Өрнектер. Арифметикалық өрнекті жазу ережелері

Өрнектер. Арифметикалық өрнекті жазу ережелері

Сынып:  7 "Б"                                                                                                                                                                               

Сабақтың  тақырыбы:  Өрнектер. Арифметикалық өрнекті жазу ережелері.

Сабақтың мақсаты:   Оқушыларға арифметикалық өрнектерді жазу ережелері туралы түсінік беру. Өткен сабақтарды қайталау арқылы алған білімдерін, икемділіктерін тексеру, оқуға қызығушылығын, ынтасын арттыру.

Табыс критерийлері:  Өрнек  туралы  біледі. Паскаль тілінде арифметикалық  өрнектерді жазады.  

Қолданылатын  модульдер: оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту  мен  оқуда АКТ пайдалану, оқушылардың жас ерекшеліктеріне  сәйкес  оқыту  және оқу, көшбасшылық.

Әдіс-тәсілдер:   "Сұрақ-жауап" әдісі, "Топтық  жұмыс".

Жоспар мазмұны

Мұғалім  іс — әрекеті

Оқушылардың     іс-әрекеті

ресурстар

 1

І. Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу.

Оқушыларды психологиялық дайындау.

1. Сыныпқа ену, оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, сәлемдесу, түгелдеу.

2.  Ынтымақтастық  атмосферасын  қалыптастыру. "Ыстық алақан" тренинг  арқылы (алақан арқылы оқушылар бір-біріне деген жылы лебіздерін білдіру) ұйымдастыру.

1. Орындарынан тұрып сәлемдеседі. Сабаққа  келмеген  оқушыны кезекші  айтады.

2. Ортада шеңбер құрып бір-бірінің алақанын ұстап жылы  лебіздерін білдіреді.

 

 

2

Оқушыларды  шағын топтарға бөлу.

 

 Шеңбер құрып, оқушыларды 2 топқа бөлу.

«Негізгі құрылғы», «Қосымша  құрылғы»

Оқушылар кезекпен  атап  2 топқа  бөлінеді.

Құрылғыларды  атап өтеді.

 

3

Негізгі бөлім

Білу.

 

 

1. Үй тапсырмасын, өткен тақырыптарды қайталау үшін        " Сұрақ-жауап"  әдісін  пайдалану. 

    1 топ:

—  1.  Алгоритм дегеніміз не?

—  2. Алгоритмнің жазылу түрлерін ата

—  3. Программа деген не?

—  4. Программалау тілдерін ата

—  5. Паскаль тілінің авторын ата

—  6. Программа құрылымы

—  7. Алгоритм түрлерін ата?

   2 топ:

   1.  Тақырып бөлімі қандай сөзден басталады?

   2. Енгізу операторын қалай белгілейміз?

   3. Шығару опер. қалай белгілейміз?

   4. Нақты санды қалай белгілейміз?

—  5. Бүтін санды қалай белгілейміз?

—  6. Айнымалыны қалай белгілейміз?

—  7. Программа денесі қайда орналасады?

 

Әр топ   өткен тақырып бойынша берілген сұрақтарға  жауап береді.

 

 

 

Кітап, дәптер

 

Түсіну

 

"Шын-жалған" ойыны.

 1.Өрнектерде  айнымалыларды, функцияларды, константтарды қолданады.

2.Паскаль тілінде программа  тек  тақырыпшадан  тұрады.

3.  WRITE шығару  операторы.

4.  Алгоритмнің  2 түрі бар:  Сызықты  және циклді. 

5.Бір мақсатқа жету  үшін  командалардың рет-ретімен орындалуын     АЛГОРИТМ деп атаймыз

6.Паскаль тілінде программа тақырыпшадан, сипаттау бөлімінен,       операторлардан тұрады.

7.Программа  соңында  END сөзінен кейін міндетті түрде   үтір  қойылады. 

8.READ  енгізу  операторы.

9.  DIV  бүтін  сандарды  бөлу.

 

2)   Кім  жылдам?

1)  25 mod 7=
2)  
32 div 30=
3)  
50 div20 =
4)  48
div8 =
5)  57
mod7 =

     6)  100mod30 =
     7)  40div15 =
      8)  9mod2 =

       9)  20div8 =

2. Оқушыладың  жауабын   тыңдай отырып толықтыра түсінік беру.

 

  

1. Шын.

 

2. Жалған

 

3.Шын

4.Жалған

 

5. Шын

 

6, Шын

 

7.Жалған

 

8. Шын

9. Шын

 

А4 парағы

 маркер, қалам, бор.

Қолдану

Жас ерекшеліктеріне сай  есептер орындату. 

 

Дәптермен  жұмыс.           

Дәптер.

4

Сергіту сәті

 

Оқушылармен бірге сергіту сәтін ұйымдастыру.

Жұмбақты шеш.

1.   Батырмасын басасың,         

     Қажетті файлды ашасың.

2.  Мойнынан ұстаймын,

    Ішінен қытықтаймын.

 3. Төртбұрышты әйнек

    Тұнып тұрған әлек

4. Компьютеріңіз ауырса,

    Қызмет дайын үнемі.

    Кірген зия-залалды,

    Күмәнсіз ол кетірер.

5. Ұзын мойны екі ішек ,

    Қатар-қатар тепкішек.

    Басып көрсең бір-бірлеп,

    үн шығады күмбірлеп.

6. Ақпараттарды қағазға шығарады,

    Бұл құрылғы қалай аталады?

7. Қос қазақ екі жерден шынжыр арқан,

    Сылдырап әр буыны үнін  қосқан

    Он адам жолдас болып еңбек етсе,

    Аралап он екі үйге қонақ болған.

 

   Әр топ оқушылары  жұмбақты шешіп, жауабын айтады.

 

1. Тінтуір

 

2.  Домбыра

 

3. Монитор

 

4. Антивирус

 

 

 

5. Домбыра

 

 

 

6. Баспа құрылғысы

 

 

7.  Домбыра

 

 

 

 

5

Талдау

 

Сыни ойлауын дамыту. "Тестпен жұмыс"

Тест.

А4 парақша

6

Сабақты  бекітуЖинақтау

Жаңа сабақты бекіту үшін  "Сәйкестендіру" кестесін пайдалану.

 

 

Анықтама тұжырымдайды, түйінді сөздерді, ережелерді нақтылайды.

 

Оқулық, дәптер, бор.

7

Бағалау.

 

1.    БББ кестесін тарату 

Білемін

Білдім

Білгім келеді

 

 

 

2. Қорытынды   баға   шығару.

   Оқушылар кестені толтырады.

 

Топ  бағалаушылары  топ  мүшелерін  бағалайды.

 

Бағалау  парақшасы.

8

Үйге тапсырма

 

§12,13.  Өрнектер.

Бақылау сұрақтарына жауап беру.

Үй тапсырмасын  күнделігіне жазып алады. 74-79 бет  оқу.

Пернелердің қызметін жатқа айту.

Оқулық, дәптер, қалам, бор.

9

Рефлексия

 

Оқушыларға  стикерлер таратады, тақтадағы смайликтің  суреті  бар  плакатқа бүгінгі сабақтан  алған әсерлерін жазып ілуге нұсқау  береді.

Оқушылар стикерлерге бүгінгі өткен сабақ бойынша

— Ненің ұнағанын

— Ненің ұнамағанын 

— Не білгісі келеді? деген сауалдар төңірегінде ішкі сезімдерін жазады.

"Кері байланыс" плакаты, түрлі-түсті стикерлер.

 

Не сәтті өтті?

 

 

 

 

Не сәтсіз өтті?

 

 

 

 

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1115467

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар