Қоршаған орта, экология

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы                                                                                            Білім беру саласы: Әлеуметтік                                                                                                                            Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті: Қоршаған ортамен танысу                                                                                  Тақырыбы: Ыдыс-аяқ                                                                                                                                                               Мақсаты: Ыдыстардың ерекшеліктері, олардың алуын түрлі болатынын түсіндіру  ( шайдың ыдыстары: фарфордан, шыныдан жасалатындығы, түсі, көлемі, материалы т.б.).  күнделікті тұрмыста пайдаланатын ыдыстардың  маңызы, қолданылуы жайлы сипаттап айтып беруге   үйрету.  Оларды сақтау ережелерімен таныстыру. Балалардың ой-өрісін сөздік қорын, сөйлеушіні тыңдау, қойылған  сұрақтарға жауап беру дағдыларын дамыту.  Ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.  Құрдастарымен жақсы қарым-қатынас орнату.                                                                                                                                                                                       Көрнекілігі:   ыдыс-аяқ түрлері, суреттер.                                                                                                                                   Қажетті құрал-жабдықтар:  жұмыс дәптері, түрлі-түсті қарындащтар,  теледидар, бейне-фильм            Алдын-ала жүргізілетін жұмыс:   күнделікті ас ішетін  ыдыстар, олардың бөліктері жөнінде әңгіме өткізу.  Ата-аналарымен  бірге ыдыс-аяқтар сататын дүкенге саяхат жасау.                                                           Қолданылатын  әдіс – тәсілдері: Түсіндіру, қызығушылықты ояту, әңгіме құрастыру, сөздік, практикалық.

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық

қозғаушылық

Педагог  балаларды шаттық шеңберге жинайды. Жұмбақ жасыру. 1. Беті дуылдап тұр, Танауы шуылдап тұр.

Бүгін немен танысатынымызды өздерің түсінген боларсыңдар.

Балалар шаттық шеңберіне тұрды.

Шәйнек

Ыдыс-аяқ түрлерімен танысты.

Ұйымдастыру-шы-іздестіру

 

 

Жаңа оқу іс-әрекеті: Педагог ыдыс-аяқ түрлері, оны неден жасайтыны туралы сұрайды.

Суретпен жұмыс. Қуыршақтарға ат қойып, ол не істеп отыр? Сұрақтар қояды.

Жарайсыңдар, бұл ыдыстар шай ішуге арналған екен. Енді шкафтағы ыдыстарды айтып жіберіңдерші. Тәрелке не үшін керек?

Ыдыс-аяқтарды пайдаланған соң не істеу керек?  Не үшін?                                                          Ойын:  «Дүкеншісіз дүкен»                  Ыдыстарды таңдап алып, сипаттап береді.сол ыдысты өзі алады.                                                                                                                                     Педагог балаларды өздерінің қалауы бойынша екі орталыққа бөледі.

Бірінші орталықтағы балаларға  ыдыстардың ішіне салынған заттарды мүсіндеуді тапсырады.  Екінші  орталықтағы балаларға  шай ыдыстары мен тамақ ішетін ыдыстарды топтастыру  тапсырылады.

Сергіту сәті:

Ыдыстарды жинаймын,                                     Үлкендерді сыйлаймын.                                                               Кесе, қасық бәрін де,                                                                  Өз орнына қоямын.                                          Орталықтағы балалар орнын ауыстырып отырады. Дәптермен жұмыс.

Балалар өздерінің тәжірибесіне сүйеніп, ыдыс-аяқ туралы білетіндерін айтты.

Балалар ыдыстардың түрлерін айтып, олардың қажеттілігі жайлы айтты.

 

Сумен жуып, кептіру керек. Таза болу үшін.

 

 

 

 

Берілген тапсырмаларды орындайды.

Рефлексивті-   коррекциялау- шы

Педагог балалардан бүгінгі жиыннан алған әсерлерін, көңіл-күйлерін, немен айналысқанын, не үйренгендерін сұрайды.

Көңіл-күйлерін таңбалармен  белгілейді.Немен айналысқандары, не білетіндері, не  үйренгендері  жайлы әңгімелеп айтады

Күтілетін нәтиже:                                                                                                                                        Біледі:    Ыдыстардың ерекшеліктері, олардың алуын түрлі болатынын түсіндіру, күнделікті тұрмыста пайдаланатын ыдыстардың  маңызы, қолданылуы жайлы сипаттап айтып беруді,    сөйлеушіні тыңдау, қойылған  сұрақтарға  жауап  беруді.                                                                                                                                               Игереді:      фарфор, шыны, темірден жасалған ыдыс түрлерін, олардың қолдануылуын, тұрмыста қажеттілігін, ыдыстардың көлеміне қарай үлкен кіші болып бөлінетінін, түсінің  әртүрлі  болатындығын  біледі.                                                                                                                 Меңгереді:  ыдыс-аяқ түрлерін қажеттілігіне  қарай  пайдалануды, топтастыруды, сақтау ережелерін.

Осыған ұқсас жазбалар:

Жаратылыстану бағыты«Біздің ойыншықтарымыз».

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1152314

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар