Жер туралы қысқаша мәліметтер

28 тамыз 2014 - Алмат Киялов

Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері. Бірізді сабақтар сериясы аяқталғанда оқушыларыңыздың бойында қандай білім, білік, дағдыларды қалыптастырғыңыз келеді.

Жұмыстың белсенді формалары (ЖЖ, ТЖ, ПЖ,). Оқытуды жақсарту үшін АКТ пайдалана аласызба?

Оқушы әрекетін бағалауды сіз қалай қолданасыз?

Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тартасыз? (талантты, дарынды)

Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді қалай жоясыз?

Жоспарлағаныңызбен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз?

Негізгі мақсат: Жер туралы білімдерін кеңейту, сыни тұрғыдан ойластыруға қабілетті оқушы тұлғасын қалыптастыру.

1-сабақ

Тақырыбы: §1 Жер туралы қысқаша мәліметтер

Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Оқушыларды жалпы географиялық заңдылықтар туралы өткен сыныптардағы ұғымдары мен түсініктерін жинақтап, қорытындылау негізінде ғаламшар табиғатының біртұтастығы жайлы білімді қалыптастыру. Жер туралы білімдерді жүйелеу және толықтыру.

Жақында болған және алдағы уақытта болатынәрекеттер туралы айта білу.

Топтық жұмыс аясында белсенді жұмыс атқара алуы. Жер ғаламшарының негізгі өлшемдерін, оның Күн жүйесіндегі орнын және құрылысын білу

СТО, Блум таксономиясы арқылы, АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқушыларды стикер арқылы топтарға бөлу. бейне фильм

Үй тапсырмасын сұрақ- жауап арқылы сұрау.

Тақырыптың мазмұнын ашу үшін постер дайындаутоптық жұмыс.

Формативтік бағалау, Жиынтық

бағалау.

Топқабөлуарқылы, белсенділіктіқажетететінтапсырма түрлерін Мәтінгесұраққою,әртопбір-біріне сұрақтар, Өз ойын айта алу арқылы; АКТ-ныпайдалану.

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшінлогикалық сұрақтар қою, жауап алу.

Оқушылардың берген жауаптарынан, тапсырманы орындаудан, рефлексия парақтарынан.

2-сабақ

Тақырыбы: §2 Жердің құрылысы

Мақсаты мен күтілетін нәтижелер: Жердің ішкі құрылысы қандай бөліктерден тұратынын, олардың өзара байланысы, жер қыртысы мен литосфералық тақталар туралы білімді кеңейту және бекіту.

Жердің құрылысын біліп, көрсетіп, салыстыра біледі, Өздігінен оқи алады, сыни ойлайды, танымдық қабілеттерін таныту.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Блум таксономиясы арқылы, АКТ.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Топқа бөлу

таныстырылымы.

Үй тапсырмасын сұрақ- жауап арқылы сұрау.

Қызығушылығын ояту.

Тақырып бойынша диалог құру.

Картамен жұмыс.

Формативтік бағалау, Жиынтық

бағалау.

Блум таксономиясы арқылы.

миға шабуыл, топтық жұмыс арқылы.

Деңгейліктапсырмаберуарқылы, топтықжарыс

Кері байланыстан, тақырыпқа талдау жасай алуынан, рефлексия жасау.

3-сабақ

Тақырыбы: §3 Географиялық карталар және картография туралы жалпы мәліметтер

Мақсаты мен күтілетін нәтижелер: Географиялық карта дегеніміз не және олардың негізгі түрлері мен маңызы жайлы білімді молайту, картаның қасиеттері мен картография, проекция ұғымдарын түсіндіру. Географиялық карталардың мазмұны мен түрлерін,

географиялық карталар, топографиялық карталар, картография жайлы жалпы деректер, Глонасс, GPS және Galileo жаһандық навигация жүйелерімен танысу, картографиялық проекция, картаның өлшеуіш ресурстары, шартты

белгілер;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, ,.СТО, Блум таксономиясы арқылы, АКТ, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Оқушыларды геометриялық фигураарқылы

үш топқа бөлу. Үй тапсырмасын сұрақ- жауап арқылы сұрау.

Ой қозғау.

Картамен жұмыс.

Формативтік бағалау,

Жиынтық

бағалау.

Рөлдік ойындар арқылы, Ой қозғау арқылы, Блум таксономиясы арқылы.Денгейлік тапсырмалар арқылы.

Тапсырманы сұрау арқылы, жүйелі түрде қайталау.

Ұсыныстар білдіруінен, жаңа идеялар білдіруінен, ортақ шешім қабылдай алуынан, Бағалау парақтары

4-сабақ

Тақырыбы: § 4 Картографиялық проекциялар

Мақсаты мен күтілетін нәтижелер: картадағы бұрмалану түрлері мен картографиялық проекциялар туралы білімді кеңейту, картография және картографиялық проекциялардың түрлері туралы білімді кеңейту.проекцияларды, градус торын және карталардың өлшеуіштік қасиеттерін.Картографияның басқа ғылым салаларымен байланысын ашу.

Өздігінен оқи алады, сыни ойлайды, танымдық қабілеттерін таныту.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Блум таксономиясы арқылы, АКТ.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

Топқа бөлу

таныстырылымы.

Үй тапсырмасын сұрақ- жауап арқылы сұрау.

Қызығушылығын ояту.

Тақырып бойынша диалог құру.

Картамен жұмыс.

Формативтік бағалау, Жиынтық

бағалау.

Блум таксономиясы арқылы.

миға шабуыл, топтық жұмыс арқылы.

Деңгейліктапсырмаберуарқылы, топтықжарыс

Кері байланыстан, тақырыпқа талдау жасай алуынан, рефлексия жасау.

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1150994

Пікірлер (2)
гани # 8 қыркүйек 2014 в 19:12 0
география пәні жаратылыстану пәндері қатарына жатады соны ескерсеңіздер
Алмат Киялов # 19 қыркүйек 2014 в 18:59 +1
Ой,рахмет жаналық аштың ғой,Мен информатик емеспін жаратылыстану бұрышына қоятын....сайт әкімшілігі не істеп отыр.

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар