Үнді мұхиты. Тынықмұхиты

18 маусым 2015 - Гүлсара Байбатырова

ОҚО, Шардараауданы«Ұзын-Ата» жалпы орта мектебінің география пәні мұғалімі

БайбатыроваГулсараАманкуловна

Тексерілді

Директордыңоқу ісі

жөніндегіорынбасары:

— Сапаров О

Қысқа мерзімдік жоспар10.10.2014ж.7сынып9-шы сабақ

Сабақтың тақырыбы:Үнді мұхиты. Тынықмұхиты

Сабақтың мақсаты:ОқушыларғаҮндімұхиты.және Тынықмұхиты оныңқұрамыныңтаралузаңдылықтарымен құрылысыныңерекшеліктерітуралыбілімді меңгерту

Сабақтыңміндеті: Үндімұхиты. Тынықмұхиты және мұхит бөліктері туралыолардыңқасиеттері туралыбілімдердітүсіну.

Сабақтыңкүтілетін нәтижесі:Үндімұхиты. Тынықмұхиты және мұхит бөліктері туралы олардыңқасиеттері туралыбілімдерді ажырататүсінеді.

Сабақтыңтүйіндіидеясы:Үнді мұхиты мен Тынық мұхитытуралыбілдіжәне бір-бірінен айырмашылықтарыныңерекшеліктерінажырата түсінді.

Сабақтыңәдіс-тәсілдері:Топтастыру стратегиясы, Венн диаграммасы, Жар-

намақұрастыруәдісі

уақыты

Сабақтың

кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеттері

Оқушыныңіс-әрекеттері

ОБ және

ОүБ

Ресурстар

1минут

Кіріспе

Ұйымдастыру

Сәлемдесемін, оқушы-

лардың көңіл-күйіне

назар аударамын

Сәлемдесіп, сабаққа дайын екендігінхабар-

лайды.Жоқ оқушыларды

мәлімдейді.



3минут


Жағымды атмосфера

қалыптастыру

Оқушылар шеңбер құрап

Географиядық терминсөздерді

айтыпшығады

Керемет

Жақсы

мадақтама


2минут

Топқаболу

Құттықтауқағаздарыныңқиындыларын

тарату

Құттықтау қағаздарыныңқиындыларын біріктіруарқылы

сынып3 топқа бөлінеді


А4 Форматы

Таратылым

қағаздар

9минут

Үй тапсырмасын

сұрау

Жарнамақұрастыруәдісі бойыншаүй тапсырмасын сұрау

3 топқа3конверттапсырылады.

1.Дәптермен жұмысЭкваторлық және Тропиктікбелдеулердісалыстырыңыздар

2.Климат қалыптастырушы факторларды топтастыру

3.Үй тапсырмасы б-ша тест құрастыру

Жауаптарына

қарай түрлі

жабыстырғыштар арқылы

бағалапоты

рамын

А4 форматы

Оқулық

Атлас

Қазақстан-

ныңфиз-

икалық

картасы

жабыстыр-

ғыштар

4минут

Деңгейлік

тапсырмалар

1топ «Жұбын табыңыз

2топ»Кімжылдам?»

3 топ»Білім минуты» сұрақ-жауап

Берілген тапсырманы әр

топтоппен бір-

лесіп, пікірлесіп

орындайды

формативті

Таратылым

қағаздар

18минут

4минут

3минут

1минут

Негізгі бөлім

Мағынаны

тану

Жаңа сабақ

Қорытынды

Рефлексия

Үйге тапсырма

беру

1топқа:Үнді мұхиты туралы баяндайды.

2топқа: Тынық мұхиты туралы баяндайды.

3 топқа: Мұхиттар-дыңтіршілігі туралы баяндайды.

Сұрақтықағып

ал әдісін пай-

даланамын.

Жаңа сабаққа

байланысты

кері байланыс

Мұхиттар туралы реферат жазу

Жаңа сабақтың мәтінімен оқып,

танысады.Берілген тапсырманы

әр топ бір-бірімен пікірлесіп

ортақ шешімгекелісімге келіп

постерге түсіріптоптан оқушы

шығып қорғайды.

Қойылғансұрақтарға жауап береді

Ненібілемін?

Нені білдім?

Нені білгім келеді?

Топтыбаға-

лаймын

Суммативті

Жиынтық

бағалау

Оқулық

Постер

Маркер

АКТ, таратпа

қағаздар

Стикер

Әр түрлі

жабыстыр-

ғыштар

Географияпәнмұғалімі: БайбатыроваГулсара

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1072391

Пікірлер (1)

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар