Қазақ тілі Орта мерзімді жоспар,11-сынып

19 қаңтар 2015 - Ритта Умержанова

САНСЫЗБАЕВА РАНАЙ БИСЕНБАЕВНА

Орта мерзімді жоспар

11-сынып, қазақ тілі( қоғамдық- гуманитарлық бағыт ) 1-тоқсан, аптасына- 2 сағат. Барлығы — 18 сағат.

Сабақтың тақырыбы

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

Модульдер

Тапсырмалар

Нәтижелер

Бағалау

Негізгі дерек көздері

Үйге тапсырма

1.

Кіріспе Сөз мәдениеті және шешендік өнер

Шешендік өнер туралы, шешендік табиғаты жайында оқу, үйренуге баулу

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3… АКТ–ны пайдалану

4 Талантты және дарынды балаларды оқыту.

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1.Мәтінмен топтық жұмыс

2.Мазмұнды сызбамен жұмыс

3.Интернеттен шешендік туралы дерек көздерін іздеу

4. Ойтолғау жазу

5 Сабақ туралы кері байланыс жасау

1.Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренді

2.Сыни тұрғыдан ойлай отырып тақырып сюжеттеріне суреттер салып, топпен, жұппен қорғауға жаттықты

3.Интернеттен дерек көздерін іздеп табуды үйренді.

4. Дарындылығы ашыла түсті.

5. Стикерлерге сабақтың барысы туралы кері байланыс жазуды үйренді

1.Екі жұлдыз, бір тілек арқылы бірін-бірі бағалады.

2.Бағдаршам арқылы бағалау

3.Бағалау критерийлері арқылы бағалау

4.Стикерлерге сабақ туралы өз ойларын жазып байланыс жасады.

1.Шешендік өнер туралы кітаптар,

2.Слайдтар

3.Интернет материалдары

4.Шешендер дің суреттері

5.Электронды оқулық

1.Тақырып бойынша жоспар жасау

2.Шешендер сөзін өз сөздерімен жеткізу тапсырмалары.

2.

Шешендік жалпы адамзаттық құндылық

Тап ырмалар бойыншакейіпкерлердің өмірімен таныса отырып, шешендік туралы ойларын толықтыру, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3… Талантты және дарынды балаларды оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

6. Көшбасшылық

1. Мәтінмен топта жұмыс жасау

2.Сөйлеу мәдениетін дамыту мақсатында диалог арқылы бір-біріне сұрақ қою.

3.Мазмұнды сызбаға тақырып бойынша сурет салу

4.Интернеттен шешендер туралы деректер жинау

«Өнер алды — қызыл тіл» тақырыбына ойтолғау жазу

1.Топта ынтымақтаса жұмыс жасауды үйренді.

2. Диалог арқылы сөздік қоры молайды, сыни тұрғыдан ойлау қабілеті жетілді.

3.Интернеттен деректер іздеуді, оны өмірде қолдана білуді үйренді.

4.Ойтолғау жаза отырып тақырып туралы өз ойын жеткізе білу қабілеттері дамыды.

1.Критерийлер арқылы бағалады

2.Бағдаршам арқылы бағалады.

3.Стикерлерге өз ойларын жазып кері байланыс жасады

4.Критерийлер арқылы бағалау.

Слайдтар, суреттер, электронды оқулық, ватман, маркер.

Тақырыпты оқу, талдау жасау

Қазақ шешендері туралы интернеттен деректер жинау.

3

Ежелгі Грекия мен Римдегі шешендіктану арналары

Шешендік өнер тарихы туралы тың деректермен танысады. Сыни тұрғыдан ойлау тапсырмаларын орындауға дағдыланады.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3. Талантты және дарынды балаларды

Оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5… Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Мәтінмен топтық жұмыс жасау

2. Дарынды оқушыларға берілген тапсырмаларды сұрау, мазмұнды сызбаға сюжет бойынша суреттер салу

3.Платон, Аристотель, Цицерон туралы ғаламтордан дерек жинау

4 Шешендік өнер. тарихы туралы интернеттен деректер жинау

.

5… Топтар бір-біріне тақырып мазмұнына байланысты сұрақтар қояды.

1.Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренді

2. Оқушы тақырыпты оқып үйрене отырып өз ойын нақты жеткізе білуге, сыни тұрғыдан ойлай білуге, досынан білмегенін сұрауға, ашық әңгімелесе алуға дағдыланды.

3. Өз ойларын нақты, әсерлі жеткізе білу дағдылары қалыптасты.

4.Оқушылар интернеттен деректер алуды бір-бірінен үйренді

5.Сыни тұрғыдан ойлай отырып тілі дамиды, сөйлеу мәдениеті артады.

Табыс ағашына стикерлер жапсыру арқылы бағалады.

2. Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

3.Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

4.Стикерлерге өз ойларын жазып кері байланыс жасады

1. Интернет материалдары

2. «Шешендік шиырлары» кітабы

3.Слайдттар

4. Оқулық

1.18 — тапсырма бойынша даналар сөзінің бірін таңдап, шешендік туралы пікірлерін таратып жазу

2.Ежелгі Қытай мен Үндістандағы шешендік тарихы

туралы реферат жазу

4.

Ресейдегі шешендіктанудың дамуы

Орыс тілінде риториканы зерттеген ғалымдар еңбектерімен танысады. Толстой мен В.Белинский пікірлері туралы қорытынды шығарады.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3.Талантты және дарынды балаларды оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1.Ой қозғау сұрақтарына жауап бере отырып сабақ мақсатын анықтау

2.Тақырыпты бөлімдерге бөліп топта талдау, диалог арқылы бір-біріне сұрақтар қою

3.Тақырып бойынша мазмұнды сызбаға сурет салу, топпен қорғау

«Ия,» «Жоқ» ойыны арқылы ойлау қабілеттерін анықтау

1.Оқушылар сабақ мақсатын өздері анықтады.

2.Бір-біріне сұрақтар қою арқылы сөйлеу дағдылары жетіле бастады.

3Мәтін бойынша автор ойынан қорытынды шығару арқылы ойлау қабілеттері дамыды, ынтымақтаса жұмыс жасады.

1.Бағалау критерийлері арқылы бірін-бірі бағалады.

2.Табыс ағашына түрлі-түсті қағаздар жапсыра отырып кері байланыс жасады.

3.Бағалау критерийлері арқылы бірін-бірі бағалады.

4.Бағалау критерийлеріі арқылы бағалау

АКТ, слайд, суреттер, электронды оқулық, дәптер, ватман.

20-21-тапсырмалар арқылы өз ойларын түйіндеп жазу.

2. Сөз құдіреті туралы ойларын, шешендердің сөздері арқылы дәлелдеу

Сабақтың тақырыбы

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

Модульдер

Тапсырмалар

Нәтижелер

Бағалау

Негізгі дерек көздері

Үйге тапсырма

5.

Қазақтың ұлттық шешендіктануының алғашқы бастаулары

Шешендік өнер туралы, Әбу Насыр әл-Фарабидің, Ж.Баласағұнның, М.Қашқари, А.Иассаудің еңбектерін оқып, үйрену.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3… АКТ–ны пайдалану

4 Талантты және дарынды балаларды оқыту.

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1.Мәтінмен топтық жұмыс

2.Даналардың түйінді пікірлерін оқу

3.Интернеттен шешендер туралы дерек көздерін іздеу

4. Ойтолғау жазу

5 Сабақ туралы кері байланыс жасау

1.Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренді

2.Сыни тұрғыдан ойлай отырып тақырып сюжеттеріне суреттер салып, топпен, жұппен қорғауға жаттықты

3.Интернеттен дерек көздерін іздеп табуды үйренді.

4. Дарындылығы ашыла түсті.

5. Стикерлерге сабақтың барысы туралы кері байланыс жазуды үйренді

1.Екі жұлдыз, бір тілек арқылы бірін-бірі бағалады.

2.Бағдаршам арқылы бағалау

3.Бағалау критерийлері арқылы бағалау

4.Стикерлерге сабақ туралы өз ойларын жазып кері байланыс жасады.

1.Шешендер кітаптары,

2.Слайдтар

3.Интернет материалдары

4.Шешендер дің суреттері

5.Электронды оқулық

1.Тақырып бойынша жоспар жасау

2.Шешендер сөзін өз сөздерімен жеткізу тапсырмалары.

3.Жұптық жұмыстар

6.

Қазақ ұлттық шешендік өнерінің дамуы

Тақырыпты топпен оқу, талдау ,Қазақ шешендік өнерінің даму тарихымен, өкілдері туралы тың деректермен танысады.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3… Талантты және дарынды балаларды оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

6. Көшбасшылық

1. Мәтінмен топта жұмыс жасау

2.Сөйлеу мәдениетін дамыту мақсатында диалог арқылы бір-біріне сұрақ қою.

3Семантикалық карта толтыру. 4.Интернеттен шешендер туралы деректер жинау

«Өнер алды — қызыл тіл» тақырыбына ойтолғау жазу

26-27-33 тапсырмалар

1.Топта ынтымақтаса жұмыс жасауды үйренді.

2. Диалог арқылы сөздік қоры молайды, сыни тұрғыдан ойлау қабілеті жетілді.

3.Интернеттен деректер іздеуді, оны өмірде қолдана білуді үйренді.

4.Ойтолғау жаза отырып тақырып туралы өз ойын жеткізе білу қабілеттері дамыды.

1.Критерийлер арқылы бағалады

2.Бағдаршам арқылы бағалады.

3.Стикерлерге өз ойларын жазып кері байланыс жасады

4.Критерийлер арқылы бағалау.

Слайдтар, суреттер, электронды оқулық, ватман, маркер.

Тақырыпты оқу, талдау жасау

27-30-тапсырмалар

7.

Қазақ шешендіктану ғылымы: қалыптасуы мен дамуы

Шоқан, Абай, Ахмет, Әуезов зерттеуші ғалымдар туралы оқып үйренеді.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3. Талантты және дарынды балаларды

Оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5… Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Мәтінмен топтық жұмыс жасау

2. Дарынды оқушыларға берілген тапсырмаларды сұрау, мазмұнды сызбаға сюжет бойынша суреттер салу

3.Платон, Аристотель, Цицерон туралы ғаламтордан дерек жинау

4 Шешендік өнер. тарихы туралы интернеттен деректер жинау

.

5… Топтар бір-біріне тақырып мазмұнына байланысты сұрақтар қояды.

1.Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренді

2. Оқушы тақырыпты оқып үйрене отырып өз ойын нақты жеткізе білуге, сыни тұрғыдан ойлай білуге, досынан білмегенін сұрауға, ашық әңгімелесе алуға дағдыланды.

3. Өз ойларын нақты, әсерлі жеткізе білу дағдылары қалыптасты.

4.Оқушылар интернеттен деректер алуды бір-бірінен үйренді

5.Сыни тұрғыдан ойлай отырып тілі дамиды, сөйлеу мәдениеті артады.

Табыс ағашына стикерлер жапсыру арқылы бағалады.

2. Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

3.Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

4.Стикерлерге өз ойларын жазып кері байланыс жасады

1. Интернет материалдары

2. «Шешендік шиырлары» кітабы

3.Слайдттар

4. Оқулық

1 тапсырма бойынша даналар сөзінің бірін таңдап, шешендік туралы пікірлерін таратып жазу

2.Ежелгі Қытай мен Үндістандағы шешендік тарихы

туралы реферат жазу

8.

Диктант «Түркістан»

Тарихи жерлерге деген сүйіспеншілігін арттыру, сауатты жазудың ережелерін еске түсіру

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3.Талантты және дарынды балаларды оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Морфологиялық талдау, 2. Синтаксистік талдау

Граматиалык сауаттылығын дамыту тапсырмалары

Жұптаса отырып талдау жасап, бағалайды

АКТ, слайд, суреттер, электронды оқулық, дәптер.

Қайта

лау

Сабақтың тақырыбы

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

Модульдер

Тапсырмалар

Нәтижелер

Бағалау

Негізгі дерек көздері

Үйге тапсырма

9.

Қатемен жұмыс

Өз қателерін түзей отырып сауатты жазуға, талдауға дағдыланады

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3… АКТ–ны пайдалану

4 Талантты және дарынды балаларды оқыту.

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1.Мәтінмен топтық жұмыс

2. Ойтолғау жазу

3 Сабақ туралы кері байланыс жасау

1.Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренді

2.Сыни тұрғыдан ойлай отырып талдауды

үйренді.

3. Дарындылығы ашыла түсті.

4. Стикерлерге сабақтың барысы туралы кері байланыс жазуды үйренді

1.Екі жұлдыз, бір тілек арқылы бірін-бірі бағалады.

2.Бағалау критерийлері арқылы бағалау

3.Стикерлерге сабақ туралы өз ойларын жазып кері байланыс жасау.

1.Шешендер кітаптары,

2.Слайдтар

3.Интернет материалдары

4.Шршендер дің суреттері

5.Электронды оқулық

1.Талдау

2. Мәтін бойынша іздену тапсырмалары

3.1-тарау бойынша тапсырма

10.

Шешендік сөздерге қойылатын талаптар

Тақырыпты топпен оқу, талдау ,Қазақ шешендік өнеріне қойылатын талаптармен, өкілдері туралы тың деректермен танысады.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3… Талантты және дарынды балаларды оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

6. Көшбасшылық

1. Мәтінмен топта жұмыс жасау

2.Сөйлеу мәдениетін дамыту мақсатында диалог арқылы бір-біріне сұрақ қою.

3Семантикалық карта толтыру. 4.Интернеттен шешендер туралы деректер жинау

«Өнер алды — қызыл тіл» тақырыбына ойтолғау жазу

26-27-33 тапсырмалар

1.Топта ынтымақтаса жұмыс жасауды үйренді.

2. Диалог арқылы сөздік қоры молайды, сыни тұрғыдан ойлау қабілеті жетілді.

3.Интернеттен деректер іздеуді, оны өмірде қолдана білуді үйренді.

4.Ойтолғау жаза отырып тақырып туралы өз ойын жеткізе білу қабілеттері дамыды.

1.Критерийлер арқылы бағалады

2.Бағдаршам арқылы бағалады.

3.Стикерлерге өз ойларын жазып кері байланыс жасады

4.Критерийлер арқылы бағалау.

Слайдтар, суреттер, электронды оқулық, ватман, маркер.

Тақырыпты оқу, талдау жасау

41-46-49-тапсырмалар

11.

Шешендік сөздің сазы

Шешендік сөздің сазы, интонациялық сипатына қарай түрлері туралы оқып үйренеді…

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3. Талантты және дарынды балаларды

Оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5… Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Мәтінмен топтық жұмыс жасау

2. Дарынды оқушыларға берілген тапсырмаларды сұрау, мазмұнды сызбаға сюжет бойынша суреттер салу

3.Ақан сері, Абай тәлімінен ғибрат алу

4 Шешендік өнердің сазы туралы интернеттен деректер жинау

.

5… Топтар бір-біріне тақырып мазмұнына байланысты сұрақтар қояды.

1.Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренді

2. Оқушы тақырыпты оқып үйрене отырып өз ойын нақты жеткізе білуге, сыни тұрғыдан ойлай білуге, досынан білмегенін сұрауға, ашық әңгімелесе алуға дағдыланды.

3. Өз ойларын нақты, әсерлі жеткізе білу дағдылары қалыптасты.

4.Оқушылар интернеттен деректер алуды бір-бірінен үйренді

5.Сыни тұрғыдан ойлай отырып тілі дамиды, сөйлеу мәдениеті артады.

Табыс ағашына стикерлер жапсыру арқылы бағалады.

2. Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

3.Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

4.Стикерлерге өз ойларын жазып кері байланыс жасады

1. Интернет материалдары

2. «Шешендік шиырлары» кітабы

3.Слайдттар

4. Оқулық

1.56 -58 тапсырмалар бойынша жұмыстар орындау.

2. Жаңылтпаш жаттау.

12

Шешендік сөздің көріктеуіш құралдары

Риторикалық сұрау, градация, метафора, эпитет, те ңеу т.б. алуан түрлі амал-тәсілдер туралы білімдерін мысалдармен дәлелдеуді үйренеді.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3.Талантты және дарынды балаларды оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Мәтін тақырыбын анықтау

2.Автордың негізгі айтпақ болған ойын нақтылау

3. қолдана білу Мақалды өз орнымен қолдану мәдениеті.

Граматиалык сауаттылығын дамыту тапсырмалары.

66-67 –тапсырмалар

Оқиғалармен үндес аңыздар іздеу

Жұптаса отырып талдау жасап, бағалайды

АКТ, слайд, суреттер, электронды оқулық, дәптер.

Пысықтауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар

60-бет.

13.

Шешендік сөздің сазы

Шешендік сөздің сазы, интонациялық сипатына қарай түрлері туралы оқып үйренеді…

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3. Талантты және дарынды балаларды

Оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5… Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Мәтінмен топтық жұмыс жасау

2. Дарынды оқушыларға берілген тапсырмаларды сұрау, мазмұнды сызбаға сюжет бойынша суреттер салу

3.Ақан сері, Абай тәлімінен ғибрат алу

4 Шешендік өнердің сазы туралы интернеттен деректер жинау

.

5… Топтар бір-біріне тақырып мазмұнына байланысты сұрақтар қояды.

1.Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренді

2. Оқушы тақырыпты оқып үйрене отырып өз ойын нақты жеткізе білуге, сыни тұрғыдан ойлай білуге, досынан білмегенін сұрауға, ашық әңгімелесе алуға дағдыланды.

3. Өз ойларын нақты, әсерлі жеткізе білу дағдылары қалыптасты.

4.Оқушылар интернеттен деректер алуды бір-бірінен үйренді

5.Сыни тұрғыдан ойлай отырып тілі дамиды, сөйлеу мәдениеті артады.

Табыс ағашына стикерлер жапсыру арқылы бағалады.

2. Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

3.Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

4.Стикерлерге өз ойларын жазып кері байланыс жасады

1. Интернет материалдары

2. «Шешендік шиырлары» кітабы

3.Слайдттар

4. Оқулық

1. 59-60 тапсырмалар бойынша тапсырмалар орындау.

2. Жаңылтпаш жаттау.

14

Шешендік сөздің көріктеуіш құралдары

Риторикалық сұрау, градация, метафора, эпитет, те ңеу т.б. алуан түрлі амал-тәсілдер туралы білімдерін мысалдармен дәлелдеуді үйренеді.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3.Талантты және дарынды балаларды оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Мәтін тақырыбын анықтау

2.Автордың негізгі айтпақ болған ойын нақтылау

3. қолдана білу Мақалды өз орнымен қолдану мәдениеті.

Граматиалык сауаттылығын дамыту тапсырмалары.

66-67 –тапсырмалар

Оқиғалармен үндес аңыздар іздеу

Жұптаса отырып талдау жасап, бағалайды

АКТ, слайд, суреттер, электронды оқулық, дәптер.

Пысықтауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар

60-бет.

15.

Шешендік сөздің тектері мен түрлері

Шешендік сөздің түрлері туралы оқып үйренеді.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3. Талантты және дарынды балаларды

Оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5… Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Мәтінмен топтық жұмыс жасау

2. Дарынды оқушыларға берілген тапсырмаларды сұрау, мазмұнды сызбаға сюжет бойынша суреттер салу

3.Ақан сері, Абай тәлімінен ғибрат алу

4 Шешендік сөздер туралы интернеттен деректер жинау

.

5… Топтар бір-біріне тақырып мазмұнына байланысты сұрақтар қояды.

1.Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренді

2. Оқушы тақырыпты оқып үйрене отырып өз ойын нақты жеткізе білуге, сыни тұрғыдан ойлай білуге, досынан білмегенін сұрауға, ашық әңгімелесе алуға дағдыланды.

3. Өз ойларын нақты, әсерлі жеткізе білу дағдылары қалыптасты.

4.Оқушылар интернеттен деректер алуды бір-бірінен үйренді

5.Сыни тұрғыдан ойлай отырып тілі дамиды, сөйлеу мәдениеті артады.

Табыс ағашына стикерлер жапсыру арқылы бағалады.

2. Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

3.Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

4.Стикерлерге өз ойларын жазып кері байланыс жасады

1. Интернет материалдары

2. «Шешендік шиырлары» кітабы

3.Слайдттар

4. Оқулық

Шешендік сөздің түрлеріне байланысты ізденушілік тапсырмалары

16

Жаттығу жұмыстаы

Тіл — адам ойының айнасы тақырыбында ой өрбіту тапсырмаларын бір-бірімен пікірлесе отырып талдайды.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3.Талантты және дарынды балаларды оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Мәтін тақырыбын шешендік сөздерді қолдана отырып дәлелдеу

2.Автордың негізгі айтпақ болған ойын нақтылау

3. Талдау жұмыстары

Граматиалык сауаттылығын дамыту тапсырмалары.

Шешендік сөздерге байланысты тапсырмалар

Жұптаса отырып талдау жасап, бағалайды

АКТ, слайд, суреттер, электронды оқулық, дәптер кітаптар.

Тіл туралы Заңды оқу, талдау

17

Тест жұмысы

Шешендік сөздің түрлері туралы оқып үйренгендерін тест арқылы сынай отырып білімдерін нақтылайды…

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3. Талантты және дарынды балаларды

оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5… Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Жеке жұмыс жасау

2. Дарынды оқушыларға берілген тапсырмаларды тексеру

4 Шешендік сөздер туралы интернеттен деректер жинау

.

5… Топтар бір-біріне тақырып мазмұнына байланысты сұрақтар қояды.

1.Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренді

2. Оқушы тақырыптар туралы оқып үйренгендерін тест тапсырмаларын шешу барысында дәлелдейді. 3. Өз ойларын нақты, әсерлі жеткізе білу дағдылары қалыптасты.

4.Оқушылар интернеттен деректер алуды бір-бірінен үйренді

5.Сыни тұрғыдан ойлай отырып тілі дамиды, сөйлеу мәдениеті артады.

Табыс ағашына стикерлер жапсыру арқылы бағалады.

2. Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

3.Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

4.Стикерлерге өз ойларын жазып кері байланыс жасады

1. Интернет материалдары

2. «Шешендік шиырлары» кітабы

3.Слайдттар

4. Оқулық

Шешендік сөздің түрлеріне байланысты ізденушілік тапсырмалары

18

Тоқсан бойынша өтілген тақырыптарды қайталау

Шешендік сөздерді оқу арқылы сөз құдіретін сезіне білуге, өз ойларын нақты жеткізе білуге дағдыланады.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3.Талантты және дарынды балаларды оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Мәтін тақырыбын шешендік сөздерді қолдана отырып дәлелдеу

2.Автордың негізгі айтпақ болған ойын нақтылау

3. Талдау жұмыстары

Граматиалык сауаттылығын дамыту тапсырмалары.

Шешендік сөздерге байланысты тапсырмалар

Жұптаса отырып талдау жасау, топпен бағалаудың сырын ұғынады.

АКТ, слайд, суреттер, электронды оқулық, дәптер кітаптар.

Шешендер туралы дерек жинау, шешендік сөздерді оқу, талдау.

Сабақтың тақырыбы

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

Модульдер

Нәтижелер

Бағалау

Негізгі дерек көздері

Үйге тапсырма

19.

Әлеуметтік – тұрмыстық шешендік

Бүгінде мерейтойларда, салтанатты дастархан басында т.б. жерлерде сөйлеу шеберлігі көрінетін шешендік ерек

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3… АКТ–ны пайдалану

4 Талантты және дарынды балаларды оқыту.

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1.Мәтінмен топтық жұмыс

2.Мазмұнды сызбамен жұмыс

3.Интернеттен шешендік туралы дерек көздерін іздеу

4. Ойтолғау жазу

5 Сабақ туралы кері байланыс жасау

1.Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренді

2.Сыни тұрғыдан ойлай отырып тақырып сюжеттеріне суреттер салып, топпен, жұппен қорғауға жаттықты

3.Интернеттен дерек көздерін іздеп табуды үйренді.

4. Дарындылығы ашыла түсті.

5. Стикерлерге сабақтың барысы туралы кері байланыс жазуды үйренді

1.Екі жұлдыз, бір тілек арқылы бірін-бірі бағалады.

2.Бағдаршам арқылы бағалау

3.Бағалау критерийлері арқылы бағалау

4.Стикерлерге сабақ туралы өз ойларын жазып байланыс жасады.

1.Шешендік өнер туралы кітаптар,

2.Слайдтар

3.Интернет материалдары

4.Шешендер дің суреттері

5.Электронды оқулық

1.Тақырып бойынша жоспар жасау

2.Шешендер сөзін өз сөздерімен жеткізу тапсырмалары.

20.

Әлеуметтік – саяси шешендік сөз

Әлеуметтік –саяси шешендік сөздердің мақсаты, ерекшелігі түрлері туралы оқып, қолданылу ерекшеліктеріне қарай орнымен қолдануға үйренеді.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3… Талантты және дарынды балаларды оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

6. Көшбасшылық

1. Мәтінмен топта жұмыс жасау

2.Сөйлеу мәдениетін дамыту мақсатында диалог арқылы бір-біріне сұрақ қою.

3. Баяндама, митингіде сөйленетін сөздерге ерекше мән беру.

4.Интернеттен әлеуметтік – саяси шешендік туралы деректер жинау

5. 79-90 тапсырмалар бойынша жұмыс.

1.Топта ынтымақтаса жұмыс жасауды үйренді.

2. Диалог арқылы сөздік қоры молайды, сыни тұрғыдан ойлау қабілеті жетілді.

3.Интернеттен деректер іздеуді, оны өмірде қолдана білуді үйренді.

4 Пікірсайыста тақырып туралы өз ойын жеткізе білу қабілеттері дамыды.

1.Критерийлер арқылы бағалады

2.Бағдаршам арқылы бағалады.

3.Стикерлерге өз ойларын жазып кері байланыс жасады

4.Критерийлер арқылы бағалау.

Слайдтар, суреттер, электронды оқулық, ватман, маркер.

Тақырыпты оқу, талдау жасау

Қазақ шешендері туралы интернеттен деректер жинау.

21

Диктант «Көкіл»

Тыңдау арқылы сауатты жаза білу қабілеттері жетіле түседі…

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3. Талантты және дарынды балаларды

Оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5… Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Морфологиялық талдау

2. Мәтіндегі өзі таңдаған бір сөйлемге топтық талдау жасайды.

1.Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренді

2. Өз ойларын нақты, әсерлі жеткізе білу дағдылары қалыптасты.

3… Сыни тұрғыдан ойлай отырып тілі дамиды, сөйлеу мәдениеті артады.

1.Стикерлерге өз ойларын жазып кері байланыс жасады.

2. Жұптық жұмыс арқылы бірін- бірі тексереді, бағалайды.

1. Интернет материалдары

2. «Шешендік шиырлары» кітабы

3.Слайдттар

4. Оқулық

1. «Ана тілім

— айбарым » тақырыбында шығарма жазу.

22

Қатемен жұмыс

Дәптерлерінде кеткен қателерін дұрыстап, қатемен жұмыс жасайды.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3.Талантты және дарынды балаларды оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1.Ой қозғау сұрақтарына жауап бере отырып сабақ мақсатын анықтау

2. Бір-біріне сұрақтар қояды.

3.«Ия,» «Жоқ» ойыны арқылы ойлау қабілеттерін анықтау

1.Оқушылар сабақ мақсатын өздері анықтады.

2.Бір-біріне сұрақтар қою арқылы сөйлеу дағдылары жетіле бастады.

3Мәтін бойынша автор ойынан қорытынды шығару арқылы ойлау қабілеттері дамыды, ынтымақтаса жұмыс жасады.

1.Бағалау критерийлері арқылы бірін-бірі бағалады.

2.Табыс ағашына түрлі-түсті қағаздар жапсыра отырып кері байланыс жасады.

3… Бағалау критерийлеріі арқылы бағалау

АКТ, слайд, суреттер, электронды оқулық, дәптер, ватман.

Б.Момышұлы еңбектеріне шешендік сөз сипатында талдау жасау.

Сабақтың тақырыбы

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

Модульдер

Тапсырмалар

Нәтижелер

Бағалау

Негізгі дерек көздері

Үйге тапсырма

23.

Академиялық шешендік сөз

Акаде миялық шешендік сөз үлгілеріне жоғары оқу орындарында оқылатын дәрістер,ғылыми баяндамалар, ғылыми хабарламалар жататындығын, пікірді баяндаудың ерекше екендігін түйсінеді.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3… АКТ–ны пайдалану

4 Талантты және дарынды балаларды оқыту.

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1.Мәтінмен топтық жұмыс

2.93-94 — тапсырмалар

3.Интернеттен академиялық шешендік үлгілерін іздеу

4. Ойтолғау жазу

5 Сабақ туралы кері байланыс жасау

1.Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренді

2.Сыни тұрғыдан ойлай отырып тақырып сюжеттеріне суреттер салып, топпен, жұппен қорғауға жаттықты

3.Интернеттен дерек көздерін іздеп табуды үйренді.

4. Дарындылығы ашыла түсті.

5. Стикерлерге сабақтың барысы туралы кері байланыс жазуды үйренді

1.Екі жұлдыз, бір тілек арқылы бірін-бірі бағалады.

2..Бағалау критерийлері арқылы бағалау

3… Стикерлерге сабақ туралы өз ойларын жазып кері байланыс жасады.

1.Шешендер кітаптары,

2.Слайдтар

3.Интернет материалдары

4.Шешендер дің суреттері

5.Электронды оқулық

1.Тақырып бойынша жоспар жасау

2.92-тапсырма бойынша тезис жазу

3.97-тапсырма

24

Соттағы шешендік сөз

Тақырыпты топпен оқу, талдау, соттағы шешендік өнерінің даму тарихымен, ерекшеліктер ітуралы тың деректермен танысады.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3… Талантты және дарынды балаларды оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

6. Көшбасшылық

1. Мәтінмен топта жұмыс жасау

2.Сөйлеу мәдениетін дамыту мақсатында диалог арқылы бір-біріне сұрақ қою.

3Семантикалық карта толтыру. 4.Интернеттенсоттағы шешендік туралы деректер жинау

«Өнер алды — қызыл тіл» тақырыбына ойтолғау жазу

102-103-104- тапсырмалар

1.Топта ынтымақтаса жұмыс жасауды үйренді.

2. Диалог арқылы сөздік қоры молайды, сыни тұрғыдан ойлау қабілеті жетілді.

3.Интернеттен деректер іздеуді, оны өмірде қолдана білуді үйренді.

4.Ойтолғау жаза отырып тақырып туралы өз ойын жеткізе білу қабілеттері дамыды.

1.Критерийлер арқылы бағалады

2..Стикерлерге өз ойларын жазып кері байланыс жасады

4.Критерийлер арқылы бағалау.

Слайдтар, суреттер, электронды оқулық, ғаламтор ма териалдары ватман, маркер.

Тақырыпты оқу, талдау жасау

105-106-тапсырмалар

25

Соттағы шешендік сөз

Сыни тұрғыдан ойлау тапырмалары арқылы соттағы шешендік сөз тақырыбын түсінеді.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3. Талантты және дарынды балаларды

Оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5… Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Мәтінмен топтық жұмыс жасау

2. Дарынды оқушыларға берілген тапсырмаларды сұрау, мазмұнды сызбаға сюжет бойынша суреттер салу

3.Үш арыс туралы еске түсіру

4Үш арыс өнері. тарихы туралы интернеттен деректер жинау

.

5… Топтар бір-біріне тақырып мазмұнына байланысты сұрақтар қояды.

1.Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренді

2. Оқушы тақырыпты оқып үйрене отырып өз ойын нақты жеткізе білуге, сыни тұрғыдан ойлай білуге, досынан білмегенін сұрауға, ашық әңгімелесе алуға дағдыланды.

3. Өз ойларын нақты, әсерлі жеткізе білу дағдылары қалыптасты.

4.Оқушылар интернеттен деректер алуды бір-бірінен үйренді

5.Сыни тұрғыдан ойлай отырып тілі дамиды, сөйлеу мәдениеті артады.

Табыс ағашына стикерлер жапсыру арқылы бағалады.

2. Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

3… Стикерлерге өз ойларын жазып кері байланыс жасады

1. Интернет материалдары

2. «Шешендік шиырлары» кітабы

3.Слайдттар

4. Оқулық

109-112- тапсырмалар

26.

Диктант «Саятта»

Тарихи жерлерге деген сүйіспеншілігін арттыру, сауатты жазудың ережелерін еске түсіру

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3.Талантты және дарынды балаларды оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Морфологиялық талдау, 2. Синтаксистік талдау

Граматиалык сауаттылығын дамыту тапсырмалары

Жұптаса отырып талдау жасап, бағалайды

АКТ, слайд, суреттер, электронды оқулық, дәптер.

Қайта

лау

Сабақтың тақырыбы

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

Модульдер

Тапсырмалар

Нәтижелер

Бағалау

Негізгі дерек көздері

Үйге тапсырма

27

Қатемен жұмыс

Өз қателерін түзей отырып сауатты жазуға, талдауға дағдыланады

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3… АКТ–ны пайдалану

4 Талантты және дарынды балаларды оқыту.

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1.Мәтінмен топтық жұмыс

2. Ойтолғау жазу

3 Сабақ туралы кері байланыс жасау

1.Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренді

2.Сыни тұрғыдан ойлай отырып талдауды

үйренді.

3. Дарындылығы ашыла түсті.

4. Стикерлерге сабақтың барысы туралы кері байланыс жазуды үйренді

1.Екі жұлдыз, бір тілек арқылы бірін-бірі бағалады.

2.Бағалау критерийлері арқылы бағалау

3.Стикерлерге сабақ туралы өз ойларын жазып кері байланыс жасау.

1.Шешендер кітаптары,

2.Слайдтар

3.Интернет материалдары

4.Шршендер дің суреттері

5.Электронды оқулық

1.Талдау

2. Мәтін бойынша іздену тапсырмалары

3.1-тарау бойынша тапсырма

28.

Діни (уағыз ) шешендік

Тақырыпты топпен оқу, талдау Діни уағыз шешендіктің бастауы қасиетті «Құран кәрімнен» бастау алатындығы туралы оқып үйренеді.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3… Талантты және дарынды балаларды оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

6. Көшбасшылық

1. Мәтінмен топта жұмыс жасау «Құран кәрім» сүрелерін оқу, талдау. 3Семантикалық карта толтыру. 4.Интернеттен діни шешендік туралы деректер жинау

«Дін және бүгінгі қоғам» тақырыбына ойтолғау жазу

114-117- тапсырмалар

1.Топта ынтымақтаса жұмыс жасауды үйренді.

2. Диалог арқылы сөздік қоры молайды, сыни тұрғыдан ойлау қабілеті жетілді.

3.Интернеттен деректер іздеуді, оны өмірде қолдана білуді үйренді.

4.Ойтолғау жаза отырып тақырып туралы өз ойын жеткізе білу қабілеттері дамыды.

1.Критерийлер арқылы бағалады

2.Бағдаршам арқылы бағалады.

3.Стикерлерге өз ойларын жазып кері байланыс жасады

4.Критерийлер арқылы бағалау.

Слайдтар, суреттер, электронды оқулық, ватман, маркер.

Тақырыпты оқу, талдау жасау

118-119-120-121-122-тапсырмалар

29.

Шешендік сөздің тектері мен түрлері

Шешендік сөздің тектері мен түрлері туралы оқып үйренеді…

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3. Талантты және дарынды балаларды

оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5… Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Мәтінмен топтық жұмыс жасау

2. Дарынды оқушыларға берілген тапсырмаларды сұрау, мазмұнды сызбаға сюжет бойынша суреттер салу

4 Шешендік өнердің түрлері туралы интернеттен деректер жинау

.

5… Топтар бір-біріне тақырып мазмұнына байланысты сұрақтар қояды.

1.Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренді

2. Оқушы тақырыпты оқып үйрене отырып өз ойын нақты жеткізе білуге, сыни тұрғыдан ойлай білуге, досынан білмегенін сұрауға, ашық әңгімелесе алуға дағдыланды.

3. Өз ойларын нақты, әсерлі жеткізе білу дағдылары қалыптасты.

4.Оқушылар интернеттен алған деректерімен өзара бөліседі. 5.Сыни тұрғыдан ойлай отырып тілі дамиды, сөйлеу мәдениеті артады.

Табыс ағашына стикерлер жапсыру арқылы бағалады.

2. Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

4.Стикерлерге өз ойларын жазып кері байланыс жасады

1. Интернет материалдары

2. «Шешендік шиырлары» кітабы

3.Слайдттар

4. Оқулық

1.123-124-126- тапсырмалар бойынша жұмыстар орындау.

30

Шешендік сөздерге байланысты жаттығу жұмыстары

Шешендік сөздердің түрлеріне байланысты 126-135- тапсырмаларды берілген талаптар бойынша орындау арқылы шешендік сөздер туралы білімдері беки түседі.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3.Талантты және дарынды балаларды оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Мәтін тақырыбын анықтау

2.Автордың негізгі айтпақ болған ойын нақтылау,

қолдана білу

Мақалды өз орнымен қолдану мәдениеті.

Граматиалык сауаттылығын дамыту тапсырмалары.

126-127–тапсырмалар

Оқиғалармен үндес аңыздар іздеу

Жұптаса отырып талдау жасап, бағалайды

Стикерлерге

АКТ, слайд, суреттер, электронды оқулық, дәптер.

Пысықтауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар

60-бет.

31.

Шешендік сөздің сазы

Шешендік сөздің сазы, интонациялық сипатына қарай түрлері туралы оқып үйренеді…

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3. Талантты және дарынды балаларды

Оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5… Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Мәтінмен топтық жұмыс жасау

2. Дарынды оқушыларға берілген тапсырмаларды сұрау, мазмұнды сызбаға сюжет бойынша суреттер салу

3.Ақан сері, Абай тәлімінен ғибрат алу

4 Шешендік өнердің сазы туралы интернеттен деректер жинау

.

5… Топтар бір-біріне тақырып мазмұнына байланысты сұрақтар қояды.

1.Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренді

2. Оқушы тақырыпты оқып үйрене отырып өз ойын нақты жеткізе білуге, сыни тұрғыдан ойлай білуге, досынан білмегенін сұрауға, ашық әңгімелесе алуға дағдыланды.

3. Өз ойларын нақты, әсерлі жеткізе білу дағдылары қалыптасты.

4.Оқушылар интернеттен деректер алуды бір-бірінен үйренді

5.Сыни тұрғыдан ойлай отырып тілі дамиды, сөйлеу мәдениеті артады.

Табыс ағашына стикерлер жапсыру арқылы бағалады.

2. Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

3.Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

4.Стикерлерге өз ойларын жазып кері байланыс жасады

1. Интернет материалдары

2. «Шешендік шиырлары» кітабы

3.Слайдттар

4. Оқулық

1. 59-60 тапсырмалар бойынша тапсырмалар орындау.

2. Жаңылтпаш жаттау.

32

Шешендік сөздің көріктеуіш құралдары

Риторикалық сұрау, градация, метафора, эпитет, те ңеу т.б. алуан түрлі амал-тәсілдер туралы білімдерін мысалдармен дәлелдеуді үйренеді.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3.Талантты және дарынды балаларды оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Мәтін тақырыбын анықтау

2.Автордың негізгі айтпақ болған ойын нақтылау

3. қолдана білу Мақалды өз орнымен қолдану мәдениеті.

Граматиалык сауаттылығын дамыту тапсырмалары.

66-67 –тапсырмалар

Оқиғалармен үндес аңыздар іздеу

Жұптаса отырып талдау жасап, бағалайды

АКТ, слайд, суреттер, электронды оқулық, дәптер.

Пысықтауға арналған сұрақтар мен тапсырмалар

60-бет.

33.

Шешендік сөздің тектері мен түрлері

Шешендік сөздің түрлері туралы оқып үйренеді.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3. Талантты және дарынды балаларды

Оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5… Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Мәтінмен топтық жұмыс жасау

2. Дарынды оқушыларға берілген тапсырмаларды сұрау, мазмұнды сызбаға сюжет бойынша суреттер салу

3.Ақан сері, Абай тәлімінен ғибрат алу

4 Шешендік сөздер туралы интернеттен деректер жинау

.

5… Топтар бір-біріне тақырып мазмұнына байланысты сұрақтар қояды.

1.Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренді

2. Оқушы тақырыпты оқып үйрене отырып өз ойын нақты жеткізе білуге, сыни тұрғыдан ойлай білуге, досынан білмегенін сұрауға, ашық әңгімелесе алуға дағдыланды.

3. Өз ойларын нақты, әсерлі жеткізе білу дағдылары қалыптасты.

4.Оқушылар интернеттен деректер алуды бір-бірінен үйренді

5.Сыни тұрғыдан ойлай отырып тілі дамиды, сөйлеу мәдениеті артады.

Табыс ағашына стикерлер жапсыру арқылы бағалады.

2. Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

3.Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

4.Стикерлерге өз ойларын жазып кері байланыс жасады

1. Интернет материалдары

2. «Шешендік шиырлары» кітабы

3.Слайдттар

4. Оқулық

Шешендік сөздің түрлеріне байланысты ізденушілік тапсырмалары

34

Жаттығу жұмыстаы

Тіл — адам ойының айнасы тақырыбында ой өрбіту тапсырмаларын бір-бірімен пікірлесе отырып талдайды.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3.Талантты және дарынды балаларды оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Мәтін тақырыбын шешендік сөздерді қолдана отырып дәлелдеу

2.Автордың негізгі айтпақ болған ойын нақтылау

3. Талдау жұмыстары

Граматиалык сауаттылығын дамыту тапсырмалары.

Шешендік сөздерге байланысты тапсырмалар

Жұптаса отырып талдау жасап, бағалайды

АКТ, слайд, суреттер, электронды оқулық, дәптер кітаптар.

Тіл туралы Заңды оқу, талдау

35

Тест жұмысы

Шешендік сөздің түрлері туралы оқып үйренгендерін тест арқылы сынай отырып білімдерін нақтылайды…

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3. Талантты және дарынды балаларды

оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5… Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Жеке жұмыс жасау

2. Дарынды оқушыларға берілген тапсырмаларды тексеру

4 Шешендік сөздер туралы интернеттен деректер жинау

.

5… Топтар бір-біріне тақырып мазмұнына байланысты сұрақтар қояды.

1.Топта ынтымақтаса жұмыс істеуге үйренді

2. Оқушы тақырыптар туралы оқып үйренгендерін тест тапсырмаларын шешу барысында дәлелдейді. 3. Өз ойларын нақты, әсерлі жеткізе білу дағдылары қалыптасты.

4.Оқушылар интернеттен деректер алуды бір-бірінен үйренді

5.Сыни тұрғыдан ойлай отырып тілі дамиды, сөйлеу мәдениеті артады.

Табыс ағашына стикерлер жапсыру арқылы бағалады.

2. Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

3.Бағалау парағына жазылған критерийлер арқылы бағалау

4.Стикерлерге өз ойларын жазып кері байланыс жасады

1. Интернет материалдары

2. «Шешендік шиырлары» кітабы

3.Слайдттар

4. Оқулық

Шешендік сөздің түрлеріне байланысты ізденушілік тапсырмалары

36

Тоқсан бойынша өтілген тақырыптарды қайталау

Шешендік сөздерді оқу арқылы сөз құдіретін сезіне білуге, өз ойларын нақты жеткізе білуге дағдыланады.

1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3.Талантты және дарынды балаларды оқыту

4.АКТ-ны пайдалану

5. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

1. Мәтін тақырыбын шешендік сөздерді қолдана отырып дәлелдеу

2.Автордың негізгі айтпақ болған ойын нақтылау

3. Талдау жұмыстары

Граматиалык сауаттылығын дамыту тапсырмалары.

Шешендік сөздерге байланысты тапсырмалар

Жұптаса отырып талдау жасау, топпен бағалаудың сырын ұғынады.

АКТ, слайд, суреттер, электронды оқулық, дәптер кітаптар.

Шешендер туралы дерек жинау, шешендік сөздерді оқу, талдау.

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1096908

Пікірлер (2)
Нагима # 24 қаңтар 2015 в 17:22 0
Бұл жоспарды қалай жүктеп алуға болады?
гүлнұр # 7 сәуір 2015 в 21:18 0
Орта мерзімді жоспарды өте жақсы жасапсыз. Рахмет. 3-4 тоқсаны болса салып жіберіңізші

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар