XVI-XIX ғасырларда Қазақстан жерін физикалық -географиялық тұрғыдан зерттеу

8 ақпан 2014 - Серік Ұзақбайұлы
XVI-XIX ғасырларда Қазақстан жерін физикалық -географиялық тұрғыдан зерттеу

Мұғалімніңаты-жөні:

    Ниязов Серік

География пәні

8 А  сыныбы

Қармақшы ауданы Төретам

кенті №80 мектеп-гимназия

22.10.2013                                                 

2 күн

2 сабақ

Сабақтың тақырыбы

XVI-XIX ғасырларда Қазақстан жерін физикалық -географиялық тұрғыдан зерттеу.

Мақсаты

1. XVI-XIX ғасырларда Қазақстан жерін зертеудегі ресей саяхатшыларының экспедициясы және оның маңызы жайында мәлімет беру.

2.Қазақстан табиғаты туралы жазылған ресей зерттеушілерінің деректерімен таныстыру.

3. Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға бағыттау .

Сілтеме

География 8 сынып оқулығы, Авторлары:Ә.Бейсенова. Қ.Карпеков. 2012 жыл

Оқыту нәтижесі

Әр кезеңдегі зерттеушілерідің еңбектерін салыстыра отырып ой жинақтайды, ресей зерттеушілерінің географиялық зерттеулері жайында мәлімет алады.Сыни тұрғыдан ойлай отырып, алған білімін өмірде қолдануына жетелеу.

Түйінді идеясы

Ресей мемлекеті Қазақстан жерін Шығыс елдеріне шығатын "қақпа әрі кілті«деп санады.

Әдіс-тәсілдер

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. 4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды  пайдалану.

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. 5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Ресурстар

Интерактивті тақта, электронды оқулық 8 сынып, постер, маркер.

 

Сабақтың кезеңдері

 

Уақыты

Сабақтың мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Тапсырманың мазмұны

 

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ұйымдастыру кезеңі

 

 

1 минут

 

 

 Амандасу, сабаққа

дайындығын тексеру.

Сабақтың мақсатымен таныстыру. Жылы лебіз „тренингін жүргізу.

“Жылы лебіз „тренингі әр топтан 2 оқушы сыныптастарына сәтілік тілейді.

Амандасу, сабаққа даярлану,

 Жылы лебіздерін білдіруі.

 

 

Саяхатшылар  бейнесі арқылы топқа бөлу.

Стол үстіндегі сурет қиындыларын алып  саяхатшы бейнесін құрастырады және ол туралы сипаттама беріп, топқа бөлінеді,қарсы топтың сұрақтарын жауап береді

.

 

Топқа бөлінеді, тобындағы 5 рөлді: төраға, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтайды

Сабаққа белсен араласқан оқушыларды  мадақтаужәне

мелекеттер

туларының суреттерін беру.

ІІ Үйтапсырмасын сұрау     

 

6 минут

 

Білім шеңбері арқылы үй тапсырмасын сұрау

 

Тақта алдында оқушылар шеңбер құра отырып үй тапсырмасын шеңберде талдайды.

Оқушы тақырып бойынша не білетінін еске түсіреді, ақпаратты жүйелейді, сұрақтар қойып жауап алады, ұсыныстар жасайды.

Оқушылар үй тапсырмасына жауап береді, сұрақ қояды.

Толық жауап бергендерге

мемлекет тулары  беріледі

 

 

Жаңа сабақ кезеңі

 

1 минут

Оқушыларға  бағалауға берілген туларда жаңа сабақ тақырыбы жазылған

Оқушылар тулардың  артқы жағын қарап жаңа сабақ тақырыбын құрастырады.

 

Оқушылар жаңа сабақ тақырыбын анықтайды.

 

3 минут

Жаңа сабақты электронды оқулықтан көрсету, оқулық мәтінімен таныстыру.

Электронды оқулықтан жаңа сабақ жайында мәлімет алады, оқулықтағы мәліметпен танысады.

 

Көрсетілімді көре отырып, ой түйін жасайды.

Оқулықтағы мәтінге шолу жасайды.

 

12 минут

Қызығушылықты ояту»(Ресей зерттеушілері қазақ жерінде топтардың постер арқылы шолу жасауы.)

Ресей зерттеушілері қазақ жерінде топтар постер арқылы шолу жасайды.

1топ П.П Семенов саяхаты

2 топ Н.А.Северцов-И.В.Мушкетов саяхаты

3 топ А.Н.Краснов-ЛС.Берг

4 топ Экспедициялар-Жылнамалар жинағы

орындап болған топ қорғайды

Оқушылар тапсырманы орындап ,қорғайды.

Бірге ойлаймыз, сөйлейміз, есеп

теу топтық бағалау

Топтар екі жұлдыздың орнына        мемлекеттер туларын бер

іп бағалайды.

10 минут

Де Бононың қалпақтары әдісі.

 

Біз бүгін 15-19 ғасырдағы елімізді зерттеген  ресей зерттеушілерінің еңбектерін оқып жатырмыз жалпы біз үшін, мемлекетіміз үшін осы зерттеулердің қажетті бар ма?

Оқушылар 6 қалпақты ала отырып сұраққа жауап етудің тәсілдерін үштік жұптар  болып жазып, таныстырады.

Жұптардың өзарабағалауы, мемле

кеттер туларын

беріп

 бағалау.

5 минут

Семантикалық карта

орындату

Оқушылар берілген семантикалық  картаға дұрыс болған жағдайда +  таңбасын қою арқылы орындайды.

Оқушылар семантикалық карта орындайды.

Топтардын өзіндік бағалауы

Ү. Қорытынды бөлім

 Бағалау

2 минут

Белсенді топ мүшелерін

 мадақтау.

Топтағы мемлекеттер туын санап қай елдің туы екенін тауып  ,қай топ белсенді болғанын анықтаймыз.

 

Мемлекеттер туларын тауып айтып, белсенділігін көрсету.

 

 

Кері байланыс

 1минут

Блоб сыныпта парағы арқылы және стикерлерді рефлексивті тақтаға жабыстыру арқылы .

Үйге берілетін

тапсырма

1 минут

Үйге тапсырма беру.

№ 6 тақырып топтарға

берілген зерттеушілер

жайында реферат немесе

 3 слайдтық презентация құрастыру.

Үйге берілген тапсырманы күнделіке жазып алады

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1103643

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар