Ұлы жібек жолы (ҚМЖ)

8 ақпан 2014 - Серік Ұзақбайұлы
Ұлы жібек жолы   (ҚМЖ)

Мұғалімнің аты-жөні:

 Ниязов Серік

География пәні

8 А  сыныбы

Қармақшы ауданы Төретам                                                                                

кенті №80 мектеп-гимназия                                                         

11.10.2013

5  күн

4сабақ

Сабақтың тақырыбы:

Ұлы Жібек жолы.

Мақсаты

1.Ұлы Жібек жолы жайында тарихи-мәдени  түсінігін дамыту.

2.Оқушылардың уақыты тиімді пайдалануға  дағдыландыру, оқушы бойында өз бетімен білім алуын, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру .

Сілтеме

География 8 сынып оқулығы, Авторлары:Ә.Бейсенова. Қ.Карпеков. 2012 жыл

Оқыту нәтижесі

1.Ұлы Жібек жолының тарихи-мәдени  маңызын түсінеді.

2.Топпен жұмыс жасауды үйренеді,өзіндік ой-пікірін нақтылап білдіретін болады.

Түйінді идеясы

Ерте кезеңдегі жазбалар, тарихымызды ұғынуымызға әсері ұшан-теңіз.

Әдіс-тәсілдер

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.    2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. 4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.

5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

Ресурстар

Интерактивті тақта, Электронды оқулық 8 сынып.

Сабақтың кезеңдері

 

Уақыты

Сабақтың мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Тапсырма мазмұны

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

 Ұйымдасты

ру кезеңі

 

 

2минут

 

 

 Амандасу, сабаққа дайындығын, құралын

тексеру.топқа бөлу,бағалау парақшасын беру,топ мүшелерінің міндетін түсіндіру.

 

 Ерте кезеңдегі саяхатшылар аттары

жазылған(Геродот, Страбон, Птоломей) қағаздар бойынша топқа бөлінеді.

Амандасуы, Топқа бөлінуі, бағалау парақшасын орындайды.

Тобындағы 5 рөлді: төраға, баяндамашы, хатшы,

 уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтайды.

Ұтымды ұйымдастырылған топты мадақтау.

 Үй тапсыр

масын сұрау

кезеңі

  

 

 

 

10 минут

 

Оқушылардан «Ыстық орындық»әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

 

Әр топтан өз қалаулары бойынша 1 оқушы шығып, оқушылардың сұрақтарына жауап береді, жауап жоқ болса, мұғалім топ мүшелеріне сұрақты бағыттайды.Сабақта қамтылмаған қосымша сұрақты

 мұғалім қояды.

 

Оқушы үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қояды және ереже бойынша жауап береді.

 

Топтық бақылау парағы.

Мадақтау

 

ІІІ Жаңа сабақкезеңі

2 минут

Электронды оқулықтан жаңа тақырыпқа  байланысты жаңа сабақ көрінісін көрсетеді.

Ұлы жібек жолы керуен жолдары жайында электронды оқулықтан көріністер беріледі.

Электронды оқулықтан көріністер көреді, ой түйіндейді.

-

2 минут

Мұғалім жаңа сабақ көрінісінен кейін, ашық сұрақтар қойып, жаңа

тақырыпты оқушылармен бірге  диалог жүргізе отырып бірге анықтайды.

Ашық сұрақтар:

 Не себепті қарапайым сауда керуенін "Ұлы Жібек жолы" деп атаймыз ?

Ұлы Жібек жолының маңызы кандай?

сұрақтарға жауап береді, сабақтың

тақырыбын анықтайды.

 

Мадақтау.

Тапсырма

 

5 минут

 Мағынаны тап ойыны  

Жұптық жұмыс

Берілген сөздердің мән-мағынасын,ұқсастықтарын қай жерде орналасқанын тауып кестені толтырады.

Оқушылар жұптаса отырып тапсырманы орындайды және ол келесі топтағы жұпқа жауаптарын береді, ол жұп тапсырманы талқылап  бағалайды,қамтылмаған тұстарын жазып,қайтарып береді.

 

Берілген атаулардың мағасынын тауып, ол жайында сипаттауы тиіс.

Жұптардың

 өзара бағалауы. Топтың бағалау парағы

Сергіту

 сәті

2 минут

 Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау.

Сергіту сәтін  интерактивті тақтадан көрсету.

Интерактивті тақтадағы би қимылдарын қайталайды.

-

 

 

Тапсырма

 

 

12 минут

Әңгіме-дебат ережесімен таныстыру.

Сайысымыздың ережесі:
1.
Бос айтыс, тартыстан аулақ болу
2. Қарсыласыңды қорқытуға әуес болма
3. Мысқыл сұрақтар қоюға болмайды.
4. Қарма- қарсы сұрақтарға берілген уақытты тиімді пайдалану.

Тақырыбы:Ұлы Жібек жолы көне дәуірде, ал қазіргі кезеңде батыс Қытай-батыс Еуропа Қазақстан үшін қажет пе?

Әңгіме -дебат ережесі бойынша айтылатын ұсыныстар нақты және дәлелдемелері болуы тиіс,қағаз шиыру арқылы даттаушы. жақтаушы және бақылаушы топты анықтаймыз.

 

1. Екі фракцияда 6 спикерден болады.
2. Екі фракцияның спикерлері (дәлелдерін) таныстырады

3Өзіндік ұстанымдарын қорғайды.

Топтық бақылау парағы және   2 жұлдыз,1 ұсыныс арқылы бағалайды.

 

5 минут

Сәйкестендіру тест тапсырмасын береді.

 

 

Жаңа сабақ бойынша жеке жұмысқа сәйкестендіру тест тапсырмасы беріледі.Орындалған тапсырманы қасындағы жұбына береді, ол тапсырманы тексеріп балдық жүйемен бағалайды.

Оқушылар тест тапсырмасын орындайды.

Жұптық бағалау Топтық бағалау парағы .

Қорытынды бөлім Бағалау

 

3  минут

Сабақты қортындылау, Бағалау парақшасы арқылы оқушылар белсенділігін анықтайды.

Бағалау шынайы және әділ болуы басты назарда ұстауды тапсырылады. Топ төрағасының қортындылырына келісімдерін білу.

Топтың бағалау парақтары арқылы төраға есеп береді

-

Кері байланыс

 1 минут

Кері байланыс стикерлерін жинау, талдау.

Топтың әр мүшесі рефлексия стикерге жазады

Мен білмедім

Мен білемін

Мен білгім келеді.

Рефлексиялық картаға стикерлерін жапсырады

-

Үйге берілетін

тапсырма

1 минут

№5 тақырыпты оқу,Ұлы Жібек жолы тақырыбына сурет салып келу.

Суретте  осы тарихи-мәдени бөліктерді ашатын бейнесі,

мазмұнының нақтылығы болуы керек ..

Үйге берілген тапсырманы күнделіке жазып алады

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1068788

Пікірлер (0)

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru