Астық тұқымдастары. Гүлі мен жемісінің құрылысындағы ерекшеліктер, тіршілік формалары.

6 қазан 2014 - Айгуль Тортаева
Астық тұқымдастары. Гүлі мен жемісінің құрылысындағы ерекшеліктер, тіршілік формалары.

Қарағанды облысы

Ұлытау ауданы

№11  Қоскөл орта мектебінің  биология пәні мұғалімі

Тортаева Айгуль Сериковна

 

6-сыныптағы биология сабағының қысқа мерзімді  жоспары

 

Күні:

Пәні:   биология

 

Сыныбы:    6

Сабақтың тақырыбы:

Астық тұқымдастар.

Гүлі мен жемісінің құрылысындағы ерекшеліктер, тіршілік

формалары.

Жалпы мақсаты:

Астық тұқымдастарына тән жалпы құрылыс ерекшеліктері мен олардың жеке өкілдерінің экологиялық және халық шаруашылығындағы маңызын талдау

Сілтеме:

 6 сынып биология, биология оқыту әдістемесі

 электрондық оқулық

Оқу нәтижесі:

Сыни тұрғыдан ойлау арқылы  нұсқаулық картамен жұмыс жасай отырып, өз ойларын еркін жеткізуге ,қорытындылай білуге үйрету.

Негізгі идеялар:

Оқушылардың оқулықпен, қосымша материалдармен жұмыс жасап, кластер, синквейн құруға дағдыландыру;

Қолданылатын материалдар:

АКТ 

флипчарт, маркер, фломастерлер, стикер, бағалау парағы

Оқыту формасы, технологиясы,  әдістері:

Топпен жұмыс, жеке жұмыс

Блум таксономиясы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойлау деңг.

Мақсат

Күтілетін нәтиже

Түрткі

(сұрақ, тапсырма, жағдаят)

Бағалау

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Білу

Психологиялық ахуалды көтеру

 

Өткен тақырып бойынша  білімдерін тексеру

 

 

 

 

 

 

            Білімдері тексеріледі

 

 

 

 

    

 

 

Психологиялық тренинг

Екі топқа бөліну

«Таудың ұшар басына шығу» ойыны

 

Гүл формулаларын сәйкестендіру кестесі

 

 

 

Үй тапсырмасы  мен жаңа тақырып бойынша ойтүрткі сұрақтар қою, тапсырмалар орындату

Тапсырмалар

ды топ болып ақылдасып орындайды,

біріне-бірі көмектеседі

Тақырыпты білуі

толық

2

орташа

1

төмен

0

Түсіну

Топтық жұмыс арқылы

жаңа білімді өздеріне меңгерту

Жаңа тақырыпты өздері оқып түсінеді

, топ мүшелері бір-біріне түсіндіреді

Жаңа сабақтың тақырыбын интерактивті тақтадан өлең шумақтарын оқытып, сұрақ қою арқылы табады. Слайд көрсетіледі.Постер жасау

 

Жаңа тақырыпты түсінуі

 толық түсінді

4

Оқулық бойынша топтық жұмыс беру.

Кластер

Қосымша түсінік беру (слайд-презентация көрсету)

Мәтін бойынша жұмыс жасайды

жартылай түсінді

2

түсінбеді

0

Қолдану

алған білімді іс жүзінде қолдану

Білімдерін нақтылайды.

Постер қорғау

Сұрақ-жауап

Білімдерін қолдана ала ма?

өте жақсы

6

Іс тәжірибеде жасауға тапсырма беру.

Постерді бірлесе отырып құрады

жақсы

3

төмен

0

Талдау

алған білімдерін зерделеу, ажырату, салыстыру

Өткен тақырыппен байланыстыра отырып салыстырадыастық тұқымдастарымен пияз тұқымдастарының айырмашылықтары мен ұқсастықтарын табады

Бекіту тапсырмалары

 

толық табуы

8

Сергіту сәтін жасатады

 

Алған білімдерін өткен біліммен салыстырады

жартылай табуы

4

таба алмауы

0

Жинақтау

алған білімдерін тұжырымдау қайта анықтау

алған білімдерін тұжырымдайды

Интерактивті тақтадағы семантикалық картаны толтырады  және өз ойларын дәлелдейді

Синквейн

Тапсырмаларды орындауы

толық

10

Оқушыларды бақылап,қадағалайды

Тапсырмаларын орындайды

толық  емес

5

орындалмады

0

Бағалау

Ойланып шешім қабылдау, жорамалдау

 

 

Рефлексия

«Екі жұлдыз, бір тілек»

 

ойларының

ұшқырлықтары

жоғары

12

Оқушылардың ойын тыңдап, сабақты қорытындылайды

Өз ойларын еркін жеткізеді

орташа

6

төмен

0

Осыған ұқсас жазбалар:

БиологияФОТОСИНТЕЗ, ОНЫҢ САТЫЛАРЫ ЖӘНЕ БИОСФЕРАДАҒЫ ҒАРЫШТЫҚ РОЛІ

Биология§35 Антропосоциогенез сатылары. Адамның бейімделуі.

БиологияМәдени өсімдіктердің шыққан орталықтары

Биология§8 Бұлшық ет және жүйке ұлпаларының құрылысы мен қызметі.

Биология§3 Көмірсулар

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1150780

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар