География пәніне қысқа мерзімді жоспар

8 ақпан 2014 - Серік Ұзақбайұлы
География пәніне қысқа мерзімді жоспар

Мұғалімнің аты-жөні:

    Ниязов.С

География  пәні

 

№80 мектеп-гимназия

 

Сыныбы:   9 сынып

Күні:9 .01.13 9Ә/11.01.13 9 А

Сабақтың тақырыбы

АӨК маңызы,құрамы, кластерлері

Жалпы мақсаттар:

Қазақстанның АӨК құрылымы, салалары, таралу аймақтары  жөнінде түсіндіру.Топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар АӨК жайында  оқып, топпен  жұмыс  жасап  үйренеді

Түйінді идеялар

Агроөнеркәсіпті дамыту -ел эконмикасы үшін маңызды

Дерек көздер:

Электронды оқулық, интернет желісі

Қажетті құралдар

Интерактивті тақта,  постер, стикер, кітапша, журналдар, суреттер, глобус, карта.

Әдіс тәсілдер:

Адвокат ойыны, білім шеңбері, ой қозғау, кеңейтілген тапсырма

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары

Кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Тапсырма мазмұны

Оқушының әрекеті

Бағалау

 

 Ұйымдастыру

(3 минут)

Амандасу, түгендеу, Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.                Топқа бөледі; назарларын сабаққа аударады

Оқушылардың алдарына  сөздер қояды олар таңдаған шаруашылық  түріне  сәйкес топтарға бөлінеді

Амандасады, кезекші оқушы жауап береді;

Бағалау парағы сабақтың алдында топтарға үлестіріледі

 

 Үйтапсырмасын сұрау    (7минут)

 

Үй тапсырмасын бекіту

(5 минут)

 

ІІІ Жаңа сабақ

(12  минут)

 

 

 

 Адвокат ойыны арқылы

 

 

Білім шеңберінде талқылау

 

Таныстырылым көрсетіледі.

Оқушыларға сұрақ беріледі

Тақырыпты тақтаға жазады

Оқулық мәтінімен жұмыс

 

Әр топтан 1 оқушы шығып адвокат болады, топтар өзара сұрақтар қояды, жауап бере алмаса адвокат жауап беруі тиіс

 

 

Оқушылардың  өткен сабақтағы  білімдерін еске түсіру мақсатында.

 

Оқушылар мына бейнедегі қандай шаруашылық ?

Оның қандай салалары бар ?

Адам үшін маңызын кім сипаттап береді?

Жаңа тақырыппен, мәтінмен танысады.

 

Әр топ өз тобының намысын қорғау үшін жылдамдық танытып, сұраққа жауап беруі қажет.

Сұрақтарға жауап береді

Білім шеңберінді талқылау

 

Сұрақтарға жауап береді, жаңа тақырыпты ашады.

 

Берілген тапсырмаларды орындайды

 

Жест-мимика(басбармақ)

 

Дескрипторлар (қол шапалақтау) арқылы.               

 

Дескрипторлар арқылы.              

 

 

 

 

 

ҮІ. Жаттығулар

(11 минут)

 

Географиялық диктант  

Картамен жұмыс

 

Оқушыларға өтілген тақырыптар бойынша жеке орындауға тапсырма беріледі..

Картадан жаңа сабақ обьектілерін көрсету

 

 

Берілген тапсырмаларды орындайды

 

 

2 жұлдыз,1 ұсыныс қай топ бүгінгі сабақта жақсы жқмыс атқарды.

 

Ү.Қорытынды, үйге тапсырма

(7 минут)

 

Үйге тапсырма береді, бағалайды

Қорытындылайды қоштасады

Үйге тапсырма & 9

І топ Венн диограммасын құру

 АөК жән өнеркәсіп мен ұқсастығы

ІІ топ АӨК жайлы реферат

ІІІ топ АӨК тің түрлерін сипаттап келу

 

Бүгінгі сабақ туралы рефлексия жазып, тақтаға іледі.

Үй тапсырмасын алады.

Мұғаліммен қоштасады

Қорытынды, журналға түсіріледі

Осыған ұқсас жазбалар:

Қазақ әдебиетіТуысым – түп-тамырым, қазығым. Тәрбие сағаты.

Орыс тіліПовторение по составу слова

Қазақ әдебиетіС. Дөнентаевтың "Заман кімдікі", «Бозторғай» өлеңі

Қазақ әдебиетіАбайды оқы, ерінбе!..

ГеографияАфрика материгі. Географиялық орны. Жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер. Зерттелу тарихы.

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1148615

Пікірлер (1)
ЖУПАРГУЛЬ # 29 қараша 2014 в 20:10 0
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫНЫЗ ЖАҚСЫ ЕКЕН МАҒАНДА ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР МЕН ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ЖОСПАР КЕРЕК

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар