Математика 5 сынып, орта мерзімді жоспар

8 сәуір 2015 - Зарина Габитова

Орта мерзімді жоспарлау

Пәні: математика, 5 сынып

Мұғалімі: Габитова З.М.

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі

Күтілетін нәтиже

Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

Негізгі дереккөздер немесе ресурстар

1

Ітарау.

Натуралсандаржәненөлсаны

48сағат

Мақсаты: Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Топта жұмыс істеуге дағдыланады. Топ ережелерін сақтау арқылы бірін-бірі тыңдауға дағдыланады.

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.

Оқулық, Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Мұғалімдерге арналған нұсқаулық»ватман, маркер, кеспе қағаздар

2

Натурал сандар және оған амалдар қолдану

Мақсаты: Оқушылардың натурал сандарға амалдар қолдану дағдысын қалыптастыру.

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Натурал сандарға амалдар қолдану дағдылары қалыптасады. Бір-біріне көмек беруге үйренеді.

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

Оқулық, суреттер, кеспе қағаздар, тапсырма карточкалары

3

Бақылау жұмысы №0 «Натурал сандарға амалдар қолдану»

Мақсаты: Бастауыш сынып курсы бойынша білімдерін анықтау

Жекелей жұмыс

Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Оқушылар білім деңгейін сарапқа түсіреді

Тапсырмаларды орындаудан критерийдлерге сәйкес бағаланады

Дарынды оқушылар анықталады

Алдамұратова Т.А.

«Оқыту әдістемесі»

4

Санды және әріпті өрнектер

Мақсаты: Санды және әріпті өрнектерді ажырата алып, өрнектерді ықшамдай алу білімдерін қалыптастыру.

Топтық жұмыс және Сыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану.

Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Есептерді сыни ойлау арқылы шығаруға дағдыланады, топта өз пікірлерін білдіре алады.

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.

Оқулық, жұмыс парақтары, смайлдар

5

Өрнектерді ықшамдау

Мақсаты:

Өрнектердің қасиетін пайдаланып есептер шығару; қосу мен азайтудың үш қасиетін топпен талдай білу

Топтық жұмыс.

«Ой қозғау»

Қосу мен азайтудың үш қасиетін топпен талдай білу

Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Ауызша, практикалық, есеп шығару нәтижелерінен байқалады

Берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың деңгейлері көрінеді, бағаланады

Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Есептердің ықшамдалған нәтижесін түсіндіру

Қойылған сұрақтардың деңгейіне қарай, күрделі есептер шығару арқылы оқушылардың қабілеттерін анықтау, Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Есептердің ықшамдалған нәтижесін түсіндіру

Оқулық, жұмыс парақтары, «Сұрағы бар қорапша»

6

Теңдеу.

Мақсаты: күрделі теңдеулердің шешімдерін табуды үйрету, мәтінді есептерді теңдеу көмегімен шығару. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар ұйымастыру.

Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Күрделі теңдеулер түбірлерін таба біледі. Мәтінді есептерді теңдеу құру арқылы шығару барысында топта жұмыс істеу машығы қалыптасады.

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.

Оқулық, тапсырма карточкалары

7

Мәтінді есептерді теңдеу көмегімен шығару

Мақсаты:Арифметикалық амалдардың компоненттерінің арасындағы тәуелсіздікті қолданып, теңдеулерді шығара алуы

Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері.

Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы

Топтық, жұптық, жекелей жұмыстар

Қызығушылықты ояту

«Ой қозғау» стратегиясы, Выгодский ЖАДА қолдану арқылы, диалогтік әңгімені дамыту

Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып, мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі

Сұрақ-жауап арқылы мәтін есептерді қалай шығару керек екендерін үйренеді.

Әр топтағы қабілетті оқушы топты және басқа топ мүшелерін бағалап отыру

1.«Ой қозғау» стратегиясы» бойынша суретке салған ойларын қорғайды

2. «Бағалы зат» стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады

3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады

Шағын топпен жұмыста оқушылар бірін-бірі оқыту,үйрету. Кері есептеу арқылы есептерді шығару, «Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру, Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: тапсырманы оқып, шығару жолын түсіндіріп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді

Оқулық, кеспе қағаздар, инт.тақта

8

Бақылау жұмысы№1 «Санды және әріпті өрнектер. Теңдеу»

Мақсаты: Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау

Жекелей жұмыс

Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Оқушылар білім деңгейін сарапқа түсіреді

Тапсырмаларды орындаудан критерийдлерге сәйкес бағаланады

Дарынды оқушылар анықталады

9

Бұрыш. Бұрыштың шамасы

Мақсаты: Бұрыштың шамасын транспортир көмегімен өлшей алу дағдысын қалыптастыру.

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану, «Ыстық орындық» әдісі

Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Сұрақтарға нақты жауап бере алады, «көршісінің» сұрағына ойлана жауап беруге үйренеді. Транспортирмен қолдана алады.

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.

Оқулық, инт.тақта, транспортир, тапсырма карточкалары

10

Шеңбер. Дөңгелек

Мақсаты: Шеңбер мен дөңгелектің айырмашылығын ажыратып, шеңбер ұзындығын таба білу формулаларын есептеуде қолдана алу. Теорияны практикада пайдалана білуге баулу.

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану, «Қар үйіндісі»

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Теорияны практикада қолданыла алады. Шеңбер мен дөңгелекті ажырата алады.Формулалар арқылы шеңбер ұзындығын таба біледі.

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.

Оқулық, циркуль, суреттер, ватман, тапсырма карточкалары

11

Бақылау жұмысы№1 «Бұрыш. Шеңбер»

Мақсаты: Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау, Транспортирдің көмегімен бұрыштың шамасын өлшей алуы, шамасы берілген бұрыштың сала алу бейімділіктері

Жекелей жұмыс

Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Оқушылар білім деңгейін сарапқа түсіреді

Тапсырмаларды орындаудан критерийдлерге сәйкес бағаланады

Дарынды оқушылар анықталады

Дидактикалқы материалдар, тапсырма парақтары

12

ІІ тарау. Натурал сандардың

бөлінгіштігі

24 сағат

Мақсаты: Натурал сандардың бөлінгіштік қасиеттерін есептеулерде қолдана алу білімдерін қалыптастыру. Оқушылардың өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық жұмыс және жеке жұмыс

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Әр түрлі формада жұмыс істеу арқылы натурал санның бөлінгіштік қасиеттерін есептеулерде қолдануды үйренеді.

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.

Оқулық, кеспе қағаздар

13

Натурал сандардың бөлгіші

және еселігі

Мақсаты: Оқушыларға санның бөлгіші мен еселігін табуды меңгеруге бағыт беру, оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, жұппен және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Сыни тұрғыдан ойлау, топтық жұмыстар.

Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Санның бөлгіші мен еселіктерін таба біледі. Жұппен, топпен жұмыс істеуге үйренеді.

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар беру.

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

14

Жай және құрама сандар

Мақсаты: Жай сандар мен құрама сандарды ажырата алу дағдысын қалыптастыру. Білім алу дағдысын және танымдық шығармашылық белсенділіктерін қалыптастыру.

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану, «Қар үйіндісі» әдісі

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Жай сандар мен құрама сандарды ажырата алады. Білім алу дағдысын және танымдық шығармашылық белсенділіктерін қалыптасады.

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

15

Бөлінгіштіктің негізгі қасиеті

Мақсаты:Бөлінгіштіктің негізгі қасиетін есептер шығаруда пайдалана алуы

Выготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту, жұптық, топтық жұмыс. «Бірін бірі оқыту»,- «Үйрете отырып, үйренемін»-қағидасын жүзеге асыру тәсілі

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Оқушылардың дарындылық қасиеттері анықталады, яғни ұстаз рөлін орындайды

Уақытқа байланыстыра отырып, шағын тапсырма беру, сұрақтар қойған парақтар арқылы бағаланады.

Оқушылардың өмірмен байланыстыра келтірген дәлелдемелері арқылы анықтау

Оқулық, инт.тақта

16

Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері

Мақсаты: Жұп, тақ сандарды ажырата алуы, натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілерін білуі, пайдалана алуы

«Еске түсіру», «Ой қозғау»,

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, талантты және дарынды оқушыларды оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Сұрақтарға жауап беріледі, практикалық тапсырма орындалады.

Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы.

«Миға шабуыл»

Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау, дарынды, таланты оқушылар сабақ барысында өз білім деңгейлерін көрсетеді.

Оқулық, кеспе қағаздар, смайл

17

Натурал сандардың 3, 9-ға бөлінгіштік белгілері

Мақсаты: Берілген сандардың цифрларының қосындысына қарап,3,5-ке бөлінетінің ажырата білуі

Топтық, жұптық, жеке жұмыс

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, талантты және дарынды оқушыларды оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Өз-өздерін бағалау арқылы өздеріне сұрақ, мақсат қою

Мені таң қалдырды,

Мені ойландырды, Менде сұрақ туындады.

Формативті бағалау. «Сұрағы бар қорапша»

Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу.

Оқулық, кеспе қағадар, «Мозайка»

18

Бақылау жұмысы №3 «Натурал сандардың бөлінгіштігі»

Мақсаты: натурал сандардың бөлінгіштік қасиеттерін есептеуде қолдану білімдерін тексеру

Жекелей жұмыс

Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Оқушылар білім деңгейін сарапқа түсіреді

Тапсырмаларды орындаудан критерийдлерге сәйкес бағаланады

Дарынды оқушылар анықталады

Дидактикалық матриалдар

19

Дәреже

Мақсаты:Дәреже ұғымын білуі, жаза алуы, есептеу бейімділіктері

Топтық жұмыс.

«Ой қозғау»

Ережені өздері оқып, түсіндіре алады, ауызша есептеу дағдылары қалыптасады.

Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту.

Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту.

Оқулық, интернет материалдары және кеспе қағаздар

20

Натурал сандарды жай

көбейткіштерге жіктеу

Мақсаты: есеп шығаруда

оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, ОүБ және оқуды бағалау

Топпен және өз бетінше жұмыс істеу арқылы натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеуге үйренеді. Маршруттық картаны қолдану машығы қалыптасады.

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

21

Ең үлкен ортақ бөлгіш

Мақсаты: Ең үлкен ортақ бөлгіш өзара жай сандар туралы және сандардың ЕҮОБ таба алу дағдылары

Топтық жұмыс, жұптық, жекелей жұмыстар

«Ой қозғау»,

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, талантты және дарынды оқушыларды оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту.

Сұрақтардың жауаптары, практикалық тапсырмаларды орындаулары. Бағалау парағын басшылыққа алу және ЕҮОБ-таба алу қабілеттері

Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Ережені өздері оқып, түсіндіру

Оқулық, инт.тақта, кеспе қағаздар

22

Ең кіші ортақ еселік

Мақсаты: Ең кіші ортақ еселік сандар туралы білуі және сандардың ЕКОЕ таба алу дағдылары

Сабаққа қызығушылықтарын ояту мақсатында оқушылардың көңіл күйлерін анықтау, «Ой қозғау» стратегиясы, Топтардың берген сұрақтарын талқылау

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

ЕКОЕ пен ЕҮОБ-тің айырмашылығын анықтау арқылы оқушылардың қабілеті, алғырлығы көрінеді

Өмірден мысалдар келтіру нәтижесінде дарынды, талантты балалар анықталады

Топ басшысының бақылау нәтижесі бойынша бағалау

Ауызша, жазбаша жұмыстардың нәтижесінен

Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту

Оқулық, инт.тақта, тапсырма парақшалары

23

Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару

Мақсаты: Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығара алу дағдыларын қалыптастыру

Сұрақ қою техникасын қолдана отырып, диалогтік қарым-қатынасқа түсу

Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығара алу дағдыларын қалыптасады

Практикалық тапсырмалардан, ауызша сұрақтардан критерийлерге сәйкес бағалау

Әр топтағы қабілетті оқушы топты және басқа топ мүшелерін бағалап отыру

Оқулық, карточка, «Мозайка», инт.тақта

24

Бақылау жұмысы №4 «ЕҮОБ және ЕКОЕ»

Мақсаты: Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеп, ең үлкен ортақ бөлгіштері мен ең кіші ортақ ееліктерін табу білімдерін тексеру

Жекелей жұмыс

Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Оқушылар білім деңгейін сарапқа түсіреді

Тапсырмаларды орындаудан критерийдлерге сәйкес бағаланады

Дарынды оқушылар анықталады

Карточка

25

ІІІ тарау. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Мақсаты: жай бөлшектер ұғымын енгізу. Жай бөлшектерді оқу және жаза білу бейімділіктері. Өз бетімен және топта жұмыс жасай білуге қалыптастыру

Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Жай бөлшек ұғымы қалыптасып, оларға амалдар қолдана алады.

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар

Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

26

Жай бөлшектің негізгі қасиеті

Мақсаты: Жай бөлшектердің қасиеттерін есептеулерде қолдана алу дағдыларын қалыптастыру, өмірде білімдерін қолдана алуына септігін тигізу

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар, «Кір жаятын жіп»

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Жай бөлшектердің қасиеттерін есептеуде қолдана алады.

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру

Оқулық, инт.тақта, карточка, кеспе қағаздар

27

Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Аралас сан

Мақсаты:Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Аралас сан ұғымдарының мағанасын түсінулері.

Топтық, жұптық, жекелей жұмыстар

Қызығушылықты ояту

«Ой қозғау» стратегиясы

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып, мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі

Бағалау: 1.«Ой қозғау» стратегиясы» бойынша суретке салған ойларын қорғайды

2. «Бағалы зат» стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады

3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы 4жұмыс бағаланады

Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: теореманы оқып, суретін салып, дәлелдеп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді

Оқулық, инт.тақта, карточка, кеспе қағаздар

28

Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру

Мақсаты:Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыра алу бейімділіктерін қалыптастыру

Топтық, жұптық жұмыс. оқулықпен жұмыс (деңг.тапсырмалар), Тест тапсырмаларына шолу, Сәйкестендіру тесті, «Ой түйін» рефлексия

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Ауызша, практикалық, есеп шығару дағдылары қалыптасады, координаталық сәуледе кескіндеуде қол машықтанады.

Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау

Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады

Оқулық, инт.тақта, карточка

29

Координаталық сәуледе бөлшектер мен аралас сандарды кескіндеу

Мақсаты:Координаталық сәуледе бөлшектер мен аралас сандарды кескіндей алулары

Интерактивті тақтаның көмегімен шағын өтілген тақырып бойынша презентация көрсету «Ыстық орындық»

Топтық, жұптық, жеке жұмыс

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Өздерін бағалауы басшылыққа алынады. Ауызша, практикалық, есеп шығару нәтижелерінен

Интерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін бағалау.

Кері байланыс жасау. Не үшін «5», «4»? Не себепті өзімді дұрыс бағаладым деп ойлайсың?

Берілген тапсырмаларды орындау барысында анализ, синтез жасай алуы, ойлау қабілетінің жылдамдығы, өз ойларын тез жеткізуі

Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу.

Оқулық, инт.тақта, флипчарттар

30

Бақылау жұмысы №5 «Жай бөлшектер және аралас сандар» Мақсаты: жай бөлшектер туралы алған білімдерін тиянақтау, жинақтау, негізгі қасиеттерін қолдана алу

Жеке жұмыс

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Оқушылар алған білімдерін сарапқа түсіре алады.

Критерийлерге сәйкес бағаланады.

Дарынды оқушылар анықталады

Дидактикалық материалдар, карточка

31

Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіруМақсаты: Ең кіші ортақ бөлім, толықтауыш көбейткіш туралы ұғымдарды білуі. Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алуы

Выготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту, Топтық, жұптық, жекелей жұмыстар

Қызығушылықты ояту

«Ой қозғау» стратегиясы

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып, мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі

Бағалау: 1.«Ой қозғау» стратегиясы» бойынша суретке салған ойларын қорғайды

2. «Бағалы зат» стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады

3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады

Бағалау парағы бойынша

Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: теореманы оқып, суретін салып, дәлелдеп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді

Кеңейтілген тапсырма беру

Оқулық, инт.тақта, карточка, дид.материалдар, «бағдаршам» түстері

32

Жай бөлшектерді салыстыру

Мақсаты: Жай бөлшектердің қасиеттерін пайдалана отырып, жай бөлшектерді салыстыра алу дағдыларын қалыптастыру

Топтық жұмыс.

Ассосация әдісі, «Еске түсіру», «Ой қозғау»

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып, мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі Өздерін бағалауы басшылыққа алынады.

Бағалау критерийлері, оқушылардың толтырған ассоциациалық карталары, «дөңгелек стол»әдісі бойынша толтырған қағаздары, жалпы оқушылардың ауызша жауаптары, есептер шығарылуы ескекріледі

Берілген тапсырмаларды орындау барысында анализ, синтез жасай алуы, ойлау қабілетінің жылдамдығы, өз ойларын тез жеткізуі. Өз ойларын ортаға сала отырып, өмірмен байланыстыру арқылы қызығушылықтарын ояту

Оқулық, инт.тақта, жұмыс парақшасы

33

Жай бөлшектерді қосу және

азайту

Мақсаты: Жай бөлшектерді қоу және азайту дағдыларын қалыптастыру.Әр түрлі формада жұмыс істеуге ынталандыру, ауызша есептеу дағдыларын қалыптастыру

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану, жеке жұмысты ұйымдастыру, «Семантикалық карта» әдісі

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Жай бөлшектерге амалдар қолданыла алады. Жұмыс парақшаларымен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады. Өз бетінше жұмыс істеп, жай бөлшектерге амалдар қолдана алады.

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру

Оқулық, инт.тақта, диктофон, карточка, жұмыс парақшалары

34

Бақылау жұмысы №6 «Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану»

Мақсаты: жай бөлшектер жіне оларға амалдар қолдану білімдерін тиянақтау

Жеке жұмыс

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Оқушылар алған білімдерін сарапқа түсіре алады.

Критерийлерге сәйкес бағаланады.

Дарынды оқушылар анықталады

Дидактикалық материалдар, карточка

14

Жай бөлшектер мен аралас

сандарды көбейтужәне бөлу

Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу, теорияны практикада қолдануына бейімдеу. Өз бетімен жұмыстануға дағдыландыру.

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану, «Ромб» әдісі

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Жай бөлшектерге амалдар қолдана алады. Теорияны практиада қолдана алу дағдысы қалыптасады. «Ромб» әдісін меңгереді.

Оқушылардың. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.

Дидактикалық материал

15

Санның бөлігін және бөлігі

бойынша санды табу

Мақсаты: Санның бөлігін немесе бөлігі бойынша санды таба білу білімдерін меңгерту, оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып білімдерін кеңейту.

Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Санның бөлігін табу мен бөлігі бойынша санды табу білімі қалыптасады.

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру

Оқулық, дидактикалық материалдар

16

ІV тарау. Ондық бөлшектер

және оларға амалдар қолдану

49 сағат

Мақсаты: Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыра отырып ондық бөлшектер тарауын меңгерту

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану, Блум таксономиясы

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Ондық бөлшектерге амалдар қолданыла алады. Блум таксономиясы бойынша жұмыс істеуге дағдыланады.

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар

Оқулық, тапсырма карточкалары, ватман

17

Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Мақсаты: ондық бөлшектер қасиеттерін қолдана отырып, оларға амалдар қолдану білімдерін меңгерту.

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар

Қалай оқу керектігін үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Ондық бөлшектерді қоса және аайта алады. Жеке өздігінен, топта жұмыс істей алады.

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру

Оқулық және кеспе қағаздар

18

Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу

Мақсаты: Ондық бөлшектер туралы білімдерін кеңейту арқылы оларға амалдар қолдану дағдысын қалыптастыру.

Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану, «Жұптасып-ойлан-бөліс»

Қалай оқу керектігін үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Ондық бөлшектер туралы білімдері кеңейеді. Джесси Джентильдің әдісін қолдану арқылы бірлесіп жұмыс істеу дағдысы қалыптасады.

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру

Оқулық, жұмыс парақшалары, карточка

19

V тарау. Пайыз

14 сағат

Мақсаты: пайыз ұғымымен таныстыру арқылы функционалдық сауаттылығын қалыптастыру.

Топтық жұмысты тиімді пайдалану, «Сұрақтар шеңбері»

Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, талантты және дарынды балаларды оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Пайыз ұғымымен танысады. Өмірде алған білімін қолдана алады. Өз ой-пікірін ортаға сала біледі.

Критерийлер бойынша топтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру

Оқулық, суреттер және кеспе қағаздар

20

Санныңпайызынжәнепайызыбойыншасандытабу

Мақсаты: түрлендіруді меңгерту арқылы өз бетінше және топтық жұмыс істеуге дағдыландыру.

Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану

Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Сыни ойлай алу дағдысы қалыптасып, есептеуді дәлелдей алады. Сұрақтар қойып, оған нақты жауап бере алады.

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар

Оқулық, тапсырма карточкалары, кеспе қағаздар, бағдаршам суреті

21

Формула. Формула бойынша есептеу

Мақсаты: Формула бойынша есептеуді меңгерту. Оқушылардың жеке тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру, бірлескен жұмысқа жұмылдыру.

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.

Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Формулаларды түрлендіре алады, формулаларды қолдану арқылы есептеулер жүргізе алады.

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.

Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру

Оқулық, суреттер және кеспе қағаздар

22

5-сыныптағы математика курсын қайталау

Мақсаты: Алған білімдерін жүйелеу арқылы өткен тақырыптарға есептер шығару дағдыларын қалыптастыру.

Топтық жұмыстар тиімді пайдалану

Қалай оқу керектігін үйрету, АКТ-ны қолдану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, диалогтік оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

5 сынып курсы бойынша алған білімдерін практикада қолдану дағдысы қалыптасады.

Формативті бағалау, мұғалімнің бағалауы, жиынтық баға шығару

Оқушылардың қабілеттеріне қарай деңгейлік тапсырмалар беру, топтық жұмысқа тарту

Тапсырма карточкалары дидактикалық материалдар

Осыған ұқсас жазбалар:

МатематикаЖай бөлшектерді оқу және жазу

МатематикаДұрыс бөлшектер. Бұрыс бөлшектер.

МатематикаНатурал көрсеткішті дәреже

МатематикаИнтелектуалды білім сайысы

МатематикаСабақтың тақырыбы: «Бөлу»

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1062348

Пікірлер (0)

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар