Қазақстан аумағындағы батыс түрік ,түркеш,қарлұқ, оғыз мемлекеттері

Күні

09.12.2014ж

Сыныбы

10«a, б»

Пәні:

Қазақстан тарихы

Сабақтың тақырыбы

Қазақстан аумағындағы батыс түрік, түркеш,қарлұқ, оғыз мемлекеттері

Мақсаты

Батыс түрік, түркеш,қарлұқ, оғыз мемлекеттерін үйрену

Күтілетін нәтижелер

Мемлекеттердің тарихи маңыздылығын түсінеді, анықтайды және талқылайды.

Тапсырмалар

Берілген тапсырманы топ арқылы қорғау, «Қағанаттар ескерткіштері»

Жылдар мен суреттер сөйлейді.

Керекті жабдықтар

Интерактивті тақта, қосымша материалдар,үлестірмелі материалдар, бейне ролик

Сабақ барысы: Шаттық шеңберіне тұру, бір — біріне жылы лебіздерін білдіру.

Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе

3мин

— Оқушылармен амандасу;

— сыныпты түгендеу;

— кезекшілік қызметін қадағалау;

— оқушылардың назарларын сабаққа аудару.

Сергіту сәті. Қиынды суреттері бойынша атауларын тауып, топқа бөлу, топтың ережесін естеріне түсіру.

-Мұғаліммен сәлемдесу;

— кезекшілік қызметін атқару;

— сабаққа зер салу.

Оқушылар сабаққа жаңа серпінмен бастау мақсатында, топтың ережесін еске түсіріп, топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасын тексеру 3мин

Сұрақтар беру арқылы тексеру

Түрік тайпаларының ерте феодалдық мемлекеттері аталды: Қағанат

Ерте орта ғасырларда ірге тіккен алғашқы феодалдық мемлекет: Түрік қағанаты

«Теле» сөзінің мағынасы: Түрік

Қытай шежірісі бойынша «түрік» сөзі шыққан: «Теле» сөзінен

«Түрік» этонимі қытай жылнамаларында белгілі болған жыл: 542ж

552жылы Жужан қағаны Анағұйды жеңді: Бумын

Бумын Түрік қағанатының билеушісі болды: Жужандарды жеңген соң

552жылы таққа отырған түрік қағанаты: Қара-Еске

Жужандар Түрік қағанатынан түпкілікті жеңілді: Мұқан қаған кезінде

Қытай билеушілері Түрік қағанатына жібек матамен салық төлеп отырды: Мұқан қаған кезінде

Мұқан қаған қаза болғаннан кейін таққа отырды: Тобо қаған

563-567жж. Түркілер жаулап алды: Эфталиттерді

Түркілердің алғашқы кезеңдегі жерлеу рәсімі: Мәйтті отқа өртеп, күлін қойды

Түрік қағанатында 58ж. Болған оқиға: Қағанат ішінде өзара соғыс болды

Түрік қағанатының екіге бөлінген уақыты:603ж.

Берілген қиынды суреттер бойынша артында жазылған сұрақтарға жауап беру

Тұсаукесер

4мин

Бейнеролик арқылы «Стоп кадр» әдісімен қорытынды сабаққа ой шақыру, түсініктерін жинақтау, сабақтың тақырыбын айқындап алу.

Бейнеролик тамашалаймыз

-Бұл бейнероликтен не көрдіңіздер?
— Бұның барлығы қай мемлекеттерге
жатады?

Дәптермен жұмыс. Күннің

жадысы, тақырыбы жазылады.

Тоқтатылған кадрдағы мәліметтер негізінде қойылған сұрақтарға ойлана отырып жауап береді.

Оқушылар бейнероликті көреді, сұрақтарға ойланады.

Негізгі бөлім

18 минут

Мәтінмен танысу

Жеке жұмыс.

1- тапсырма Сәйкестендіру.

Топтық жұмыс

2- тапсырма «Қағанаттар ескерткіштері»

3- тапсырма Жылдар мен суреттер сөйлейді.

I – топ Батыс түрік

II – топ Түркеш

III – топ Қарлұқ

Бағалау ФБ екі жұлдыз, бір тілек.

Оқушыларға таратылып берілген тапсырмаларды рет ретімен орындайды, бір бірінің жұмысын бағалайды. Оқушылар топта деректі талқылайды.

Бекіту

IY – тапсырма

15 минут

«Адасқан сөздер» ойыны

Оқушылар тапсырмасын орындау барысында адасқан сөздерді құрай отырып, бүгінгі тақырыпты қорытындылайды.

5 минут

Рефлексия

Үйге тапсырма

«Post it»

Не нәрсе онай болды?

Не нәрсе қиын болды?

Не білгіңіз келеді?

«Түрік жұртының мұраты – мәңгілік ел»

Топ басшылары бағалайды.

Оқушылар алған білімдерін өз ойларымен қортындылайды.

Сабақта алған әсерлерін стикерлерге жазып қалдырады.

Эссе жазу

Сабақ жоспарлары сайты,      www.jospar.kz - 1141883

Пікірлер (0)

Пікір жазылған жоқ, алғашқы болыңыз!

Сайт редакциясының

Электронды почтасы:

bioustaz@mail.ru

Блогтағы жазбалар