6 «А»-сынып математика пәнінен тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімдік жоспары

8 наурыз 2016 - Манчук Айтымбетова

Сабақтың тақырыбы. Мақсаты.

Оқушы белсенділігін арттыру үшін оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Оқып үйренудің нәтижесі, оқушы тақырып бойынша не біледі?

Сөйлесу мәдениетін жетілдіру

Қолданатын бағалау түрі.

Бәрінің сабаққа қатысқанын білу.

Негізгі дерек көздері.

        5-сыныптағы математика курсын қайталау.

Натурал  сандардың бөлінгіштігі.Жай бөлшектерге амалдар қолдану.Ондық бөлшектерге амалдар қолдану.   Теңдеу.Мәтінді есептерді шығару. Пайыз. Санның пайызын және пайызы бойынша санды табу.Сандарды дөңгелектеу.

 

 

 

Топтастыру.                            Ой қозғау.                               жигсо-1, жигсо-2, ортада қаламсап, дискуссиялық карта стратегияла- ры қолданылады.         

Натурал сандардың бөлінгіштігі, жай

бөлшектерге, ондық  бөлшектерге амалдар қолдану, теңдеу, мәтінді есептерге теңдеу құру, пайыз, санның пайызын және пайызы бойынша санды табуды, сандарды дөңгелектеуді еске  түсіреді .

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту. Есеп шығаруға дағдыландыру

 

Өзара пікірлесіп, орындаған тапсырмаларды постермен қорғату арқылы,                                     топтық  бағалау, оқушылардың өзін-өзі бағалауы арқылы сөйлеу мәдениетін  қалыптастыру.      

Формативті бағалау, жиынтық баға.

Т.А.Алдамұратова, Т.С Байшоланов«Математика»                            6 -сынып оқулығы, слайд, бағалау бетшелері, кеспе қағаздар, түрлі-түсті қағаздар,әр түрлі геометриялық фигуралар видеоролик сергіту сәтінде.

 

       І тарау.                                        Қатынастар және пропорциялар.                                Қатынас.Пропорция.Пропор -цияның  негізгі қасиеті. Шамалардың  тура және кері пропор-дығы.Мәтінді  есептер ді пропорцияның  көмегімен                                       шығару.Санның пайызын  және пайызы бойынша санды табуды пропорция арқылы шығару. Диаграмманы  салуда пропорцияны қолдану.   Масштаб.Шеңбердің ұзындығы.Дөңгелектің   ауданы. Шар.Сфера.

 

     Топтастыру.                            Ой қозғау.                               жигсо-1, жигсо-2, ортада қаламсап, дискуссиялық карта стратегиялары қолданылады.               

 

Тақырып мазмұнын түсінеді, жадында сақтайды.  Қатынас,                        пропорция тура және кері про-нал шамалар, шеңбердің ұзындығы, дөңгелектің ауданы, шар, сфера туралы толық мәлімет алады. Сұхбат арқылы кері бай- ланысқа түседі. Өз идеяларын дәлелдей алады.

Өзара пікірлесіп, орындаған тапсырмаларды постермен қорғату арқылы,                                     топтық  бағалау, оқушылардың өзін-өзі бағалауы арқылы сөйлеу мәдениетін  қалыптастыру        

Формативті бағалау, жиынтық баға.

Т.А.Алдамұратова, Т.С Байшоланов«Математика» 6 -сынып оқулығы, слайд, бағалау бетшелері, кеспе қағаздар, глобус, түрлі-түсті қағаздар,әр түрлі геометриялық фигуралар видеоролик сергіту сәтінде.

ІІ тарау          

Рационал сандар.       

Оң  және теріс сандар. Координаталық түзу. Қарама-қарсы сандар. Бүтін сандар. Рационал сандар. Санның модулі. Белгісіз модуль таңбасының ішінде берілген қарапайым теңдеуді шығару. Рационал сандарды салыстыру.   Рационал сан- ды координаталық түзудің көмегімен қосу. Теріс рационал сан-ды қосу. Таңба-ры әр түрлі  рационал сан-ды қосу. Рационал сандарды қосудың қасиеттері.Ра-нал сан-ды азайту.Коор-лық түзудегі нүк-дің ара-ғы.  Рационал     сан-ды көбейту. Көбейтудің ауыс-лық және терім-лік  қасиеттері.Рационал сан-ды бөлу.  Рационал сан-ға амалдар  қолдану туралы білім, білік дағдыларын қалыптастыру.          

Топтастыру.

Жуан және жіңішке сұрақтар қою, Жигсо-1, жигсо-2, дискуссиалық карта, ортада қаламсап, ой қозғау стратегиясы, миға шабуыл стратегиялары.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтастыру.

Сұрақ-жауап, Жигсо-1,                   жигсо-2, дискуссиалық карта, ортада қаламсап, ой қозғау стратегиясы, миға шабуыл стратегиялары.

 

 

Тақырып мазмұнын

терең меңгереді.  Рационал сандарды қосуды, азайтуды, көбейтуді, бөлуді, рационал сандарды салыстыруды;  санның модульін; координаталық тұзуде оң және теріс сандарды кескіндей алады. Есептер шығару арқалы білім деңгейі артады.

Өздерінің шығарған есептерін түсіндіре алады.

 

 

 

 

 

 

Өзара пікірлесіп, орындаған тапсырмаларды постермен қорғату арқылы,                                     топтық  бағалау, оқушылардың өзін-өзі бағалауы арқылы сөйлеу мәдениетін  қалыптастыру.

Формативті бағалау,  жиынтық баға.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формативті бағалау,  жиынтық баға

Т.А.Алдамұратова«Математика» 6-сынып оқулығы, слайд, бағалау бетшелері, кеспе қағаздар, түрлі-түсті қағаздар,әр түрлі

 

 

 

геометриялық фигуралар, тест жазылған бетшелер, сызғыш, видеоролик сергіту сәтінде.

 

ІІІ тарау.Өрнектер және тепе-теңдіктер.Айнымалы.Жақшаны ашу.Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару.Коэффициент. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру.Өрнектерді тепе-тең түрлендіру.8-бақылау жұмысы.

 

 

                

 

 

 

Топтастырыу.Жигсо-1,  жигсо-2, жуан және жіңішке сұрақтар қою стратегиясы, дискуссиалық карта, ортада қаламсап, ой қозғау, миға шабуыл стратегиялары.

  

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар жаңа тақырып мазмұнын түсінеді, жадында сақтайды.Сұқбат арқылы кері байланысқа түседі,өз идеала- рын дәлелдей алады.

 

 

 

 

 

 

 

Өзара пікірлесіп жаңа тақырып бойынша бөліп берілген тапсырманы постер мен қорғату арқалы өзара оқыту, топ басшысының топ мүшелерін бағалау, топ топты бағалау оқушылардың өзін-өзі бағалауы арқалы   сөйлеу мәдениетін жетілдіру.

 

 

 

 

Формативті бағалау жиынтық баға .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Т.А.Алдамұратова, Т.С.Байшоланов,«Математика» 6-сынып оқулығы, слайд, бағалау бетшелері, видео-лик сергіту сәтінде, түрлі-түсті қағаздар, әр түрлі гео-лық  фигуралар, тест жазылған  бетшелер.

 

 

 

 

 

 

 

         ІV тарау.

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер.

Санды теңдіктер және олардың қасиеттері.Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Теңдеудің көмегімен мәтінді есептерді шығару.Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер. 9-бақылау жұмысы.

 

Топтастырыу.                Жигсо-1,  жигсо-2, жуан және жіңішке сұрақтар қою стратегиясы, дискуссиалық карта, ортада қаламсап, ой қозғау, миға шабуыл стратегиялары.

 

 

Оқушылар жаңа тақырып мазмұнын түсінеді, жадында сақтайды.Сұқбат арқылы кері байланысқа түседі,өз идеала- рын дәлелдей алады.

 

 

 

 

Өзара пікірлесіп жаңа тақырып бойынша бөліп берілген тапсырманы постер мен қорғату арқалы өзара оқыту, топ басшысының топ мүшелерін бағалау, топ топты бағалау оқушылардың өзін-өзі бағалауы арқалы   сөйлеу мәдениетін жетілдіру.

 

Формативті бағалау жиынтық баға

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-сынып оқулығы, бағалау, постер қорғау бетшелері, стикерлер

 

 

 

 

           V Тарау.

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.

Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері.Санды теңсіздіктерді қосу және азайту.Санды теңсіздіктерді көбейту және бөлу.Сан аралықтары. Сан аралықта-                                             рының бірігуі мен қиылысуы Бір айнымалысы бар сызық- тық теңсіздіктер. Бір айны-                       лысы бар сызықтық теңсіз- діктер жүйесі.Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер. 10-бақылау жұмысы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтастырыу.Жигсо-1,  жигсо-2, жуан және жіңішке сұрақтар қою стратегиясы, дискуссиалық карта, ортада қаламсап, ой қозғау, миға шабуыл стратегиялары.

  

Оқушылар  санды теңсіздіктер және олардың қасиеттерін, санды теңсіздіктерді қосуды, азайтуды, көбейтуді, бөлуді біледі. Сан аралықтары: интервал, кесінді, жартылай интервал  сәуле, ашық сәуле, сан аралықтарының  бірігуі мен қиылысуы туралы біледі. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік тер, теңсіздіктер жүйе- сін,  айнымалысы модуль   таңбасының ішінде берілген  бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер-                           ді шешуді үйренеді.   Тақырып мазмұнын түсінеді, жадында сақтайды.

Өзара пікірлесіп жаңа тақырып бойынша бөліп берілген тапсырма- ны постер мен қорғату арқалы өзара оқыту, топ басшысы- ның топ мүшелерін бағалау, топ топты бағалау оқушылар- дың өзін-өзі бағалауы арқалы   сөйлеу мәдениетін жетілдіру.

Формативті бағалау жиынтық баға .

Т.А.Алдамұратова, Т.С.Байшоланов,«Математика»                           6-сынып оқулығы, слайд, бағалау бетше -лері, түрлі-түсті қағаздар, әр түрлі гео-лық  фигуралар, тест жазылған  бетшелер.

 

 

 

 

          VІ тарау.

Координаталық жазықтық.

Жазықтық.Перпендикуляр түзулер мен кесінділер. Параллель түзулер мен кесінді- лер.Координаталық   жазықтық. Тікбұрышты координаталар жүйесі.  Осьтік және центрлік симметрия.11-бақылау жұмысы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтастырыу.Жигсо-1,  жигсо-2, жуан және жіңішке сұрақтар қою стратегиясы, дискуссиалық карта, ортада қаламсап, ой қозғау, миға шабуыл стратегиялары.

  

Бірі-бірімен тік бұрыш жасап қиылысатын түзулердің перпенди -               куляр түзулер болаты- нын; берілген нүктеден түзуге дейінгі қашық- тықтың сол нүктеден түзуге тұрғызылған перпендикулярдың ұзындығына тең екенін; бір жазықтықта жата- тын, бір-бірімен қиылыспай тын екі түзу параллель болатынын; тік бұрышты коорди- наталар жүйесі туралы түсінікті; координата- лық жазықтықтықтағы берілген нүктенің коордианаталарын табуды және оны жазуды үйренеді.

Өзара пікірлесіп жаңа тақырып бойынша бөліп берілген тапсырманы постер мен қорғату арқалы өзара оқыту, топ басшысының топ мүшелерін бағалау, топ топты бағалау оқушылардың өзін-өзі бағалауы арқалы   сөйлеу мәдениетін жетілдіру.

Формативті бағалау жиынтық баға

Т.А.Алдамұратова, Т.С.Байшоланов,«Математика» 6-сынып оқулығы, слайд, бағалау бетше-лері, сызғыш, түрлі-түсті қағаздар, әр түрлі гео-лық  фигуралар, тест жазыл ған  бетшелер.

 

      VІ  тарау.

 

Функция.Сызықтық функция

Функция.Функцияны формула арқылы беру.Функцияны кесте арқылы беру.Функцияны графиктік тәсілмен беру. Сызықтық функция және оның графигі.   Сызықтық функциялар графиктерінің өзара орналасуы.12-бақылау жұмысы.

 

Топтастырыу.                  Жигсо-1,  жигсо-2, жуан және жіңішке сұрақтар қою стратегиясы, дискуссиалық карта, ортада қаламсап, ой қозғау, миға шабуыл стратегиялары

Оқушылар функ- ционалдық тәуелді- лік  туралы ұғымды деген не екенін біледі. Функцияны анықталу аймағы, мәндерінің аймағы туралы түсінікке ие болады. Аргументтің берілген мәніне сәйкес функция- ның мәнін табуды; функцияның берілген мәніне сәйкес аргумент тің мәнін табуды; функцияның графигі туралы түсінкті; функцияның формула- сы бойынша оның графигін салуды; сызықтық функцияның  графигін салуды; сызықтық функцияның  графигі бойын ша оны формуламен жазуды үйренеді.

Өзара пікірлесіп жаңа тақырып бойынша бөліп берілген тапсырманы постер мен қорғату арқалы өзара оқыту, топ басшысының топ мүшелерін бағалау, топ топты бағалау оқушылардың өзін-өзі бағалауы арқалы   сөйлеу мәдениетін жетілдіру.

Формативті бағалау жиынтық баға

 

Т.А.Алдамұратова, Т.С.Байшоланов,«Математика»                               6-сынып оқулығы, слайд, бағалау бетшелері, сызғыш, түрлі-түсті қағаздар, әр түрлі гео-лық  фигуралар, тест жазыл ған  бетшелер.

 

       VІІ  тарау.

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер және олардың жүйелері.

 

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу және оның графигі. Екіайнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі.Екі айныма-

лысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шығару.

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен  шығару. 13-бақылау.                                                                   Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графитік тәсілмен шығару.Мәтінді есеп терді екі айнымалысы бар сызықты теңдеулер жүйесі арқыл шығару .14-бақылау

Топтастырыу.                  Жигсо-1,  жигсо-2, жуан және жіңішке сұрақтар қою стратегиясы, дискуссиалық карта, ортада қаламсап, ой қозғау, миға шабуыл стратегиялары

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудегі бір айнымалыны екінші айнымалы арқылы өрнектеуді; екі айныма-

лысы бар сызықтық теңдеудің шешімдерін  табуды және оның жазылуын; екі айныма- лысы бар сызықтық теңдеудің  болмағанда                                                                                                 бір айнымалысының коэффициенті нөлге тең болмаса, оның графигі түзу сызық болатын –дығын; екі айнымалысы  бар сызықтық теңдеу -лер жүйесін графиктік тәсілмен шешуді; екі айныма лысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін құрып, оны шешуді; теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешуді үйренеді.

Өзара пікірлесіп жаңа тақырып бойынша бөліп берілген тапсырманы постер мен қорғату арқалы өзара оқыту, топ басшысының топ мүшелерін бағалау, топ топты бағалау оқушылардың өзін-өзі бағалауы арқалы   сөйлеу мәдениетін жетілдіру.

Формативті бағалау жиынтық баға

 

Т.А.Алдамұратова, Т.С.Байшоланов,«Математика»                         6-сынып оқулығы, слайд, бағалау бетше, сызғыш, түрлі-түсті қағаздар, әр түрлі гео-лық  фигуралар, тест жазылған  бетшелер.

 

 

6-сыныптағы математика курсын қайталау.

Топтастырыу.                  Жигсо-1,  жигсо-2, жуан және жіңішке сұрақтар қою стратегиясы, дискуссиалық карта, ортада қаламсап, ой қозғау, миға шабуыл стратегиялары

Оқушылар 6-сыныпта өткен тараулар бойынша алған білімдерін қайталау. Оқушыларды ұқыпты- лыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.

Өзара пікірлесіп жаңа тақырып бойынша бөліп берілген тапсырманы постер мен қорғату арқалы өзара оқыту, топ басшысының топ мүшелерін бағалау, топ топты бағалау оқушылардың өзін-өзі бағалауы арқалы   сөйлеу мәдениетін жетілдіру.

Формативті бағалау жиынтық баға

Т.А.Алдамұратова, Т.СБайшоланов,«Математика»6-сынып оқулығы, слайд, бағалау бетшелері,  түрлі-түсті қағаздар, әр түрлі гео-лық  фигуралар, тест жазыл ған  бетшелер.


Осыған ұқсас жазбалар:

Математика8 класс Алгебра пәніне арналған І тоқсанға арналған ОМЖ

БастауышМатематика 4 сынып, Орта мерзімді жоспар

ТарихҒұн тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы (ОМЖ)

КембриджХҮІІІ ғасырдағы қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайы (ҚМЖ)

Кембридж9 сынып физика пәніне орта мерзімді жоспар (кинематика тарауы)

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1152349

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар