Өсімдіктер, жануарлар, саңырауқұлақтар мен бактерия жасушаларының химиялық құрамы

5-сабақ

15.09.2014 жБиология9 сынып

Сабақтың тақырыбы

Тірі материяның химиялық құрамының бірлігі. Өсімдіктер, жануарлар, саңырауқұлақтар мен бактерия жасушаларының химиялық құрамы. Химиялық элементтер, су және басқа бейорганикалық қосылыстар, олардың жасуша тіршілік әрекеттеріндегі рөлі.

Сабақтыңжалпы мақсаты

Өсімдіктер мен жануарлар жасушаларының химиялық құрамын түсіндіру.

Әдіс-тәсілдер

АКТ-ны пайдалану, топтық жұмыс, қызығушылығын ояту, миға шабуыл, кестемен жұмыс, мағынаны тану,, сынақтан өткізу

Күтілетін нәтижесі

Тірі организмдер жасушасының құрылысын біледі

Өсімдіктер мен жануарлар жасушасының құрылысын ажырата алады.

Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталады, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеті артады.Өзіндік ой қорытуға, тұжырым жасауға дағдыланады

Уа-қыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Дерек көздер, көрнекілік-тер

1

2 мин

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Жылы жүрек-сәттілік, ізгілік тілегі»

Оқушылар шеңбер жасап бір-біріне гүл сыйлау арқылы жылы лебіздерін білдіреді

Гүлдер

2

2 мин

Топқа бөлу.Санау арқылы топқа бөліну

1,2,3,4,5

3

1 мин

Бүгінгісабақтың критерийлерімен таныстыру

Қызығушылығын ояту

Миға шабуыл

Мағынаны тану

Ой толғау

Белгі бойынша іздеу

Сынақтанөткізу

1 ұпай

4 ұпай

1 ұпай

3 ұпай

5 ұпай

2 ұпай

Бағалау шкаласы

«5»-15 ұпай

«4»-10 ұпай

«3»- 5 ұпай




4

5 мин

Үй жұмысын сұрау

Кесте арқылы үй жұмысын сұрау

5

5 мин

І.Қызығушылықты ояту.

Венн диаграммасы

ӨсімдіктерЖануарлар

Венн диаграммасы арқылы оқушылар өсімдік жасушасымен жануарлар жасушасының айырмашылығын жазады.

Слайд

плакаттар

6

5 мин

ІІ. Миға шабуыл

Химияда қанша элемент бар?

Макроэлементтер дегеніміз не?

Микроэлементтер дег не?

Оқушыларсұрақтарға жауап береді.

слайд

7

10 мин

ІІІ. Мағынаны тану

Джиксо әдісі

Оқушыларға тақырып бөлініп беріледі өз бетімен меңгереді, бір бірімен ауысу арқылы тақырыпты топ болып түсінеді

Оқушылар топ болып тақырыпты оқиды,өзпікірлерін айтады.

Постерге тақырыпты қалай түсінгендерін түсіреді

оқулық

8

5 мин

IV. Кестемен жұмыс

Жасушаның құрамындағы минералды тұздар

Атқаратын қызметі

1



2



3



4



5



Оқушыларжеке отырып кестені толтырады

слайд

10

6

мин

VІ. «Сынақтан өткізу» әдісі

Тест жұмысы

Жеке жұмыс

Слайд

А4 парақшалары

11

2 мин

VІІ. Рефлексия.

Өткен сабаққа кері байланыс жасау

1.Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?

2.Бұл сабақта сен үшін не қиын болды?

3.Бұл сен үшін неге қиын болды?

4.Бұл қиындықты ненің көмегімен еңсердің?

Оқушылар А4 парақшаларына сұрақтарға жауап жазады

А4 парақшалары

12

2 мин

VІІІ. Бағалау

Сабақтың критерийлері арқылы балаларды әр топтың лидерлері бағалайды, сосын қорытынды баға шығарады

Бағалау парақшалары

13

1 мин

ІХ. Үйге тапсырма.

«Не үйрендім? Нені үйренгім келеді?»

Тақырыпты оқу

Балалар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады. Оқушылар тақтадағы гүлдердің суреттері салынған плакатқакөбелек пішіндес стикерді жапсырады.

стикер

Осыған ұқсас жазбалар:

БиологияЖасушаның тіршілік әрекеттері

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1141897

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар