«Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктері»

12 желтоқсан 2014 - Зульфия Садвакасова

Пән аты:  Информатика

Cынып: 7«А»

Сабақтын тақырыбы: Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктері.

Сабақтын мақсаты:

Білімділік: ОқушылардыДК-мен, оның негізгі блоктарымен, және олардың міндетімен таныстыру. ЭЕМ-ніңмүмкіндіктерін көрсету.Компьютердің негізгі құрылғыларымен таныстыру;

Тәрбиелік: Оқышылардыңтәрбиелікке,ұқыптылыққа үйрету.

Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, логикалық –абстракциясын дамыту.

Сабақтың түрі: Аралассабақ.

Сабақтың қолданылатын көрнекті құралдар: компьютер, инт.тақта, электронды оқул.

Сабақтың өту барысы:

  1. Ұйымдастыру

Топқа бөлу «Мақал – мәтелдердің жалғасын табу», мақал- мәтел 4 бөлікке бөлінеді.

-         «Өзге елде сұлтан болғанша, өз еліндеұлтан бол.»

-         «Оқу – инемен құдық қазғандай.»

-         «Ұстазыңды ұлы әкеңдей сыйла.»

-         «Ағасы бардың жағасы бар.»

  1. Сабақтың барысы

     

Сабақтың

 кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы

іс-әрекеті

Уақыт

1

Білу

ББҮ кестесін тарату

/кішкене сандықша тәріздес/

 

 

«Не? Қайда? Қашан?» кестесін тарату.

«Білемін» оқушылар есептеуіш техника жайлы не білетінін жазады.

 

«Не? Қайда? Қашан?» кестесін толтырады.

 

 

5 минут

2

Түсіну

Интерактивті тақтада жаңа тақырып атауы көрсетіледі

 

 

 

 

Мәтін тарату

ББҮ кестесін толтыру

«Білгім келеді» жаңа материал бойынша табыс критерийлерін шығару, оқушыларға оқыту.

Мәтінді оқу.

Бір-бірімен ой бөлісу

 

.

 

 

 

2 минут

 

 

 

3 минут

 

3

Қолдану

Электронды оқулықпен жұмыс.

 «Табақ тарту» әдісі

Оқушыларға конверттегі сұрақ таратылады.

Сұрақ экранда көрсетіледі.

Әр топқа 3 сұрақтан беріледі.

Конверттегі сұрақты оқып, жауабын тартылған табаққа 3 бөліке жауабын жазады.

Жауап электронды оқулықтан іздейді. Топ басшысы басқа топқа барып түсіндіреді

 

 

 

 

5 минут

 

4.

Талдау

Электронды тапсырма электронды оқулықтағы Тапсырма №1,10,11 орындау.

 

«+», «-« кестесі топқа таратылады.

 

 

№1,10,11 тапсырма орындалады

 

«+», «-« кестесі толтырылады.

 

 

 

5 минут

 

3 минут

 

 

5.

Жинақтау

Әр топқа 2 сұрақтан таратылады

/негізгі және қосымша құрылғылар/

 

ББҮ кестесі толтырылады

 

Топпен 2 сұраққа жауап беріп, сыныпқа түсіндіреді

 

ББҮ кестесінен «Үйрендім» дегенді толтырады.

Сандықшаны тақтаға іледі.

 

5 минут

 

 

 

5 минут

6.

Бағалау

Мұғалім бағалайды, оқушының сабаққа қатысуыы бойынша.

Оқушылар бағалау парағын толтырып, топ мүшелері бағаны оқиды.

5 минут

 

  1. Үй тапсырмасы: 2.2 тақырып, «Егер мен хаккер болсам» тақырыбына эссе жазу.
  2. Рефлексия. Сабақтан алған әсерін алмаға жазып тақтадағы алма ағашына ілу.

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Осыған ұқсас жазбалар:

ФизикаФизика сабақтарында ақпараттық технологияны пайдаланудың мүмкіндігі мен тиімділігі

ИнформатикаКомпьютерде жұмыс істеудің бастамасы. Тінтуірмен жұмыс істеу.

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1124476

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар