Әлеуметтік-тұрмыстық қатынас түрлері

29 қаңтар 2016 - Айгуль Турганова

Сынып

10

Тақырыбы

Әлеуметтік-тұрмыстық қатынас түрлері

Мақсаты

 Әлеуметтік–тұрмыстық қатынас туралы білім алады. Сөздің адам өміріндегі маңызымен танысады, тілдік қатынастың маңыздылығын түсінеді.

Әлеуметтік-тұрмыстық қатынас ерекшеліктерімен түрлерін  талдау  арқылы  тақырыптарға түсінік  алады, тіл байлығы, сөздік қоры дамиды, сөйлеу тілінің дамуына жағдай жасайды.

Жалпы мақсат

Тақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Күтілетін нәтиже

Оқушылар әлеуметтік-тұрмыстық қатынас түрлерін меңгеріп, өз ойларын дәлелдеуге, топпен жұмыс істеуде пайдаланады.Адам қарым-қатынасындағы сөйлеу мәдениеті ұғымын сыни тұрғыдан ойлау арқылы түсініктеріқалыптасады.

7 модульдің қолданылуы

“АКТ", “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Миға шабуыл»,«Салыстыру картасы»,  «Рөльдік ойындар»

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, постерлер, тақта, стикерлер, парақшалар

Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

Ынтымақтастық атмосферасын құру

 

 

 

 

Тренинг

  Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-3 дейін санау арқылы  топқа бөлу

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар  таратып беріледі, бағалау парақшаларын тарату

 

Оқушыларға   бір-біріне  жақсы тілектер айтқызу

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып, сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар  арқылы топтар өзара бағалайды.

Оқушылар өткен сабақтағы әлеуметтік-тұрмыстық қатынастағы сөз  орамдарын пайдаланып, бір-біріне жақсы тілектер айтады

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

-Үй тапсырмасына берілген тест тапсырмасын тексеру

-Абайдың сөз әдебіне байланысты  жазылған шығармаларына талдау жасау

-Үйге берілген  тест тапсырмасын оқушылар топ  бойынша тексереді.

 -Абайдың сөз әдебіне байланысты  жазылған шығармаларын сұрау

 

Мұғалім берген тапсырмасын  орындау  арқылы оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру

-Абай шығармашылығынан мысалдарын оқып, дәлелдейді

Түсіну

 

«Салыстыру кестесі»

Өткен тақырып пен жаңа тақырыпты  салыстыра отырып  жаңа тақырыпты   ашу. Топтарға  үлестірме қағаздар таратылады.

Оқушыларға  тақырыптарды салыстыру білімдерін талдату.

 Үлестірме қағаздағы тапсырмаларды орындайды

1.Отбасы аясында қолданылатын  сөздерді  жаз

2.Дос,құрбы-құрдас арасында қолданылатын сөздерді жаз

3.Күнделікті өмірде, көлікте, көпшілік орындарда қолданылатын сөздерді жаз

Әр топқа салыстыру  парағы таратылады, сол арқылы салыстырады, нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді

 

Үлестірме қағаздағы тапсырмаларды орындайды

 

Қолдану

Оқулықта берілген тақырыптарды топтарға бөліп беру арқылы жаңа тақырыпты меңгерту  

1-топ  «Сәлемдесу»

2-топ «Бата беру»

3-топ «Құттықтау»

Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасу

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді

Талдау

46-жаттығу.

Сұрақ-жауап(ауызша)

Қазақтар амандасқанда  «Мал-жаның аман ба?» деп алдымен малды сұрайды деп ойлайсың?

47-жаттығу. (жазбаша) Тыныс белгілерін қойып, қойылу себебін түсіндіреді

 

 46-жаттығу

Диалогтік оқыту әдісі сұрақ қою, оған жауап сұрау

 

 

47-жаттығу. (жазбаша) Мәтіндегі қоштасу сөздерінің мәнін сұрау

 

46-жаттығу.

Сұрақ-жауап(ауызша)

 

 

 

47-жаттығу. (жазбаша)

Жинақтау

Әр топ рөльдік ойындарға қатысады.

1.Қазақ халқындағы сәлемдесудің ерекшеліктері

2.Құрбымен кездесу

3.Дастарқан басында

Әр топ  өз тақырыптары бойынша 2-мин дайындалып, рөльдік көрініске шығады.

Рөльдік көрініске қатысады, сөз әдебін, қимыл-әрекеттерді дұрыс қолдануға бейімделеді.

Бағалау

Оқушылар өзін-өзі бағалайды

(бағалау парақшалары)

Бағалау парақтарын таратады

 

Топты бағалау

Өзін –өзі бағалау

Үйге тапсырма

1-топ. Сөз орамдарын қолданып, сәлемдесуге диалог құру

2-топ. Ақ бата деген не? Мысалдар табу. Теріс бата деген не?

3-топ. Аналар мерекесіне құттықтау жазып келу

Үй тапсырмасын түсіндіреді

Күнделіктеріне жазып, түсінбегендерін сұрайды

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сынып

10

Тақырыбы

Әлеуметтік-тұрмыстық қатынас түрлері

Мақсаты

 Әлеуметтік–тұрмыстық қатынас туралы білім алады. Сөздің адам өміріндегі маңызымен танысады, тілдік қатынастың маңыздылығын түсінеді.

Әлеуметтік-тұрмыстық қатынас ерекшеліктерімен түрлерін  талдау  арқылы  тақырыптарға түсінік  алады, тіл байлығы, сөздік қоры дамиды, сөйлеу тілінің дамуына жағдай жасайды.

Жалпы мақсат

Тақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Күтілетін нәтиже

Оқушылар әлеуметтік-тұрмыстық қатынас түрлерін меңгеріп, өз ойларын дәлелдеуге, топпен жұмыс істеуде пайдаланады.Адам қарым-қатынасындағы сөйлеу мәдениеті ұғымын сыни тұрғыдан ойлау арқылы түсініктеріқалыптасады.

7 модульдің қолданылуы

“АКТ", “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Миға шабуыл»,«Салыстыру картасы»,  «Рөльдік ойындар»

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, постерлер, тақта, стикерлер, парақшалар

Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

Ынтымақтастық атмосферасын құру

 

 

 

 

Тренинг

  Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-3 дейін санау арқылы  топқа бөлу

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар  таратып беріледі, бағалау парақшаларын тарату

 

Оқушыларға   бір-біріне  жақсы тілектер айтқызу

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып, сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Фигуралар  арқылы топтар өзара бағалайды.

Оқушылар өткен сабақтағы әлеуметтік-тұрмыстық қатынастағы сөз  орамдарын пайдаланып, бір-біріне жақсы тілектер айтады

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

-Үй тапсырмасына берілген тест тапсырмасын тексеру

-Абайдың сөз әдебіне байланысты  жазылған шығармаларына талдау жасау

-Үйге берілген  тест тапсырмасын оқушылар топ  бойынша тексереді.

 -Абайдың сөз әдебіне байланысты  жазылған шығармаларын сұрау

 

Мұғалім берген тапсырмасын  орындау  арқылы оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру

-Абай шығармашылығынан мысалдарын оқып, дәлелдейді

Түсіну

 

«Салыстыру кестесі»

Өткен тақырып пен жаңа тақырыпты  салыстыра отырып  жаңа тақырыпты   ашу. Топтарға  үлестірме қағаздар таратылады.

Оқушыларға  тақырыптарды салыстыру білімдерін талдату.

 Үлестірме қағаздағы тапсырмаларды орындайды

1.Отбасы аясында қолданылатын  сөздерді  жаз

2.Дос,құрбы-құрдас арасында қолданылатын сөздерді жаз

3.Күнделікті өмірде, көлікте, көпшілік орындарда қолданылатын сөздерді жаз

Әр топқа салыстыру  парағы таратылады, сол арқылы салыстырады, нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді

 

Үлестірме қағаздағы тапсырмаларды орындайды

 

Қолдану

Оқулықта берілген тақырыптарды топтарға бөліп беру арқылы жаңа тақырыпты меңгерту  

1-топ  «Сәлемдесу»

2-топ «Бата беру»

3-топ «Құттықтау»

Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасу

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді

Талдау

46-жаттығу.

Сұрақ-жауап(ауызша)

Қазақтар амандасқанда  «Мал-жаның аман ба?» деп алдымен малды сұрайды деп ойлайсың?

47-жаттығу. (жазбаша) Тыныс белгілерін қойып, қойылу себебін түсіндіреді

 

 46-жаттығу

Диалогтік оқыту әдісі сұрақ қою, оған жауап сұрау

 

 

47-жаттығу. (жазбаша) Мәтіндегі қоштасу сөздерінің мәнін сұрау

 

46-жаттығу.

Сұрақ-жауап(ауызша)

 

 

 

47-жаттығу. (жазбаша)

Жинақтау

Әр топ рөльдік ойындарға қатысады.

1.Қазақ халқындағы сәлемдесудің ерекшеліктері

2.Құрбымен кездесу

3.Дастарқан басында

Әр топ  өз тақырыптары бойынша 2-мин дайындалып, рөльдік көрініске шығады.

Рөльдік көрініске қатысады, сөз әдебін, қимыл-әрекеттерді дұрыс қолдануға бейімделеді.

Бағалау

Оқушылар өзін-өзі бағалайды

(бағалау парақшалары)

Бағалау парақтарын таратады

 

Топты бағалау

Өзін –өзі бағалау

Үйге тапсырма

1-топ. Сөз орамдарын қолданып, сәлемдесуге диалог құру

2-топ. Ақ бата деген не? Мысалдар табу. Теріс бата деген не?

3-топ. Аналар мерекесіне құттықтау жазып келу

Үй тапсырмасын түсіндіреді

Күнделіктеріне жазып, түсінбегендерін сұрайды

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1062359

Пікірлер (2)

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар