9 сынып химия пәнінен орта мерзімді жоспар

10 наурыз 2015 - индира сундетбаева

Орта мерзімді жоспарлау

Өтілу мерзімі

Сағат саны

Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты

Күтілетін нәтиже

Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

Оқушылардың оқып-үйренуіне мүмкіндік жасау үшін оларды қалай ұйымдастырасыз?

Негізгі дерек көздер,

құрал-жабдықтар

1

2

3

4

5

6

7

8

2.09

1

Тақырыбы:

§2.2.Атом құрылысының заманауи теориясы, атомдағы электрондар күйі мен қозғалысы. ҚТЕ бойынша нұсқау.

Мақсаты:

— атом құрылысының тоериясы туралы ұғымды қалыптастыру

Атом құрылысының заманауи теориясын, атомдағы электрондармен олардың күйін, қозғалысы туралы теориялық түсінігі артады

üТоптық жұмыс,

üАссоциация,

üБлум таксономиясы,

üАкт-ны қолдану, диалогтік оқыту.

постерлер

Жұпық жұмыс парағы

Жеке жұмыс парағы

Деңгейлі тапсырма

Øынталандыру, мадақтау, белгі қою арқылы ФБТ екі жұлдыз бір ұсыныс

Периодтық жүйе,

Портреттер,

Үлестірмелі материалдар.

3.09

1

Тақырыбы:

§2.4.Квант сандары. Паули принципі, Гунд ережесі, Клечковский ережелері.

Мақсаты:

Атомның электрондық энергетикалық деңгейлердің құрылысын, электрондық орбитальдардың өрнектелуімен танысу

Атомның құрылысын, бөлшектерін, атом құрылысының теориялық қағидаттарын, электрон, электрон бұлт, орбиталь ұғымдарын, энергетикалық деңгейлері мен ондағы электрон сандары туралы түсінік қалыпасады

üсөзжұмбақ шешу,

üАссоциоция,

üЫстық орындық,

üАкт-ны қолдану,

üсұрақ-жауап, ББҮ кестесін толтыру.

Постерлер

Жұпық жұмыс парағы

Шарөзекті моделдер арқылы

Кері байланыс

рефлексия

Øбағалау критерийлері, мадақтау, ынталандыру, екі жұлдыз, бір ұсыныс

Портреттер, периодтық жүйе.

9.09

1

Тақырыбы:

§2.5- 2.6. Изотоптар. Атом құрылысы теориясы тұрғысынан периодтық заң және химиялық элементтердің периодтық жүйесі.

Мақсаты:

— Оқушылар атом құрылысы тұрғысынан периодтық жүйенің заңдылықтары мен химиялық элементтердің периодтағы орнын, изотоптарының өрнектелуі туралы мәлімет алу.

Атомның құрылысын, бөлшектерін, атом құрылысының теориялық қағидаттарын, электрон, электрон бұлт, орбиталь ұғымдарын, энергетикалық деңгейлері мен ондағы электрон сандары туралы түсінік қалыпасады

üОй қозғау, Топтық жұмыс, жұптық жұмыс,

üАссоциоция,

üББҮ кестесі,

üСұрақ-жауап,

üАкт-ны пайдалану

üПостерлер

üШарөзекті моделдер арқылы

üКубизм әдісі

üПікір алмасу

ØБағдаршам, бағалау сигналдары, мадақтау, екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалау

интерактивті тақта, оқулық, тірек сызбалар, Менделеев кестесі, электронды оқулық

10.09

1

Тақырыбы:

§1.1-1.2. химиялық элемент, оның жіктелуі мен сипаттамасы, заттың құрылым бірліктері: атом, ион, молекула және олардың сипаттамалары.

Мақсаты:

химиялық элементтер мен олардың маңызды сипаттамалары туралы білімдерін жүйелеу және пысықтау.

Химиялық элементтерді жіктей алады. Өзара айырмашылықтарын біледі. Заттың құрылым бірліктерін сипаттай алады

üАкт-ны пайдалану,

üДиалогтік оқыту,

üАссоциоция,

üТоптық жұмыс

üБлум таксономиясы

Деңгейлік тапсырмалар

Тест

Семаникалық кесте

ØӨзін өзі бағалау

ØСмаиликтер

Øкритерийлер арқылы, екі жұлдыз, бір ұсыныс

«Химиялық элементтердің периодтық жүйесі», плакат, интерактивтң тақты, үлестірмелі материал

16.09

1

Тақырыбы:

Химиялық элемент атомдарының радиоактивтілігі туралы түсінік және радиоактивтіліктің маңызы. Сандық есептер мен жаттығулар.

Мақсаты:

-Атом құрылысының ядролық моделіне, заряд бөлшектеріне, элемент изотоптарының айырмашылықтарына түсінік беру.

Атом құрылысының ядролық моделін анықталу тарихын біледі, ядро бөлшектерін сипаттай алады.

Радиоактивті изотопты элементтерді анықтай алады

üАссоциация

üДиалогтық оқыту

üІшінара іздену

Постер

Білім пирамидасы

Деңгейлі тапсырмалар

Жеке жұмыстар

рефлексия

ØШапалақ

ØБағалау критерийлер

ØӨзін өзі бағалау

Периодтық жүйе, плакаттар, үлестірмелі материалдар, бағалау парактары.

18.09

1

Тақырыбы:

§2.9.Химиялық элементтердің электртерістігі. Элементтердің валенттілігі мен валенттілік мүмкіндіктері, тотығу дәрежесі.

Мақсаты:

— Валенттілік және тотығу дәрежесі білім негіздерін қалыптастыру. Бір атомның тотығу дәрежесі мәндерін, мүмкін болатын валенттілігін көрсету Валенттілік пен тотығу дәрежелерін анықтауды, Д.И.Менделеев кестесінде орналасқан атомның орнына, ядро зарядына тәуелділігін жүйелей білу,

Элементтің валенттілігін біледі
Валенттілік арқылы формула құрады
Тотығу дәрежесінің мәндерін ұғады.Иондардың тотығу дәрежесін өрнектей алады

üСаралап, деңгейлеп оқыту

üБҮҮ кестесі

üАКТ қолдану Дидактикалық ойын

Постерлер

Коррекциялааушы тест

Карта сызбанұсқа

Деңгейлі тапсырмалар

ØӨзін өзі бағалау

ØБағалау критерийлер

Øынталандыру

Øбағалау парағы

Химия 10 сынып, ғаламтор беттері

23.09

1

Тақырыбы:

Сандық есептер мен жаттығулар (химиялық элементтер атомдарының валенттігі мен тотығу дәрежесін олардың периодтық жүйедегі орны бойынша анықтау)

Мақсаты:

Химиялық элементтер атомдарының валенттігі мен тотығу дәрежесін олардың периодтық жүйедегі орны бойынша анықтау;
химиялық элемент атомының құрылысын анықтау;
электрондардың энергиялық деңгейлер мен орбитальдарға орналасуы;
химиялық элементті оның периодтық жүйедегі орны бойынша сипаттау;
белгісіз элементті электрондық конфигурациясы немесе химиялық реакция теңдеуіндегі реагент пен өнімнің берілген массасы бойынша есептеу;
қосылыс формуласын оның құрамындағы химиялық элемент атомының массалық үлесі бойынша анықтау

Химиялық элементтің валенттілігі мен тотығу дәрежесін жазаалады. Элекронның энергиялық деңгейлері мен элекрондық конфигурациясын өрнектей алады

üСыни сұрақтар

üДиалогтық оқыту

üАКТ қолдану

üІшінара іздену

üФормулалар сөйлейді

üЖұбыңды тап

üКоррекциялық тест

üДеңгейлік тапсырмалар

ØБағалау критерийлері

ØЖұлдызшалар

ØӨзін өзі бағалау

Периодтық жүйе, үлестірмелі материалдар, бағалау парактары.

25.09

1

Тақырыбы:

§2.8-2.10. Негізгі топша элементтерінің қасиетінің өзгеруінің периодтылығы. Металдар мен бейметалдар, олардың жоғары оксидтері, гидроксидтері, сутекті қосылыстарының тотығу тотықсыздану және қышқылдық негіздік қасиеттерінің өзгеруінің периодтылығы.

Мақсаты:

— Периодтық жүйенің маңызы. Химиялық элементтердің периодтық жүйе орнына байланысты қосылыстарының қасиеттерінің периодты түрде өзгеруі туралы алған білімдерін қалыптастыру

Периодтық жүйе бойынша негізгі топша элементтерінің өзгеруін таниды. Элемент қосылыстарының период бойынша өзгеруін меңгереді. Период маңыздылығын түсінеді

Фронтальды сұрақтар
Тірек сызба
Джигсо әдісі
Интерактивті әдістер
АКТ қолдану

üБағалау парағы

üҚол сигналдары

üСуреттеу

üСалыстыру

üСаралау

üҚолданылуы

üПайымдау

üӨзін өзі бағалау

üБағалау критерий

Периодтық жүйе, үлестірмелі материал, ватман, маркер, түрлі түсті қағаздар.

30.09

1

Тақырыбы:

§1.5.Жай және күрделі бейорганикалық заттар.

Мақсаты:

Жай және күрделі бейорганикалық заттар туралы білімді тереңдетіп, меңгерту.

Бейорганикалық қосылыстар туралы біледі;

Жай және күрделі заттарды ажыратады; Топпен жұмыс жасауда ынтымақтастық атмосфера түзіледі.

üтанымдық сұрақтар, тірек — сызба, сұрақ – жауап, тестілеу

üтест тапсырмалары,

üесептер шығару,

üсәйкесін тап

ØКритериалды бағалау

ØМадақтау

ØСенім білдіру

интерактивті тақта, бор, оқулық, тест тапсырмалары, тірек сызбалар, Менделеев кестесі, электронды оқулық, активоуд құрылғысы, бағалау шкаласы т.б.

2.10

1

Тақырыбы:

Сандық есептер (белгісіз электрондық конфигурациясы немесе химиялық реакция теңдеуіндегі реагент пен өнімнің берілген массасы бойынша есептеу)

Мақсаты:

алған теориялық білімді одан әрі дамытып, тәжірибелік дағдыны қалыптастыру.

üБерілген заттың өнімінің массасын табады,

üЕсептер шығарады,

üӨз ойларын еркін жеткізеді.

üТүсіндіру, сұрақ жауап, «миға шабуыл» арқылы ой қозғау

Деңгейлік тапсырмалар

ØБағалау критерийлері арқылы өзін өзі бірін бірі бағалау, сенім білдіру, ынталандыру, мадақтау.

Н.Нұрахметов, Қ.Бекішев, Н.Заграничная Химия: Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану – математика бағытындағы 10 — сыныбына арналған оқулық. Алматы «Мектеп» 2006.

«Химиялық элементтердің периодтық жүйесі»,

7.04

1

Тақырыбы:

§8.5-8.7.Көміртек, кремний және олардың маңызды қосылыстары.

Мақсаты:

Көміртектің, кремнийдің периодтық кестедегі орнын атом құрылысы тұрғысынан қарастырып, көміртектің оттекті қосылыстарына салыстырмалы сипаттама бере отырып, олардың қасиеттерін салыстыру.

— Көміртектің ашылу тарихын біледі;

— Көміртек және оның қосылыстарын біледі;

— Физикалық және химиялық қасиеттерін жазады Кремнийдің атом құрылысын айта алады;

Кремний қышқылының тұздарын ажыратады;

üТүсіндіру;

ü Сұрақ –жауап;

ü«ассоциация»;

ü«Бес жолдық өлең»;

üФормалары: кеңес беру, визуалдандыру, уәждеме.

üКремнийге сипаттама беру;

üКестені толықтыру.

üДиалог;

üТоппен, жұппен, жеке жұмыстар;

üДеңгейлік тапсырмалар;

üМәртебелі сұрақтар

ØТоптық, өзара, өзін – өзі бағалау;

Ø«Екі жұлдызша, бір ұсыныс».

ØКеңес беру;

ØСенім білдіру;

ØУәждеме.

«Химиялық элементтердің периодтық жүйесі», «көміртектің табиғаттағы айналымы» плакат, интерактивтң тақты, үлестірмелі материал

9.04

1

Тақырыбы:

§8.9-8.14. Азот, фосфор және олардың қосылыстары. Аммиак, амоний тұздары.

Мақсаты:

.азоттың, фосфордың периодтық жүйедегі орнын, табиғатта таралуын, физикалық және химиялық қасиеттері мен қолданылуын таныстыру.

Азот, фосфор туралы толлық мағлұмат алды,

Қосылыстарын, физикалық және химиялық қасиеттері туралы реакция теңдеулерін жазады.

дәріс, сұхбат, топтастыру, тест жұмысы.

демонстрациялау, өз беттік, зерттеу.

Топпен жұмыстанады,

Деңгейлік тапсырмалар,

Өз ойларын жеткізеді

ØБағдаршам арқылы бағалау,

ØЕкі жұлдыз, бір ұсыныс.

Периодтық жүйе, слайд, Ә.Бектұров портреті, реактивтер.

Химиялық элементтердің периодтық жүйесі», интерактивтң тақты, үлестірмелі материал

14.04

1

Тақырыбы:

Сарамандық жұмыс №3. «Аммиак алу, оның сулы ерітіндісінің және амоний тұздарының қасиеттерін зерттеу»

Мақсаты:

Алған білімдерін практикалық жұмыста қолдандыру.

Аммиакты өндірісте қалай алады;

Аммиактың электрондық және құрлымдық формулаларын жазады,

Аммоний тұзын алатын реакция теңдеу жазып атайды,

Аммиактың қолданылуын түсіндіреді,

Аммоний тұзының формуласын жазады.

Сұрақ жауап, топтастыру,

Жеке жұмыс

Реакция теңдеулерін жазады,

Практикалық жұмысты орындау арқылы қорытындысын жазу

ØКритерия арқылы бағалау

Аммоний хлориді, сынауықтар, штативтер, спирт шам, индикаторлар, дистелденген су.

16.04

1

Тақырыбы:

§8.13. Азот қышқылы.

Мақсаты:

азот қышқылының алынуы, физикалық қасиетін, химиялық қасиеттерін, қолданылуын, нитраттардың ерекше қасиеттерін түсіндіру, ұғындыру, меңгерту.

üФизикалық және химиялық қасиеттерінің реакция теңдеулерін жазады,

üСинквеин,

üСәйкестендіру тесті

üЛабиринтік ойын,

üДеңгейлік тапсырмалар

üДиалог;

üТоппен, жұппен, жеке жұмыстар;

üДеңгейлік тапсырмалар;

ØӨзара, топ басшыларының бағалау

Периодтық жүйе, плакаттар, үлестірмелі материалдар, бағалау парактары.

21.04

1

Тақырыбы:

§8.18- 8.20. Күкірт және оның оксидтері. Сұйылтылған және концентрлі күкірт қышқылының қасиеттері, сульфаттары.

Мақсаты:

күкірттің маңызы қосылыстарымен таныстыру. Қүкірт қосылыстарының физикалық және химиялық қасиеттерін оқып үйрену. Күкірт қосылыстарының алынуын, қолданылуын химиялық реакциялар теңдеулері арқылы жазып, күкіртсутек қышқылының тұздарының қандай мақсатта қолданылатын айту арқылы оқушыларға біліктілік дағдыларын қалыптастыру.

üХалькогендердің және сол топқа жататын күкірттің жалпы сипаттамасын (атом құрылысы, қасиеттері, таралуы, қолданылуы) біледі;

ü- күкірттің аллотропиялық түрөзгерістерін ажыратады;

ü- қолдануы туралы біледі;

ü- постер дайындай алады.

    üАКТ мүмкіндіктерін пайдаланып, визуалды оқыту;

    üОй қозғау, сұрақ қою;

    üЗерттеушілік әңгіме;

    üСуретпен жұмыс;

    üСыни ойлау стратегиялары: ассоциация әдісі;

    üмәртебелі сұрақтар.

üДеңгейлік тапсырмалар

üБірлесіп постер дайындау

üДиалог, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

ØЫнталандыру мақсатында қолдау көрсетіп, жауаптары толық болса, «тамаша жауап», «өте жақсы», «жарайсың» деген сөздерді қолданамын;

Øформативті бағалау;

Ø өз жұмысын бағалау.

«Химиялық элементтердің периодтық жүйесі» кестесі, интерактивтң тақта, слайдтар, үлестірмелі тапсырмалар, плакаттар, маркер.

22.04

1

Тақырыбы:

§8.21-8.23.Галогендер. Хлорсутек, тұз қышқылы және хлоридтер.

Мақсаты:

Хлордың периодтық жүйедегі орнын еске түсіре отырып, физикалық химиялық қасиеттерін меңгерту арқылы хлор туралы түсінік қалыптастыру

Хлордың периодтық жүйедегі орнына сипаттама береді;

Физикалық қасиетімен табиғатта таралуын анықтайды;

Химиялық қасиетіне талдау жүргізіп хлорға түйіндеме жаза біледі;

Ойларын еркін жеткізе алады.

Сыни ойлау: «Конверт сұрақ» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру; төмен, жоғары дәрежелі сұрақтар.

Жаңа тәсілдер: диалог арқылы оқыту /сұрақтар/; глоссарий жасау;

АКТ: презентация.

Жеке, жұптық, топтық жұмыс.

Маршруттық карта; дарынды және талантты оқушыларға жоғары деңгейлік есептер.

Формативті бағалау: бағалау критерийлері арқылы өзін-өзі бағалау парағы арқылы және рефлексия жазу арқылы бағалау, топта бірін-бірі

Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалауы Бір бірінің кластерлерін бағалау. Ынталандыру, қолдау

Презентация, әдістемелік әдебиеттер, жұмыс дәптері, флипчарт, электрондық оқулық, бағалау парақтары.

Маркер, флипчарт

28.04

1

Тақырыбы:

Адам тіршілігіндегі биологиялық маңызы. Йод жетіспеушілігінен туындайтын аурулардан Қазақстан тұрғындарын сақтандыру шаралары, р элементті қосылыстардың Қазақстандағы маңызды кен орындары, оларды өндіру және қолдану кезінде туындайтын экологиялық проблемаларды шешу жолдары.

Мақсаты:

әрбір химиялық элементтердің адам ағзасындағы атқаратын рөліне, маңызына және қажетті тоқталу. Макро-, және микроэлементтердің түрлері жайлы оқушылардың білім деңгейлерін толықтыру;

üЙод жетіспеушілігіне байланысты аурулардың түрлерін біледі,

üХимиялық элементтердің жетіспеуінен адам ағзасының бұзылуы анықтайды.

üДиалогтық оқыту,

üТірек сызба,

üСұрақ жауап,

üПостер қорғау

Интернеттен материалды іздеп, постерге түсіреді,

Сұраққа жауап береді,

Топпен жұмыстанады.

Критериалды бағалау, жетон жинау арқылы

Интернет желісі, интерактивті тақта,

Үлестірмелі материал

2.05

1

Тақырыбы:

Сарамандық жұмыс №4.

«Кейбір аниондарға сапалық реакция тақырыбында эксперименттік есептер шығару»

Мақсаты:

эксперименттік есептерді шығару оқушылардың теориялық білімдерін тиянақты етеді,іс-жүзінде қолдана білуге дағдыландырады.

üРеакция теңдеулерін жазады,

üСарамандық жұмысты жасай отыра, көзбен көріп, қорытындысын жасайды,

üҚауіпсіздік ережелерін сақтайды.

Сұрақ жауап, топтастыру,

Жеке жұмыс

Реакция теңдеулерін жазады,

Практикалық жұмысты орындау арқылы қорытындысын жазу

ØКритерия арқылы бағалау

Сынауықтар, валий хлориді, натрий хлориді, азот қышқылы, тамшуыр, күкірт қышқылы.

5.05

1

Тақырыбы:

№4 Бақылау жұмысы

Мақсаты:

алған білім деңгейлерін тексеру, қорытындылау және жүйелеу.

üХимиялық терминдерді жатқа біледі;

üХимиялық есептеулер жүргізе алады.

üқышқылдары мен тұздары) алынуы мен химиялық қасиеттерін біледі.

üТүсіндіру;

üСұрақ- жауап;

üДеңгейлік тапсырма;

üЖеке жұмыс

 Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру.

ØСуммативті бағалау;

ØОқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы бағалау;

ØБақылау жұмысы.

Химиялық элементтердің периодтық жүйесі», интерактивтң тақты, үлестірмелі материал

8.05

1

Тақырыбы:

§9.1-9.2.Металдар мен бейметалдардың Қазақстандағы негізгі кен орындары, оларды өндіру және өңдеу кезінде туындайтын экологиялық проблемалардан қоршаған ортаны қорға.

Мақсаты:

Металдар мен бейметалдар туралы ақпарат беру.Қазақстандағы кен орындары туралы толық мағлұмат беру.

-Металдар мен бейметалдарды ажыратады,

-Қазақстандағы кен орындарын біледі, картамен жұмыстанады.

üЖұптық жұмыс

ü«Кім көп біледі»

üТоптық жұмыс

ü«Жоба қорғау»

üЖеке жұмыс «Деңгейлік тапсырманы орындау»

üЖоба қорғайды,

üТоппен жұмыстанады,

ü

ØӨзін –өзі,

ØӨзара, топтық бағалау;

Ø

Қазақстан картасы, периодтық жүйе, үлестірмелі материалдар.

12.05

1

Тақырыбы:

§9.3-9.6.Қазақстандағы металлургия өндірісі, түсті және қара металдар мен оладың құймаларын өндіру. Құймалар, олардың атауы, құрамы, қасиеті, қолданылуы. Сандық есептер.

Мақсаты:

-металлургия кәсіпорындарының ел экономикасын дамытудағы ролін түсіндіру, экологиялық жағдайымен таныстыру.

жалпы құймалар туралы түсінік беру, өркениетті елде металдарды және олардың құймаларын алу, пайдалану, сол арқылы техниканың, өнеркәсіптің дамуы туралы кеңейту

-металлургия өндірісін біледі, түсті және қара металдарды ажыратады және қандай элементтер кіретінін анықтайды,

Құймалар туралы қайда қолданылатын біледі.

üБаяндау, сұрақ-жауап, тірек-сызба, рөлдік ойын

üсұрақ – жауап, тест, Венн диаграммасы, есеп шығару.

жекелей деңгейлік жұмыс, топпен жұмыс.

ØКритериалды бағалау, өзара бағалау.

«кейбір құймалардың қасиеттері, қолданылуы, құрамы» кестесі, тайқазан, алтын адам суреттері.

14.05

1

Тақырыбы:

§9.5-9.6. Шойын және болат және алюминий өндіру. Металдарды өндірудің электролиз әдісі (тұз ерітіндісі, балқымасы)

Мақсаты:

Сабақта шойын мен болат өндірісіндегі технологиялық үрдістердің ғылыми негіздерін толық ашу. Оқушылардың темір құймалырына дейінгі аралықтарды еске түсіре отырып, темір металына мәлімет беру.

Шойын мен болат өндіру әдісін біледі,

Олардың түрлерін, маркаларын ажыра алады;

Шойын мен болатты ұқсастығы мен айырмашылықтарын ажыратады.

üсұрақ-жауап, баяндау, түсінік айту, сипаттау және ізденіс жұмыстары тірек-сызба жүргізіледі.

üТоптық жұмыс,

üДеңгейлік тапсырма,

üӨз ойын жеткізу.

ØСтикер арқылы бағалау, топ басшыларының бағалауы.

Интерактивті тақтаны слайд көрсету барысында және плакаттар, сызбалар, бейне баяндамалар, тақта, таратпа көрсетілімдер.

19.05

1

Тақырыбы:

§9.9.9.10,9.12. Жанасу әдісімен күкірт қышқылын өндіру, аммиак, азот қышқылын өндіру.

Мақсаты:

күкірт қышқылын өндіру үшін: қажетті шикізат түрлері, технологиялық үрдістері мен оның тиімді, әрі оптималды жүргізілу жағдайларымен химиялық өндірістің маман иелері түсіндіру.

Күкірт қышқылының физикалық және химиялық қасиеттерін біледі, күкірт қышқылы мен оның тұздарын сапалық анықтай алады; күкірт қышқылымен жұмыс істегенде қауіпсіздік техника ережелерін біледі. Күкірт қышқылымен оның тұздарының қолдану аясын біледі. Теориялық білімдерін практика жүзінде қолдана біледі. Өз ойларын еркін жеткізе алады.

üІскерлік ойын,

üАссоциация әдісі

üСуретті сөйлетейік

üСұрақ жауап

üТоппен жұмыстанады,

üСурет туралы өз ойларын еркін жеткізеді,

üСұраққа жауап береді.

ØКритерия арқылы бағалау,

«Күкірт қышқылын өндіру», «Күкірт қышқылының қолданылуы» сызбалары

20.05

1

Тақырыбы:

§9.7.Қазақстандағы силикат өнекәсібі. Сандық есептер.

Мақсаты:

Шыны, цемент, қыш және т.б. силикат материалдарының өндірісі туралы оқушылардың білімдерін жүйелеу.

üТеориялық білімдерін шыңдайды;

üЕсептің шығару жолын түсіндіреді;

üЗерттеушілік қабілеттерін дамытады;

üТоптық жұмыста ұйымшылдыққа үйренеді

üСәйкестендру тесті,

üББҮ

üКесте толтыру,

üБолжау әдісі

üрөлдік ойын, топ жұмысы, жұмбақтар шешу, көрме ұйымдастыру.

üЕсептер шығару, кесте толтыру

üКормені саяхаттау.

ØТопбасшыларының бағалауы;

ØЖиынтықтық бағалау;

ØӨзін-өзі бағалау;

интерактивті тақта, маркер, А1 форматты қағаз, түсті қағаздар, химиялық реактивтер, химиялық ыдыстар.

слайдты көрсетілімдер, қима қағаздар,, тақта, бор, шыны, қыш, цемент бұйымдары

21.05

1

Тақырыбы:

Білімді қорытындылау

Мақсаты:

оқушылардың білімдерін жинақтап қорытындылау, тарау бойынша алған білімдерін бағалау.

Алған білімдерін практикада қолданады,

Тест сұрақтарына жауап береді.

üТест сұрақтары,

üЖеке жұмыс

üСұрақ жауап

üТестке жауап беру

ØЖиынтық бағалау,

ØӨзін өзі бағалау.

оқулық,, ресурс парақтары, жұмыс дәптері,, маркер, АКТ

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1151079

Пікірлер (2)
Айман Жексенбаева # 18 наурыз 2015 в 18:15 0
жақсы жасалынған, рахмет, қажет жағжайжа өңдеуге болады.
Байдрахманова Айгул # 20 шілде 2015 в 18:22 0
жақсы ,рахмет

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар