Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру

12 ақпан 2015 - Күлзия Есенқызы

Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру

Қапатұлы Қилымбек

Астана қаласы, №56 мектеп-лицейінің математика пәні мұғалімі

Сыныбы

8

Сабақтың тақырыбы:

Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру

Сабақтың мақсаты:

Квадратт түбірі бар өрнектерді түрлендіріп жинақтап жүйелеуді тереңдеп үйрену. Және оны өмірде пайдалана алу.

Күтілетін нәтиже:

ØОқушыларды квадрат түбірдің қасиеттері жайлы алған білімдер одан әрі тереңдете алады.

Ø оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап, жүйелей бекіте алады.

ØШапшаңдылықтарын көрсете алады.

Сабақтың міндеттері:

ØКвадраттық түбірі бар өрнектерді түрлендіріп ықшамдап есептеуіне жол көрсету.

Ø Квадраттық түбірі бар өрнектерді қарапайым оңай тәсілмен түрлендіруге бағыт- бағдар беру.

Дерек көзі:

Оқулықтар, ғаламтор.электронды оқулық

Тренинг

Тренинг «Ойлан да әрекет жаса». геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.

Тапсырмалар:

Электронды оқулық арқылы квадрат түбір туралы қарапайым түсініктеме беру

Үй жұмысы

Логикалық тапсырмалар

Деңгейлік тапсырмалар

Топтық жұмыс

Әр оқушы мұғалімнің айтқаны бойнша арекет қылады дұрыс деп ойласа қолын көтереді, қате болса қолын алдыға созады

Тренинг сұрақтары 1) =8 2) квадырат түбір астындағы сандар тек қана оң сандар 2)3) 4) 5) ирационал сан

6)ирационал сан 7) 0,6 натурал сан 8) =-5 9) 10)

Үй тапсырмасын сұрау: / қайталау-оқу анасы/

2. Теориялық сұрақтар:
1. Санның квадрат түбірі деп қандай санды айтады?

2. Санның квадрат түбірін анықтау амалын қалай атайды?

3. Саннан квадрат түбір алу үшін ол сан қандай сан болуы керек?

4. Арифметикалық квадрат түбір белгісі кейде қалай аталады?

5. Иррационал сандар қандай сандар

3.Тест тапсырмалары

1. Есептеңдер:

A) 4 B) 5 C) 6 D) 7

2. Есептеңдер:.

A)14 B) 15C) 13D) 16

3. Есептеңдер:

A) 1,7 B) 1,5C) 1,6 D) 1,4

4. Айнымалының қандай мәнінде

A) m B) C) D)

5. Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығарыңдар:

A) B)

C) D)

4. Логикалық тапсырмалар

1) Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек?

2) Дүкенде 5 әртүрлі кесе және 3 әртүрлі тәрелке бар. Неше әдіспен 1 тәрелке мен 1 кесені сатып алуға болады?

3) Суға қай кезде қолды кесіп алуға

болады?

4) Үш метрлік 6 бөренелерді бір метрден кесу керек болса, оларды неше рет кесу керек?

Жұп санды үшке бөлгенде қалдық қандай болуы мүмкін.

5. Деңгейлік тапсырмалар

І- деңгей

1. Есептеңдер:

А).а) г)

2. Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығарыңдар:

А) в)б)

3.бөлшек бөлімін ирационалдықтан қүтылдыр:

А)в)б)

ІІ- деңгей

1)Амалды орындаңдар:

А)

в)

б)

2)Өрнектің мәнін табыңдар: а)

В)

г)

ІІІ-деңгей

1. Өрнектің мәнін табыңдар:

2.бөлшекті қысқарт:

5. Топтық жұмыс

1)

2)

3)

4) Тақтада 3 зат есім, 2 сын есім, 1 етістік жазылып тұр. Сөйлем құрау үшін әр сөз табынан бір сөзден алу керек. Мұны неше тәслмен жүзеге асыруға болады?

5)

6)

Бағалау

Бағалау критериі арқылы бағаланады

Оқуға арналған тапсырмалар

1.Тақырыпты қайталап оқу.

2. №167,168

Кері байланыс

Фигуралар арқылы өткізіледі.

Бағалау критерийі

Үй

жұмысы

Логикалық тапсырмалар

Деңгейлік тапсырмалар

Топтық жұмыс

теориялық сүрақ

Тест тапсырмалары

І- деңгей

ІІ- деңгей

ІІІ- деңгей

Есептеңдер

ирационалдықтан қүтылдыр

ирационалдықтан қүтылдыр

Амал орында

мәнін табп

мәнін табп

Бөлшект қысқарт

Оқушы аты -жөні

1

2

3

Осыған ұқсас жазбалар:

Бастауыш26+42, 68-42 түріндегі өрнектерді жазбаша қосу және азайту.

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1068745

Пікірлер (2)

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru