Калькулятор бағдарламасы

28 сәуір 2014 - Админ

Суюншалиева Шынар Марсқызы

Атырау қаласы, Еркінқала орта мектебінің

Информатика пәнінің мұғалімі

Сабақтың түрі: Ашық сабақ

Пәні: Информатика

Сыныбы: 7« А »сынып

Мұғалімнің аты-жөні:

Суюншалиева Шынар Марсқызы

Атырау қаласы

Еркінқала орта мектебі

Пәні:

Сыныбы:

Информатика

7 а

1-сабақ Күні:

Сабақ атауы

Калькулятор бағдарламасы

Сілтеме

«Информатика »пәнінің әдістемесі, оқулық авторлары: Ермеков Н, Стифутина Н, интернет сайты.

Жалпы мақсаттар

Тақырыпты мазмұнын ашу арқылы оқушыларды жылдамдыққа, өзіндік ой-пікірін қалыптастыру.

Оқыту нәтижелері

То Топппен жұмыс жасауға үйрену.Пәнге деген қызығушылығы артады. Тапсырманы түсініп, өз дәрежесінде орындай алады.

Негізгі идеялар

міндеті

-өткен материалды қайталау;

-тақырыпты игеру;

-оқушыларды тиянақтылыққа үйрету;

-оқушылардың шағын топтарда жұмыс істеуі арқылы бірін-бірі оқытуын қалыптастыру;

-тапсырмаларды орындауда өмірдегі білімі мен білетініне сүйену;

-өз бетімен білім алушылық қабілетін қалыптастыру:

-оқушылардың жетістігін формативті бағалау;

Тапсырма

Ч.Бэббидж туралы мәлімет-интернет сайты-Яндекс

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

Уақыты:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

830-915

3 минут

5 минут

12 минут

3 минут

2 минут

5 минут

10 минут

3 минут

2 минут

1. Психологиялық дайындық

А) (түстер арқылы топқа бөлу, түстер сырын айқындау)

Ә) Бағалау парағын үлестіру

2.Өткен сабақты пысықтау.

Қанат қақты

(Үй тапсырмасын пысықтау) тест сұрақтары

3.Мағынаны тану.

Өрлеу (топтық жұмыс)

1-топ Калькулятор бағдарламасы туралы, түрі

2-топ Бағдарламаның іске қосылуы мен терезе элементтері

3-топ Бағдарлама құрылғылары

4.Самғау (тақырып бойынша тың материалдар)

5.Сергіту сәті.

Сұрақтар беріледі. (ия, жоқ)

6. Шарықтау

Венн диограммасыны жазады.

7. Шырқау

Топтарға есеп беріледі.

8. Білім шыңы

Ой толғаныс.Қорытындылау.

Біз не үйрендік?

9. Бағалау,үйге тапсырма.

Топқа бөлу, сабаққа зейінін аудару.

Бағалаушыны сайлау

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Топқа тапсырама беріледі, топта қалқылап, постер қорғайды.

Жекелеген оқушылар тақырыпты қорғайды.

Жауабына қарай қимыл жасайды.

Айырмашылық пен ұқсастықты жазады.

Оқушылар компьютерде орындайды.

Осы сабақта не үйренгендерін әр топ ауызша айтады, стикер- лерге сабақ жөнінде пікірлерін жазады.

Оқушылар жетістіктерін фор- мативті бағалайды және бірін- бірі белгілер, кесте арқылы бағалау.

Дереккөздер және жабдықтар: Мультимедиялық проектор, флипчарт, фламастер,

стикер, түрлі-түсті жетондар, маркер т.б.

Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері

Бағдарлама бойынша мың материалдар жинау

Кейінгі оқу

Тақырып бойынша мазмұнын айту.

Сабақты талдау

өткізген сабағымды талдап, көру арқылы өзіме мынадай ой түйдім:

-оқушылар өз ойын еркін жеткізе білуге үйрету;

-уақытты үнемді, ұтымды пайдалана білу.

Тәжірибелік сабақты бағалау

Бағдарламаны түсіне отырып, тапсырманы орныдай алды?

Оқушыларды бағалаушы дұрыс бағалай білді ме?

Сабақ бойынша өзгертулер

Оқушыларды топқа бөлу арқылы топтық тапсырмаларды орындауға төселдіру, сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыру

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1147857

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар