Органикалық заттардың ерекшеліктері мен маңызы

22 наурыз 2015 - Айман Жексенбаева

Сілтеме

Жоспар, оқулық, слайд,

Сабақтың мақсаты:

1. Бейорганикалық қосылыстарды еске түсіре отырып, органикалық заттарға түсінік қалыптастырады… Құрылыс теориясы мен изомерия туралы түсінік алады.

2.Оқушылар ғылыми көзқарасын арттырады.

3.Оқушылар шығармашылыққа ұмтылады.

Нәтиже

Бейорганикалық заттар мен органикалық заттар арасындағы ұқсастықтар және айырмашылықты біледі. Органикалық заттар туралы түсінігін толықтырады. Құрамы туралы түсінік алады.

Негізгі идея

Органикалық химия. Органикалық заттар.

Сабақтың түрі

Жаңа сабақ

Сабақтың әдіс

Интерактивті, топпен, жұппен жұмыс ОҮБ өзін-өзі, өзгені бағалау, сыни тұрғыдан ойлау.

Сабақтың көрнекілігі:

Оқулық, сергіту сәті, постер, смайлинг, стикерлер, бағалау парағы, ресурстар

Сабақ барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сыныпта жақсы ахуал жасалады. Сыныпты топқа бөлемін, І топ ІІ топ ІІІ топ IV топ

Топ ережесі

1. Ойды қайталамау.

3. Топта бірін-бірі тыңдау, сыйлау.

4. Сыпайы сөйлеу.

5. Заңдылықтарды есте сақтау

6. Өзгені тыңдау, сөзін бөлмеу

    7.Жетістікке жету тактикасын дұрыс таңдау

    8.Уақытты тиімді пайдалану

    9.Өз ойын қысқа, нұсқа, түсінікті жеткізу


2.Оқулықты жұмыс.

І топ №2.

ІІ топ №3.

ІІІ топ №4.

IV топ №5 Жаттығуларды орындап, түсіндіреді.

Ой тұжырымдамасы:

1.Өсімдіктер мен жануарлар денесінен табылған заттар органикалық заттарға жатқызылды. Ол органикалық заттар тірі организмен әсерінен пайда болады. Кейін органикалық заттар жасанды жолмен алына бастады.

2.Оргнаикалық заттардың ерекшеліктері: Құрамында санаулы ғана элементтер (С, Н, О, N,S, т.б) кереді.

3.Құрамы бірдей, құрылысы әртүрлі заттар түзе алады.

4.Бейорганикалық заттар 100 мыңнан асса, органикалық заттар өте көп, 18млн –дай болады

Изомер тұғымын түсінеді

Жаңа сабақ

Органикалық заттардың ерекшеліктері мен маңызы. Органикалық қосылыстардың химиялық құрылысы изомерия.

Кезең

Сабақ бөлімдерінің мақсаты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Білу

Ойлану

ОҮБ түрлері

бесбармақ»

оқушылар заттардың орнын табады…

І. Кіріктірілген бөлім

Бағдарлау –мотивациялық кезең

Қызығушылығын ояту.

І. Сақиналарды жинау.

P

Pb

Na

S

Sn

Al

C

1.

Бейметалдар

Металдар

Сақинадағы элементтерді берілген жапыраққа орналастырыңдар.

а) б)

KCl

2. НNO3 , Са(ОН)2, Н2СО3, Sn(OH)2 ,

H3PO4, Fe2O3, HgS, CO, Cr (OH)3, ZnSO4

Осы сақиналардағы бейорганикалық қосылыстарды өз үйлеріне орналастырып, анықтама беріңдер.

Оксидтер, негіздер, қышқылдар, тұздар

Оксидтер дегеніміз...

Негіздер дегеніміз...

Қышқылдар дегеніміз...

Тұздар дегеніміз..

    2.Сөзжұмбақ «Қай ғалым»

    1

2

3

4

5

6

7

8

9

Ізделінді сөз: Швед ғалымы И.Я. Берцелиус

Si O2

Элементтерді өз орындарына орналастырады.

Күрделі заттарды өз үйлеріне көшіреді.

1. Тақтаға жазатын құрал атымен аталатын элемент (бор) (

2.Н2 SiO3 – қышқылдың аталуы (кремний)

3Тіс жуғыш паста құрамындағы элемент (фтор)

4.Алақанда еритін металл (цезий)

5.Құрылыс материалы (цемент)

6.Ең жеңіл металл (литий)

7, Азот қышқылының тұзының атауы (нитрат)

8.Радиоактивті элемент (уран)

9.Кремний қышқылының тұздары қалай аталады? (силикат)

Түсіну

Органикалық химия, оның аталуы және

Қосылыстары туралы түсінік алады

Тақырыптың мағынасына зер салдырту

ОҮБ түрлері

Жұмыс үлгісі

Түсініктеме арқылы бағалау

ІІ. Сараланған бөлім.

Операциялық – орындаушылық кезең.

1.Тірек –сызбамен жұмыс.

Бейорганикалық заттар

Органикалық заттар

тлық заттар

1.

Мысалдар келтіріңдер.

Органикалық қосылыстар

2.

Көмірсутектер химиясы

Қолдану

3.Өз бетінше орындайтын танымдық тапсырмалар .

Берілген бірнеше заттарды қайсысы органикалық заттар, қайсысы бейорганикалық заттар екенін айырып жазыңдар:

Киім, тамақ, ет, сүт, алма, жүзім, шалбар, көмір, мұнай, май, шокалад, тұз қышқылы, калий оксиді, глюкоза, фруктоза, су, натрий, көмір қышқылы, сұйық май, күдіргіш калий, вазелин.

Оқушылар жеке, жұппен, топпен орындайды.

Заттарды

Бейорганикалық:

Органикалық:

Неліктен олай екенін түсіндіреді.

Сергіту сәті

Билетеді

Сергіп қалады

Талдау

Заттардың құрылымдық формуласын жаза отырып органикалық заттардың құрылыс теориясына сипаттама береді

    І топ СН4 ,

    ІІ топ С2Н6,

    ІІІ топ С2Н4,

    ІV топ С2Н2

    молекулалық формулалар екенін ескере отырып осы заттардың құрылымдық формуласын жаз

Оқушылар химияда үш түрлі формуламен заттарды бейнелеуге болатынын ескеріп берілген заттардың құрылымдық формуласын жазады

Жинақ-тау (синтез)

Заттардың формуласы бойынша Бутлеровтың құрылыс теориясын түсіне отырып заттарды таниды изомер ұғымын түсінеді.

    І топ С – С – С – С

    |

ІІ топ С – С –С

    |

    |

    ІІІ топ C – C – C – C

    |

    ІV топ C – C – C

|

Бағалау

Оқушылар органикалық химия органикалық заттар туралы түсініктерін тексереді

    ІІІ. Кіріктірілген бөлім.

    Рефлекциялық – бағалау кезең.

    Білімді бекітуге арналған тест— сұрақтар

1.« Органикалық химия » терминін алғаш енгізген ғалым.

а) И.Я. Берцелиус ә) М.В. Ломоносов б) Д.И. Менделеев

2. « Органикалық » деген термин қандай сөзден шыққан.

а)көміртек ә) организм б) өнімдер

3.Органикалық қосылыстар саны бейорганикалық қосылыстардан аз ба, көп па?

а) аз ә)көп б)орташа

4. Органикалық қосылыс қандай элементтен тұрады?

а) натрий, калий ә) көміртек, сутек б) көмірқышқыл газы

5. Органикалық заттардың құрамына мына элементтердің қайсысы кіреді?

а) Ca, S, N, C, Mg ә) C, H, O, N, S б) Zn, Ba, C, O, H, S

Жауаптары: 1. а 2.ә 3. ә 4. ә 5. ә

Оқушылар органикалық қосылыстарға, олардың ерекшеліктеріне формуласының ерекшеліктеріне мән береді. Құрылыс теориясы мен ПЖ-ге баға береді

Сабақ барысында оқушылар өзін-өзі, өзгені бағалайды, шаршылар боялады. 2 жұлдыз, бір тілек алынады

Үйге тапсырма: келесі сабақты түсініп оқып келу. Жаттығулар орындау.

Бағалау парағы

Аты-жөні:

Тапсырмалар

Білемін

Білдім

Білгім келеді

1

Бейорганикалық қосылыстар туралы

2

Органикалық қосылыстар туралы

3

Изомерлер туралы

4

Тест бойынша

5

Оқулықтағы жаттығуларды орындай аламын

6

Органикалық заттарды танимын

7

Барлығы

Осыған ұқсас жазбалар:

Күнтізбелік жоспарХимия пәнінен тақырыптық-күнтізбелік жоспар

Химия​ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМ ДЫҚ ІС-ӘРЕКЕТІН ДАМЫТУ ҮШІН, ХИМИЯ ПӘНІН ОҚЫТУДА ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

ХимияГалогендер

ХимияХимия пәнінен олимпиада есептерінің шығарылу жолдары

ХимияХимия сабағында эксперименттік есептерді шығаруда сыни ойлану

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1119795

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар