Мәтінді теру ережесі. Мәтін бойымен жылжыту (ҚМЖ)

8 ақпан 2015 - Gulnur Kairbekova
Мәтінді теру ережесі. Мәтін бойымен жылжыту (ҚМЖ)

Қызылорда қаласы, Қараөзек елді мекеніне қарасты №39 «Қызылөзек» орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Қайырбекова Гүлнұр

Күні:22.02.15ж

Сыныбы: 5-сынып

Пәні: информатика

Тақырыбы

Мәтінді теру ережесі. Мәтін бойымен жылжыту

Сілтеме

Информатика. Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық. Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов

Мақсаты

Оқушылардың білімін арттыру. Заман талабына сай жаңа технологияларды меңгерте отырып құзіреттілігі терең оқушыларды дайындау.

Оқу нәтижесі:

Сабақта жаңа әдіс тәсілдерді пайдалана отырып оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.

Түйінді идеялар:

Оқушылардың жеке, топтық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Сабақта СТО технологиясының әдіс тәсілдерін пайдаланып оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру.

Жаттығулар:

1.Сергіту сәті

2.Топтық жұмысты бақылау және бағалау

3.Деңгейлік тапсырмалар

Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:

топтық жұмыстар

өзгенің пікірін құрметтей білу

өзін-өзі және өзгені бағалау

Дереккөздер:

Информатика: Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық. –Астана: «Арман ПВ» баспасы, 2013 ж, 224 -бет

Интернеттен алынған ақпараттар

қосымша дидактикалық материлдар

Оқуға арналған тапсырма:

Оқулық 158 бет. § 20

оқушылардың өз бетінше іздену жұмыстары.

Оқулық 160 бет Компьютердегі тәжірибелік жұмыс, А деңгейі, В деңгейі, С деңгейі

Уақыты

Стратегиялар

Ресур-сы

Сабақтың мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс – әрекеті

4 м

Ұйымдастыру

Топқа бөлу. Түстер бойынша

Кезекші сынып жайында ақпар береді.Оқушылар құралған суреттеріне сәйкес топқа бөлінеді.

Топ ережесін құрады, топ құрамын тағайындайды.

1.топ басшысы

2.Спикер

3.Хатшы

4.Таймер.

Диалог

Ынтымақтастық атмосферасын құрады

Бір-біріне жақсы көңіл-күй тілеп, сабақта сәттілік тілейді.

Ой қозғау

Ой қозғау:

1.Жаңа құжатты қалай құру керек?

2.«Неге мәтінді қалай болса, солай » енгізуге болмайды?

3.Бас әріптерді енгізу режиміне қалай көшеміз?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Талантты және дарынды оқушылар өздерін көрсетуге мүмкіндік алады.

15 м

ББҮ кестесі

Оқулық, қосымша мәлімет

Біз бүгін «Мәтінді теру ережесі, мәтін бойымен жылжыту» тақырыбы туралы білетін боламыз. Мәтін теру туралы не білесіз немесе не білем деп ойлайсыз? 4 минут ішінде білгендеріңіздің тізімін жасап шығыңыз. Енді жұбыңызбен бөлісіңіз де, өзіңіздің жазғадарыңыздан 3 немесе 4 мысал айтыңыз. Оқушылырға ББҮ кестесі таратылады. Екінші бағанды толтыруға көмектесемін. Оқушыларға мақаланы оқуға уақыт беремін.

ББҮ кестесінің Білемін, Білгім келеді бөліктерін оқушылар жұптарымен талқылай отырып толтырады. Тақырыпты оқып «Үйрендім» бағанын толтырады

15м

Жеке жұмыс

ОқулықКесте

Жеке жұмыс: Компьютердегі тәжірибелік жұмыс.А деңгейі

Мәтінді теру ережелерін сақтай отырып, теріңдер

«Полкан деген ит»

В деңгейі

Мәтінді теру ережелерін сақтай отырып, теріңдер

«Ғалым кісі»

С деңгейі

Ұқыпсыз теруші мақалдармен мәтелдерді тере бастап, бәрін шатастырып алыпты. Терушіге қателерін тузетуге көмектесіңдер

Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша практикалық жұмыстарды комьютерде орындайды. Бағалау критерилері бойынша өздерін бағалайды.

2 м

Сабақты қорытындылау

Өзіңді тексер

1.Бас әріпті қалай енгіземіз?

2.Бос орын қай кезде қойылады?

3.ENTER пернесін қай кезде басу керек?

4.Ұзын сызықша қалай қойылады?

5.Мәтін бойымен жылжу пернелерін атаңдар?

Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.

2 м

Рефлек-сия

«Бес саусақ» әдісі бойынша пікірлерін жазып түсіріңіздер.

1 м

Үйге тапсырма21 – тақырып

Оқушылар үй жұмысын күнделікке жазып алады.

Осыған ұқсас жазбалар:

Ұстаздарға5-сынып оқушысын пәндік оқуға бейімдеу

Қазақ әдебиетіМағжан Жұмабаев "Қысқы жолда"

Қазақ тіліБір ел - бір тағдыр

Тәрбие жоспарыАсыл әжем ақ әжем

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1141121

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар