Қошақан

4 ақпан 2016 - Құралай Орманова

Алматы  облысы,  Райымбек  ауданы

Саржаз  орта  мектебі

Шағын  орталық  тәрбиешісі

Егізбаева  Жамиля  Жармаханқызы

 

Білім  беру  саласы   «ТАНЫМ»,  «Шығармашылық»

ҰОІӘ  түрі   Қағазбен     құрастыру.

Тақырыбы:   «ҚОШАҚАН»

МАҚСАТЫ:

Үй  жануарлары  туралы  білімдерін  толықтыу,  қошақанды  жолақ  қағаздармен жасауға,  ұқыпты  жұмыс  жасай  білуге  үйрету.

Қажетті  құрал-жабдықтар:

Үлестірмелі  суреттер,  төлдер, әр  балаға  жолақты  орайтын  қарандаш, желім.  Қошақан  сурет

Сөздік:

Бұйра  жүнді  қошақан,  орау,  ширату,  желімдеу,  момақан

 

 

әрекет  кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Балалар  іс-әрекеті

мотивацаялық-қозғаушы

 

Сурет  бойынша  әңгіме

-Мына  бала  не  деп  тұрғанын  білгілерің  келе  ме?

Бірлесе  айтайық.

 

 

   д/о  «Кімнің  төлі»

 

Ботақан

Құлыншақ

Лақ

Бұзау

Қозы

Торай

 

 

  Қошақан  туралы  кім  не  біледі?

 

 

Суретке  көңіл  аударту.

Суретке  қарайықшы.  Жалғыз  қошақан  маңырап  жүр.

-Ол  неге   маңырап /ренжіп/ тұр.

  — Мына  қошақан  неге  көңілсіз  деп  ойлайсыңдар?.

 

Мен  сұрап  көрейінші...

Балалар  ол «Менде  дос  жоқ,  жалғыз  ойнағым  келмейді» деп  ренжіп  тұр  екен.

 

-Олай  болса  біз  оған  дос  табуға  көмектесейік.  Қағаздан  бірнеше  қошақан  құрастырайық.  Келісесіңдер  ме?

 

Ендеше,қошақанды  қағаздан  қалай  құрастыру  керек  екенін  үйренейік.

 

 

 

 

Кіп-кішкентай  момақан

Қошақанды  ұнатам

Сүйеді  анам «қозым»  деп

«Қошақаным менің»  деп

 

 

 

Түйе

Бие

Ешкі

Сиыр

Қойдың

Шошқа

 

 

Жауаптарын  тыңдау.

 

 

-Қарны  ашқан  шығар

-Анасынан  адасып  қалған  шығар

 

 

 

 

 

 

 

 

Келісеміз.

 

 

Қызығушылықтарын  арттыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балаларға  қошақан  суреті   салынған  қағаз  үлестіріледі.

 Үлгімен  салыстырайықшы

Қандай  ерекшелік  бар?

-Жүні  қандай?

Бұйра  жүнді  жасайық

 

Ол  үшін   3топқа бөлінеміз де  қошақанға  киім  кигіземіз

СЕРГІТУ  ЖҰМЫСЫН  ЖАСАП  ЖІБЕРЕЛІК

Қошақаны  қойдың

Қайда  қалып  қойдың

Бұлтиып  тұр  бүйірің

Қай  өрістен  тойдың?

1-топ   қағадан   киімді пішеміз

 

 

2-топ   Қағаз  жолақтарды  әдемілеп қарандашпен  орап ,  бұйра  жүн  жасайды

 

 

 

3  топ дайын  бұйра  жүндерден  қошақанға  «киім  кигіземіз»

  Міне,  қошақан  да  дайын.

 

Ал,  балалар  қошақанды  жайылуға  жіберейік.

 

Сұрақ-жауап

-Үй жануарларына  қандай  қамқорлық  жасаймыз?

-Олардың  пайдасы?

 

 

Қошақанның  жүні  жоқ.

 

Жүні  бұйра

 

 

 

 

 

Қағаздан  жолақтарды қайшымен  қырқады

 

1       топтың  дайындаған  жолақтарын орап  бұйралаймыз

 

 

Желімді  алып, «бұйра жүндерді «қошақанға  жабыстырады

 

Қошақан  айналасына   шөптерді  жабыстырады.

Рефлекциялық-

түзетуші

Аяқталған  жұмыстарды  бағалау

 

.

Қошақанның  көңіл-күйі  көтерілді  ме?

 

 

Неліктен?

Біз  қошақанды  қалай  құрастырдық?

Өздеріне  жұмыстарды  бағалату.

 

-Ия

 

Достары  көп  болды.

 

Іс-әрекетті түсіндіріп  өтеді.

 

 

 

Біледі.......................Қошақан  жайлы  қарапайым  түсінікті

Игереді… Бұйра  жүнді  қошақан  жасау  әдісін

Меңгереді… Жолақ  қағаздарды  қиюды  және  қарандашқа  орап,   желімдеуді

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1083438

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар