Қалқанша безі

11 қазан 2014 - Дауренбек Хурмет

2014-2015 оқу жылы

Пән: Биология 8 сынып                  Пән мұғалімі: Хурмет Дауренбек              Уақыты: 10.10.14

Сынып/ мерзімі

8

Сабақ тақырыбы

Қалқанша безі, оның гормондарының маңызы. ҚР-да қалқанша без ауруларының алдын алу шаралары.

Сабақтың  мақсаты

Қалқанша безі, оның гормондарының маңызытуралы білімдерін толықтыру. Қалқанша без ауруларының алдын алутуралы ұғындыру.

 

Күтілетін нәтиже

Қалқанша безі туралы білімдерін толықтырады.

Қалқанша без ауруларының алдын алутуралы ұғынады, үйренеді.

Оқыту әдістері

 

 Оқытудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу, талантты және дарынды оқушыларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық. 

Оқытудың түрлері

 Өзіндік жұмыс.Топтық жұмыс.Ауызша.

Уақыты

Сабақ кезең/рі

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

3 мин

 

 

2 мин

 

 

5 мин

 

Кіріспе

«Шаттық  шеңберін»  ұйымдастырамын.

 

 

 

Тәтті кәмпиттер түсімен топқа бөлу.

 

 

 

«Иә-жоқ» сұрақ қою әдісі 

 Үй тапсырмасына байланысты сұрақтар қоямын.

 

 

Шаттық  шеңберінде  оқушылар  бір-біріне  жақсы  тілектер  айтады.

 

 

Оқушылар  3-топқа  бөлінеді: 

 

 

Сұрақтарға жауап бере отырып, өткен тақырыпты естеріне алады және бір-бірін бағалап, үй жұмысын тексереді.

 

 

 

 

 

 

Топ аттары жазылған

қағаздар

 

 

 

Оқулық

 

2

ми

н

 

 

3 мин

 

 

10 мин

 

 

Негізгі бөлім

Жаңа сабақ

Жаңа тақырыпты сұрақ қою арқылы анықтап аламын.

 

 

Жаңа тақырыпқа кіріспе ретінде «ББҮ» кестесін толтыртамын.

 

 

 

«ЖИГСО» әдісі арқылы жаңа тақырыпты толық оқып үйретемін.

 

 

Топтасып, жаңа тақырыпты анықтайды.

 

 

«ББҮ» кестенің алғашқы екі бағанын толтырады.

 

 

 

Әр топтан жаңа микротоп құрып, мәтіндермен танысады, қайта өз тобына барып, микротопта алған мәліметтерін топтастарымен бөліседі.

 

 

Оқулық, сөзжұмбақ, маркер, бағалау парақшасы, интернет көздерінен алынған мәліметтер.

 

 

 

 

10 мин

Қорытынды

«Балық қаңқасы» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын.

 

«ББҮ» кестесінің үшінші бағанын толтыртамын.

«Балық қаңқасын» топ болып толтырып, бір оқушы тақтада қорғайды, жаңа сабақты қорытындылайды.

«ББҮ» кестесін толтырады, тақтада жұмыс жасайды.

 

Оқулық

5 мин

Бағалау.

Сыныптасын және өзін-өзі критериалды бағалау жүргіземін.

 

Сыныптасын және өзін-өзі критериалды бағалап шығады. Бағалау парағын толтырады.

Бағалау парақшасы.

3 мин

Рефлек сия

Кері байланыс. Көңіл-күйлерін білу мақсатында смайликтермен формативті бағалау.

 

— мен толық түсіндім.

— мен жартылай түсіндім.

— мен түсінбедім.

Өткен тақырып бойынша өз пікірлерін жазды.

Сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсету арқылы білдіреді.

Стикер, смайликтер.

2 мин

Үйге тапсырма беру

§11, 12. оқу, сұрақтарға жауап беру.

ҚР қалқанша безі ауруларының алдын алу жолдары, баяндама.

 

Күнделікке жазады.

Күнделік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыныптастарын бағалау және өзін-өзі бағалау парағы

(Сыныптастарды бағалау және өзін-өзі бағалау сіздің өз жұмысыңыз және басқалардың жұмысының топтағы деңгейін анықтау)

(баға барынша әділ қойылсын)

                                     Тобы                                        Топбасшы                        

 

 

р/н

Топ мүшелері

Білімі

Тәртібі

Жалпы баға

Белсенділігі

Жауапкершілікті сезіну

Уақытты үнемдеу

Өз пікірін айту

Өзгенің пікірін тыңдау

Жаңа сабақты түсінуі

Үй тапсырма сын орыдауы

Топ ережесін сақтауы

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“ББҮ” сызба әдісі

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қ

А

Н

 

 

 

 

 

 

 

П

Л

А

С

Т

И

Д

 

 

 

 

 

 

 

Л

У

П

А

 

 

 

Б

Ұ

Л

Ш

Ы

Қ

Е

Т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

К

С

О

Н

 

 

 

 

 

 

А

Н

А

Т

О

М

И

Я

 

Ж

А

С

У

Ш

А

 

 

 

 

 

 

 

Ұ

Л

П

А

 

 

 

 

 

 

 

Үй жұмысының тапсырмалары.

  1. Жүйке жасушасын нефрон деп атайды. «жоқ»
  2. Адам ағзасында төрт түрлі ұлпа бар. «иә»
  3. Физиологиялық процестердің гормондар арқылы жүзеге асуы гуморалдық реттелу деп аталады. «иә»
  4. Ішкі секрецияның маңызды безіне гипофиз жатады. «иә»
  5. Сыртқы секреция бездерінің секреті (сөлі) сыртқы ортаға бөліеді. «иә»
  6. Ішкі секреция бездеріне жас, май, сүт бездері жатады. «жоқ»
  7. Гипофиздің алдыңғы бөлігінің қызыметінің төмендеуі өсудің жоғарлауына себепші болады. «жоқ»
  8. Ұйқыбезі аралас бездерге жатады. «иә»
  9. Гликоген өсімдікте болатын көмірсу. «жоқ»
  10. Ұйқыбезінің гормоны инсулин деп аталады. «иә»

Осыған ұқсас жазбалар:

Бастауыш"Астана" К.Ахметова

БиологияБактерия

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1083467

Пікірлер (1)
Дауренбек Хурмет # 24 ақпан 2015 в 00:18 0
қате кемшіліктері болса айта отырыңыздар

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар