Квадрат теңдеу түбірлеріне есептер шығару

23 қараша 2015 - Сауле Сатимова

Тексерілді : Арысбаев М

Пән: Алгебра Сабақ: №33Сыныбы:8Күні 23.11 Мұғалімі: Сатимова С

№132--------------------------------------№136

Сабақтың тақырыбы:

Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары.Есептер шығару

№132------------------------------№136

Жалпы мақсаты:

Квадрат теңдеудің анықтамасын, түрлерін, түбірлерінің формуласын меңгерту. Есеп шығаруға машықтандыру. Оқушылардың ой өрісін кеңейту, математикаға деген қызығушылығын. Белсенділігін арттыру. Есептеу дағдысын жетілдіру, танымдық қызығушылығын дамыту. Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге, тез ойлап, тез қорытуға және сөйлеу мәнерін тәрбиелеу.

Сілтеме:

Деңгейлеп саралап оқыту. Түсіндірмелі сұрақ – жауап. Практикалық жұмыс.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:

Квадрат теңдеудің анықтамасын, түрлерін, түбірлерінің формуласын меңгереды. Есеп шығаруға машықтанады.

Негізгі идеялар:

Квадрат теңдеу

Көрнекіліктер:

Кестелер, формулалар, оқулық, бағалау парағы

Оқыту әдістері:

Оқу мен оқудағы жаңа тәсілдер диалог.Сыни турғыдан ойлауға үйрету.Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау.Ақпараттық-коммуникативтік техналогияларды оқыту.Дарынды және талантты балаларды оқыту, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Тапсырмалар:

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Сабақ бөлімінің кезеңдері

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Сабақтың барысы:

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.

Ұйымдастыру кезеңі:

Мин

Оқушылармен амандасу. Сабаққа жақсы көңіл күй тудыру

Бір-біріне жақсы көңіл күй тілеу

Үй тапсырмасын тексеру

Мин

Миға шабуыл. Сұрақ-жауап

1. Қандай теңдеуді квадраттық теңдеу дейміз?
2. Толымсыз квадраттық теңдеулер дегеніміз не?
3. Келтірілген квадраттық теңдеу дегеніміз не?
4. Теңдеудің түбірі дегеніміз не?
5. Теңдеуді шешу дегеніміз не?

№131 есеп

1. ;2

3. 0; 1

Оқушылар бір-біріне сұрақ қояды

6. а мен с қандай болғанда ах2 +с = 0 теңдеуінің шешімі бар болады?
7. Квадраттық теңдеу түбірлерінің дискриминантын қалай табамыз?
8. Квадраттық теңдеудің түбірлерінің санын қалай анықтаймыз?
9. Квадраттық теңдеуде в=2к яғни жұп сан болса, түбірдің формуласын қалай жазамыз?
10. Келтірілген квадраттық теңдеудің түбірінің формуласын қалай жазамыз?

Жаңа сабақ:

Мин

Түсіндіріледі Тыңдайды

Өздік жұмысы.
1-нұсқа.
1. Әрбір теңдеуі үшін мәндерін ата
а) б)
2. квадрат теңдеуінің дискриминантын формуласын есептеуді жалғастыр.
5х2 — 7х + 2 = 0, D = b2 — 4ac = (-7)2 – 4• 5 • 2 = …;
3. Теңдеуді шешуді аяқта. 3х2 — 5х – 2 = 0.
D = b2 — 4a

2 нұсқа.
1. Әрбір ax2 + bx + c = 0 теңдеуі үшін a, b, c мәнін табыңдар.
а) 4х2 — 8х + 6 = 0, б) х2 + 2х — 4 = 0
2. №2. квадрат теңдеуінің дискриминантын формуласын есептеуді жалғастыр.
5х2 + 8х — 4 = 0, D = b2 — 4ac = 82 – 4• 5 • (- 4) = …;
3. Теңдеуді шешуді аяқта х2 — 6х + 5 = 0.
D = b2 — 4ac = (-6 )2 — 4• 1•5 = 16; х1 = … х2=…
c = (-5)2- 4• 3•(-2) = 49; х1 = … х2=…

Тапсырмалар беріледі. Орындайды

Оқушылардың білімдерімен шеберліктерін тексеру
Практикалық жұмыс.
Міндетті деңгей тапсырмалары А тобы тапсырмалары:
№132 (1;2;3;) тақтамен жұмыс

1.6

6*1+5*1-20

№133 (1;2;3) тақтамен жұмыс

1.5Д

2. 3+10х+7

Тексеріледі

Өз бетінше жұмыс:

Б тобы тапсырмалары:
№134 (1;2) өз бетімен жұмыс

8

2.Д


№135 (1;2)

1.0,7

Сергіту сәті

Мин

Оқушыларға сергіту сәтін өткізу.Оқушыларға жақсы көңіл күй түдіру.

Қорытындылау

Мин

Формуланы жаттадық па?
Квадрат теңдеулердің түбірлерінің формуласын қайталау

Бағалау

Мин

Бағалау критерийлеріне сүйеніп бағалау

Күнделікге бағаларын қойдырады

Үйге тапсырма

Мин

№ 136

Күнделікге жазып алады

Осыған ұқсас жазбалар:

МатематикаКвадрат теңдеу

МатематикаКвадрат теңдеулер және оның түбірлері.

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1068846

Пікірлер (0)

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru