Информатика пәнінен қысқа мерзімді жоспарлар

6 ақпан 2015 - Админ

Бекітілді: ------------

Сыныбы: 10

Күні: 16.09.2014 Пәні: Информатика

Сабақтың тақырыбы:

Білім берудің ақпараттық ресурстары

Сілтеме

Оқулық Информатика 10-сынып Б.Қ.Сапарғалиева, Н.Е.Масалимова, Г.А.Тезекбаева 2014 ж Информатикадан электронды оқулық 10-сынып,

Мақсаты:

    -Білім берудің ақпараттық ресурстарына, білім беру электрондық ресурстары туралы түсінік беру;

    -Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, қызығушылық қабілеттерін дамытады, топта жұмыс істеу дағдыларын мен өзара және өзін бағалауға дағдыландыру;

    -Пәнге деген қызығушылығ арттыру. Білім порталдарын және каталогтарын пайдалануға үйрету;

Күтілетін нәтиже:

    -Білім беру ақпараттық ресурстарын біледі;

    -Білім порталдарын және каталогтарын пайдалана біледі;;

    -Критерий бойынша бағалауды біледі;

Сабақтың түрі:

Аралас сабақ

Негізгі дереккөздер:

Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, плакат, кесте, постерлер, электронды оқулық, интернет материалдары, таратпа материалдар, көңіл күй дидары, топ ережесі, бағалау дискрипторлары мен бағалау парағы

Әдіс –тәсілдер:

Диалог, топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, Жигсо, сәйкестендіру, ББҮ тұртіп алу стратегиясы, талдау, қорыту, формативті бағалау

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру (1 мин)

    — Оқушылармен сәлемдесу;

    — Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

    — Жағымды психологиялық ахуал туғызу; (тілек сөздер жазылған кәмпиттер тарату)

    — Оқушыларды топқа бөлу (кәмпит түрі бойынша), топ ережесін құру;

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

(3 мин)

(Диалог әдісі, дарынды оқушылармен жұмыс, сәйкестендіру)

    -Әр топ екі сұрақтан бір-бірлеріне сұрақ қояды;

    -Рефераттары бойынша сұрақтар қою.

    -Сәйкестендіру кестесін толтыру (дарынды оқушылар әзірлеген тапсырмалар);

ІІІ. Ой қозғау. (1 мин) (СТО стратегиясы, АКТ)

    -Оқушылардың көңілін жаңа сабаққа аудару үшін сыни сұрақ қою: Ақпараттық ресурсты қалай түсінеміз? (слайд арқылы көрсету)

    -Осы сыни сұраққа жауап ала отырып, жаңа тақырыппен байланыстыру;

Кезеңдер.

Берілетін уақыт (40 мин)

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

«Білу» теориясы. (10 мин)

    -Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбын айтады.

    -Білім беру ақпараттық ресурстары айтылады .

    -1-топқа: «Білім беру ақпараттық ресурстарының қызметтері» туралы оқулық пен интернет материалдарын пайдана отырып білу ұсынылады.

    -«ББҮ» түртіп алу стратегиясын қолдану

-Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.

-Оқушылар берілген тапсырма бойыншатопта Жигсо әдісі бойынша жұмыс жасайды.

-Білген түсініктерін қорыта отырып, біреуі оқып береді.

-Оқушылар дәптерлерінде ББҮ бойынша кестенің «Білдім» деген бағанын толтырады

«Түсіну» теориясы. (4 мин)

Қызығушылықты ояту

    -Осы тақырыпты біліуіміз үшін нені меңгеруіміз керек екен?

    -Қазір барлығымыз «Білгім келеді» бағанын толтырайық.

-Оқушылар дәптерлеріндегі кестенің «Білгім келеді» бағанын толтырып, өз ойларын айтады.

«Қолдану» практикасы. (8мин)

(Қарапайым тапсырмалар)

Мағынаны тану

    -Енді оқулықты ашып, тақырыпты оқиық.

    -Оқулық және эл.оқулықпен жұмыс.

    -

-Оқушылар Жигсо әдісімен тақырыпты жекелеп оқып, түсінгендері бойынша постер жасап, баяндамашы қорғайды.

-

«Талдау» теориясы. (5 мин)

(Салыстыр, айырмашылығы неде? Ұқсастығы неде? Тақырыптың басты идеясы не?)

    -Интерактивті тақтада редактордың терезе элементтерін, меню командаларын, мүмкіндіктерін көрсете білуін ұйымдастыру.

-әр топтан бір оқушы интерактивті тақтада түсінгендерін тізбектей көрсете отырып, бұрынғы білетін терезелермен ұқсастығы, айырмашылығы жайлы баяндайды.

Сергіту сәті. (1мин)

Аннимация арқылы жасалған қимылдарыды қайталау музыкамен..

«Жинақтау» теориясы (4мин)

(қорытынды шығару, анықтама беру, мазмұнды жүйелі кесте т.б түрінде)

    -Бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтап, ой елегінен өткізуді ұсынады. «Бес жол өлең» стратегиясы бойынша.

-Әр топ өз ойларын жинақтап, қысқа да түсінікті қорытынды анықтама береді. «Бес жол өлең» стратегиясы бойынша.

«Бағалау» практикасы. (2мин)

Критерийлер бойынша формативті бағалау

    Мына дискрипторлар арқылы бағалау ұсынады.

    -Білім берудің ақпараттық ресурстарын білемін – 1 балл;

    -Білім берудің ақпараттық ресурстарының қызметін білемін – 1 балл;

    -Ақпарат ресурстарын пайдалана аламын – 1 балл;

    -Білім берудің ақпараттық ресурстарымен жұмыс істей аламын – 2 балл;

    -Жиыны 5 балл.

Топ басшыларының топ оқушыларын бағалау парағы негізінде оқушыларды бағалау

Топ басшысы дискрипторлар бойынша баллдарын есептеп, оны

«5 баллдық» жүйеге ауыстырып топ мүшелерін бағалайды.

1-2 балл – «2»

3 балл – «3»

4 балл – «4»

5 балл – «5»

Рефлексия (1мин)

Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түсті стикерлер таратады.

Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын көңіл күй дидарына іледі.

Үйге тапсырма.

§2 Әлемнің ақпараттық бейнесі, ақпараттық жүйелер және ресурстар

Дарынды оқушыларға: «Әлемнің ақпараттық бейнесі, ақпараттық жүйелер және ресурстар» тақырыбына реферат және қайталауға тапсырмалар құрастырып келу.

Бекітілді: ------------

Сыныбы: 10

Күні: 27.11.2014 Пәні: Информатика

Сабақтың тақырыбы:

Беттерді бір-бірінен бөлу. Бөлу арқылы мәтіндерді бірнеше бағанда орналастыру

Сілтеме

Оқулық Информатика 10-сынып Б.Қ.Сапарғалиева, Н.Е.Масалимова, Г.А.Тезекбаева 2014 ж Информатикадан электронды оқулық 10-сынып,

Мақсаты:

    -Бетке, бағанға бөлуді орындаудың не үшін керектігін түсіндіру;

    -Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, қызығушылық қабілеттерін дамытады, топта жұмыс істеу дағдыларын мен өзара және өзін бағалауға дағдыландыру;

    -Пәнге деген қызығушылығ арттыру. Білім порталдарын және каталогтарын пайдалануға үйрету;

Күтілетін нәтиже:

    -Бетті бағанды бөлуді тәжірибе жүзінде біледі;

    -Білім порталдарын және каталогтарын пайдалана біледі;;

    -Критерий бойынша бағалауды біледі;

Сабақтың түрі:

Аралас сабақ

Негізгі дереккөздер:

Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, плакат, кесте, постерлер, электронды оқулық, интернет материалдары, таратпа материалдар, көңіл күй дидары, топ ережесі, бағалау дискрипторлары мен бағалау парағы

Әдіс –тәсілдер:

Диалог, топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, Жигсо, сәйкестендіру, ББҮ тұртіп алу стратегиясы, талдау, қорыту, формативті бағалау

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру (1 мин)

    — Оқушылармен сәлемдесу;

    — Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

    — Жағымды психологиялық ахуал туғызу; (тілек сөздер жазылған кәмпиттер тарату)

    — Оқушыларды топқа бөлу (кәмпит түрі бойынша), топ ережесін құру;

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

(3 мин)

(Диалог әдісі, дарынды оқушылармен жұмыс, сәйкестендіру)

    -Әр топ екі сұрақтан бір-бірлеріне сұрақ қояды;

    -«Жылдамдық» екі топқа жылдамдықтарын анықтауға тапсырма беріледі. Топ мүшелері келесіп, тапсырма дайындайды, тексереді.

    -Сәйкестендіру кестесін толтыру (дарынды оқушылар әзірлеген тапсырмалар);

ІІІ. Ой қозғау. (1 мин) (СТО стратегиясы, АКТ)

    -Оқушылардың көңілін жаңа сабаққа аудару үшін сыни сұрақ қою: Ақпараттық ресурсты қалай түсінеміз? (слайд арқылы көрсету)

    -Осы сыни сұраққа жауап ала отырып, жаңа тақырыппен байланыстыру;

Кезеңдер.

Берілетін уақыт (40 мин)

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

«Білу» теориясы. (10 мин)

    -Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбын айтады.

    -Мәтіндік процессордың қызмет түрлері .

    -1-топқа: «Беттерді бір-бірінен бөлу»

    -2-топқа: «Бөлу арқылы мәтінді бірнеше бағанға орналастыру» өз түсінгендерін постерге түсіріп, топполып қорғайды.

    -«ББҮ» түртіп алу стратегиясын қолдану

-Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.

-Оқушылар берілген тапсырма бойыншатопта Жигсо әдісі бойынша жұмыс жасайды.

-Білген түсініктерін қорыта отырып, біреуі оқып береді.

-Оқушылар дәптерлерінде ББҮ бойынша кестенің «Білдім» деген бағанын толтырады

«Түсіну» теориясы. (4 мин)

Қызығушылықты ояту

    -Осы тақырыпты біліуіміз үшін нені меңгеруіміз керек екен?

    -Қазір барлығымыз «Білгім келеді» бағанын толтырайық.

-Оқушылар дәптерлеріндегі кестенің «Білгім келеді» бағанын толтырып, өз ойларын айтады.

«Қолдану» практикасы. (8мин)

(Қарапайым тапсырмалар)

Мағынаны тану

    -Енді оқулықты ашып, тақырыпты оқиық.

    -Оқулық және эл.оқулықпен жұмыс.

    -

-Оқушылар Жигсо әдісімен тақырыпты жекелеп оқып, түсінгендері бойынша постер жасап, баяндамашы қорғайды.

-

«Талдау» теориясы. (5 мин)

(Салыстыр, айырмашылығы неде? Ұқсастығы неде? Тақырыптың басты идеясы не?)

    -Интерактивті тақтада редактордың терезе элементтерін, меню командаларын, мүмкіндіктерін көрсете білуін ұйымдастыру.

-әр топтан бір оқушы интерактивті тақтада түсінгендерін тізбектей көрсете отырып, бұрынғы білетін терезелермен ұқсастығы, айырмашылығы жайлы баяндайды.

Сергіту сәті. (1мин)

Аннимация арқылы жасалған қимылдарыды қайталау музыкамен..

«Жинақтау» теориясы (4мин)

(қорытынды шығару, анықтама беру, мазмұнды жүйелі кесте т.б түрінде)

    -Бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтап, ой елегінен өткізуді ұсынады. «Бес жол өлең» стратегиясы бойынша.

-Әр топ өз ойларын жинақтап, қысқа да түсінікті қорытынды анықтама береді. «Бес жол өлең» стратегиясы бойынша.

«Бағалау» практикасы. (2мин)

Критерийлер бойынша формативті бағалау

    Мына дискрипторлар арқылы бағалау ұсынады.

    -Білім берудің ақпараттық ресурстарын білемін – 1 балл;

    -Білім берудің ақпараттық ресурстарының қызметін білемін – 1 балл;

    -Ақпарат ресурстарын пайдалана аламын – 1 балл;

    -Білім берудің ақпараттық ресурстарымен жұмыс істей аламын – 2 балл;

    -Жиыны 5 балл.

Топ басшыларының топ оқушыларын бағалау парағы негізінде оқушыларды бағалау

Топ басшысы дискрипторлар бойынша баллдарын есептеп, оны

«5 баллдық» жүйеге ауыстырып топ мүшелерін бағалайды.

1-2 балл – «2»

3 балл – «3»

4 балл – «4»

5 балл – «5»

Рефлексия (1мин)

Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түсті стикерлер таратады.

Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын көңіл күй дидарына іледі.

Үйге тапсырма.

§2 Әлемнің ақпараттық бейнесі, ақпараттық жүйелер және ресурстар

Дарынды оқушыларға: «Әлемнің ақпараттық бейнесі, ақпараттық жүйелер және ресурстар» тақырыбына реферат және қайталауға тапсырмалар құрастырып келу.

Бекітілді: ------------

Сыныбы: 10

Күні: 2.12.2014 Пәні: Информатика

Сабақтың тақырыбы:

Құжаттың құрылымы. Беттердің нөмірлеуі. Колонтитулдер

Сілтеме

Оқулық Информатика 10-сынып Б.Қ.Сапарғалиева, Н.Е.Масалимова, Г.А.Тезекбаева 2014 ж Информатикадан электронды оқулық 10-сынып,

Мақсаты:

    -Бетке, бағанға бөлуді орындаудың не үшін керектігін түсіндіру;

    -Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, қызығушылық қабілеттерін дамытады, топта жұмыс істеу дағдыларын мен өзара және өзін бағалауға дағдыландыру;

    -Пәнге деген қызығушылығ арттыру. Білім порталдарын және каталогтарын пайдалануға үйрету;

Күтілетін нәтиже:

    -Бетті бағанды бөлуді тәжірибе жүзінде біледі;

    -Білім порталдарын және каталогтарын пайдалана біледі;;

    -Критерий бойынша бағалауды біледі;

Сабақтың түрі:

Аралас сабақ

Негізгі дереккөздер:

Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, плакат, кесте, постерлер, электронды оқулық, интернет материалдары, таратпа материалдар, көңіл күй дидары, топ ережесі, бағалау дискрипторлары мен бағалау парағы

Әдіс –тәсілдер:

Диалог, топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, Жигсо, сәйкестендіру, ББҮ тұртіп алу стратегиясы, талдау, қорыту, формативті бағалау

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру (1 мин)

    — Оқушылармен сәлемдесу;

    — Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

    — Жағымды психологиялық ахуал туғызу; (тілек сөздер жазылған кәмпиттер тарату)

    — Оқушыларды топқа бөлу (кәмпит түрі бойынша), топ ережесін құру;

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

(3 мин)

(Диалог әдісі, дарынды оқушылармен жұмыс, сәйкестендіру)

    -Әр топ екі сұрақтан бір-бірлеріне сұрақ қояды;

    -«Жылдамдық» екі топқа жылдамдықтарын анықтауға тапсырма беріледі. Топ мүшелері келесіп, тапсырма дайындайды, тексереді.

    -Сәйкестендіру кестесін толтыру (дарынды оқушылар әзірлеген тапсырмалар);

ІІІ. Ой қозғау. (1 мин) (СТО стратегиясы, АКТ)

    -Оқушылардың көңілін жаңа сабаққа аудару үшін сыни сұрақ қою: Ақпараттық ресурсты қалай түсінеміз? (слайд арқылы көрсету)

    -Осы сыни сұраққа жауап ала отырып, жаңа тақырыппен байланыстыру;

Кезеңдер.

Берілетін уақыт (40 мин)

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

«Білу» теориясы. (10 мин)

    -Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбын айтады.

    -Мәтіндік процессордың қызмет түрлері .

    -1-топқа: «Беттерді бір-бірінен бөлу»

    -2-топқа: «Бөлу арқылы мәтінді бірнеше бағанға орналастыру» өз түсінгендерін постерге түсіріп, топполып қорғайды.

    -«ББҮ» түртіп алу стратегиясын қолдану

-Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.

-Оқушылар берілген тапсырма бойыншатопта Жигсо әдісі бойынша жұмыс жасайды.

-Білген түсініктерін қорыта отырып, біреуі оқып береді.

-Оқушылар дәптерлерінде ББҮ бойынша кестенің «Білдім» деген бағанын толтырады

«Түсіну» теориясы. (4 мин)

Қызығушылықты ояту

    -Осы тақырыпты біліуіміз үшін нені меңгеруіміз керек екен?

    -Қазір барлығымыз «Білгім келеді» бағанын толтырайық.

-Оқушылар дәптерлеріндегі кестенің «Білгім келеді» бағанын толтырып, өз ойларын айтады.

«Қолдану» практикасы. (8мин)

(Қарапайым тапсырмалар)

Мағынаны тану

    -Енді оқулықты ашып, тақырыпты оқиық.

    -Оқулық және эл.оқулықпен жұмыс.

    -

-Оқушылар Жигсо әдісімен тақырыпты жекелеп оқып, түсінгендері бойынша постер жасап, баяндамашы қорғайды.

-

«Талдау» теориясы. (5 мин)

(Салыстыр, айырмашылығы неде? Ұқсастығы неде? Тақырыптың басты идеясы не?)

    -Интерактивті тақтада редактордың терезе элементтерін, меню командаларын, мүмкіндіктерін көрсете білуін ұйымдастыру.

-әр топтан бір оқушы интерактивті тақтада түсінгендерін тізбектей көрсете отырып, бұрынғы білетін терезелермен ұқсастығы, айырмашылығы жайлы баяндайды.

Сергіту сәті. (1мин)

Аннимация арқылы жасалған қимылдарыды қайталау музыкамен..

«Жинақтау» теориясы (4мин)

(қорытынды шығару, анықтама беру, мазмұнды жүйелі кесте т.б түрінде)

    -Бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтап, ой елегінен өткізуді ұсынады. «Бес жол өлең» стратегиясы бойынша.

-Әр топ өз ойларын жинақтап, қысқа да түсінікті қорытынды анықтама береді. «Бес жол өлең» стратегиясы бойынша.

«Бағалау» практикасы. (2мин)

Критерийлер бойынша формативті бағалау

    Мына дискрипторлар арқылы бағалау ұсынады.

    -Білім берудің ақпараттық ресурстарын білемін – 1 балл;

    -Білім берудің ақпараттық ресурстарының қызметін білемін – 1 балл;

    -Ақпарат ресурстарын пайдалана аламын – 1 балл;

    -Білім берудің ақпараттық ресурстарымен жұмыс істей аламын – 2 балл;

    -Жиыны 5 балл.

Топ басшыларының топ оқушыларын бағалау парағы негізінде оқушыларды бағалау

Топ басшысы дискрипторлар бойынша баллдарын есептеп, оны

«5 баллдық» жүйеге ауыстырып топ мүшелерін бағалайды.

1-2 балл – «2»

3 балл – «3»

4 балл – «4»

5 балл – «5»

Рефлексия (1мин)

Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түсті стикерлер таратады.

Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын көңіл күй дидарына іледі.

Үйге тапсырма.

Құжаттың құрылымы. Беттердің нөмірлеуі. Колонтитулдер

Дарынды оқушыларға: «M.S Word » тақырыбына реферат және қайталауға тапсырмалар құрастырып келу.

Бекітілді: ------------

Сыныбы: 10

Күні: 9.12.2014 Пәні: Информатика

Сабақтың тақырыбы:

Құжатта сілтемелерді ұйымдастыру, Атау. Иллюстрация тізімі. Қиылыс сілтемелер. Мазмұнды баптау

Сілтеме

Оқулық Информатика 10-сынып Б.Қ.Сапарғалиева, Н.Е.Масалимова, Г.А.Тезекбаева 2014 ж Информатикадан электронды оқулық 10-сынып,

Мақсаты:

    -Сілтемелердің қайда қойылатынын түсіндіру, оқушыларға сілтеме құрып, мазмұндарды баптап үйрету;

    -Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, қызығушылық қабілеттерін дамытады, топта жұмыс істеу дағдыларын мен өзара және өзін бағалауға дағдыландыру;

    -Пәнге деген қызығушылығ арттыру. Білім порталдарын және каталогтарын пайдалануға үйрету;

Күтілетін нәтиже:

    -Сілтеменің қай жерде керек екенін, құжатқа мазмұндарды орнатуды және баптауды біледі;

    -Білім порталдарын және каталогтарын пайдалана біледі;;

    -Критерий бойынша бағалауды біледі;

Сабақтың түрі:

Аралас сабақ

Негізгі дереккөздер:

Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, плакат, кесте, постерлер, электронды оқулық, интернет материалдары, таратпа материалдар, көңіл күй дидары, топ ережесі, бағалау дискрипторлары мен бағалау парағы

Әдіс –тәсілдер:

Диалог, топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, Жигсо, сәйкестендіру, ББҮ тұртіп алу стратегиясы, талдау, қорыту, формативті бағалау

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру (1 мин)

    — Оқушылармен сәлемдесу;

    — Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

    — Жағымды психологиялық ахуал туғызу;

    — Оқушыларды топқа бөлу, топ ережесін құру;

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

(3 мин)

(Диалог әдісі, дарынды оқушылармен жұмыс, сәйкестендіру)

    -Әр топ екі сұрақтан бір-бірлеріне сұрақ қояды;

    -«Жылдамдық» екі топқа жылдамдықтарын анықтауға тапсырма беріледі. Топ мүшелері келесіп, тапсырма дайындайды, тексереді.

    -Сәйкестендіру кестесін толтыру (дарынды оқушылар әзірлеген тапсырмалар);

ІІІ. Ой қозғау. (1 мин) (СТО стратегиясы, АКТ)

    -Оқушылардың көңілін жаңа сабаққа аудару үшін сыни сұрақ қою: Сілтеме нені білдіреді? (слайд арқылы көрсету)

    -Осы сыни сұраққа жауап ала отырып, жаңа тақырыппен байланыстыру;

Кезеңдер.

Берілетін уақыт (40 мин)

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

«Білу» теориясы. (10 мин)

    -Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбын айтады.

    -Сілтеме құру тәсілдері .

    -1-топқа: «Сілтеме құру»

    -2-топқа: «Әдебиеттік тізімдер дегеніміз» өз түсінгендерін постерге түсіріп, топполып қорғайды.

    -«ББҮ» түртіп алу стратегиясын қолдану

-Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.

-Оқушылар берілген тапсырма бойыншатопта Жигсо әдісі бойынша жұмыс жасайды.

-Білген түсініктерін қорыта отырып, біреуі оқып береді.

-Оқушылар дәптерлерінде ББҮ бойынша кестенің «Білдім» деген бағанын толтырады

«Түсіну» теориясы. (4 мин)

Қызығушылықты ояту

    -Осы тақырыпты біліуіміз үшін нені меңгеруіміз керек екен?

    -Қазір барлығымыз «Білгім келеді» бағанын толтырайық.

-Оқушылар дәптерлеріндегі кестенің «Білгім келеді» бағанын толтырып, өз ойларын айтады.

«Қолдану» практикасы. (8мин)

(Қарапайым тапсырмалар)

Мағынаны тану

    -Енді оқулықты ашып, тақырыпты оқиық.

    -Оқулық және эл.оқулықпен жұмыс.

    -

-Оқушылар Жигсо әдісімен тақырыпты жекелеп оқып, түсінгендері бойынша постер жасап, баяндамашы қорғайды.

-

«Талдау» теориясы. (5 мин)

(Салыстыр, айырмашылығы неде? Ұқсастығы неде? Тақырыптың басты идеясы не?)

    -Интерактивті тақтада Иллюстрация тізімін көрсету

-әр топтан бір оқушы интерактивті тақтада түсінгендерін тізбектей көрсете отырып, бұрынғы білетін терезелермен ұқсастығы, айырмашылығы жайлы баяндайды.

Сергіту сәті. (1мин)

Аннимация арқылы жасалған қимылдарыды қайталау музыкамен..

«Жинақтау» теориясы (4мин)

(қорытынды шығару, анықтама беру, мазмұнды жүйелі кесте т.б түрінде)

    -Бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтап, ой елегінен өткізуді ұсынады. «Бес жол өлең» стратегиясы бойынша.

-Әр топ өз ойларын жинақтап, қысқа да түсінікті қорытынды анықтама береді. «Бес жол өлең» стратегиясы бойынша.

«Бағалау» практикасы. (2мин)

Критерийлер бойынша формативті бағалау

    Мына дискрипторлар арқылы бағалау ұсынады.

    -Құжатқа сілтеме жасай аламын – 1 балл;

    -Атау. Иллюстрация құруды білемін – 1 балл;

    -Қиылыс сілтемелерін құрамын – 1 балл;

    -Мазмұнды баптаймын – 2 балл;

    -Жиыны 5 балл.

Топ басшыларының топ оқушыларын бағалау парағы негізінде оқушыларды бағалау

Топ басшысы дискрипторлар бойынша баллдарын есептеп, оны

«5 баллдық» жүйеге ауыстырып топ мүшелерін бағалайды.

1-2 балл – «2»

3 балл – «3»

4 балл – «4»

5 балл – «5»

Рефлексия (1мин)

Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түсті стикерлер таратады.

Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын көңіл күй дидарына іледі.

Үйге тапсырма.

Құжатта сілтемелерді ұйымдастыру, Атау. Иллюстрация тізімі. Қиылыс сілтемелер. Мазмұнды баптау

Дарынды оқушыларға: «Сілтемелер» тақырыбына реферат және қайталауға тапсырмалар құрастырып келу.

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1148646

Пікірлер (6)
Gulnur Kairbekova # 8 ақпан 2015 в 22:41 0
мына қысқа мерзімді жоспар менікі shock
Админ # 8 ақпан 2015 в 22:51 0
Құрметті Гүлнұр ханым, мен сіздің материалыңызды сізден тартып алайын деп отырған жоқпын, ол сіздікі және солай болып қала береді, керек десеңіз сайттан өшіре салам. Сіз өзіңіз сайтқа жариялауды білмегендіктен мен алып жариялап қойдым, оған бола ренжімеңіз, құрметті сайтқа кіруші әріптестер бұл материал менікі емес, бұл материал Гүлнұр Қайырбекованыкы... rofl
Менсулу # 17 қыркүйек 2015 в 10:55 0
Жақсы жазылған рахмет электрондық нұсқасын жібере аласыз ба?
жанка # 19 қараша 2015 в 11:53 0
керемет мынанын электронын поштага жиберши отнем
Алтынай # 15 қаңтар 2016 в 18:26 0
оте жаксы жазылған казир бизгеде осылай кыска мерзимди жоспар мен курындар деп жатыр толық нускасы болса беринизши көмек ретинде
Әлия # 8 тамыз 2016 в 11:21 0
Жаксы жазылған казир бизгеде осындай кыска мерзимди жоспар курындар деп жатыр. Осы жоспарларыңызды электронды нұсқасын электронды поштама жібере аласыңба? Отиниш

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар