Квадрат теңдеулер және оның түбірлері.

Қызылорда обылысы,

 Жаңақорған ауданы,

№180 «Қызылмақташы»

  орта мектебінің математика

 пәні мұғалімі

 Таласбаева Меруерт Жалдықарақызы

 

8 сынып. Алгебра

Сабақтың тақырыбы:    Квадрат теңдеулер  және оның

                                                 түбірлері.

  Сабақтың мақсаты:

Білімділік:  оқушылардың  білім  дәрежесін  байқап, алған білімдерін одан әрі дамыту.

Дамытушылық: оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін шыңдап және білім дағдыларын дамыту.

Тәрбиелік: пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, ой – өрісін кеңейту, жауапкершілікке тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, анаграмма  шешу, мақал –мәтелдер, қорытындылау парағы.

Сабақтың түрі: білімді бекіту

Сабақтың барысы:

I. Ұйымдастыру кезеңі. ( оқушылардың сабаққа дайындығын және қатысуын тексеру.)

1.       Үй жұмысын тексеру.

І. Ой-толғау.
1-топқа:
1. Квадрат теңдеу деген не?
2. Мысал келтір
3. Берілген теңдеу қандай теңдеу, шешу жолы
2-топқа:
1. Келтірілген квадрат теңдеу деген не?
2. Мысал келтір.
3. Берілген теңдеу қандай теңдеу, шешу жолы
3-топқа: 
1. Толымсыз квадрат теңдеу деген не?
2. Мысал келтір.
3.Берілген теңдеу  қандай теңдеу, шешу жолы

 

Ең алдымен анаграммаға  назар аударайық, бұл анаграммада жасырын сөздерде бүгін сабақта кездесетін сөздердің  аты  жасырылған. Тауып көрейік:

АНАГРАММА

·         ңеетду          (теңдеу)

·         фэкоцинетиф  (коэффициент)

·         үртіб                (түбір)

·         змысотыл     (толымсыз)                   

·         бшрұшыү  (үшбұрыш)     

 

 

(Жауаптары:

1.       ах2+ bх + с ═0 (а ≠0) түріндегі теңдеуді квадрат  теңдеу деп атаймыз. Мұнда а,b және с – берілген сандар, ал х – айнымалы.

2.       квадрат теңдеулердің дербес жағдайларында b немесе с, немесе екеуі  бірдей нөлге тең болуы мүмкін.

·         ах2+ bх ═ 0,.  с═ 0

·         ах2+ с ═0,  в═0 

·          ах2═0, в═0 , с═ 0.Бұларды толық емес ( немесе толымсыз ) квадрат теңдеу деп атайды.

3.       Егер атең 1-ге  болса, онда квадрат теңдеуді келтірілген квадрат  теңдеу деп атаймыз.

 IІ.Өзіңді тексер:

а) Таблица толтыру.

Берілген теңдеулер қай теңдеуге жататынын анықтау.

 

х2  + 49 = 0

 

х2 -11х + 10 = 0

 

х2  = 0

 

х2 -10х  = 0

 

х2 -1001х +1000 = 0

 ІІІ. Келесі «Кім жылдам?»

 кезеңіне тоқталамыз, яғни тақтада есептер шығарамыз.

 

«Кітаппен жұмыс»

 есеп шығару    15 мин

        І топ              ІІ топ

  № 117- (1,7)   № 117- (2, 8)
№ 119-(1)             № 119-(2)

      ІІІ топ               ІV топ

  № 117- (1,7)   № 117- (2, 8)
№ 119-(3)             № 119-(4)

 

IV.Тестпен жұмыс. (берілген   есепке жауапты сәйкестендіріп жазу.)

25х2 -9 = 0                    х=0   х=3
х2 – 3х = 0                    х=0,
2=0                            х= ±0,6

  3х2 – 6х = 0                х=2     х=0

V. Қорытындылау:

б) мақал – мәтелдердің көмегімен теңдеу құру.

Мен сіздерге мақал айтамын. Оның ішіндегі екі сан есім  арқылы  толымсыз квадраттық теңдеу құру керек?

 Алтау ала болса ауыздағы кетеді, төртеу түгел болса төбедегі жетеді.  
Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім ал.  
Білімді мыңды жығады, білекті бірді жығады.  
Ұлға отыз үйден, қызға қырық үйден тыю.    

 Сендер бүгінгі сабақ арқылы «Ең басты қазына – ол білім» екеніне көз жеткіздіңдер. Әрқашанда  ең бастысы- байлық іздемей, білім  қазынасын  іздеңдер.Сонда көптеген нәрселерге қол жеткізесіңдер дегім келеді.

 

 Топпен жұмысПостермен жұмыс және қорғау. Берілген теңдеулердің шешу жолының алгоритмін құру:
1. 5х2+7x=0,  І топ 
2. 4x2-9=0,    ІІ топ
3. y2 — 9=0,    ІІІ топ
 Алгоритм құруда нұсқаулықтар беру Әр топ спикерлері шығып постерлерін қорғайды.
Рефлексия
/2 мин/ Кері байланыс жасау.
Бағалау қағаздарын тақтаға ілу Бағалау қағаздарын тақтаға іледі.
Сабақ қорытындысы 1. Үйге тапсырма беру /1 мин/
2. Критериалды бағалау парақтарына талдау жасау. Талқылауға мүмкіндік беру.
Бағалау парақтарында жалпы ұпайды шығаруды сұраймын. Күнделіктеріне жазып алады.

Өздерінің бағалау парақтарын өткізеді.

 

VII. Үй жұмысы.

 №117-(3-4), (9-10)

 

 

 

 

 

 

 

 

Көрнекіліктер:

Жоспары:

I. Ұйымдастыру кезеңі

1.    Үй жұмысын тексеру.. Ой-толғау.

2.   АНАГРАММА

3.   Өзіңді тексер:

4.   «Кім жылдам?»

«Кітаппен жұмыс»    есеп шығару    15 мин

5.    Тестпен жұмыс. 

6.    Топпен жұмысПостермен жұмыс және қорғау.

7.     Қорытындылау

8.    Рефлексия

9.    Бағалау

10.                      Үй жұмысы. 
 

1-топқа:
1. Квадрат теңдеу деген не?
2. Мысал келтір
3.
2+4х=0  теңдеу, шешу жолы
2-топқа:
1. Келтірілген квадрат теңдеу деген не?
2. Мысал келтір.
3.
2-49=0  теңдеу, шешу жолы
3-топқа: 
1. Толымсыз квадрат теңдеу деген не?
2. Мысал келтір.
3.
2-6х=0  теңдеу, шешу жолы

4-топқа: 1. Толымсыз квадрат теңдеу деген не?
2. Мысал келтір.
3.
2-48=0  теңдеу, шешу жолы

Топпен жұмыс

 Постермен жұмыс және қорғау. Берілген теңдеулердің шешу жолының алгоритмін құру:
1. 5х2+7x=0,  І топ 
2. 4x2-9=0,   ІІ топ
3. y2 — 9=0,
   ІІІ топ

4. 2х2+8=0   IVтоп 
 

 

АНАГРАММАны шешіп артық сөзді тап

·         Ітлеікгнрел        

·         ңеетду                 

·         фэкоцинетиф    

·         үртіб                     

·         змысотыл         

·         бшрұшыү       

·          

АНАГРАММАны шешіп артық сөзді тап

·                  келтірілген

·                    теңдеу

·              коэффициент

·                    түбір

·                   толымсыз

·               Үшбұрыш

«Кітаппен жұмыс»

 есеп шығару    15 мин

 

        І топ                 ІІ топ

  № 117- (1,7)          № 117- (2, 8)
№ 119-(1)                № 119-(2)

 

      ІІІ топ                ІV топ

  № 117- (1,7)          № 117- (2, 8)
№ 119-(3)                № 119-(4)

 

 

 

Үйге: 

 №117-(3-4),

 (9-10)

Осыған ұқсас жазбалар:

Биология§ 46 Экологияға кіріспе.

Биология§3 Көмірсулар

БиологияМәдени өсімдіктердің шыққан орталықтары

Биология§35 Антропосоциогенез сатылары. Адамның бейімделуі.

Биология§8 Бұлшық ет және жүйке ұлпаларының құрылысы мен қызметі.

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1141944

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар