8 сынып химия пәнінен орта мерзімді жоспар

10 наурыз 2015 - индира сундетбаева

Орта мерзімді жоспар. Химия, 8-сынып

Мерзімі

Сағат саны

Оқып-үйренудің негізгі тақырыптары мен мақсаттары

Күтілетін нәтиже

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасы

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

Үйрену барысын бағалау

Негізгі дерек көздер, құрал-

жабдықтар

1

2

3

4

5

6

7

8

І

18

Алғашқы химиялық ұғымдар. Химиялық реакциялар.18 сағ

Мақсаты: Химия ғылымының пайда болуы, дамуы туралы түсінік беру. Заттар мен қоспаларды ажырата білуге үйрету. Валенттілік бойынша химиялық формула құрастыра

отырып, заттың салыстырмалы молекулалық массасын таба білу және зат массасының сақталу заңын басшылыққа ала отырып реакция теңдеулерін құрастыра білу.

    А)Химия кабинетінде жұмыс жасаған кездегі қауіпсіздік техникасы ережелерін біледі. В)Таза заттар мен қоспаларды, жай зат пен күрделі заттарды құрамы бойынша ажыратады. С) Тәжірибе жасау арқылы қоспалардың сапалық құрамын анықтайды.

Сұрақ жауап;

Cыни ойлау: ассоциация, кластер толтыру, семантикалық кесте, «Венн» диаграммасы.

АКТ мүмкіндіктерін пайдаланып визуалды оқыту; Жаңа тәсілдер: диалогтік оқыту; мәртебелі сұрақтар;

Топтық, жұптық, жеке жұмыс.

Маршруттық карта; деңгейлік тапсырмалар, Мәртебесі жоғары және төмен сұрақтары бар тест жұмысы. Постер дайындау, сергіту сәті, трениингтер

Формативті бағалау: «екі жұлдыз, бір ұсыныс», өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий бойынша бағалау; сұрақ-жауап арқылы бағалау

Нұрахметов Н.Н.,

Сарманова К.А., Жексембина К.М. Химия. 8 сынып. Алматы: «Мектеп», 2000

Электрондық оқулық «Киррилл және Меффодий» Әдістемелік әдебиеттер Нұғыманов Н.Н Презентация, интернет желісі «You tube» сайты,

флипчарт,

жұмыс дәптері. Интернет ақпараттары

2.09

3.09

1

Химия- заттар туралы жаратылыстану ғылымдарының бір саласы. Химия ғылымының пайда болуы, дамуы және маңызы туралы қысқаша тарихи мәліметтер. ТҚ ережесі бойынша кіріспе.

Мақсаты: Химияның ғылым ретінде пайда болуы, даму тарихы туралы түсінік беру

А) Химия заттар және олардың айналымын зерттейтіні туралы біледі. В) Зат пен денені ажырата алады. С) Күнделікті тұрмыста кездесетін денелерді қасиеттеріне қарай жіктейді.

Сұрақ-жауап, сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары; АКТ мүмкіндіктерін пайдаланып визуалды (сурет) оқыту, (сұрақ-жауап ассоциация: диалогтік оқыту; жеке және топтық жұмыс, слайд көрсетілімі;

глоссарий жасайды және дәптерге жазады; топшамамен жұмыс, Топтық, жұптық, жеке жұмыс.

Жұптық жұмыс, графикалық тест; жоғары дәрежелі сұрақ-

тар, тұжырым дамалық карта, дарынды және талантты оқушы

ларға жоғары деңгейлік есеп

тер, Постер дайындау, қорғау.

Формативті бағалау: бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалау парағы арқылы және рефлексия жазу арқылы бағалау, топта бірін-бірі

Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалауы Бір бірінің кластерлерін бағалау. Ынталандыру, қолдау көрсету, мадақтау.

Н.Нұрахметов

К.Сарманова, К.М.Жексембина «Химия» 8сынып Алматы: «Мектеп»баспасы 2008. «Кирилл және Меффодий» электрондық оқулық, Презентация, интернет желісі «You tube» сайты, флипчарт, әдістемелік әдебиеттер

Н.Н.Нұғманов жұмыс дәптері,

4.09

5.09

1

Сарамандық жұмыс №1 “Химия

кабинетінде жұмыс жасаудың

техникалық қауіпсіздік ережелерімен танысу. Зертханалық құралдар

мен жұмыс”

Мақсаты:.

Химия кабинетінде жұмыс жасаудың

техникалық қауіпсіздік ережелерімен танысты-

ру. Зертханалық құрал-

дармен таныстыру

А)Химия кабине тінде жұмыс жасаудың техни калық қауіпсіздік ережелерін біледі.

В) Зертханалық құралдармен жұмыс жасай алады.

С) Зертханалық құралдарды жобалап, бейнелейді.

Cыни ойлау стратегия

лары: АКТ мүмкіндікте-

рін пайдаланып визуал

ды оқыту; лаборатория-

лық ыдыстар көрсетілімі,

ғаламтор көздері.

Жаңа тәсілдер: диалогтік оқыту; глоссарий жасау;

Топтық, жұптық, жеке жұмыс.

Жұптық жұмыс негізінде топтық ассоциация жасау;

Постер дайындау;

Дарынды, талантты оқушыларға деңгейлік тапсырмалар

Өзін-өзі, өзара бағалау, критериалды тапсырма арқылы бағалау,

«Екі жұлдыз бір ұсыны» арқылы бағалау; ынталандыру, қолдау көрсету, мадақтау;

Н.Нұрахметов

К.Сарманова, К… Жексембина «Химия» 8сынып Алматы: «Мектеп»баспасы 2008. «Кирилл және Меффодий» электрондық оқулық, Презентация, интернет, флипчарт, Н.Н.Нұғманов әдістемелік әдебиеттер

жұмыс дәптері

9.09

10.09

1

Заттар және олардың физикалық қасиеттері. Таза заттар және қоспалар. Заттарды тазарту әдістері. Көрсетілім №1 (1.1)

А)Заттардың қасиеттері туралы біледі.

В) Таза заттар мен қоспаларды қасиеттері бойынша ажыратады. С) Тәжірибе жасау арқылы қоспаларды іс жүзінде тазартады.

Сыни ойлау; Венн диаграммасы

АКТ:

интернет желісі.

лабораториялық тәжірибе көрсетілімі,

Жаңа тәсілдер: диалогтік оқыту; мәртебелі сұрақтар;

Жеке, жұптық, топтық жұмыс

Жұптық жұмыс негізінде топтық ассоциация жасау;

Үштікте талдауға арналған «тыңдайтын үшбұрыштар» әдісін қолдану;

1-топ: жинақтау кестесін толтырады

Реакция теңдеулерін жаз

2-топ:Қолдану жұлдызшасын толтырады және алыну реакция теңдеулерін жазады

3топ: Сәйкестендіру жаттығуы;

деңгейлік есептер.

Өзін-өзі, өзаракритерий бойынша бағалау, «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы формативті бағалау; рефлексия парағы.

Ынталандыру,

қолдау көрсету, мадақтау, уәж айту.

Н.Н.Нұрахметов,

К.АСармановаК.М.Жексембина. Химия. 8-сынып. Алматы: Мектеп, 2008.

Презентация, әдістемелік әдебиеттер, Ә.Темірболатова

жұмыс дәптері, флипчарт, электрондық оқулық, Н.Жұмаханов.

бағалау парақтары, есептер

жинағы Ә Темір болатова

11.09

1

Сарамандық жұмыс №2«Лас тұзды қоспа-

лардан тазарту»

Мақсаты. Әртекті және біртекті қоспалар-

ды тазарту әдістерін меңгерту.

А)Қауіпсіздік техни

касы ережелерін біледі.

В)Лас тұзды тазар-

туға қажетті құрал жабдықтармен танысып жұмыста-

нады.

С)Әртекті және біртекті қоспалар

ды бөлу әдістерін салыстырып сара-

лайды.

Жаңа тәсілдер: диалогтік оқыту; мәртебелі сұрақтар;

Жеке, жұптық, топтық жұмыс

Жұптық жұмыс негізінде топтық ассоциация жасау; постер дайындау;

маршруттық карта;

деңгейлік есептер,

семантикалық карта, рефлексия парағы

Өзін-өзі, өзара критерий бойынша бағалау,

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы өзара бағалау; рефлексия парағы.

Ынталандыру,

қолдау көрсету, мадақтау.

НұрахметовН.Н

К.А. Сарманова, К.М.Жексембина «Химия» 8сынып Алматы: «Мектеп»баспасы 2008 жыл Презентация, әдістемелік әдебиеттер, жұмыс дәптері, флипчарт, электрондық оқулық, бағалау парақтары.

Маркер, флипчарт.

16.09

17.09

1

Атомдар және молекулалар. Атом-молекулалық ілім және оның маңызы.

Мақсаты: Атомдар және молекулалар туралы түсініктерін одан әрі дамыту.

А) Атом және молекула туралы біледі.в)

Сыни ойлау: «Конверт сұрақ» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру; төмен, жоғары дәрежелі сұрақтар.

Жаңа тәсілдер: диалог арқылы оқыту /сұрақтар/; глоссарий жасау;

АКТ: презентация.

Жеке, жұптық, топтық жұмыс.

Жұптық жұмыс, жоғары дәрежелі сұрақтар, тұжырым дамалық карта, дарынды және талантты оқушыларға жоғары деңгейлік есептер,

Постер дайындау, қорғау.

Формативті бағалау: «екі жұлдыз, бір ұсыныс», өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий бойынша бағалау; сұрақ-жауап арқылы бағалау

Н.Нұрахметов

К.Сарманова, К… Жексембина «Химия» 8сынып Алматы: «Мектеп»баспасы 2008. «Кирилл және Меффодий» электрондық оқулық, Презентация, интернет, флипчарт, Н.Н.Нұғманов әдістемелік әдебиеттер

жұмыс дәптері

18.09

1

Химиялық элементтер, олардың атаулары, таңбалары.Металдар және бейметалдар туралы түсінік.

Мақсаты:Химиялық элемент туралы түсінік қалыптастыру

А)Химиялық элементтардің таңбалары арқылы айыра біледі. В) Элементтің латынша атауы мен таңбасын ажыратады. С)

Сыни ойлау: «Сөздер банкасы» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру; төмен, жоғары дәрежелі сұрақтар.

Жаңа тәсілдер: «тыңдайтын үшбұрыш тар» әдісі арқылы үштіктегі оқыту глоссарий жасау;

АКТ: презентация.

Жеке, жұптық, топтық жұмыс.

Жұптық жұмыс, қалыптастыру

шы тест; жоғары дәрежелі сұрақтар, тұжырым дамалық карта, дарынды және талантты оқушыларға жоғары деңгейлік есептер.

Формативті бағалау: «екі жұлдыз, бір ұсыныс», өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий бойынша бағалау; сұрақ-жауап арқылы бағалау

НұрахметовН.Н

К.А. Сарманова, К.М.Жексембина «Химия» 8сынып Алматы: «Мектеп»баспасы 2008 жыл Презентация, әдістемелік әдебиеттер, жұмыс дәптері, флипчарт, электрондық оқулық, бағалау парақтары.

Маркер, флипчарт

23.09

24.09

1

Жай және күрделі заттар. Салыстырмалы атомдық маса. Салыстырмалы молекулалық маса. Сандық есептер (жай және күрделі заттардың салыстырмалы молекулалық массаларын есептеу). Көрсетілім №1 (1.2)

Мақсаты: Жай және күрделі заттар, салыс- тырмалы атомдық маса және молекулалық маса туралы түсінік беру

А)Сапалық құрамына қарап жай және күрделі заттарды айыра біледі. В)Салыс тырмалы атомдық және молекулалық массалары

арасындағы айырмашылықты ажыратады. С) Жай

және күрделі заттардың салыстырмалы молекулалық массасын есептеп, қорытындылайды.

Cыни ойлау: ассоциа ция, кластер толтыру, семантикалық кесте, «Венн» диаграммасы.

АКТ мүмкіндіктерін пайдаланып визуалды оқыту; Жаңа тәсілдер: диалогтік оқыту; мәртебелі сұрақтар;

Топтық, жұптық, жеке жұмыс.

Маршруттық карта; деңгейлік тапсырмалар, Мәртебесі жоғары және төмен сұрақтары бар топшамалар. Постер дайындау, сергіту сәті, трениингтер, рефлексия парағы.

Формативті бағалау: «екі жұлдыз, бір ұсыныс», өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий бойынша бағалау; сұрақ-жауап арқылы бағалау

НұрахметовН.Н

К.А. Сарманова, К.М.Жексембина «Химия» 8сынып Алматы: «Мектеп»баспасы 2008 жыл Презентация, әдістемелік әдебиеттер, жұмыс дәптері, флипчарт, электрондық оқулық, бағалау парақтары.

Маркер, флипчарт

25.09

1

Зат мөлшері. Молдік масса.Сандық есептер.

Мақсаты:Зат мөлшері, моль ұғымы, мольдік масса туралы түсінік қалыптастыру.

А)Зат мөлшері туралы біледі.В) Мольдік масса мен салыстырмалы молекулалық массаның мәндерін ажыратады. С) Зат мөлшерін біле отырып массаны есептеуге сандық есептеулер жүргізеді.

Сыни ойлау: «Серпілген сауал » әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру; төмен, жоғары дәрежелі сұрақтар.

Жаңа тәсілдер: диалог арқылы оқыту /сұрақтар/; глоссарий жасау; АКТ: презентация.

Жеке, жұптық, топтық жұмыс.

Маршруттық карта; дарынды және талантты оқушыларға жоғары деңгей

лік есептер.

Формативті бағалау: «екі жұлдыз, бір ұсыныс», өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий бойынша бағалау; сұрақ-жауап арқылы бағалау

НұрахметовН.Н

К.А. Сарманова, К.М.Жексембина «Химия» 8сынып Алматы: «Мектеп»баспасы 2008 жыл Презентация, әдіс

темелік әдебиеттер, жұмыс дәптері, флипчарт, элект

рондық оқулық, бағалау парақтары.

Маркер, флипчарт

30.09

1.10

1

Химиялық формула. Химиялық элементтер атомдарының валенттілігі. Зат құрамының тұрақтылық заңы.

Мақсаты: Валенттілік, химиялық формула,

зат құрамының тұрақтылық заңы туралы түсінік беру.

А)Валенттіліктің түрлерін, сандық өлшемін біледі.

В)Валенттілік бойынша формула құрастырып жаза алады.

С) Формулалар бойынша сандық есептеулер жүргізеді.

Cыни ойлау: ассоциа ция, кластер толтыру, семантикалық кесте, «Венн» диаграммасы.

АКТ мүмкіндіктерін пайдаланып визуалды оқыту; Жаңа тәсілдер: диалогтік оқыту; мәртебелі сұрақтар;

Топтық, жұптық, жеке жұмыс.

Жұптық жұмыс, жоғары дәрежелі сұрақтар, тұжы

рымдамалық карта, дарынды және талантты оқушыларға кеңейтілген тап-

сырмалар

Формативті бағалау: бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалау парағы арқылы және рефлексия жазу арқылы бағалау, топта бірін-бірі

Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалауы Бір бірінің кластерлерін бағалау. Ынталандыру, қолдау

Нұрахметов

К.Сарманова, К… Жексембина «Химия» 8сынып Алматы: «Мектеп»баспасы 2008. «Кирилл және Меффодий» электрондық оқулық, Презентация, интернет, флипчарт, Н.Н.Нұғманов әдістемелік әдебиеттер

жұмыс дәптері

2.10

1

Физикалық және химиялық құбы

лыстар. Химиялық реакциялар.

Мақсаты:Құбылыстар және химиялық реакциялар туралы түсінік беру.

А)Табиғатта және күнделікті тұрмыста болатын құбылыстар туралы біледі.

В)Физикалық және химиялық құбылыс

тарды сыртқы белгілеріне қарай ажыратып, тәжірибе жүзінде дәлелдейді. С)Химиялық құбы-

лыстарға химиялық реакциялар жасау арқылы көз жеткізеді.

Cыни ойлау: ассоциа ция, кластер толтыру, семантикалық кесте, «Венн» диаграммасы.

АКТ мүмкіндіктерін пайдаланып визуалды оқыту; Жаңа тәсілдер: диалогтік оқыту; мәртебелі сұрақтар;

Топтық, жұптық, жеке жұмыс.

Топтық жұмыс, жоғары дәрежелі сұрақтар, тұжы

рымдамалық карта, дарынды және талантты оқушыларға жоғары деңгей

лік есептер,

Постер дайын-

дау, қорғау.

Формативті бағалау: бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалау парағы арқылы және рефлексия жазу арқылы бағалау, топта бірін-бірі

Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалауы Бір бірінің кластерлерін бағалау. Ынталандыру, қолдау

Нұрахметов

К.Сарманова, К… Жексембина «Химия» 8сынып Алматы: «Мектеп»баспасы 2008. «Кирилл және Меффодий» электрондық оқулық, Презентация, интернет, флипчарт, Н.Н.Нұғманов әдістемелік әдебиеттер

жұмыс дәптері

8.04

1

Жай және күрделі бейорганикалық заттардың жіктелуі. Металдар және бейметалдар

Мақсаты:

Жай және күрделі бейорганикалық заттар туралы білімді тереңдетіп, меңгерту.

Бейорганиклық қосылыстар туралы біледі; Жай және күрделі заттар туралы біледі;

Топпен жұмыс жасауда ынтымақтастық атмосфера түзіледі.

Сыни ойлау: «Сөздер банкасы» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру; төмен, жоғары дәрежелі сұрақтар.

Жаңа тәсілдер: «тыңдайтын үшбұрыш тар» әдісі арқылы үштіктегі оқыту, глоссарий жасау;

АКТ: презентация.

Жеке, жұптық, топтық жұмыс.

Маршруттық карта; деңгейлік тапсырмалар, Мәртебесі жоға-

ры және төмен сұрақтары бар топшамалар. Постер дайындау, сергіту сәті, трениингтер, рефлексия парағы

Өзін-өзі, өзара бағалау, критериалды тапсырма арқылы бағалау,

«Екі жұлдыз бір ұсыны» арқылы бағалау; ынталандыру, қолдау көрсету, мадақтау;

ИТ, тақырыпқа байланысты слайдтар (Microsoft office power point), А1, А4 форматтағы қағаз, смайликтер, стикер және маркерлер топтамасы, скотч.

9.04

1

Сілтілік металдар және галогендер.

Мақсаты.

Галогендердің периодтық жүйедегі орны, қасиеттері, қолданылуы туралы мағлұмат беру.

Галогендерді периодтық жүйеде орналасуын білдеі,

Физикалық және химиялық қасиеттерін оқиды

Сыни ойлау: «Сөздер банкасы» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру; төмен, жоғары дәрежелі сұрақтар.

Жаңа тәсілдер: «тыңдайтын үшбұрыш тар» әдісі арқылы үштіктегі оқыту глоссарий жасау;

АКТ: презентация.

Жеке, жұптық, топтық жұмыс.

Жұптық жұмыс, жоғары дәрежелі сұрақтар, тұжыр

ымдамалық кар-

та, дарынды және талантты оқушы

ларғажоғары деңгейлік есеп

тер, Постер дайы

ндау, қорғау.

Формативті бағалау: бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалау парағы арқылы және рефлексия жазу арқылы бағалау, топта бірін-бірі

Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалауы Бір бірінің кластерлерін бағалау.

Нұрахметов

К.Сарманова, К… Жексембина «Химия» 8сынып Алматы: «Мектеп»баспасы 2008. «Кирилл және Меффодий» электрондық оқулық, Презентация, интернет, флипчарт, Н.Н.Нұғманов әдістемелік әдебиеттер

жұмыс дәптері

15.04

1

Натрий және оның маңызды қосылыстары.

Мақсаты:

Натрийдің қосылыстарының маңыздылығын түсіндіру

Натрийдің маңызды қосылыстары туралы біле алады;

Ас тұзының маңызы туралы біледі;

Қосылыстарының адам өміріндегі орны жайлы ұғады;

Қосылыстарының формуласын жазып, атайды

Cыни ойлау: ассоциа ция, кластер толтыру, семантикалық кесте, «Венн» диаграммасы.

АКТ мүмкіндіктерін пайдаланып визуалды оқыту; Жаңа тәсілдер: диалогтік оқыту; мәртебелі сұрақтар;

Топтық, жұптық, жеке жұмыс.

Жұптық жұмыс, жоғары дәрежелі сұрақтар, тұжыр

ымдамалық кар-

та, дарынды және талантты оқушы

ларғажоғары деңгейлік есеп

тер, Постер дайы

ндау, қорғау.

Формативті бағалау: бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалау парағы арқылы және рефлексия жазу арқылы бағалау, топта бірін-бірі

Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалауы Бір бірінің кластерлерін бағалау. Ынталандыру, қолдау

Нұрахметов

К.Сарманова, К… Жексембина «Химия» 8сынып Алматы: «Мектеп»баспасы 2008. «Кирилл және Меффодий» электрондық оқулық, Презентация, интернет, флипчарт, Н.Н.Нұғманов әдістемелік әдебиеттер

жұмыс дәптері

16.04

1

Хлоа және оның маңызды қосылыстары.

Мақсаты:

Хлордың периодтық жүйедегі орнын еске түсіре отырып, физикалық химиялық қасиеттерін меңгерту арқылы хлор туралы түсінік қалыптастыру

Хлордың периодтық жүйедегі орнына сипаттама береді;

Физикалық қасиетімен табиғатта таралуын анықтайды;

Химиялық қасиетіне талдау жүргізіп хлорға түйіндеме жаза біледі;

Ойларын еркін жеткізе алады.

Сыни ойлау: «Конверт сұрақ» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру; төмен, жоғары дәрежелі сұрақтар.

Жаңа тәсілдер: диалог арқылы оқыту /сұрақтар/; глоссарий жасау;

АКТ: презентация.

Жеке, жұптық, топтық жұмыс.

Маршруттық карта; дарынды және талантты оқушыларға жоғары деңгей

лік есептер.

Формативті бағалау: бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалау парағы арқылы және рефлексия жазу арқылы бағалау, топта бірін-бірі

Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалауы Бір бірінің кластерлерін бағалау. Ынталандыру, қолдау

НұрахметовН.Н

К.А. Сарманова, К.М.Жексембина «Химия» 8сынып Алматы: «Мектеп»баспасы 2008 жыл Презентация, әдістемелік әдебиеттер, жұмыс дәптері, флипчарт, электрондық оқулық, бағалау парақтары.

Маркер, флипчарт

22.04

1

Оксидтер құрамы, номенклатурасы, жіктелуі, қасиеттері, алынуы.

Мақсаты:

Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары. Жай және күрделі заттармен әрекеттесуі жайында түсінік беру

Оксидтерді ажыра алады;

Жіктелуі, алыну жолдары біледі,

Жай зат пен күрделі затты ажыратады.

Сыни ойлау: «Конверт сұрақ» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру; төмен, жоғары дәрежелі сұрақтар.

Жаңа тәсілдер: диалог арқылы оқыту /сұрақтар/; глоссарий жасау;

АКТ: презентация.

Жеке, жұптық, топтық жұмыс.

Маршруттық карта; дарынды және талантты оқушыларға жоғары деңгей

лік есептер.

Формативті бағалау: бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалау парағы арқылы және рефлексия жазу арқылы бағалау, топта бірін-бірі

Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалауы Бір бірінің кластерлерін бағалау.

НұрахметовН.Н

К.А. Сарманова, К.М.Жексембина «Химия» 8сынып Алматы: «Мектеп»баспасы 2008 жыл Презентация, әдістемелік әдебиеттер, жұмыс дәптері, флипчарт, электрондық оқулық, бағалау парақтары.

Маркер, флипчарт

24.04

1

Қышқылдар: құрамы, номенклатурасы, жіктелуі, қасиеттері, алынуы.Индикаторлар.

Мақсаты:

Жаңа сабақпен өткен тақырыптарды ұштастыра отырып оқушылардың білімдерін одан әрі дамыту және өз беттерімен жұмыс істеу қабілеттерін, дағдыларын қалыптастыру. Химиялық биологиялық тұрғыдан тірі табиғат құрамындағы қышқылдардың маңызы емдік қасиеті тұрмыста пайдалану туралы түсініктерін кеңейту. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Қышқылдар туралы толық мағлұмат алады, қышқылдардың формулаларын, қышқыл қалдықтарын біледі,

Индикатордың түрлерін және қандай түске боялатынын анықтайды.

сұрақ — жауап, зерттеу әдісі

кластер құру

топтық жұмыс

Деңгейлік тапсырмалар орындау,

критерийлері арқылы өзін-өзі бағалау парағы арқылы және рефлексия жазу арқылы бағалау

интерактивті тақта, кітапханасынан суреттер, тірек — сызбанұсқалары, қышқылдар формуласы, қышқыл үлгілері, құрамында табиғи қышқылдары бар тағам үлгілері: алма, лимон, сүт, айран, сірке суы, аскорбин қышқылының таблеткалары, индикаторлар(әмбебап, метилоранж, фенолфталейн), таратпа материалдар, бағалау парақтары, түрлі түсті қарындаштар, А3 қағаз

29.04

30.04

1

Тақырыбы:

§43.Негіздердің химиялық қасиеттері, олардың қолданылуы.

Мақсаты:

Негіздердің формуласын құрастыру арқылы индикаторлардың көмегімен анықтай білуді үйрету;

-Сілтілер ұғымын қалыптастыру. Негіздер мен сілтілердің қасиеттерін айыра білуге үйрету;

-Бейметалл окидтерінің сілтілермен әрекеттесуін демонстрациялап, оның реакция теңдеуін құруғ түзілген тұздардың құрамын дұрыс анықтай білуге үйрету

Негіздер класына жататын заттардың ортақ химиялық қасиеттері және ұқсастығы мен айырмашылығын құрамына қарап ажырата алады;

Негіздердің формуласын құрастырады;

Реакция теңдеуін құра алады.

ØТүсіндіру;

ØСұрақ –жауап;

ØСемантикалық карта;

Ø«кубизм»;

ØФормалары: мадақтау, кеңес беру, визуалдандыру, уәждеме;

Жеке, топтық жұмыс.

ØДиалог әңгіме;

ØМәртебелі сұрақтар;

ØӨзін –өзі реттеу;

ØДеңгейлік тапсырмалар.

ØӨзара бағалау;

ØКритериалды бағалау;

ØБақылау;

Мадақтау.

Н.Нұрахметов, К.Сарманова, К.Жексембина, Химия: Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Мектеп, 2012, индикаторлар, натрий гидроксиді, тұз қышқылы, сынауықтар, мыс, кальций гидроксиді, мыс сульфаты ерітінділері.

2.05

1

Тақырыбы:

§48. Тұздардың жіктелуі, алынуы, қасиеттері және қолданылуы.

Мақсаты:

Оқушыларға тұздардың құрамы туралы мағұлмат бере отырып, зертханалық жұмыстар арқылы негізгі ұғымдарды қалыптастыру.

Тұздардың жіктелуін ажырата алады;

 Құрылымдық формуласын жазады;

 Тұздарды өмірде маңызды екенін анықтайды;

 Химиялық реакция теңдеулерді пайдаланып, есептерді шығарады.

 Топтастыру;

 Ассоциация;

 Тест тапсырмасы;

 Венн диаграммасы;

 Реакция теңдеулерін аяқтау.

ØҚатемен жұмыс;

ØЕсептер шығару;

ØПостер дайындау

Топтық, өзара өзін –өзі бағалау

Н.Нұрахметов, К.Сарманова, К.Жексембина, Химия: Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Мектеп, 2012

«қышқылдар» кестесі, «қатемен жұмыс»

6.05

1

Тақырыбы:

§49.Бейорганикалық қосылыстардың арасындағы генетикалық байланыстар.

Мақсаты:

— Күрделі бейорганикалық қосылыстардың бір – біріне айналу заңдылықтарымен таныстыру;

— генетикалық қатарды құра білуге үйрету, негізгі бейорганикалық қосылыстар жайындағы білімді жүйелеу

ØЖай және күрделі заттарды ажырата алады;

ØГенетикалық қатарды құра біледі;

ØБейорганикалық қосылыстардың ережесін еске түсіреді;

ØХимиялық формулаларын анықтайды

ØТолықтыру тесті;

ØСәйкестендіру тесті;

ØТаңдамалы тест;

ØТүсіндіру;

ØСемантикалық карта

ØТопқа бөлу;

ØПостер дайындау;

ØЕсептер шығару;

ØКатемен жұмыс.

ØӨзін –өзі бағалау;

ØТоптардағы өзара бағалау;

ØКеңес беру;

ØСенім білдіру;

ØУәждеме;

ØМадақтау.

Н.Нұрахметов, К.Сарманова, К.Жексембина, Химия: Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Мектеп, 2012,

«қышқылдар» кестесі.

8.05

1

№12. Сарамандық жұмыс. Эксперименттік есептер.

«Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластарын қорытындылау»

Мақсаты:

Оксидтер, негіздер,қышқылдар, тұздар жайлы алған білімді бір жүйеге келтіру және оқушылардың дағдысын, біліктілігін, тірек білімін химиялық эксперимент арқылы қалыптастыру.

Реакция теңдеулерін жаза алады;

Тарау бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолданады;

ØТүсіндіру, сұрақ жауап, өзін өзі реттеу, мадақтау, кеңес беру.

ØІ нұсқа: 1,3,6 – есеп ІІ нұсқа: 2,4,8 – есеп ІІІ нұсқа: 3,7,9 – есеп

ØӨзара, топтық бағалау, сенім білдіру, сарамандық жұмыс қорытындысын талдау.

Магний, темір, кальций, магний оксиді, темір (ІІІ) гидроксиді, тұз, күкірт, азот қышқылы ерітінділері, индикаторлар, тұрғылар, сынауықтар, қстағыштар, химиялық стақандар, ыдыстар.

13.05

1

Сандық есептер шығару

Мақсаты:

Әрекеттесуші заттардың біреуі артық алынғандағы химиялық реакциялар теңдеулері бойынша есептеулерді шығару әдістерін меңгеру;

Оқушылардың теориялық біліміндегі олқылықтарды анықтау;

теориялық білімді практикада тиімді қолдану жолдарын үйрету;

есепті шығарудың бірнеше жолдарын, олардың тиімділігін анықтау;

топта бірлесе жұмыс істеу дағдысын дамыту

Сыни ойлау: «Серпілген сауал » әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру; төмен, жоғары дәрежелі сұрақтар.

Жаңа тәсілдер: диалог арқылы оқыту /сұрақтар/; глоссарий жасау; АКТ: презентация.

Жеке, жұптық, топтық жұмыс.

Маршруттық карта; дарынды және талантты оқушыларға жоғары деңгей

лік есептер.

Формативті бағалау: «екі жұлдыз, бір ұсыныс», өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий бойынша бағалау; сұрақ-жауап арқылы бағалау

қосымша материалдар, бейне материал.Интерактивті тақта, қатты қағаз, маркер, бейне материал, химиялық элементтердің периодтық жүйесі.

14.05

1

Тақырыбы:

Бақылау жұмысы №6

Мақсаты:

Өткен тақырып бойынша білімдерін жинақтау

Химиялық терминдерді жатқа біледі;

Химиялық реакция теңдеуін жаза алады;

Химиялық есептеулер жүргізеді;

Химиялық заттардың қасиеттін және олардың қолданылуын біледі;

Генетикалық байланыс құра алады.

2 нұсқа 6 есеп.

Кретериалды бағалау

ØКретериалды бағалау

Үлестірмелі материалдар, интерактивті тақта.

20.05

19.05

1

Тақырыбы:

Сандық есептер.

Мақсаты:

Оқушылардың сілтілік металдардың жалпы қасиеттері тарауы бойынша алған білімдерін жүйелеу және қорытындылау.

Есептер мен жаттығуларды өз бетімен орындайды;

Есеп бойынша қатемен жұмыстанады;

Жұмыстарын талдайды.

Түсіндіру,

Сұрақ жауап,

Жеке жұмыс, топтық

Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру

Топтық, өзара, өзін өзі бағалау.

Химиялық элементтердің периодтық жүйесі, үлестірмелі материалдар.

21.05

1

Тақырыбы:

Сандық есептер.

Мақсаты:

Оқушылардың сілтілік металдардың жалпы қасиеттері тарауы бойынша алған білімдерін жүйелеу және қорытындылау.

Есептер мен жаттығуларды өз бетімен орындайды;

Есеп бойынша қатемен жұмыстанады;

Жұмыстарын талдайды.

Түсіндіру,

Сұрақ жауап,

Жеке жұмыс, топтық

Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру

Топтық, өзара, өзін өзі бағалау.

Химиялық элементтердің периодтық жүйесі, үлестірмелі материалдар.

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1141971

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар