Балдырлар дүниесімен таныстыру

20 желтоқсан 2014 - Айнакөз Касенова

Сабақтың тақырыбы: Балдырлар дүниесімен таныстыру.

Сабақтыңмақсаты:Балдырлар дүниесі жайлы оқушылардың көзқарастарынқалыптастыруға жағдай жасау

Сабақтыңқұзіреттілігі:

оқушылардың балдырлардың ерекшеліктері туралы білімдерінтереңдету; олардың алуан түрлілігін көрсету, балдырларды құрылысыныңерекшеліктеріне байланысты бөлетін негізгі бөлімдерімен таныстыру; негізгіөкілдерінің әртүрлі орта жағдайларына бейімделуін қарастыру, балдырлардыңтабиғаттағы және халық шаруашылығына маңызы, мен біржасушалы балдырлар,көпжасушалы жасыл балдырлар және теңіз балдырлары жайлы оқушылардың толықмәлімет алуына жағдай жасау.

Мәтінді оқу, пікір жазу, ойды ортаға салу, сұрақтарғажауап беру, ойтүйін арқылы оқушылардың ақпараттық, ғылыми құзыреттіліктерінжетілдіру

Ақпаратпен жеке, жұппен, топпен жұмыс істеуге бейімдеужәне ақпаратты өздігінен түсініп, балдырларды қорғауға тәрбиелеу

Көрнекілік:Оқулықтағы суреттер, электронды оқулық.

Сабақтыңтүрі:модульдік сабақ, СТО элементі

Сабақтыңәдіс-тәсілдері:көрсету, салыстыру, түсіндіру т/б

Кезеңдер

Мақсаты

Тапсырмалар

Қызығушылығын. арттыру

Оқушылардың сабаққа деген ынтасын ояту  

Дене жаттығуларын жасау (2 мин)

І. Үй тапсырмасы бойынша жұмыс

 

Өткен сабақтағы игерілген білім сапасын тексеру және толықтыру

 

а. (2 мин) (айыра білу) Өсімдіктер дүниесінің түрлерін атау

ә. (2 мин) (тану) Өсімдіктерге тән ортақ белгілерді жаз

б. (2 мин) (еске түсіру) Өсімдіктердің жіктелуін (систематикасын) ретімен жазу

в. (2 мин) (топтастыру) Қыналар тақырыбы бойынша СКТ (сатылай кешенді талдау) жасау

ІІ. Түсіну

Жаңа тақырыпты игеру

Оқушыларды тақырып бойынша келесі мәселелерге жұмылдыру

Оқулық бойынша жұмыс істеуіне жағдай жасау

а. (тыңдау, есте сақтау) 10 мин

Балдырлар тақырыбында фильм көру

ә. (2 мин) (іздеп табу) Оқулық бойынша біржасушалы балдырлардың таралу аймақтарын тауып жазу

ІІІ. Қолдану

Электронды тақтамен және оқулықпен  жұмыс істей отыра кажетті мәліметтерге көңіл аударту, меңгеруге үйрету

а. (2 мин) Судың гүлденуі жайлы мағұлматты ұғыну

ә. (2мин) (топтастыру, тақтамен жұмыс). Хлорелланың құрылысымен тіршілік ортасымен  танысу

б. (2 мин) (ажырата білу) Хломидомонаданың құрылысымен танысу

в. (2 мин) (анықтау) Біржасушалылардың көбеюі

ІV. Талдау

Көпжасушалы балдырлардың көптүрлілігімен танысу, ажырата білуге, таба білуге, топтастыруға, толтыра білулеріне дағдыландыру.

а. (1 мин) теңіз балдырларының көптүрлілігімен және құрылысымен танысу

ә. (3 мин) (топтастыру, көшіру) Есте қалған балдырлардың аттарын жазу. Көшіру

б. (2 мин) Балдырлардың теңізде орналасу тәртібін анықтап, дәптерге жүйелі түрде жазу

V. Синтез 

Өз жұмыстарын, мүмкіндіктерін, ортаға салып ойларын толық жеткізе білулеріне көмектесу

5 минуттық эссе  1.«біржасушалы»

2.«көпжасушалылар

3.«теңіз балдырлары» 

 

1.Жеке, алған дәрістері жайлы ой жазу

2. Өзіндік бір мәселені жазу

Жұмыс түрі:

Жеке ой жазу

Жұппен ой бөлісу

Топпен ортаға салу

Топтан 1 оқушы ойын ортаға салады, оқушы ойына 1 сұрақ қою, 1 пікір айту.

VІ. Бағалау

Оқушылардың жұмыстарының нәтижиесін талдау

2 мин

Бағалау:1-4тапсырма–«3»

5-7 тапсырмалар –«4»

8-10 тапсырмалар – «5»

 

 

«әл-Фараби»мектеп-лицейі

Тақырып: Балдырлардыңдүниесімен танысу.

Пән:биология 

 

Сынып 7 «ә»

 

ОқытушыКасенова Айнакөз Тумырзақызы

 

Петропавлқаласы 2011-2012 оқу жылы


Оқушының аты-жөні________________________________________

Сыныбы ____________

Күні ___________

Төменгісатыдағы өсімдіктер дүние тармағы

Балдырларбөлімдерінің топтары

Тапсырмалар

Оқушылардың іс-әрекеті

1 деңгей

а. (2 мин) (айыра білу) Өсімдіктер дүниесінің түрлерін атау

1

2

3

4

ә. (2 мин) (тану) Өсімдіктерге тән ортақ белгілерді жаз

Өсімдіктерге тән ортақ белгілерді жаз

1.

2.

3

4

5

6

б. (2 мин) (еске түсіру) Өсімдіктердің жіктелуін (систематикасын) ретімен жазу

1   

2

3

4

5

6

7                            

в. (2 мин) (топтастыру) Қыналар тақырыбы бойынша СКТ (сатылай кешенді талдау) жасау

Қыналар

 

 

 

 

 

 


ІІ деңгей

(2 мин) (іздеп табу) мәтін  бойынша біржасушалы балдырлардың таралу аймақтарын тауып жазу

Біржасушалы балдырлардың таралу аймақтары

1

2

3

4

ІІІ

деңгей

Тақтамен жұмыс

Хлорелланың құрылысын анықтау

Хломидомонаданың құрылысы

ІV

деңгей

Біржасушалылардың көбеюін толтырып жаз

Балдырлардың аттарын оқулық бойынша толтыру (мәтінмен жұмыс)

Жасыл балдырлар

 

Қоңыр балдырлар

 

Қызыл балдырлар

 

V

5 минуттық эссе  1.«біржасушалы»

2.

«көпжасушалылар

3.«теңіз балдырлары» 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Жеке, алған дәрістері жайлы ой жазу

2. Өзіндік бір мәселені жазу

Жұмыс түрі:

Жеке ой жазу

Жұппен ой бөлісу

Топпен ортаға салу

Топтан 1 оқушы ойын ортаға салады, оқушы ойына 1 сұрақ қою, 1 пікір айту.

 

 

Осыған ұқсас жазбалар:

Білім жаңалықтарыНазарбаев зияткерлік мектебінің оқушы қабылдау конкурсы

БиологияҚұрттар класына жалпы сипаттама

БиологияМәдени өсімдіктердің шыққан орталықтары

ИнформатикаҚапшықтар мен файлдар

Шет тілдеріThe educational system in GB

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1084942

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар