Жорғалаушылар класының жалпы сипаттамасы (қысқа мерзімді жоспар)

14 қараша 2014 - Дауренбек Хурмет
Жорғалаушылар класының жалпы сипаттамасы (қысқа мерзімді жоспар)

Ақмолаобылысы  Целиноград ауданы 

№10Фарфоровый орта   мектебінің биология пәні мұғалімі 

Хурмет Дауренбектің

ҚМЖ

2014

Биология

7 сынып

 

Сабақ тақырыбы:

Жорғалаушылар класының жалпы сипаттамасы.

Жалпы мақсат:

кластың ішкі сыртқы құрлысын, сипаттамасын, түрлерін анықтау, үйрену

Сілтеме:

Әдістемелік  нұсқаулықтар

Биология оқулығы 7 сынып

Авторлары :

Интернетматериалдары

 

Оқу нәтижесі:

Жорғалаушылар туралы мәлімет алады, олардың түрлерін анықтай алады, құрылысын ажырата алады, сипаттама жасай алады.

Негізгі идеялар:

Өмірде  жорғалаушылар ұғымдарынпайдаланудың жолын  маңызын түсіндіру

 

Сабақта қолданылатын материалдар:

 Таблица, кесте, суреттер, қималы карточкалар, жұлдызшалар

 

Оқыту әдістері:

 

 Оқытудың жаңа әдістер: Сұрақ- жауап, диалог, АКТ, СТО Ой шақыру, ой толғау әдістері

 

Оқытудың түрлері

 Өзіндік жұмыс.Топтық жұмыс.Ауызша.

Дерек көздері:

Салыстыру, салу.

Тапсырмалар:

Салыстыру, ажырату, жауап іздеу, жорғалаушылар ұғымдарын есте сақтау

                                  Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

 

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

 І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларға психологиялық көңіл-күйтуғызу( 2 мин).

Топқа бөлу ( 2мин)

Сергіту сәтін ұйымдастыру. «Жорғалаушылар» арқылы топқа бөлу  

Оқушылар сергіту сәтіне қатысады, ортаға шығып билейді. Оқушылар әр түрлі жорғалаушылар салынған қима  қағазды алып, сол бойынша топқа бөлінеді. Топтың көшбасшысы анықталады.

     

 ІІ. Өткен тапсырманы еске түсіру(6 мин)

 

 «Иә» — «Жоқ» сұрақтары арқылы үй жұмысын тексеру. Жауаптарын тақтада көрсетеді.

Оқушылар жауап қағазын толтырады және өзара бағалау жасайды.

     

 ІІІ. Жаңа тақыр(13 мин)

«Мозайка» арқылы тақырыпты табу және мақсатын анықтау.

«Ой шақыру»

Әлемді шарлау әдісі.

Оқушылар мозайка құрастырып, өтетін тақырыпты анықтайды.

Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтап отыру, оқып үйренгендерін басқаларға үйрету. Мәтінді оқып, талқылайды.

Өз ойларынан мысал келтіру. 

 

 

   

 Шығармашылық жұмыс  (10 мин)

 Флипчарт жасауға тапсырма беру.

Кесірткенің ішкі құрылысын бояу

Флиртчарт жасау және қорғау.

Кесіртке суретін бояу, құрылысын көрсету.

 

   

 IV.Қорытындылау(5 мин)

 Семантикалық карта арқылы сабақты қорытындылау

 

Білгендрін анықтап өздерін бағалайды. Өзара бір –бірін тексереді.

 

   

 VI. Бағалау   (5 мин)

Формативті  бағалау

Смайлк   арқылы  көңіл күйлерін, бақылап  мадақтамалар

 Бағалауға қатысу.

 

   

 VII. Рефлексия(2 мин)

Сабақтан алған әсерлері мен  смайлк  таңдау.Кері байланыс

Сабақтан алған әсерлері мен смайлк  арқылы  таңдап  көрсету.

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Үй жұмысы

Мозайка, әлемді шарлау

Шығармашылық жұмыс

Семантикалық карта

Жиынтық баға

«5»

«4»

«3»

«2»

«5»

«4»

«3»

«2»

«5»

«4»

«3»

«2»

«5»

«4»

«3»

«2»

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Санмен тізбектелген белгілердің қай жануарларға тән екенін кестеге толтырыңыздар:

Қосмекенділер

Жорғалаушылар

 

 

 

 

 

1.      Қарыншасының арасында жартылай пердесі бар.

2.      Жүрегі 2 құлақшадан, 1 қарыншадан тұрады.

3.      Терісі құрғақ, мүйізді қабыршықтармен қапталған.

4.      Өкпесі арқылы ғана тыныс алады.

5.      Өкпесімен де, терісімен де тыныс алады.

6.      Таспа тәрізді жұп бүйрегі бар.

7.      Жамбасқа жақын орналасқан 2 бүйрегі бар.

8.      Көбеюі суда жүреді.

9.      Қозғалғанда бауыры жерге тиіп жүреді.

10.  Дернәсілі итшабақ деп аталады.

Осыған ұқсас жазбалар:

ХимияОттек аллотропиясы.Озон және озон қабатының маңызы.Заттардың жануы

БастауышМал баласын сүйеді. Сөз (Кембридж бағдрламасы)

Ұстаздарға« Оқытуды жақсартуда оқыту үшін бағалауды тиімді ұйымдастыру »

Қазақ тіліКөктем. Қазақ тілі 4- сынып

Қазақ тіліҚыс. Қазақ тілі 5 сынып

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1152329

Пікірлер (2)
Дауренбек Хурмет # 24 ақпан 2015 в 00:17 0
қате кемшіліктері болса айта отырыңыздар
Гульназ # 19 маусым 2015 в 21:12 0
жақсы,маған бағалауыңыз ұнады, мен дәл осы сабақты Блумға салдым

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар