6 сынып Нөмерленген және маркерленген тізімдер

Сабақ тақырыбы:  Нөмерленген және маркерленген тізімдер

 

Мектеп: Кішішыған орта мектебі МДШО МКМ

Күні:    26.01. 2017 ж

Мұғалімнің есімі:  Г.А.Имамбекова

СЫНЫП:  6 а,ә сынып

Қатысқандар саны: 12      оқушы

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

•   Маркерленген және нөмірленген тізімдер енгізу алгоритмін анықтау.

•   Бірдеңгейлі маркерленген тізімдерді құруды сипаттау.

•   Бірдеңгейлі тізімді бірнеше деңгейлі етіп өзгертуді білу.

Сабақ мақсаттары

 

•   Барлық оқушылар:  Маркерленген және нөмірленген тізімдерді баптау командалары арқылы енгізуді түсіну.

•   Тізім элементтері арасындағы қашықтықты өзгертуді түсіну.

•   Оқушылардың басым бөлігі: Маркерленген және нөмірленген тізім жасау командаларын пайдалану.

•   Қаріп көлемін, маркер/ нөмір мен мәтін арасындағы аралықты өзгерту.

•   Жолдар арасындағы аралықты түрлендіру.

    Кейбір оқушылар:

•   Нөмірленген және маркерленген тізімдердің ұқсастығы мен айырмашылығын талдау.

Тілдік мақсат

Оқушылар. Бірнеше деңгейлі тізім жасау.

 Негізгі сөздер мен тіркестер: Маркерлер мен нөмірлерді енгізуді сипаттау.

     Маркерленген және нөмірленген тізімдерді салыстыру.

     Бірдеңгейлі және бірнеше деңгейлі тізімдерді құруды сипаттау.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Дыбыстық белгі, шартты белгілер

 

·       Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

·       Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

·       Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

·       Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?

 

Талқылауға арналған тармақтар:

 

Ақпаратпен қалай жұмыс істеу кергі

Сіз неліктен… екенін айта аласыз ба?

 

Жазылым бойынша ұсыныстар:

 

Алдыңғы оқу

Қаріп, абзацтар, шегіністер мен аралықтар.

Жоспар

 

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

 

 

 

Ресурстар

Басталуы

3мин

 

5мин

 Амандасу, себепті себепсізін анықтау. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

6 сынып оқулық, Информатика негіздері журналдары,www.ustaz.kz, www.google.kz

Ортасы

 

 

 

 

 

22мин

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

Тіімдегі деңгейлер санын таңдау

 

 

 

 

Нөмірленген не маркерленген тізімдер дайындаған кезде:

•          Қолайлы маркерлер мен нөмірлер тізімін пайдалануға болу.

 

 

Тізімдегі деңгейлер санын таңдау

•          Маркерлер мен нөмірлерді пішімдеу

Маркерлер мен нөмірлерді мәтіннен ерекше етіп пішімдеген жөн. Мәселен, нөмірді тышқанмен басып, мәтінге өзгерістер енгізбей нөмірдің түсін өзгертіңіз.

•          Суреттер мен символдар пайдалану

Құжатты көрнекі ету үшін пайдалануға болу.

 

Бірдеңгейлі маркерленген және нөмірленген тізімдер құру

Word- та автоматты түрде маркерленген және нөмірленген тізімдерді құруға болу:

•          Енгізу кезінде

•          Бар жолдарға қолдану арқылы.

 

Маркерленген және нөмірленген тізімдер енгізу

•          Маркерленген тізім бастау үшін * (жұлдызша) символын басыныңыз, немесе нөмірленген тізімді бастау үшін 1.- ны басып, бос жерді (пробел) не ТАВ пернесін басыңыз.

•          Қажетті мәтінді енгізіңіз.

•          Енгізу пернесін басып, тізімнің басқа бөліктерін енгізіңіз.

•          Word-та келесі маркер не келесі нөмір автоматты түрде шығу.

•Тізімді аяқтау үшін енгізу пернесін екі рет басыңыз, не соңғы маркерді немесе соңғы нөмірді тізімнен жою үшін BACKSPACE пернесін басыңыз.

 

Сыныпқа сұрақ

Маркерлер мен нөмірлер автоматты түрде енгізілмесе ше?

 

 

 

 

 

 

 

 

6- слайд                      Маркерленген және нөмірленген тізімдер құру

•   Microsoft Office тетігін басыңыз , кейін Параметры Word параметрін таңдаңыз.

•   Правописание тетігін басыңыз.

•   Параметры автозамены- ды басып, Автоформат при вводе қосымшасына өтіңіз.

•   Применять при вводе группасында стили маркированных списков и стили нумерованных списков жалаушаларын орнатыңыз.

 

7- слайд                     Тізімге маркерлер мен тізімдер енгізу

•          Маркерлер мен нөмірлер енгізу керек элементтерді таңдаңыз.

•          Абзац группасындағы Начальная страница қосымшасында Маркированный список немесе Нумерованный список командасын таңдаңыз.

 

8- слайд               Тізім элементтері арасындағы қашықтықты өзгерту

•   Стили группасындағы Главная қосымшасында стильдер жанындағы нұсқарды басып, тышқанның оң жағымен «Стиль абзацев списка»- ды басыңыз.

•   Изменить командасын таңдаңыз.

•   Изменить стиль диалогтік терезесінде Формат батырмасын басып, Абзац бөлігін таңдаңыз.

•   Не добавлять интервал между абзацами одного стиля жалаушасын алып тастаңыз.

 

9- слайд                  Бірдеңгейлі тізімді бірнеше деңгейлі тізімге өзгерту

•          Басқа деңгейге өзгерту керек элементті таңдаңыз.

•          Абзац группасындағы Начальная страница қосымшасында Маркированный список немесе Нумерованный список жанындағы нұсқарды басып, Изменить уровень списка командасын таңдап, керекті деңгеу таңдаңыз.

10- слайд             Коллекциядан бірнеше деңгейлі тізім стилін таңдау

•          Тізім элементін таңдаңыз.

•          Абзац группасындағы Начальная страница қосымшасында Многоуровневый список командасының қасындағы нұсқарды басыңыз.

•          Қажетті стильді таңдаңыз.

 

 

іі. алғашқы бекіту

 

 

Мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.

 

Тізімдегі деңгейлер санын таңдау

Маркерленген және нөмірленген тізімдерді енгізу

Тізімге маркерлер мен тізімдер енгізу

•        Маркерлер мен нөмірлерді мәтіннен ерекше етіп пішімдеген жөн. Мәселен, нөмірді тышқанмен басып, мәтінге өзгерістер енгізбей нөмірдің түсін өзгертіңіз.

•        Суреттер мен символдар пайдалану: құжатты көрнекі ету үшін пайдалануға болу.

 

•   Маркерленген тізім бастау үшін * (жұлдызша) символын басыныңыз, немесе нөмірленген тізімді бастау үшін 1.- ны басып, бос жерді (пробел) не ТАВ пернесін басыңыз.

•   Қажетті мәтінді енгізіңіз.

•   Енгізу пернесін басып, тізімнің басқа бөліктерін енгізіңіз.

•   Word-та келесі маркер не келесі нөмір автоматты түрде шығу.

•   Тізімді аяқтау үшін енгізу пернесін екі рет басыңыз, не соңғы маркерді немесе соңғы нөмірді тізімнен жою үшін BACKSPACE пернесін басыңыз.

• Маркерлер мен нөмірлер енгізу керек элементтерді таңдаңыз.

• Абзац группасындағы Начальная страница қосымшасында Маркированный список немесе Нумерованный список командасын таңдаңыз.

Қорытынды:_________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

ііі. құзырлылық қалыптастыру

 

 

Деңгейлік тапсырмалар:

І деңгей тапсырмалары

Бірдеңгейлі маркерленген тізімдерді қалай құру?

Маркерленген және нөмірленген тізімдер енгізу алгоритмі.

Маркерленген және нөмірленген тізімдерді баптау командалары арқылы енгізу.

Тізім элементтері арасындағы қашықтықты өзгерту.

Бірдеңгейлі тізімді бірнеше деңгейлі етіп өзгерту.

 

 

 

 

ІІ деңгей тапсырмалары

Microsoft Word мәтіндік редокторында бүгінгі күнгі сабақ кестесін енгізіңіз. Тізімге нөмірлер қойыңыз. Әр жол арасындағы қашықтықты 2 есе өзгертіңіз. Қаріпті Times New Roman 14 пт етіп сақтаңыз.

Өзіңіздің жанұя мүшелерінің тізімін жасаңыз. Тізімге маркерлер енгізіңіз. Маркердің тағы бірнеше нұсқаларын таңдаңыз. Енді маркер мен мәтін аралығын дұрыстаңыз. Қаріпті Times New Roman 14 пт етіп сақтаңыз.

 

ІІІ деңгей тапсырмалары

Нөмірленген және маркерленген тізімдердің ұқсастығы мен айырмашылығын талдаңыз.

 

іV. шығармашылық әрекет

 

 

Топтық жұмыс.

Сыныптағы оқушыларды үздік, жақсы және орташа оқу топтарына бөліп, бірнеше деңгейлі тізім жаса. Нөмірлер мен маркерлер қолдануға болу.

Мысал:

6 А сыныбы:

·       Үздік оқитындар

1. Сражадинова Қарлығаш

2. Бақытбекоа Азамат

3. Ислам Шыңғыс

4. Смагулова Сымбат

·       Жақсы оқитындар

1.    Шарау Айболат

2.    Олжас Шортанбаев

3.    Карим Жұмажанов

·       Орташа оқитындар

1.  Жанерке Ғалымқызы

2.  Самат Сүлейменов

 

Барлығына ортақ:

Сергіту сәті:

Көз жаттығуын орындату:

 

Екі жұлдыз, бір тілек .

Стикер толтырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы

3 мин

 

Үйге тапсырма беру 19   тақырып оқу. Сұрақтар құрып келу.

Бағалау .

 

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

·       Қабілетті оқушыларға деңгейлік тапсырма құру

·       Келесі сабаққа критерилерді күрделіетіп ойластырам

·       Компьютермен жұмыс кезінде қауіпсіздігін сақтауға дағдыландыру

Рефлексия

1.Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

2.Бүгін оқушылар не білді?

3.Сыныптағы ахуал қандай болды?

4.Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

5.Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

6. Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

           

         

 

Қорытынды бағамдау

 

 

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

 

 

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

 

 

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

 

 

 

 

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1877278

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар