Түйе - төрт түліктің төресі

8 наурыз 2014 - Алуаш Жолдасбаева

   

Биология

7 «Ә» сынып

Сабақтың тақырыбы:

Түйе – түліктің төресі

Жалпы мақсаты

Түйе түлігінің мал шаруашылығында алатын орнымен, оның жеке қолтұқымдарымен, адам өміріндегі маңызымен таныстыру.Түйе түлігіне байланысты халықтық ұғымдар, түсініктер, тұжырым қорытындылар немесе жасына, қолтұқымына, жынысына байланысты атауларды ажырата білуге үйрету, ата кәсібімізге баулу арқылы кәсіби  бағдар беру және оқушылардддыыың әр бір түлікке деген сүйіспеншілігін арттыру.

Сілтеме:

1.     Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 41-49 бет

2.     Биология оқыту әдістемесі. 7 сынып  105-106 бет

3.     7- сыныпқа арналған биология оқулығы. Қ.Қайым,  Р.Сәтімбеков, Ә.Әметов, Ж.Қожантаева. 302-305 бет

4.     Биология пәні бойынша дидактикалық материалдар

5.     Жұмыс дәптері 43-44 бет

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:

Сүтқоректілер класының көнтабандылар отрядына жататын жануарлар және олардың қолға үйретілген түрлерімен таныстыру.Түйенің жабайы тегін, оның қолға үйретілу мақсатын, ерекшеліктерін және қасиеттерін білу. Қазақстандағы түйе шаруашылығының маңызын түсіну, түйенің қолтұқымдарының ажырата білу.  Түйеден алынытын өнімдердің құрамын, құндылығын, сапасын білу.   Асыл тұқымды түйелерді алудың  , көбейтудің  маңыздылығын түсіну. 

Негізгі идеялар

Түйенің касиеттерін дәріптеу, Қазақстанда түйенің асыл қолтұқымдарын көбейту, түйе шаруашылығын дамыту.

Сабақта қолданыла

тын материалдар:

Бейнежазба, плакат, фламастар, стикерлер, түйенің суреттері, түйеден алынатын өнімдер.

Оқыту әдістері:

СТО, Блум таксаномиясы

Диалогты оқыту

АКТ

1.Топтық жұмыс

2.Жұптық жұмыс

3.Жеке жұмыс

Дерек көздері:

Оқулықтағы жылқы шаруашылығы және оның негізгі салалары тақырыбында берілген материалдар.Биология жұмыс дәптері  43-44 бет

Оқушы анықтамалығы 63-64 бет

Б.Кітапбаев  «Төрт түлік» — Алматы,1985

Тапсырмалар

 

 Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

I.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. (3 мин) 14.00-14.03

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

 

Тренинг: Бүгінгі күн

Айтылған сөздерді келесі оқушыға жеткізу

Түйе сүтінен жасалған құрт тағамы оқушыларға таратылып беріледі. Оның сыртына топтың аттары жазылған қағаздармен оралған

Сыныпты топқа бөлу(Лама, Гуанако, Бактриан, Дромадер)

Бағалау бетшесін топ басшыларға тарату.

Оқушылар  топтарына бірігеді  Топ басшысын сайлау. Топ басшылары топ оқушыларының бағаларын бағалау бетшесіне белгілеуі керек

II.Үй тапсырмасын сұрау

(7 мин)14.03 -14.10

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

 

Тест Ұсынылған тұжырымдардың ішінен, тек дұрысын таңдаңыз:

 

Жылқыға дұрыс келетін тұжырымды белгілейді.

Дұрыс жауабы бойынша бірін-бірі тексереді

III.Жаңа тақырып (20 мин) 14.10-14.30

 Мұғалімнің іс-әрекеті

І. Білу. «Миға шабуыл» әдісі

 

Оқушының іс-әрекеті

 

6. Блум таксономиясы бойынша білімдерін бақылау;

 

1.тапсырма: «Түйе шаруашылығы» бенежазба арқылы тақырыпқа шығу.

1.Түйе туралы не білеміз?

2.Түйе қай отрядқа жатады?

3. Ол отядқа түйеден басқа қандай жануаралр жатады?

4. Неге түйені «шөл дала кемесі» деп атайды?

 

Сұрақтарға топтар жауап береді

ІІ. Түсіну. «Ой қозғау» сатысы

2 тапсырма:

1.Түйенің шығу тарихы

2. Айыр өркешті түйенің ерекшеліктері

3. Сыңар өркешті түйенің

ерекшеліктері

4. Түйенің қасиеті, мінезі. Нақыл сөздер, мақал-мәтелдер, өлеңдер.

 

Әр топ өзіне берілген жұмыс аясында постер дайындайды, қорғайды.

ІІІ. Қолдану

3 тапсырма:

1.Сүт зауытының үлгісін жасау.

2. Ет зауытының үлгісін жасау

3. Жүн өнімдерін өндіретін фабрика жасау.

4. Тері өнімдері фабрикасын жасау.

 

 

  Әр топ өзіне берілген тапсырма аясында алған білімдерін қолданып, бар материалдардан пайдаланып макет жасау.

 Сергіту сәті:

Әуенмен биі

ІҮ.Талдау 

4 тапсырма:

1.Түйе және жылқы шаруашылығын салыстыру

.2.«Көнтабандылар» сөзін ассосациялау.

Әр топ өзіне берілген тапсырма бойынша ізденіп, тақырып аясында жұмыстанып, постер дайындайды.

 

 

Ү. Жинақтау

V.тапсырма: Эссе жазу

 

IV.Қорытындылау(5 мин)14.30-14.35

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

 

«Нақты жауап» айдары;

 

Түйе жөнінде түйінді идея. (бір-бір сөйлемнен айту)

V.Үйге тапсырма беру (2мин)14.35-14.37

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

 

Халық арасынан түйе туралы аңыздарды жинау

Үй тапсырмасын білу, түртіп алу

VI.Бағалау

(5 мин)14.37-14.42

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

 

Формативті, суммативті, топтық, жұптық бағалау

Өзін-өзі бағалау, топ басшысының бағалауы, бағалау парағына бағаларды түсіріп отырады

VII, Рефлексия (3 мин)14.42-14.45

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

 

 

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату

 

Оқушылар сабақтан алған әсерлерінің стикерлерге жазады

 

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1084921

Пікірлер (1)
улдана # 12 мамыр 2015 в 18:25 0
жаман маган унамады. жок

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар