрбиелік мақсаты: Табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыра, бірін-бірісыйлауға, тыңдауға үйренеді. Өз ойларын ашық айтуға дағдыланады.

Сабақ типі: Аралас сабақ.

Оқыту әдісі: сұрақ жауап, талдау, салыстыру, іздену.

Көрнекіліктер: мультимедия, электрондық оқулық,  слайдтар.

Сабақтың кезеңдері:

І Ұйымдастыру кезеңі:

ІІ Үй тапсырмасын тексеру.: Сұрыптау тарауын қайталау.

  • Сұрыптау ұғымыныңқандай маңызы бар?
  • Жануарлар менөсімдіктерде сұрыптаудың қандай бастапқы кезеңі болды?
  • Жалпылама және  теріс сұрыптау неліктен  тиімсіз болды?
  • Ағзалардың қандайтүрлеріне дара сұрыптау жүргізу оңай және неліктен?
  • Қолдан сұрыптаудегеніміз не?
  • Биотехнологиядегеніміз не?
  • Гендік инженериядегеніміз не?
  • Қазақстандықсұрыптау табыстары қандай?
  • Н.И.Вавилов  нені зерттеді?

 

В) Суретті сөйлет.

 

Қазақ биязы жүнді қойы.

Арқар  меринос қойы.

Қазақтың  ақбас сиыры

Алатау сиыры

 

ІІІ. Жаңа тақырып. §46 Экологияға кіріспе.  

Тірі ағзалардың өзара әсерінің  жәнеқоршаған  тіршілік ортасымен  өзара әсерінің заңдылықтарын  биологиялық ерекше бөлімі  Экология зерттейді.  Грекше Экология  үй жай және  ілім деген мағынаны білдіреді.

Экология терминін  Э.Гекель  ұсынды.

  

 

 

 

 

Экологиябөлімдері:

Аутэкология-  жеке ағзалар мен  популяцияларға сан алуан  сыртқы орта факторларының әсерін зерттейтін экология бөлімі.

Демоэкология-  популяцияның  орта мен және  популяцияның  ішкі үрдістерімен  тура және кері  байланыстарын зерттейді.

Синэкология– биотикалық бірлестікті  және  олардың тіршілік ортасымен өзараарақатынасын  зерттейтін  бөлім.

ІҮ. Бекіту тапсырмалары. А) Деңгейліктапсырмалар 

230   бет. А, В, С.

В)Терминдермен жұмыс. Аутэкология, демоэкология, синэкология

С)Биологиялық диктант.

Тірі ағзалардың өзара әсерінің  жәнеқоршаған  тіршілік ортасымен  өзара әсерінің заңдылықтарын  .......................  зерттейді. Грекше  ..................  және ілім деген мағынаны білдіреді. Экология терминін ...................   ұсынды.  Экология бөлімдері…,…,….

Д) Электрондықоқулықпен жұмыс.

Е) ОЖСБдайындық.  Тест тапсырмалары. 

«Табиғи жүйе», «ботаникафилософиясы»еңбектерінің авторы:

А)

К.Линней   В)Ч.Дарвин.          С) Ж.Б.Ламарк     Д) К.Ф.Рулье   Е) Э. Геккель

«Табиғи сұрыпталу»теориясының авторы:

А)

К.Линней   В)Ч.Дарвин.          С) Ж.Б.Ламарк     Д) К.Ф.Рулье   Е) Э. Геккель

Экологиядегеніміз:

А)жануарларды зерттейді В) тірі ағзалардың сыртқы ортамен өзара байланысы

С) қоршағанортада өсімдіктердің талалуын зерттейді.

Д) Адамағзасын зерттейді.                     Е)Табиғатты зерттейді.

Экологиятерминін енгізген ғалым-

А)

К.Линней   В)Ч.Дарвин.          С) Ж.Б.Ламарк     Д) К.Ф.Рулье   Е) Э. Геккель

Нақтылы  географиалық таралу аймағы  ағзалардызерттейдін ғылым.

А)экология   В) биогеография          С) биотика     Д) биология   Е) ботаника

ҮІ. Үйге тапсырма: § 46  Экологияға кіріспе.           Реферат жазу.

ҮІІ. Бағалау

 

 

 

Осыған ұқсас жазбалар:

Биология§3 Көмірсулар

Биология§35 Антропосоциогенез сатылары. Адамның бейімделуі.

БиологияМәдени өсімдіктердің шыққан орталықтары

Биология§8 Бұлшық ет және жүйке ұлпаларының құрылысы мен қызметі.

Биология§ 25 Палозой заманындағы тіршіліктің дамуы.

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1147855

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар