Ұқсас қосылғыштар. ұқсас қосылғыштарды біріктіру

Подпись:             Пәні:  Математика                Күні: 25.12.15ж                Сыныбы:  6 «А»Сабақтың тақырыбы

Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру

Сілтеме

Күнтізбелік жоспар, орта мерзімдік жоспар. Мұғалімге арналған нұсқаулық. Оқулық.

Жалпы мақсаты

оқушыларды ұқсас қосылғыштарды біріктіру алгоритмімен таныстыру, ұқсас қосылғыштарды есептеуде қолдана отырып, білімдерін шыңдау.

Оқыту нәтижесі

Есептеуде ұқсас қосылғыштарды біріктіруді қолдана білді.

 

Оқыту формасы

Сыныппен, топтық, жұптық жұмыс жүргізу

 

Оқытуда қолданылатын модульдер мен әдіс -тәсілдері

Миға шабуыл, ой қозғау сұрақтары.

Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы.

Семантикалық карта.

Оқыту үшін және оқуды бағалау.

Құрал — жабдықтар

Үлестірме қағаздар, бағалау бетшесі, карточкалар,  смаликтер.

Кезең

Мұғалімнің іс -әрекеті

Оқушының іс -әрекеті

1 кезең

Ұйымдастыру

 

 

Үй тапсырма тексеру

 

 

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

 

№ 748 (2,4,6)

2. (х-0,6)*2.5=6         x=3

4. (2+x)*3.1=-12.4    x=-6

6. (1.2+x)*(-5)=4       x=-2

Ой қозғау сұрақтары

1.     Рационал сандарға қандай амалдар қолданылады?

2.     Айнымалысы бар өрнектер дегеніміз?

3.     Айнымалының қабылдайтын мәндері дегеніміз?

4.     Алгебралық қосындыны санға көбейту үшін.......

5.     Жақшаларды ашу дегеніміз?

 

 

«Семантикалық карта»

 ( орындау кезінде жаңа тақырыптың атауы шығады)

2 кезең

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ бойынша тапсырмалар

 

 

 

 

 

 

Тапсырма

көздері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

Мағынаны ашу.

 Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды  біріктіру.

 

“Адамның құндылығы – оның ойлау қабілетінде”

                  Егер айтсаң – ұмытпаймын,

                  Көрсетсең – есімде қалады,

                  Қызықтырсаң – түсінемін.

Блез Паскаль

 

Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, әріп бөліктері бірдей қосылғыштардан құралған алгебралық қосындыны ықшамдауға болады.

1-мысал. 5а-9а+4а-11а  алгебралық қосындысы берілген.   5а,  -9а,  4а,  -11а  қосылғыштардың әріп бөліктері бірдей.

Әріп бөліктері бірдей қосылғыштардыұқсас қосылғыштар деп аталады.

Мысал:3х-8х+7х  Шешуі:     3х-8х+7х=(3-8+7)x=2x

Ұқсас қосылғыштарды қосуұқсас қосылғыштарды біріктіру деп аталады

Ұқсас қосылғыштарды біріктіру  үшін:

1)    Олардың коэффициенттерін қосу керек;

2)    Алынған нәтижені ортақ әріп бөлікке көбейту керек.

3-мысал.   2,8х -7у+5,6+3у — 4х -2  өрнегіндегі ұқсас қосылғыштарды біріктіріп, өрнекті ықшамдайық.

2,8х -7у+5,6+3у — 4х -2=-1.2 x-4y +3.6

4-мысал.  Өрнекті ықшамдап, оның мәнін табайық.

 4mn -3.8mn+9.2mn      m=3;  n=-2

Шешуі:  

4mn -3.8mn+9.2mn  = (4-3.8+9.2)mn= 9.4mn=9.4*3*(-2)= -56.4

 

 

Топқа бөлу

1-топ.Натурал сандар                       3-топ. Нақты сандар

2-топ.Рационал сандар                      4-топ. Бүтін сандар

 

Оқулықпен жұмыс.  “Біліміңді байқап көр”

№ 757,     № 758 ,     № 759

 

                “Жұмыла көтерген жүк жеңіл”

(Топпен жұмыс)

 

 

 

 

 

Оқушылар жұптаса отырып топтық жұмыс жасады. Берілген тапсырмаларды постерде қорғады.

 

1-топ.

1,3а-2+4,6а

5,7а-8-а

3,3а+(а-4)

3(х-7)+5х

 

2-топ.

10,2b-5.3b-6

7-3,8b-9b

5,3b-(2b+3)

(y-4)*2+10y

 

 

3-топ.

-3-4,9c+10

15c+3-2,9c

-5c+(13-6c)

6x-3(x-7)

 

 

4-топ.

5a-(0,7a+8)

5(4-3x)+8x

2c-(9-5,1c)

9,6b+(7-0,4b)

 

 

 

 

3 кезең

 

Сабақты бекіту

 

Ой толғаныс

“Математикалық эстафета”

Іздеген жетер мұратқа

1.Өрнектердің коэффициенттерін ата

        -7ac;   -203bc;   -y;   10.3z;     5t

2. Теңдеуді шешіңдер

    a) –x=-6       b) -2x=-3    c) -8x=2    d) -5x=10 

    e) –x=8

3.Өрнекті ықшамдаңдар

x+x;  a-a;  0-a;   x-0;   x+x+x;   b+0;  

  c*0;      x*0

4. Жақшаларды ашыңдар

      a)-(a+b+c)   ; b) (x+y)-x;     c) (c+4.5)-(4.9+c) ;   d) (a-b)+(-a+b)

 

 

 

 

 

Белсенділік таныту. Жинаған білімдерін қолдану

Бағалау

Өзін –өзі бағалау, топтар бірін –бірі белсенділігіне қарай бағалау

Үйге тапсырма беру

“Өздігінен еңбек – білім мұратына жеткізбек”

 764-есеп


Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1148625

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар