8 класс Алгебра пәніне арналған І тоқсанға арналған ОМЖ

30 қыркүйек 2014 - Арайлым Балжанова

Класс: 8ә  класс

Пәні: Алгебра

Пән мұғалімі: Балжанова Арайлым Мырзалыкызы

                                                                                                   І тарау

Тараудың тақырыбы:«Квадрат түбірлер», (23 сағат)

Тараудың жалпы мақсаты: Квадрат түбірлер туралы білімдерін кеңейту, тереңдету, квадрат түбірдің анықтамасын, квадрат түбір түсінігімен; квадрат түбір қасиеттерін және оларды есептейтін формулаларды қорытып шығаруды үйрету; осы квадрат түбір қасиеттерінің формуласын пайдаланып есептер шығару дағдысын қалыптастыру; білім беруде жаңа тәсілдер арқылы оқушыларды қалай оқуға үйрете отырып топтық жұмысқа белсенді қатынасу, АКТ ақпаратын қолдана білу, сыни тұрғыдан ойлауға дағдылану, өзін-өзі бағалауға үйрену, өз бетінше білім алуға тәрбиелеу. Сабақтарды жеті модульды ықпалдастыра отырып құрдым.

 

1. Сабақтың тақырыбы

 

 

2. Оқып-үйренудің  негізгі мақсаттары

 

Міндеттері

Оқытуда қолданылатын модульдер: әдіс-тәсілдер

5. Оқып-үйренудің нәтижесі

6. Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау

7. Негізгі дереккөздер

1

Нақты сандар туралы жалпы түсінік

Нақты сандар туралы түсініктерін жалпылау; нақты сандардың құрылымын, нақты сандар жиынының геометриялық мағынасын меңгеру

 

Формулалар дұрыс қолдана білуге үйрену, есептерді қатесіз шығаруға дағдылану

Диалог, СТО, рольдік ойын, топтастыру, кесте толтыру, бағалау

Нақты сандар туралы түсініктері қалыптасады; нақты сандардың құрылымын, нақты сандар жиынының геометриялық мағынасын меңгереді

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

2

Рационал және иррационал сандар

Рационал және иррационал сандар туралы түсініктерін жалпылау; сандардың құрылымына қарай салыстыруды меңгеру

Есеп шығару арқылы білімдерін кеңейту. Топпен және өз бетінше жұмыстануға дағдылану

Диалог,

тірек-сызба, СТО, топтастыру, АКТ пайдалану, бағалау.

Рационал және иррационал сандар туралы түсініктері қалыптасады; сандардың құрылымына қарай салыстыруды меңгереді

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

3

Квадрат түбір

 

Санның квадрат түбірі ұғымын қалыптастыру, квадрат түбір белгісін салуды үйрету

Есеп шығару арқылы білімдерін кеңейту. Топпен және өз бетінше жұмыстануға дағдылану

Диалог, СТО, топтастыру, кесте толтыру, бағалау

Санның квадрат түбірі ұғымы қалыптасады, квадрат түбір белгісін салуды үйренеді.

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

4

Квадрат түбір және арифметикалық квадрат түбір

 

Санның квадрат түбірі ұғымымен бірге арифметикалық квадрат түбір ұғымын қалыптастыру. Есеп шығаруда қолдана алуға машықтандыру

Топпен және өз бетінше жұмыстануға дағдылану. Есеп шығару арқылы білімдерін кеңейту.

Диалог, СТО, топтастыру, кесте толтыру, бағалау

Арифметикалық квадрат түбір ұғымы қалыптасады. Есеп шығаруда қолдана алуға машықтанады

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

5

Квадрат түбірдің жуық мәні

Квадрат түбірдің жуық мәні нені білдіретінін, кез келген дәлдікпен табу әдістерін үйрету

Топпен және өз бетінше жұмыстануға дағдылану. Есеп шығару арқылы білімдерін кеңейту.

Диалог,

тірек-сызба, СТО, топтастыру, АКТ пайдалану, бағалау.

Квадрат түбірдің жуық мәні нені білдіретінін, кез келген дәлдікпен табу әдістерін үйренеді

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы, «Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

6

Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері

Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерімен таныстыру; арифметикалық квадрат түбірлердің қасиеттерін қолдануды меңгерту

 

Формулалар дұрыс қолдана білуге үйрену, есептерді қатесіз шығаруға дағдылану

Диалог,

тірек-сызба, СТО, топтастыру, АКТ пайдалану, бағалау

Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерімен танысады; арифметикалық квадрат түбірлердің қасиеттерін қолдануды меңгереді, есептеуді үйренеді

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

7

Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданып өрнектің мәнін табу

Өрнектердің мәнін табуда арифметикалық квадрат түбірлердің қасиеттерін қолдануды меңгерту

Формулалар дұрыс қолдана білуге үйрену, есептерді қатесіз шығаруға дағдылану

          Диалог,

тірек-сызба, СТО, топтастыру, АКТ пайдалану, бағалау.

Өрнектердің мәнін табуда арифметикалық квадрат түбірлердің қасиеттерінің   формулаларын қолдануды үйренеді

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

8

Бөлшектің квадрат түбірі

Бөлшектің квадрат түбірінің қасиетін есеп шығаруда қолдана алуды үйрету, сауатты жазуға дағдыландыру

Бөлшектің квадрат түбірінің қасиетін есеп шығаруда қолдана алуды үйрету. Есеп шығару қабілеттерін арттыру

Кесте толтыру, диалог, СТО, джиксо, топтастыру,

Бөлшектің квадрат түбірінің қасиетін есеп шығаруда қолдана алады, сауатты жазуға дағдыланады. Есеп шығару қабілеттері артады. Өз бетімен жұмыстануға машықтанады.

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

9

Бөлшектен квадрат түбір табу

Бөлшектен квадрат түбір табу қасиетін есеп шығаруда қолдана алуды үйрету, сауатты жазуға дағдыландыру

Бөлшектің квадрат түбірінің қасиетін есеп шығаруда қолдана алуды үйрету. Есеп шығару қабілеттері арттыру

Диалог,

тірек-сызба, СТО, топтастыру, АКТ пайдалану, бағалау.

Бөлшектен квадрат түбір табу қасиетін есеп шығаруда қолдана алады, сауатты жазуға дағдыланады. Есеп шығару қабілеттері артады. Өз бетімен жұмыстануға машықтанады.

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

10

Дәреженің квадрат түбірі

Дәреженің квадрат түбірінің табу қасиетін есеп шығаруда қолдана алуды үйрету, сауатты жазуға дағдыландыру

Формулалар дұрыс қолдана білуге үйрену, есептерді қатесіз шығаруға дағдылану

Диалог,

тірек-сызба, СТО, топтастыру, АКТ пайдалану, бағалау

Дәреженің квадрат түбірінің табу қасиетін есеп шығаруда қолдана алады, сауатты жазуға дағдыланады

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

11

Дәрежеден квадрат түбір табу

 

Формулалар дұрыс қолдана білуге үйрену, есептерді қатесіз шығаруға дағдылану

Кесте толтыру, диалог, СТО, джиксо, топтастыру

Дәрежеден квадрат түбір табу қасиетін есеп шығаруда қолдана алады, сауатты жазуға дағдыланады

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

12

 

 

 

 

 

Бақылау жұмысы №1

Оқушылардың өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін жүйелеу. Өз бетімен жұмыстануға дағдыландыру

Оқушылар білімін тексеру.

Оқушылар өз білімдерін сынау

Кесте толтыру, диалог, СТО, джиксо, топтастыру, АКТ пайдалану

Оқушылар білімін тексереді.

Оқушылар өз білімдерін сынайды және рефлексия жасайды

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

13

Бақылау жұмысын талдау. Квадрат түбірлерді табуға есептер

Өткен тақырыптарды  еске түсіріп, ойлау қабілеттерін дамыту

Оқушылар білімін тексере отырып, талдау жасай білу

 

Кесте толтыру, диалог, СТО,

джиксо, топтастыру,

Оқушылар білімін тексере талдау жасай біледі

 

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

14

Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру

Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіруді үйрету, «түйіндес өрнек» ұғымымен таныстыру, есеп шығаруда формулаларды сауатты қолдануды меңгерту.

 Формулаларды дұрыс қолдана білуге үйрену, есептерді қатесіз шығаруға дағдылану. Есеп шығару арқылы білімдерін кеңейту

Диалог, СТО, рольдік ойын,  АКТ пайдалану, бағалау.

Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіруді үйренеді, «түйіндес өрнек» ұғымымен танысады, есеп шығаруда формулаларды сауатты қолдануды меңгереді

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

 

15

Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару

 

Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару ережесін, есеп шығарудағы формуласын меңгерту

Ережелер мен формулаларды дұрыс қолдана білуге үйрену, есептерді қатесіз шығаруға дағдылану

Кесте толтыру, диалог, СТО, джиксо, АКТ пайдалану.

Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару ережесін, есеп шығарудағы формуласын меңгерді. Есеп шығару қабілеттері артады. Өз бетімен жұмыстануға машықтанады.

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

16

Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу

 

Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу ережесін, есеп шығарудағы формуласын меңгерту

 

Кесте толтыру, диалог, СТО, джиксо, АКТ пайдалану.

Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу ережесін, есеп шығарудағы формуласын меңгерді. Есеп шығару қабілеттері артады. Өз бетімен жұмыстануға машықтанады.

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова.

17

Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату

Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату ережесін, есеп шығарудағы формуласын меңгерту

Ережелер мен формулаларды дұрыс қолдана білуге үйрену, есептерді қатесіз шығаруға дағдылану

Кесте толтыру, диалог, СТО, джиксо, АКТ пайдалану.

Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату ережесін, есеп шығарудағы формуласын меңгерді. Есеп шығару қабілеттері артады. Өз бетімен жұмыстануға машықтанады

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

18

Қысқаша көбейту формулаларын қолданып, өрнекті түрлендіру

Қысқаша көбейту формулаларын қолданып, өрнекті түрлендіруді үйрету, есеп шығару кезінде қолдану дағдысын қалыптастыру

 

Қысқаша көбейту формулаларын қолданып, өрнекті түрлендіруді пайдалана отырып, есеп шығару шеберліктері арттыру

Диалог,

тірек-сызба, СТО, топтастыру, АКТ пайдалану, бағалау.

Қысқаша көбейту формулаларын қолданып, өрнекті түрлендіруді үйренеді, есеп шығару кезінде қолдану дағдысы қалыптасады, есеп шығару шеберліктері артады. Сыни түрде ойлайды, ұжымда жұмыс жасауға дағдыланады.

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

19

Бақылау жұмысы №2

 

Оқушылардың өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін жүйелеу

Оқушылар білімін тексеру

Оқушылар өз білімдерін сынау

Кесте толтыру, диалог, СТО,

джиксо, топтастыру, АКТ пайдалану

Оқушылар білімін тексереді.

Оқушылар өз білімдерін сынайды және рефлексия жасайды

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

20

 

 

 

 

Бақылау жұмысын талдау. Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру

Өткен тақырыптарды еске түсіріп, ойлау қабілеттерін дамыту

Оқушылар білімін тексере талдау жасай білу

 

Кесте толтыру, диалог, СТО,

джиксо, топтастыру

Оқушылар білімін тексере талдау жасай біледі

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

 

21

функциясы және оның қасиеттері мен графигі

функциясы, оның қасиеттері және графигімен таныстыру, есептер шығару кезінде функцияның қасиеттерін қолдана білуді үйрету

Функцияның формуласын түрлендіруді меңгеру. Формулаларын пайдалана алу, графигін сала білу

Кесте толтыру, диалог, СТО, джиксо, топтастыру,

функциясы, оның қасиеттері және графигімен танысады, есептер шығару кезінде функцияның қасиеттерін қолдана біледі. Формулаларын пайдалана алады. Есеп шығаруда қолдана біледі

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

22

 

функциясының графигін салу

 

функциясының графигін салуды үйрету, есептер шығару кезінде функцияның графикгін сауатты сала білуді үйрету

Топпен жұмыс жасауға дағдылану. Есеп шығару қабілеттері арттыру

Диалог,

тірек-сызба, СТО, топтастыру, бағалау.

функциясының графигін салуды үйренеді, есептер шығару кезінде функцияның графикгін сауатты сала біледі. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. Есеп шығару қабілеттері артады. Сабақта жаңа әдістерді қолдана біледі.

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

23

 

Функцияның қасиеттерін қолданып шешуге берілген есептер

Оқушыларға функцияның қасиеттерін қолданып шешуге берілген есептер шығарту

Функцияның қасиеттерін қолданып шешуге берілген есептер шығару кезінде әр түрлі тәсілдерін қолдануды меңгеру.

Есеп шығаруда теорияны пайдалана алу

Кесте толтыру, диалог, СТО, джиксо, топтастыру.

Функцияның қасиеттерін қолданып шешуге берілген есептер шығару кезінде әр түрлі тәсілдерін қолдануды меңгереді.

Есеп шығаруда теорияны пайдалана алу.

Есеп шығаруда теорияны пайдалана алады.

Жұппен және топта жұмыс жасауға бейімделеді.

1. Формативті

2. Жиынтық.

3. Оқушылардың өз-өзін бағалау парағы.

Алгебра 8-класс оқулығы,

«Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде», З.У.Имжарова

 

 

 

 

Осыған ұқсас жазбалар:

КембриджХҮІІІ ғасырдағы қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайы (ҚМЖ)

БастауышМатематика 4 сынып, Орта мерзімді жоспар

Кембридж9 сынып физика пәніне орта мерзімді жоспар (кинематика тарауы)

ТарихҒұн тарихы. Ғұн мемлекетінің қалыптасуы (ОМЖ)

ГеографияГеография пәнінен ОРТА және Қысқа мерзімді жоспарлар

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1129999

Пікірлер (5)
Жанагуль # 2 қазан 2014 в 02:31 0
калай скачать етем
Арайлым Балжанова # 16 қараша 2014 в 22:18 0
маған хабарласыңыз
бақыт # 28 қараша 2014 в 20:16 0
қалай жүктеуге болады
Пифагор # 11 желтоқсан 2014 в 17:06 0
Актобеге барып Арайлымды тауып аласыз...
айым жоламан # 21 қыркүйек 2015 в 19:38 0
Арайлым ! калай хабарласуга болады сизге?.....

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар