Ауа райы, климат және оның жіктелуі

25 ақпан 2015 - Күлзия Есенқызы

Абылхакова НағимаМуратовна

Астана қаласы

№56 мектеп-лицейінің

география пәні мұғалімі

Пән: География

Сынып:10

Сабақтың тақырыбы

Ауарайы, климатжәнеоныңжіктелуі.

Жалпы мақсаты

Ауа райы, климаттық аудандастыру негіздері, жер шарының климаттық белдеулері, климаттың өзгеруін таныстыру. Оқушыларды сабаққа қызықтырып, өз бетінше жұмыс істеуге баулау, ой өрісін дамыту, сөздік қорын молайту.

Критерийлер

1.Жер шарының климаттық белдеулерін білу.

2.Климаттың өзгеруімен танысады.

3.Климатты зерттеген ғалымдарды біледі.

Күтілетін нәтижелер

  • Қолай ойшыл оқушы болатының білу.
  • Сабаққа белсенді болу керек

Сабақ түрі

аралас

Тапсырмалар

5 мин Өткен сабақ тақырыбына шолу. “Семантикалық карта” арқылы ұй тапсырмасы тексеріледі.

1 тапсырма. “Негізгі ой” климаттық белдеулерді постерге топтастыру 15мин

2 тапсырма “Мағынаны тану” Ой қозғау, ойыны.

Нгізгі терминдерді табу. 5мин

3 тапсырма Тест “климат” 10 мин

Керекті жабдықтар

АКТ құралдары: Интернет, интерактивті тақта, карта, кескін карта, постер, түрлі – түсті бояу, қағаздар

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе

Ұйымдастыру 2мин Сыныпты 3топқа бөлу.

Өткен сабақ тақырыбына шолу. 5 мин “Семантикалық карта”

Жинақтау, топтарға бөліну.

1топ экватор, 2топ қоңыржай, 3топ тропик.

Оқушылар өтілген материал-

дар негізінде картаны толтырады.

Негізгі бөлім

Келесі оқу

Жаңа сабақ. Қызығыушы- лықты ояту. 5 мин Сабақ-тың тақырыбы: “Ауа райы, климат және оның жіктелуі.слайд арқылы сабақты түсіндіру.

1 тапсырма. 1 тапсырма. “Негізгі ой” климаттық белдеулерді постерге топтастыру 15мин

2 тапсырма “Мағынаны тану” Ой қозғау, ойыны.

Нгізгі терминдерді табу. 5мин

3 тапсырма Тест “климат” 10 мин

Казіргі кезде климаттың апатты құбылыстары жайлы қосымша мәлімет жинап келу.

АКТ слайд арқылы сурақ – жауап, топтық жұмыс, сызба арқылы.

Дәптерге бүгінгі күнді, сабақ-тың тақырыбын жазады.

1.Топтар постер қорғайды

1топ экватор: Қоңыржай мен субарктикалық, субантарктикалық, арктикалық, антарктикалық, климаттық белдеулері.

2топ қоңыржай: экваторлық. Субэкваторлық, 3топ тропик: тропиктік, субтропиктік.

Әр топ бұгінгі тақырып бойынша негізгі терминдерді

бетке теріп жазып шығады. Жазылған термин бойынша топтар салыстырылады.

Топтар бұгінгі тақырып бойынша тест шешеді, сол тестің бағасы бойынша әр топтың бақылаушылары өз тобының білім сапасын жиынтық бағамен шығарады.

Бағалау 3мин

Жиынтық бағалау. Әр топ бақылаушысы оқушыларды бағалайды, өзін- өзі бағалай- ды. Бүгінгі сабақ бойынша білім сапасы жоғары топта анықталады.

Қорытынды

«Блоб ағашы» арқылы сабақты қорытындылау.

Сабақтың өзіндік талдауы

Топтық және өзіндік талдау, топтың өзіндік талдауы.

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1115431

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар