Африка материгі. Географиялық орны. Жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер. Зерттелу тарихы.

27 қаңтар 2014 - infust
Африка материгі. Географиялық орны. Жағалауындағы мұхиттар мен   теңіздер. Зерттелу тарихы.

                 3. Тәрбиелік:                Басқа мемлекеттермен таныса отырып, өз елін, Отанын, жерін сүюге оны құрметтеуге, бірін-бірі сыйлауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:Аралас сабақ

Оқыту әдісі:интерактивті әдіс, сұрақ-жауап, түсіндірмелі, іздену, оқулық, картамен жұмыстар

Сабақтың әдістемелік жабдықталынуы:  Африканың физикалық картасы, атлас карта, оқулық, қосымша материалдар, жұмыс дәптері – 7-с, слайд, интерактивті тақта, электрондық оқулық, флипчарттар.

Сабақтың барысы:   Ұйымдастыру кезеңі: -Оқушылармен  амандасу,

-         Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу.       

-          Оқушылар назарын сабаққа аудару.

Өткенді қайталау:Біз бүгін Африка материгі туралы жаңа материкпен танысамыз. Сондықтан өткен Оңтүстік Америка материгін қайталап өтейік. Ол үшін төмендегі жасырылған сұрақтарға жауап берейік.     

 

Географиялық орны. Жер бедері, пайдалы қазбалары.<o:p></o:p>

20 — Ең биік нүктесі?  (Аконкагуа)

30 — Анд тауларын ежелгі инктер қалай атаған? (мысты таулар)<o:p></o:p>

40 — Оңтүстік Американың шеткі нүктелері мен жағалауындағы теңіздерді көрсет!<o:p></o:p>

Климаты. Табиғат зоналары

20 — Жауын-шашын ең аз түсетін жері? (Атакама шөлі)<o:p></o:p>

30 — Сельвас деген не? (Ит тұмсығы батпайтын ну орман)<o:p></o:p>

40 — Сәйкестендір<o:p></o:p>

 <o:p></o:p>

Ұғымдар<o:p></o:p>

 

 

Анықтамасы<o:p></o:p>

 1<o:p></o:p>

Гевея<o:p></o:p>

 

А<o:p></o:p>

Ылғалды экваторлық ормандар<o:p></o:p>

2<o:p></o:p>

Гаруа<o:p></o:p>

 

Ә<o:p></o:p>

Құс саңғырығынан пайда болатын аса бағалы азотты тыңайтқыш<o:p></o:p>

3<o:p></o:p>

Гуано<o:p></o:p>

 

Б<o:p></o:p>

Бриз желдері қалыптастыратын “соқыр”тұмандар<o:p></o:p>

4<o:p></o:p>

Гилея<o:p></o:p>

 

В<o:p></o:p>

Табиғи каучук алынатын ағаш<o:p></o:p>

Ішкі сулары.<o:p></o:p>

20 — Дүние жүзіндегі ең мол сулы өзен? (Амазонка)<

30 — Ең биік сарқырамасы? (Анхель)

40 — Аймара үндістерінің тілінде “қалайы алаңы” дегенді білдіретін көлі? (Титикака)<o:p></o:p>

Халқы және елдері.<o:p></o:p>

20 — Оңтүстік Американың байырғы халқы (Үндістер)<o:p></o:p>

30 — Аталған елдерден Оңтүстік Амеркаға қатыстысын анықта!<o:p></o:p>

Канада, Бразилия, Испания, Перу, Эквадор, Нигерия, Оман, Боливия, Чили, Сомали, Колумбия, Иран, Аргентина, Парагвай.<o:p></o:p>

40 -  Еуропа+үндістер=? (метистер)<o:p></o:p>

        Еуропа+негрлер =?  (мулаттар)<o:p></o:p>

        Үндістер+негрлер =? (самболар)<o:p></o:p>

Жаңа сабақты түсіндіру:    Африка материгі. Географиялық орны. Жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер. Зерттелу тарихы.<o:p></o:p>

 І.  Ең алдымен Африка материгінің географиялық орны мен жағалауындағы мұхиттар мен теңіздерді электрондық оқулық арқылы көрсету. <o:p></o:p>

 ІІ.  Бұдан соң Африка материгінің ерекшеліктеріне тоқталу(слайд бойынша таныстыру).<o:p></o:p>

ІІІ. Зерттелу тарихын оқушылар төмендегі кестені толтыра отырып, өздері орындайды. (Интерактивті тақтада)<o:p></o:p>

 

Африка құрлығын айнала жүзіп шыққан<o:p></o:p>

 

Әбу ибн Батута<o:p></o:p>

 

 

 

 

1497-1499<o:p></o:p>

 

Замбези өзені Виктория сарқырамасын ашқан<o:p></o:p>

 

Генри Стенли<o:p></o:p>

 

 

 <o:p></o:p>

 

ХІХғ аяғы<o:p></o:p>

 

Эфиопия жері қатты бидайдың отаны екенін анықтады, 6000-нан астам мәдени өсімдіктердің үлгілерін жинақтаған<o:p></o:p>

 

 

 

Жаңа сабақты бекіту: кескін картамен жұмыс интерактивті тақтада (Африканың шеткі нүктелері мен жағалауындағы мұхиттар мен теңіздерді)<o:p></o:p>

 

Қорытынды:Қазіргі кезде Африканың ұлттық парктері мен қорықтарында көптеген елдердің ғалымдарының қатысуымен ғылыми-зерттеу жұмыстары жүргізілуде. Ғаламшардағы табиғаты ерекше аймақтар ретінде ЮНЕСКО-ның шешімімен «Биосфера Алтын Қорына» енгізілген Сахара шөлі мен Мадагаскар аралы халақаралық ұйымдардың қатысуымен жоспарлы түрде зерттелуде.<o:p></o:p>

 

Үйге тапсырма: кескін катаға түсіру (Африканың шеткі нүктелері мен жағалауындағы мұхиттар мен теңіздерді).<o:p></o:p>

Осыған ұқсас жазбалар:

ГеографияАфриканың физикалық- географиялық орны, материк жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер. Зерттелу тарихы.

ГеографияГеография пәніне қысқа мерзімді жоспар

Қазақ әдебиетіАбайды оқы, ерінбе!..

Қазақ әдебиетіТуысым – түп-тамырым, қазығым. Тәрбие сағаты.

Орыс тіліПовторение по составу слова

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1141894

Пікірлер (1)
Галия # 4 шілде 2014 в 23:22 0
Анхельдің жаңа атауын қосып жазған дұрыс болар!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар