Бунақденелілермен қоректенетің құстар

30 наурыз 2016 - Умитхан Нурсалимова

Алматы облысы Алакөл ауданы Қабанбай ауылы

№2 Қабанбай орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар мемлекеттік мекемесінің биология пән мұғалімі

Нурсалимова Умитхан Лукпановна

7  б сынып

Сабақтың тақырыбы

3 сабақ

Бунақденелілермен, жануартектес азықтармен қоректенетін құстардың және жыртқыш құстардың пайдасы.

Сілтеме

Алматы «Атамұра»  2012жыл, 276 бет

Жалпы мақсаты

Бунақденелілермен, жануартектес азықтармен қоректенетін құстардың және жыртқыш құстардың пайдасы  туралы түсінік беру.

Оқу  нәтижелері

Бунақденелілермен, жануартектес азықтармен қоректенетін құстардың және жыртқыш құстардың пайдасын біледі.

Негізгі идеялар

Бунақденелілермен, жануартектес азықтармен қоректенетін құстардың және жыртқыш құстардың пайдасын білу.

Тапсырмалар

1. Тапсырма. Сыни тұрғыдан ойлау, жұппен жұмыс.

Үйден өз ізденістері арқылы құстарға байланысты шағын хабарламаларын жұптар бір – біріне беру арқылы орындап, талдап, оқыту үшін  бағалайды.

2.Тақырыпты ашу  («Бетпақ дала» аңызы бойынша тақырыпты ашу.СТО)

3-Тапсырма .INSERT әдісі  арқылы мәтінмен жұмыс.

4- тапсырма. «Дауылға қарсы тұру» әдісі.

5- тапсырма. Құстардың табиғаттағы, адам өміріндегі маңызын көрсет.

Білу (3мин)

7 мин

Топқа бөлу (молекула ойыны арқылы бөлу)

1-            Тапсырма. Сыни тұрғыдан ойлау, жұппен жұмыс.

Үйден өз ізденістері арқылы құстарға байланысты шағын хабарламаларын жұпта талқылайды.

Түсіну

(4 мин)

2- Тапсырма. («Бетпақ дала» аңызы бойынша тақырыпты ашу).Аудио материал.

Қолдану

(15 мин)

3-Тапсырма .INSERT әдісі  арқылы мәтінмен жұмыс. (Алматы 2014ж)

Мәтінді оқып, төмендегідей сызба бойынша ашық жолдарда белгі қойып отырыңыз:

«V»-бұл маған белгілі;

«+»- бұл мен үшін жаңа, мен ол туралы тұңғыш рет оқып отырмын;

«?»- мен бұл жерде не айтылғанын түсінбедім;

«!»- бұл өте қызықты, ол туралы әріптестеріммен әңгімелесуім керек.

Сергіту сәті

(2 мин)

Бейнекөрініске қарап, қазақша әуенге сергіту сәтін жасайды. (қызыл өрік)

Талдау

(5 мин)

4- тапсырма. «Дауылға қарсы тұру» әдісі. («дауылға қарсы тұру» әдісі бойынша топтар бір біріне доп лақтырып, сұрақтар қояды.)

Жинақтау

(4 мин)

5- тапсырма. Құстардың табиғаттағы, адам өміріндегі маңызын көрсет.(дәптермен жұмыс)

Құстардың маңызы


 


 

Табиғаттағы                                                                       Адам өміріндегі

Бағалау

(2 мин)

Топ ішінде  бағалайды (табыс критериі арқылы) ( 4 минут)

Рефлексия

(2мин)

Кері байланыс 

Өте сенімдімін               Сенімдімін                           Сенімсізбін

                              

Үйге тапсырма беру. (1 мин)

 Бунақденелілермен, жануартектес азықтармен қоректенетін құстардың және жыртқыш құстардың пайдасы оқу. 5сұрақ дайындау.


 


 

Осыған ұқсас жазбалар:

БиологияАралар мен құмырсқалар- қоғамдық бунақденелілер

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1141977

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар